stammen BuRn

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tilbake til Topic, Virker som RNG planlegger offansiv mot oss i BuRn de måtte til og med spørre sine kjære alierte BOL om hjelp til og ta oss..
Wow er Renegades så svake at de ikke klarer og ta stamme de er 5 ganger mindre enn dem? :rolleyes:
De høres både usikkre og redde har RNG fått Nervøst Samenbrudd i tilig jule gave? :confused:

De ønsker vel å bli kvitt problemet så fort som mulig da, tenker jeg. Det er vel i orden det vel, eller?

Jeg skjønner at du kritiserer RNG for det, for du vil jo være på v1 så lenge som mulig, men når BOL blir med i tillegg korter det din "levetid" på v1 betraktelig!:)
 

DeletedUser

Guest
Endelig får RNG en liten smakebit på hvordan det er å bli sett på som en mindre god stamme. Herlig!
BuRn kommer til å svekke clusteret til RNG og kan potensielt gjøre ekstremt mye skade hvis de bare tør. De er tydelig litt tilbakeholdne og vil kanskje ikke angripe RNG i utgangspunktet, men RNG som insisterer på at de må angripes....

Vel vel. BuRn får min støtte. Give em all you got!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Selvfølgelig gir du dem din støtte! Du er jo i IB, så det er jo helt naturlig. Noe annet ville vært veldig rart... Men sannheten er at BuRn ikke er sterke nok til å kunne håndtere to andre toppstammer mot seg på samme tid. Spørsmålet er hvor lenge de kan holde stormen borte.
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig gir du dem din støtte! Du er jo i IB, så det er jo helt naturlig. Noe annet ville vært veldig rart... Men sannheten er at BuRn ikke er sterke nok til å kunne håndtere to andre toppstammer mot seg på samme tid. Spørsmålet er hvor lenge de kan holde stormen borte.

Nei kjære. Jeg har selv lest mye på forumet og fått info fra RNG selv, så støtter ikke dem pga at jeg er i IB. Støtter synspunktene og meningene de kommer med i den grunn av at de har gode poenger.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så du går god for det som mr. rc jr og granny har klart å skrive på forumet? Velvelvel.. Skuffet over deg, kjære!
Du trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at dere i IB applauderer absolutt alle, uansett grunnlag og framstilling på forumet, som velger å dra fra BOL/RNG.

Om de som lagde en utbrytergruppe som bare kom med tull og fanteri på forumet, så ville dere i IB tatt dem imot med åpne armer. Sier seg selv..

Menmen, sånn er nå verden :p
 

DeletedUser

Guest
Forstår ikke helt hva RNG har sakt om oss.. men vi i BuRn har sakt hva som har skjedd mange ganger, men dere vil heller høre på RNG ledelsen, bare fordi de er mye "Viktigere og Større" enn BuRn.. for dere vet vist dere sier imot dem på forum, så blir alliansen kraftig negativ, så dere hakker heller på BuRn som har ikke gjordt noe særlig ut av seg og har holdt for seg selv litt.


Grunnen til at våres stamme ble laget var grunnet masse uenigheter med RNG ledelsen og hvordan de oppfører seg foran medlemer. Vi i ledelsen i DA ville prøve å gjøre DA til en broderstamme pga alle de dårlige problemene som var i den stammen og ekstremt lite aktivitet.

Vi prøvde også å få en samlet leder møte der DA og RNG ledelsen var samlet, noe RNG ledelsen ikke ville.
Når en av hovedlederen LI (Lady Ibex) prøvde å snakke med de ble vi møtt med flere spillere i ledelsen som slengre dritt til oss uten å tenke konsekvenser.

Håper jeg ikke må si dette igjen, vi er ingen bråkmakere som Glitter og Capitan22 vil fram til og som de har sakt til alle andre..
 

DeletedUser

Guest
Det morsomme med alt dette er at RNG har sagt veldig lite om BuRn til oss i BOL iallefall, så grunnlaget for vårt syn på BuRn er deres egne handlinger i denne saken, samt oppførselen de har vist på forum. Det handler altså ikke om noen form for "propaganda" som RNG har kommet med. Personlig synes jeg det var særdeles enkelt og ta stilling til denne saken. Problem-barna/bråkmakerne samla seg i en stamme (og med det mener jeg de som yppet til krig hvert 5 minutt). Og dette ble gjort etter at en håndfull nye (og et par gamle) renegades-medlemmer lagde anarki innad i RNG.

At RNG i det hele tatt gikk inn for å få til en IAP synes jeg er beundringsverdig. Jeg synes det er irrelevant hvordan RNG's ledelse har oppført seg, iom at det trossalt er BURN som forstyrret (Les: Var bråkemakere). Folk reagerer ulikt i pressa situasjoner, og RNG var pressa, nåværende BuRn var ikke. Det er ikke til å stikke under en stol at BURN lagde problemene. De samlet sammen folk og spredde misnøye hos disse folkene i forhold til RNG's ledelse, så kom de med en rekke latterlige krav for å få mer makt, og når de ikke fikk det som dere ville, tok de dem som "bet på" ut av stammen. AND BURN IS BORN.

