stammen BuRn

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg tar ansvar for det jeg gjør, men gidder ikke ta ansvar for at padde ikke gjorde jobben sin. Det var han som var ansvarlig for mergen. Det var han som ikke fullførte den på riktig måte. Mye kunne vært unngått dersom han hadde brukt hue litt bedre. Blant annet og informere meg om tingenens tilstand. Da ville aldri mergen vært gjennomført FØR info kom ut. Mye ville vært anerledes da. Du bør slutte å uttale deg om ting du ikke vet nok om.

Din lojalitet diskuteres ikke, for den er av verste sort ..og dersom du mener at RNG var et lite hyggelig sted, så er det merkelig hvor lenge du har "holdt ut". Du snakker så mye svada du, at det er umulig å tro på det noe av det du skriver.

Dersom dere starta denne tråden for å drite oss ut i offentlighet, så vil jeg påstå at det er dere som driter dere mest ut. Sitter bare og kaster dritt som gjennomskues så lett at det hele blir for dumt.
Hva ønsker dere egentlig å oppnå med dette? Prøve å overbevise om at dere handlinger er riktig og moralsk forsvarlig? Dette vil aldri bli noe annet enn forsøk på kupp av stamme. Enkelt og greit. Hvem som helst med noe i hodet kan forstå det..

1. vi starta ikke den tråden vi har bare svart her.

2. Jeg holdt ikke ut i RNG derfor jeg gikk til WR.

3. Vi prøvde aldri og kuppe en stamme viss vi hadde kuppa en stamme ville [DA] forsatt være i live.

4. Du begynner og skal skyve ansvaret over på andre på offentlig foum hva tror du, du oppnår med det annet enn og virke som en svak leder?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ohh... Glad du nevnte dette.. Granny (Mutten på skype) sin lojalitet ja:

[11:27:09 AM] :<Mutten>:: Men om jeg, deg og padde forlater har ikke Stammen noen som gjør noe lengere
[11:27:25 AM] :<Mutten>:: De mister jo alt av offansiv planlegging

Jupp, der sier han med egne ord at uten han og par andre gikk ville vi miste all angrepsplanlegging... Det tror jeg er mest illojale jeg har hørt noen gjøre mot en stamme!!! Gå ut av stammen for å gjøre den svak så han kunne yppe mot krig... Så hvor lojal mener dere i Burn at granny er?

Og videre så er det veldig mange påtander om at det ikke er demokrati i RNG. Vil dere vite hvem som bestemte om vi sku krige mot IB eller BOL når den diskjonen var aktuell? Joda, vi la ut en undersøkelse og når granny såg at han tapte den diskusjonen begynte han å yppe seg mot BOL.

Vel nå vill jeg minne deg på om at jeg ikke gikk først ut av stammen det var det en annen person som gjorde.
Men kan vel inrømme at ja når jeg så vi tapte stemmene så var jeg mer intrisert på det punkte og krige mot BOL enn IB.
Joda men og si det finnes demokrati i RNG er som og si at det finnes det på haiti. Dere lurer bare dere selv når uansett hva det brenner ned til er at stammen blir nødt til og gjøre som ledelsen har stemt over men ledelsen er stemt inn av folk tiligere i ledelsen og nåverende medlemmer ikke det vannelige stamme medlemmet så fortell meg det er veldig demokratisk?
 

DeletedUser

Guest
Kan du forklare hva du egentlig mener nå granny?

Først innrømmer du at når du tapte avstemmingen, så dreit du i stammens demokratiske prosess og ville bare følge din egen vilje (noe som er greit det så lenge du kan stå for det), så forteller du at RNG ikke er demokratiske fordi ledelsen bestemmer hva som skal skje og ikke skje.

Hva er egentlig tilfellet her?? Fikk du ikke viljen din og stakk ut for å krige alene, så angret du deg og gikk rett inn i ledelsen igjen for så og senere ta med seg flere medlemmer over i en annen stamme der du selv sitter og leder med LI??? Hva er motivasjonen for det? Hva er intensjonen til stammen BuRn?

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt klarer å følge argumentasjonen din :jtrist:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg gikk ut av RNG første gangen ble jeg bedt av jerle og fordi jeg ville presse RNG til krig med BOL. ( Jerle ba meg forlate pga jeg adla i k44). Når jeg snakka med capitan22 sa hun jeg fikk lov til og gjøre det siden balle adla i k33.
Derfor gikk jeg ut og kom tilbake til RNG første gang. RNG fungerer ikke demokratisk derfor jeg prøvde og presse ledelsen men det funka ikke og lady ibex forlot før meg.

Jeg har motivasjon til og holde på så lenge stammen er morsom og vi har det gøy og så lenge jeg har et mål og jobbe mot.

