Nedstemt/ikke mulig Ta vekk venner medaljen

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Synes et er koselig jeg. Føler meg populær når så mange vil være vennen min! (love)
 

DeletedUser

Guest
Får ikke venneforespørsler jeg ;( hadde sikkert vert koslig med noen som sendte meg. Så slipper jeg og spamme ned alle andre føler meg så slem
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
I denne omgang vil nok ikke vennemedaljen bli fjernet. Jeg får heller huske på det til evt neste gang vi skal ha en verden med flagg. Tenkte ikke helt over at det er enkelte medaljer som man bare kan spamme ned andre for å få. Vel, lekse lært til neste gang =)
 

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
STØTTES! eg hadde lagd inn alle i stammen/allierte i vennelista, og etter 1 uke så sletter dei meg bare fordi dei fikk gull medalje, og eg som tenkte på å ha dei sånn at vi kunne se aktiviteten til folk om dagen
 

DeletedUser

Guest
I denne omgang vil nok ikke vennemedaljen bli fjernet. Jeg får heller huske på det til evt neste gang vi skal ha en verden med flagg. Tenkte ikke helt over at det er enkelte medaljer som man bare kan spamme ned andre for å få. Vel, lekse lært til neste gang =)

Det er vel mulig å sende den videre til inno, får å få fjernet den for godt? Jeg syntes bare den har vært en pest og en plage hele veien, men nå som spikern i kista kan man jo faktisk tjene på det også? Interessen er jo åpenbart stor får å få den fjernet! :hmm:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Den blir nok neppe fjernet helt. :)
Det er jo ingenting å tjene på den sånt sett utenom på verdener med flagg.


Edit: Ok, man får litt medaljepoeng av den, men utover det.. ikke stort.
 

DeletedUser

Guest
Den blir nok neppe fjernet helt. :)
Det er jo ingenting å tjene på den sånt sett utenom på verdener med flagg.


Edit: Ok, man får litt medaljepoeng av den, men utover det.. ikke stort.

Nei, du ser ikke poenget mitt...

Hva tror du tanken var med venner medaljen? Jeg ser faktisk ikke det selv, men det er nok i hvertfall ikke at man skal legge til alle på topp 500 som venn, for så å slette de når du har fått vennemedaljen. Jeg gikk MED VILJE vekk fra topp 20, og ned på 50 plass for å slippe alle venneforespørslene, nærmere 70 venneforespørsler. Du må ikke tro at dette er bare på flagg verdener (Det er riktig nok litt verre her), men også på vanlige verdener er det av en eller annen grunn folk som absolutt skal ha 100 venner.

Tydelig at du ikke har spilt på en stund :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nei, du ser ikke poenget mitt...

Hva tror du tanken var med venner medaljen? Jeg ser faktisk ikke det selv, men det er nok i hvertfall ikke at man skal legge til alle på topp 500 som venn, for så å slette de når du har fått vennemedaljen. Jeg gikk MED VILJE vekk fra topp 20, og ned på 50 plass for å slippe alle venneforespørslene, nærmere 70 venneforespørsler. Du må ikke tro at dette er bare på flagg verdener (Det er riktig nok litt verre her), men også på vanlige verdener er det av en eller annen grunn folk som absolutt skal ha 100 venner.

Tydelig at du ikke har spilt på en stund :p

Får si meg helt enig med deg her, Ett paradoks det. En leder med så lite tw kunnskap kan være både og det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg må bare si at "venner-medaljen" er den mest irriterende og meningsløse av dem alle! :)

@sunny: Nå spiller jo PaakOdin på v1 da:)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nei, du ser ikke poenget mitt...