... Og ja, så saboterte BuRN-folk det de maktet på vei ut av Renegades-stammene. Fantastiske BuRn. En drøm å samarbeide med :p

Jeg hadde nylig tale for BOL om dette, så jeg skal ikke gjenta meg igjen, men synes det er direkte latterlig og tro at RNG's ledelse har noen som helst forpliktelse til å høre på BuRn. Hovedpersonene i "konspirasjonen" der var ikke bare med å starte IB-krigen i utgangspunktet, men var også et uinvitert medlem i [DA]-styret som plutselig krevde å bli hørt og få gjennomslag for sine meninger. I alle andre stammer (hvertfall BOL) må folk vise seg tilliten verdig før de får styreplass og ansvar. Så uansett om BuRn ledelsens intensjoner kan ha vært gode på noen punkter, så kan ikke fremgangsmåten forsvares. Var ikke så veldig gjennomtenkt, var det? Og det må være ganske kjedelig å se hvor lite dere sitter igjen med...
 

DeletedUser

Guest
Det morsomme med alt dette er at RNG har sagt veldig lite om BuRn til oss i BOL iallefall, så grunnlaget for vårt syn på BuRn er deres egne handlinger i denne saken, samt oppførselen de har vist på forum. Det handler altså ikke om noen form for "propaganda" som RNG har kommet med. Personlig synes jeg det var særdeles enkelt og ta stilling til denne saken. Problem-barna/bråkmakerne samla seg i en stamme (og med det mener jeg de som yppet til krig hvert 5 minutt). Og dette ble gjort etter at en håndfull nye (og et par gamle) renegades-medlemmer lagde anarki innad i RNG.

At RNG i det hele tatt gikk inn for å få til en IAP synes jeg er beundringsverdig. Jeg synes det er irrelevant hvordan RNG's ledelse har oppført seg, iom at det trossalt er BURN som forstyrret (Les: Var bråkemakere). Folk reagerer ulikt i pressa situasjoner, og RNG var pressa, nåværende BuRn var ikke. Det er ikke til å stikke under en stol at BURN lagde problemene. De samlet sammen folk og spredde misnøye hos disse folkene i forhold til RNG's ledelse, så kom de med en rekke latterlige krav for å få mer makt, og når de ikke fikk det som dere ville, tok de dem som "bet på" ut av stammen. AND BURN IS BORN.

... Og ja, så saboterte BuRN-folk det de maktet på vei ut av Renegades-stammene. Fantastiske BuRn. En drøm å samarbeide med :p

Jeg hadde nylig tale for BOL om dette, så jeg skal ikke gjenta meg igjen, men synes det er direkte latterlig og tro at RNG's ledelse har noen som helst forpliktelse til å høre på BuRn. Hovedpersonene i "konspirasjonen" der var ikke bare med å starte IB-krigen i utgangspunktet, men var også et uinvitert medlem i [DA]-styret som plutselig krevde å bli hørt og få gjennomslag for sine meninger. I alle andre stammer (hvertfall BOL) må folk vise seg tilliten verdig før de får styreplass og ansvar. Så uansett om BuRn ledelsens intensjoner kan ha vært gode på noen punkter, så kan ikke fremgangsmåten forsvares. Var ikke så veldig gjennomtenkt, var det? Og det må være ganske kjedelig å se hvor lite dere sitter igjen med...

Så.. Du vet egentlig ikke nok om BuRn til å komme med slike uttalelser? For BuRn har jo tross alt sagt sin sak på en god måte. Og hvilken effekt har det når RNG ikke vil snakke med BuRn? Tror du det bringer gode ting med seg? Hva om BOL-V ønsker å ta opp noe og dere sier nei... Så blir de sure og kritiserer dere.. Men så begynner dere å kritisere dem for å kritisere dere... Morsom denne saken! Veldig interessant hvilke ord RNG bruker for å prøve å dempe situasjonen. Bare se etter selv..
 

DeletedUser

Guest
Så.. Du vet egentlig ikke nok om BuRn til å komme med slike uttalelser? For BuRn har jo tross alt sagt sin sak på en god måte. Og hvilken effekt har det når RNG ikke vil snakke med BuRn? Tror du det bringer gode ting med seg? Hva om BOL-V ønsker å ta opp noe og dere sier nei... Så blir de sure og kritiserer dere.. Men så begynner dere å kritisere dem for å kritisere dere... Morsom denne saken! Veldig interessant hvilke ord RNG bruker for å prøve å dempe situasjonen. Bare se etter selv..

Noen ganger lurer jeg på om du forstår hva jeg skriver, MB. Står nemlig ganske mye om HVORFOR jeg ikke ser noen måte man kan rettferdiggjøre å støtte BuRn på i det forrige innlegget mitt her. I tillegg står det at RNG nærmest ikke har påvirket vårt syn på utbryterne, iom at vi nesten ikke har snakket med dem om saken. Vi tar stilling til det fra vårt ståsted.