Intensjonen med BuRn er og ha friheten man ikke har i RNG og at vi ikke fikk lage [DA] til en broder stamme så da er vi bedre avgårde uten RNg. ;)
 

DeletedUser

Guest
Angående pratet om demokrati...

Nå skal jeg innrømme at jeg mener at et fullstendig demokrati er noe av det mest idiotiske som finnes i TW. Hvis hver eneste avgjørelse skal tas av alle vil ikke ting skje. Det trenger å være en ledelse av et slag. Unntaket er kanskje hvis det er relativt få spillere som har holdt på lenge sammen.

Så klart - en viss type demokrati er det uansett. Det blir vanskelig å tvinge noen til å bli i en stamme - men man er vel helst i en stamme fordi man vil være der, ja? En ledelse bør nå helst være en del ganske oppegående og kompetente spillere som, i de fleste avgjørelser, greier å ta det valget som flertallet ønsker. Noen ganger så vil man drite seg ut - ingen er perfekte, unntatt meg - men det må man leve med. Man vil også oppleve at det kommer noen avgjørelser man personlig ikke er enig i, siden man tross alt må ta hensyn til stammen som en helhet.

Hvis man er uenig ville det kanskje være naturlig å ta det opp. For eksempel på stammeforumet, på en saklig og skikkelig måte. Da er det gjerne en fordel å være klar for en seriøs diskusjon også da. Nå kan det hende det bare er meg, men å forlate en stamme nå og da virker som en ganske useriøs måte å ta opp problemene sine på.

Men uansett, vist noen vil diskutere mer om BuRn, ta det på Skype eller PM.. Tror folk på forumet er lei :jtunge:

Tullball. Dette er underholdene.

Grim, Digresjonenes Mester.
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Salig :D

Kronk:
At du kan komme med slike uttalelser viser jo at du selv burde følge dem for på seg selv kjenner man andre, selv om det faktisk ikke trenger å være en riktig observasjon.

Tenker du deg litt om så vet du like godt som meg at jeg prøvde å få til en dialog med ledelsen ved å be om møte flere ganger. Nada respons!
Hvis man må vente i nesten to uker uten å få i gang ting å blir anklaget slik dere gjorde ved å angripe Snowy og meg så har du/dere litt å lære om det du så høytidlig legger frem om i ditt innlegg.

Her er et sitat fra Cap om en spiller vi diskuterte inn i stammen igjen! Der flertalllet bestemmer:

Da ser det ut som det er flertall for å få inn igjen -------, så da får jeg bare bøye meg for det.


Og når det gjelder dialog: Dialog er kommunikasjon mellom to eller flere mennesker. Her deles synspunkter osv. Det er dermed ikke bestemt at at alle får det som de vil men at man kommer til noen kompromier og at man kan være enige om at man faktisk ikke er enig!

Når jeg kom inn i diskusjonen som endte med dannelsen av stammen Burn så var det mitt første møte med deg. Det ble da meget kortvarig siden dere forlot den og stakk ut av stammen. Når jeg tenker på den så må jeg si at den var lite konstruktiv og det var lite sammarbeid. Det var helt klart at å være leder i en understamme ikke var bra nok. Så der lar vi vår egosentriske side komme frem. Vi lar oss rive med og blåser i hva andre måtte mene eller ha meninger om. Det er som jeg skrev tidligere. Jeg (li med fler) setter meg selv over andre og selvfølgelig er jeg bedre enn dere...

Jeg "kronk" idioten eller hva der må mene om meg, Hadde spurt hva mener dere! Har dere en ide om hvordan vi best kunne løse dette. For jeg vil akkurat dette. Mine mål er..... osv. Da legger man forutsetninger for å skape en konstruktiv dialog. Man blåser seg ikke opp og stikker av og raserer alt på sin vei som var saken her.


Jeg vil også si det at jeg er åpen for kritikk på hvordan jeg som leder opptrer. Men det skal være sakelig og ikke sure oppstøt som det lett kan bli. Og jeg tror med 99% sikkerhet at meldinger gitt av meg her på TW ikke har skremt så mye som ei mus noen gang. Jeg komuniserer ikke gjennom trusler og jeg er opptatt av et ryddig forhold i min omgang med både venner og fiender. Jeg tror ikke du vil kunne gulpe opp mange slike meldinger fra meg her inne.

Lykke til med stammen deres og håper dere når deres mål.

Mitt mål er å spille, snakke å ha det gøy med både kjente og ukjente her inne og er åpen for alle som måtte ha noe på hjertet;)

Fortsatt god jul og håper dere alle får en strålende Desember.

