stammen BuRn

DeletedUser

Guest
Liker BuRn jeg.. ^^
Kunne ikke vært bedre nå...
dette har jeg egentlig ventet på leeeenge..
:jblunk:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Skjønner meg ikke på deg heller, så da er vi to. Du har vurdert og lære deg og lese på andre sider enn bare en? Owait, classic du, er vel av den trangsynte rasen?
 

DeletedUser

Guest
At du ikke skjønner meg tar jeg ikke som noe stort tap

Og jeg tror da ikke jeg er så trangsynt. Kan sikkert virke sånn til tider, men jeg er egentlig ganske åpen for en god diskusjon.

Jeg har lest tråden (tro det eller ei), og det jeg har sett av "tåpelige" BOL kommentarer er ikke rare greiene. Selv om kanskje en eller to kommentarer fra Scar kunne virke noe paranoide (Som kanskje er en smittsom sykdom i BOL), men tåpelige var de nå ikke av den grunn.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
HAHA, sier du? RNG har rekrutert enda mer. Slutt og skyt deg selv i foten, er så teit med fake-blodet til fake-renegaderene :>
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Som sagt, spiller under falskt flagg :). Gir blaffen i hva dere kaller dere, men langt ifra hardbarska Renegadere ihvertfall. Prøver og stjele tittelen, men ja, gl med det W/E
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vi var TNR før.... vi er jo for pokker Renegadere fortsatt!

lol!!!

TNR eller ikke... Hvor mange av de som var i TNR er i RNG den dag i dag? svar meg på den i prosent (%) du ;) så skal jeg holde kjeft om du viser ett tall over 50% :jkul:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tilbake til Topic, Virker som RNG planlegger offansiv mot oss i BuRn de måtte til og med spørre sine kjære alierte BOL om hjelp til og ta oss..
Wow er Renegades så svake at de ikke klarer og ta stamme de er 5 ganger mindre enn dem? :rolleyes:
De høres både usikkre og redde har RNG fått Nervøst Samenbrudd i tilig jule gave? :confused:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Tilbake til Topic, Virker som RNG planlegger offansiv mot oss i BuRn de måtte til og med spørre sine kjære alierte BOL om hjelp til og ta oss..
Wow er Renegades så svake at de ikke klarer og ta stamme de er 5 ganger mindre enn dem? :rolleyes:
De høres både usikkre og redde har RNG fått Nervøst Samenbrudd i tilig jule gave? :confused:



Ryktene sier at de har luftet det for flere stammer. :jtunge:
 
Topp