Hva tror du tanken var med venner medaljen? Jeg ser faktisk ikke det selv, men det er nok i hvertfall ikke at man skal legge til alle på topp 500 som venn, for så å slette de når du har fått vennemedaljen. Jeg gikk MED VILJE vekk fra topp 20, og ned på 50 plass for å slippe alle venneforespørslene, nærmere 70 venneforespørsler. Du må ikke tro at dette er bare på flagg verdener (Det er riktig nok litt verre her), men også på vanlige verdener er det av en eller annen grunn folk som absolutt skal ha 100 venner.

Tydelig at du ikke har spilt på en stund :p

Jeg ser poenget ditt, men jeg tror også du misforsto meg. Poenget mitt var bare at den har ikke store nytten for seg annet enn på flaggverdener da man får et nytt flagg for hver medalje man får. :) At man blir spammet ned av venneforespørsler på andre verdener hadde ingenting med poenget mitt å gjøre.

Hva tanken var? Neeei, si det du. Hehe! Det er nok en av de mest ubrukelige medaljene vi har.
 
Sist redigert:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg på min side synes ikke den skal fjernes! Slik jeg ser det, oppfordrer den nye og unge spillere til å utvide sin venneliste, og den naturlige plassen å starte er da selvsakt i sin egen stamme. Og på den måten vill man bli litt mer intigrert i stammen, og da ha et bedre utgangspunkt til å lykkes som ny spiller.

Synes det er synd at flere av våre mer "rutinerte" spillere hele tiden skal fokusere kun på den ene siden av saker. Sett dere i andres sko, og se om denne medaljen kansje kan hjelpe noen, om så bare pittebittelitt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg på min side synes ikke den skal fjernes! Slik jeg ser det, oppfordrer den nye og unge spillere til å utvide sin venneliste, og den naturlige plassen å starte er da selvsakt i sin egen stamme. Og på den måten vill man bli litt mer intigrert i stammen, og da ha et bedre utgangspunkt til å lykkes som ny spiller.

Synes det er synd at flere av våre mer "rutinerte" spillere hele tiden skal fokusere kun på den ene siden av saker. Sett dere i andres sko, og se om denne medaljen kansje kan hjelpe noen, om så bare pittebittelitt.

Da syntes jeg at det burde være en guest når du har kommet inn i en stamme, legg til din stamme som venner!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er jeg forsåvidt muligens enig i. Men da er det å fjerne medaljen et steg i feil retning. At den kan forbedres er noe helt annet.
 

DeletedUser

Guest
Noen flere som er keen på dette nå eller? *gagnsterhest2003*
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare så denne plutselig, vet det egentlig er litt seint for det nå, men anywho...

Det er vel mulig å sende den videre til inno, får å få fjernet den for godt? Jeg syntes bare den har vært en pest og en plage hele veien, men nå som spikern i kista kan man jo faktisk tjene på det også? Interessen er jo åpenbart stor får å få den fjernet! :hmm:

Ikke nødvendigvis. Reaksjonene på forumet er ikke det samme som at interessen i spillermassen er spesielt høy. For å få vite dette måtte man sette opp en undersøkelse og opplyse om den i nyhetsbrev. Og det er likevel ingen garanti for at ikke en haug med spillere som fremdeles ikke hadde fått det med seg, hadde fått sjokk når plutselig denne funksjonen forsvant. Just sayin' :)
 

DeletedUser

Guest
Eller....

Eller hva med Offer den er det ikke noe mening med... Ja greit nok det er sikkert noen som blir adlet rett etter at nybegynnelsenbeskyttelsen er over men det er da ikke noe å skryte av?! <.<
 

DeletedUser

Guest
Eller hva med Offer den er det ikke noe mening med... Ja greit nok det er sikkert noen som blir adlet rett etter at nybegynnelsenbeskyttelsen er over men det er da ikke noe å skryte av?! <.<

mange meningsløse medaljer, men denne er til bry og på flagg verdner bidrar den faktisk :O
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kan man ikke heller lage en mulighet for å blokkere venneforespørsler? Evt alternativer som f.eks "bare stammemedlemmer kan sende" "bare allierte... osv osv
 
Topp