Jeg bryr meg liksom pent lite om hvorvidt BuRn snakker fint for seg til tider, fordi det er irrelevant når de i utgangspunktet ikke representerer annet enn barnslige bråkmakere og et par maktkåte anarkister. Som læreren vår på media sa; "Shit in, shit out. Hvis du sprøyter parfyme på drit er det fremdeles drit." For all del, det kan være noen fine folk der også - men hjelper pent lite. Synes også å huske at dere klagde ganske mye når WC2 oppsto på tilnærmet lik måte for en tid tilbake. eks. WC2 ville ha en annen fiende enn det dere i IB hadde. WC2 besto av illojale IB'ere som startet anarki. OSV. Dere fordømte det da, så blir ganske dobbelmoralsk å like det nå. Gjør det ikke? But then again, ingen har påstått at du er konsekvent i din propaganda, MB. ;)

Hvis V-BOL ønsker å ta opp noe slikt, så virker det litt bortkastet iom at de er en 'broderstamme' allerede. V-BOL ledes dessuten av tre stk fra BOL's gamle styre, samt en fra K***SE sitt gamle styre. De klager hvertfall ikke.
 

DeletedUser

Guest
Du glitter, du glitter....lol

Tror du må være den eneste personen på hele TW som drar dine egne slutninger ut i fra dine egne fantasier og paranoia :D
Ser at du lager til dine egne "sannheter" igjen her.

Kan du ikke bare si det som det er?
"LI er tilbake og jeg hater henne som aldri før!"

Og når det kommer til WC2/AA så var det Are som tok kontoen inn der og sendte nukes på IB.
Kanskje du ikke har fått med deg det?

Men bare forsett å undergrav oss, som du er så flink til :D

PS: Fortsettelsen følger i egen tråd.
 

DeletedUser

Guest
Du glitter, du glitter....lol

Tror du må være den eneste personen på hele TW som drar dine egne slutninger ut i fra dine egne fantasier og paranoia :D
Ser at du lager til dine egne "sannheter" igjen her.

Kan du ikke bare si det som det er?
"LI er tilbake og jeg hater henne som aldri før!"

Og når det kommer til WC2/AA så var det Are som tok kontoen inn der og sendte nukes på IB.
Kanskje du ikke har fått med deg det?

Men bare forsett å undergrav oss, som du er så flink til :D

PS: Fortsettelsen følger i egen tråd.

Nå synes jeg det blir drøyt å påstå at jeg drar mine egne slutninger utifra fantatsier eller at jeg er paranoid her. Dette påvirker egentlig BOL i svært liten grad, det eneste vi må ta stilling til er hvem vi støtter. Når det gjelder deres potensiale til å utgjøre noen trussel for oss er den forsvinnende liten. Og jeg ser heller ikke hvor jeg "lager" egne sannheter. utdyp gjerne det.

Når det gjelder at du er tilbake og at jeg hater deg, synes jeg det er du som er i overkant paranoid. Jeg synes å huske at jeg faktisk hadde et møte med deg når du kom tilbake, og ga deg en sjanse der. Var ikke særlig vanskelig heller etter hva jeg kan huske. På det tidspunktet hadde du heller ikke gjort noe kritikkverdig, så jeg så ingen grunn til å fordømme deg pga tidligere handlinger. Men, når ditt/deres neste trekk ble å bryte ut av RNG og skape kaos - så fortjener dere all kritikken dere møter også.

WC2/AA osv var et eksempel, hvor vidt are gjorde dette eller ikke er jo ganske irrelevant iom at jeg siktet til MB's dobbelmoral og til dels hykleriske måte å forholde seg til to ganske like situasjoner. Ikke hvorvidt du eide en konto i AA eller ei. Men nå som du tar det opp - ja, du gjorde forsåvidt det. Og var med i den utbryter gruppen også. Interessant.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
*psst* sikkert BOL som har leid han inn for og skrive det, dem trenger jo....moral virker det som :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For en person som ikke spiller på v1 eller har noe med denne saken og gjøre velger du virkelig passe tid og gjøre entre søk deg til BOL eller RNG de kan trenge noen som deg der.

Granny har håpet meg seg folkens! :jblunk:
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmm , at dere får hjelp fra godeste IB eller noe sånt da eller ? :eek:

Uansett , bring it on.. :cool:<3
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hmm , at dere får hjelp fra godeste IB eller noe sånt da eller ? :eek:

Uansett , bring it on.. :cool:<3

vel... det var jo en mulighet :)

vet ikke hvorfor jeg skal gidde å si det til deg :rolleyes: DU VET DET ALT xD.... se nå fikk du opp øynene :)

"Tmie will show" det er noe som heter det tenk :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hmm , at dere får hjelp fra godeste IB eller noe sånt da eller ? :eek:

Uansett , bring it on.. :cool:<3

IB ja, tøffe karer i dress det. Men dresskarer får også problem når dem har 2 fronter og kjempe på, og 2/3 av V1's befolkning er imot dem. Så at dem ikke har så mye støtte og disponere utenfor stammen, skal jeg nok tørre og påstå, ja. Kjenner BuRn og vet at dem vil klare seg utrolig godt, selv om IB/RNG og BOL(enne) hadde gått på. V1 sitt nivå går ne-eeee-eeedover:(
 
Topp