Kronk Master
 

DeletedUser

Guest
hei!

jeg lurer på hvorfor denne stammen ble laget?
er det noen som kan si hvorfor de dro fra RNG?
for disse spillerne er gamle rng spillere og DA spillere

det er disse spørsmålene jeg setter spikern min i...
setter pris på raskt svar

Kort forklart.. Dem ble uenige, noen stakk og laget en ny stamme slik at dem kan styre slik dem mener en stamme burde bli styrt på. Så til syvende og sist høres det ut som begge parter er ganske glade for å bli bekvitt hverandre. og at dem har det best uten den andre parten :jsmiley:


Men uansett, vist noen vil diskutere mer om BuRn, ta det på Skype eller PM.. Tror folk på forumet er lei :jtunge:

Aldri :jtunge: Sitter igjen i godstolen med popcorn å følger spent med på neste innlegg som kommer. Vi må jo få med oss dramaet når det skjer noe endelig på v1. ;)
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Angående pratet om demokrati...

Nå skal jeg innrømme at jeg mener at et fullstendig demokrati er noe av det mest idiotiske som finnes i TW. Hvis hver eneste avgjørelse skal tas av alle vil ikke ting skje. Det trenger å være en ledelse av et slag. Unntaket er kanskje hvis det er relativt få spillere som har holdt på lenge sammen.

Så klart - en viss type demokrati er det uansett. Det blir vanskelig å tvinge noen til å bli i en stamme - men man er vel helst i en stamme fordi man vil være der, ja? En ledelse bør nå helst være en del ganske oppegående og kompetente spillere som, i de fleste avgjørelser, greier å ta det valget som flertallet ønsker. Noen ganger så vil man drite seg ut - ingen er perfekte, unntatt meg - men det må man leve med. Man vil også oppleve at det kommer noen avgjørelser man personlig ikke er enig i, siden man tross alt må ta hensyn til stammen som en helhet.

Hvis man er uenig ville det kanskje være naturlig å ta det opp. For eksempel på stammeforumet, på en saklig og skikkelig måte. Da er det gjerne en fordel å være klar for en seriøs diskusjon også da. Nå kan det hende det bare er meg, men å forlate en stamme nå og da virker som en ganske useriøs måte å ta opp problemene sine på.



Tullball. Dette er underholdene.

Grim, Digresjonenes Mester.

Fint innlegg men ingen digresjon;)

Min grunn til et innlegg om demokrati var at det fra en annen ble påstått at det var fraværende. Jeg vil si meg enig i at man ikke skal ha et demokrati i alle sammenhenger. Det er derfor man har en leder. Men det er klart at hvis det er en ledergruppe som sammarbeider og lederen spør om deres mening. Da er det klart at deres meninger skal veie tungt i hva som blir resultatet. Det vil aldri bli flat struktur i en ledelse som har en utnevnt leder. Da er hele poenget borte med å ha en leder og en ledelse. Og som du sier noen ganger gjør man feil. Eller man er uenig. Det må være aksept for det i alle stammer og irl.Men det er jo illojalt å gå til andre med det eller gjøre opprør så folk blir usikre på hva som skjer, og det er om å gjøre å være først ute med påstander for da er det jeg som blir trodd. Det var vel det som var poenget i denne tråden..

Kronk Master
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar ansvar for det jeg gjør, men gidder ikke ta ansvar for at padde ikke gjorde jobben sin. Det var han som var ansvarlig for mergen. Det var han som ikke fullførte den på riktig måte. Mye kunne vært unngått dersom han hadde brukt hue litt bedre. Blant annet og informere meg om tingenens tilstand. Da ville aldri mergen vært gjennomført FØR info kom ut. Mye ville vært anerledes da. Du bør slutte å uttale deg om ting du ikke vet nok om.

Din lojalitet diskuteres ikke, for den er av verste sort ..og dersom du mener at RNG var et lite hyggelig sted, så er det merkelig hvor lenge du har "holdt ut". Du snakker så mye svada du, at det er umulig å tro på det noe av det du skriver.

Dersom dere starta denne tråden for å drite oss ut i offentlighet, så vil jeg påstå at det er dere som driter dere mest ut. Sitter bare og kaster dritt som gjennomskues så lett at det hele blir for dumt.
Hva ønsker dere egentlig å oppnå med dette? Prøve å overbevise om at dere handlinger er riktig og moralsk forsvarlig? Dette vil aldri bli noe annet enn forsøk på kupp av stamme. Enkelt og greit. Hvem som helst med noe i hodet kan forstå det..

det var ikke de som starta tråd... det var meg og grunnen var for å finne ut hvorfor stammen burn var ble laget
 

DeletedUser

Guest
Krig er noenganger den eneste løsningen. Synd det egentlig. i enkelte sammenhenger.:jtrist:
 

DeletedUser

Guest
BuRn har på ingen måter planer om å gå til krig mot RNG-familien.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
BuRn har på ingen måter planer om å gå til krig mot RNG-familien.

Men BOL derimot? Med tanke på medlemmene dere har i stammen så satser jeg en sverdmann på at det er hovedmålet. Eller? Dere vil vel ha med IB først, kan jeg tenke meg..
 
Topp