Tenk dere V1 uten gråbyer...

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Da ser det ut til at problemet nærmer seg en løsning, innen 20 dagers tid +- så framt ingen flere går grå med dagens adlingsfart så er v1 kvitt problemet med gråbyer, hva skal JPTG adle da? De klarer nesten ikke å adle våre byer så det må vel innadlinger til og litt BOL byer som det ikke mange igjen av, mens vi adler oss vidre innover i de så kaldte safesonene og får et større overtak for hver dag som går.

Må bare si tusen takk til våre kjære fiender som gjør alt så mye enklere for oss, adler grått slik at vi slipper og heller kan konse på de fine røde som av og til faktisk gjør motstand :cool:

Hehe.. det var da en enkel måte å se det på :). Hvis ikke vi adlet gråbyene i våre områder, hvem ville så gjort det? Ville det være særlig smart å få dere midt i våre clustere? La oss heller si det slik, at ved å ta gråbyene, så hindrer vi dere i å adle dem. Istedet får vi flere byer, som igjen kan brukes til å ta kampen opp med dere etterpå. Vil påstå det er bedre taktikk enn å la grått bli rødt.

Du har fått enkel byer til nå, men tro ikke det varer :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
JPTG

Stammen min ;)

Som sagt, det går tomt for gråbyer. Ut fra linkene jeg viser til, så ser vi helt klart hvem som lider værst fra og ikke ha gråbyer og adle. Stats lyver ikke, JPTG, ut fra per dags dato, er et synkende skip.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
La oss heller si det slik, at ved å ta gråbyene, så hindrer vi dere i å adle dem. Istedet får vi flere byer, som igjen kan brukes til å ta kampen opp med dere etterpå.

Ooh, om du bare hadde tatt samme standpunkt når BOL eksisterte og vi hadde en slags "allianse", men istedenfor å innse at det å faktisk ta gråbyer, og da ikke frede dem som du gikk hardt inn for, gagner både stammen og spillerne med flere byer.

Det jeg lurer på er hvordan Birken og spesielt BK skal klare seg når de ikke har mer grått å pynte på adlingsloggene sine.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hehe Cap du fornekter deg aldri i den naivitet som skinner igjennom hver gang du skriver, ja dere tetter igjen deres områder av gråbyer og litt av våre, men hva skjer med de gråbyene? Jo bare se på Balle og Birken de mister byene like etter på til folk som meg som ikke gidder å adle grått siden det er like lett å ta de røde byene som faktisk kan være en trussel en gang i framtiden om enkelte kontoer hos dere får inn dualer eller nye eiere som faktisk veit hva det vil si å angripe fienden og ikke bare gråbyer.

Vi får se hvor lang tid det tar før vi vinner v1, med den utviklingen som har vært siden JPTG blei opprettet så ser det ut som 2013 blir det siste året på v1!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ville være naivt å tro at gråbyene ville stå der uten at dere prøver dere, ville det ikke? Hvem som er naiv ønsker jeg ikke å uttale meg om, men ser ikke på meg selv som naiv.
Istedet for å hevde jeg er naiv i alt jeg sier og gjør, så bør du være mer spesifikk, og henvise til mine uttalser du påstår er naive. Hvis ikke er det bare svada fra en som kun ønsker å framstå som bedre enn den du er i dialog med..
 
Topp