stammen BuRn

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
slik som utviklingen har hvert det siste året må jeg si meg enig med kenn der...

V1's nivå går ned....

kun fordi flere og flere "Gode" spillere slutter... det er synd i grunn.... for da kommer det bare mere noobs inn og tar over store, fine kontoer som de ikke fortjener i grunn.....
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Så.. Du vet egentlig ikke nok om BuRn til å komme med slike uttalelser? For BuRn har jo tross alt sagt sin sak på en god måte. Og hvilken effekt har det når RNG ikke vil snakke med BuRn? Tror du det bringer gode ting med seg? Hva om BOL-V ønsker å ta opp noe og dere sier nei... Så blir de sure og kritiserer dere.. Men så begynner dere å kritisere dem for å kritisere dere... Morsom denne saken! Veldig interessant hvilke ord RNG bruker for å prøve å dempe situasjonen. Bare se etter selv..

Jeg kan som Glitter allerede har informert deg: V-Bol har et eget styre som da påvirker saker på lik linje med BOL. Bl.a sitter jeg der og fleste som kjenenr meg ingame vet at jeg kan være pågående om å få saker frem.

Og når det kommer til WC2/AA så var det Are som tok kontoen inn der og sendte nukes på IB.
Kanskje du ikke har fått med deg det?

Men bare forsett å undergrav oss, som du er så flink til :D

Du sier selv her at dere er "bråkmakere" med tidligere historie om å bryte ut stammer fra større stammer. Det virker ikke direkte positivt på inntrykket jeg får ifra dere da jeg egentlig ikke kjenner til dere utenom granny som ble adlet en gang for lenge lenge siden. Undergraving er da noe du forsøker på, så jeg skjønner ikke problemet med at Glitter skal gjøre det samme mot deg/dere?

For en person som ikke spiller på v1 eller har noe med denne saken og gjøre velger du virkelig passe tid og gjøre entre søk deg til BOL eller RNG de kan trenge noen som deg der.

En ting jeg er nysgjerrig på som black rose drar frem vedrørende glitter og du frem her: Har ikke folk rett på "egne" meninger? Eller er det bare oppspinn siden det ikke korrensponderer med deres?

*psst* sikkert BOL som har leid han inn for og skrive det, dem trenger jo....moral virker det som :)
Right... akkuratt som BOL har leid deg inn for å få dårlige kommentarer om IB :rolleyes:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har ikke lest alle innleggene her... for mye:p men vi som er i RNG ennå er ordentlige Renegadere! !

Renegade døde med TMR.
Dere (med det mener jeg gamle TMR,TNR spillere) har bare rotet alt til. No offence.




Det er i grunn alt jeg har å si.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er til enig med Hænsi der, TMR og det som faktisk var grunnlaget for Renegadenavnet.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
For en person som ikke spiller på v1 eller har noe med denne saken og gjøre velger du virkelig passe tid og gjøre entre søk deg til BOL eller RNG de kan trenge noen som deg der.

Sa jeg noe om denne saken? Nei. Men jeg kjenner til Black Rose som spiller, og syns at de kommentarene falt fra rett kjeft. *ironi*
Så du anbefaler meg å søke? Takk for tipset:jkul:*ironi her også*

*psst* sikkert BOL som har leid han inn for og skrive det, dem trenger jo....moral virker det som :)

Var av helt fri vilje jeg skrev det. Vet ikke hva din erfaring er, men noen skriver faktisk av fri vilje, uten å bli leid inn.

Jaja nå hakke jeg tenkt å skrive mer om dette. Kos dere videre i diskusjonen. God jul.
 

DeletedUser

Guest
Ouch Kenn, den svei :eek:

Ellers kan jeg bare gå god for det jazcan sier, da jeg og han utgjør 2/3 av orginale BOL ledelsen i V-BOL.

Dere fisker virkelig på måfå når dere leter med lykter etter noe som muligens kan ha rot i en eller annen virkelighet. Men nok en gang failer dere grusomt.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Naj, det var vel TWR. TMR oppsto når TWR merget med fenix og SFF. Bare sånn til info.;)

Pfft. TWR hadde bare mini, Big, og G1, greit nok de var founders av renegade navnet. Men SFF gav det nytt blod og nye høyder.

Baah, børst og nostalgisk. Hvorfor kommenterer jeg her. Djeez.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
De ønsker vel å bli kvitt problemet så fort som mulig da, tenker jeg. Det er vel i orden det vel, eller?

Jeg skjønner at du kritiserer RNG for det, for du vil jo være på v1 så lenge som mulig, men når BOL blir med i tillegg korter det din "levetid" på v1 betraktelig!:)

Ohoi Scarborough, dere må nok gjøre bedre enn det dere gjør nå for og ta meg. :p

Sauene i RNG går i flokk, men hva skjer nå?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ohoi Scarborough, dere må nok gjøre bedre enn det dere gjør nå for og ta meg. :p

Sauene i RNG går i flokk, men hva skjer nå?

Vel, hadde du bare ligget nærmere så.. Vi gidder ikke bruke så mye energi på en spiller som ligger 200timer unna med nukes, det skjønner vel du også? Vi har det gøy med IB vi :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Les innlegget mitt en gang til er du snill.. Sier jeg at vi ikke bryr oss? Selvfølgelig gjør vi det! Men vi velger heller å fokusere på IB, som faktisk utgjør en større trussel enn hva dere noen gang kommer til å gjøre.

Og igjen, legg spesielt merke til det jeg sier om at dere ligger 200 timer unna ;) Jeg kan derfor love deg at situasjonen ville sett annerledes ut hvis dere var våre naboer.
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
er det dermed sagt at vi kommer til å gå under kun fordi vi er mindre?

du har vist ikke hørt om ordtaket: "liten tue kan velte stort lass" :)

bare sier det jeg ;)
 

DeletedUser

Guest
er det dermed sagt at vi kommer til å gå under kun fordi vi er mindre?

du har vist ikke hørt om ordtaket: "liten tue kan velte stort lass" :)

bare sier det jeg ;)

Si gjerne ifra om du får tak i en adelsmann som kan reise 200 timer, om ikke mindre få inn ett tog som bruker så lang tid. Man hadde hvertfall hatt god tid til å forberede seg om det hadde latt seg gjøre :rolleyes:

Det du også må ta hensyn til er territorie. Selv om BOL mer enn gjerne har lyst til å ta hevn på enkelte i BURN, så må man ta hensyn til beliggenheten. Å vandre inn i andre stammers territorie er vel kanskje ikke det mest populære valget man kunne gjort, selv om intensjonen er god?

Jeg tenker det beste BOL kan gjøre er å holde en annen felles fiende opptatt. Klarer de å kjøre hardt nok imot IB i en front, vil de nok avlaste RNG for masse. Dette må da til og med du klare å forstå?;)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvorfor gidde og nuke uansett da? Dere kaster jo bare bort angrepene dere skal bruke på og fokusere på IB?
 
Topp