The dark side of v18.

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg har spilt med Sindre på v19 og w76.net, og det jeg leser og ser her er ikke den Sindre jeg kjenner. Hva som har hendt vet jeg ikke.

Det er veldig tydelig at dette er sabotasje ifra Sindre, det er ikke sånn han unnskylder seg om han gjør noe galt, det er rene løygner og ren sabotasje.

Men så var det FylleSamen og hva som skjedde der, tenkte jeg skulle forklare litt rundt dette når jeg først skrev litt på forumet.

Sindre kom inn på Fylle kontoen gjennom at han skulle spille v19, vi ga han klar beskjed om at han ikke skulle spille på v18 da det var der jeg, Are og Simen herje på månedsskift. Etter jeg sluttet kutta jeg egentlig all kontakt med TW skjennerelt, og jeg vet ikke om han har fått avgang til v18 etter det. Simen ser ihvertfall ikke ut til å skylde på Sindre men Simen er og en som ikke holder an noen andre en segselv (og meg).
Jeg tviler egentlig ikke et sekund på det som er sagt om Sindre, jeg snakket med han selv i etterkant om dette og han bare drev av temaet og snakket om hvordan Bjørnungen kunne bygges opp igjen jada jada. Det er synd å se at det nye "blodet" på .no tar skeive veier som det herre.

Nu får ODA kommer ut med sine meninger og grunner rundt dette, og OIM gjør det samme. Det beste å gjøre her er å si sannheten rett ut. Brukte dere spioninfo ifra Sindre, kom han selv til dere med det og var det dere som satt han på oppdrag?

Jeg håper egentlig at jeg og OIM tar feil, men bevisene sier det motsatte.


God helg allesamen (star)
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå har jeg prøvd å fortelle sannheten allerede! Har fått nada info om FylleSamen. Hvorfor skulle jeg fått det? ..og hvordan skulle det hjulpet meg? Min nuking av hele kontoen, gjorde at jeg kunne kartlegge byene. Jeg fortsatte å nuke/fake fylle konstant. Kun sporadisk med dodging i starten av min solo-kampanje. Til slutt opphørte all dodging. Kan ikke skjønne hvilken info jeg skulle fått, som ville hjulpet meg til å gjøre den jobben jeg hadde gjort, uansett.. Det handler om strategi vettdere! Ikke prøv å unnskyld dere, med å beskylde oss for uærlig spill!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Men mere skryt av hvordan du adlet Fylle så blir det bra(yes)

Cap22 gjorde mye mere mot fylle en hva Magicly Overrated, det var nok ram77 som sendte nuke etter nuke etter nuke på kontoen og fikk latsabbeme i ODA igang mens MD leka med gråbyer.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg liker hvordan ODA-folka drar alt vekk fra det som hendte med Dilligas og fører dette innlegget over til Fyllesamen, og hvordan de planla aksjonen mot han.
Sier kanskje litt om at dette faktisk er sant.

Det å høre hvordan du faktisk satt opp aksjonen mot Dilligas er i mine øyne uinteressant. Trenger ikke å skryte så vettu..?
Det har heller ikke noe med dette innlegget og gjøre, men det at Sindre faktisk ignorerte/feiltagge som endte med fall på kontoen.

Nå var det det anonyme trollet, som nevnte FylleSamen, i innlegget sitt..så ikke rart vi hekter oss opp i det?
Angående å komme med hva slags strategi som er brukt, er jo for å bevise hvor liten bruk det er for den påståtte infoen. Det hele er bare bullshit fra ende til annen.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Haha ok, dette er som å diskutere med noen som aldri har spilt tw før, hvor dere har bestemt dere for å sutre uansett, så da gidder ikke jeg svare noe mer.
Nå har dere fått fakta om hva som skjedde med dilligaskontoen fra meg, som faktisk var den som overkjørte kontoen. At det jeg sier er "uinteressant" for dere sier jo alt, dere er jo ikke ute etter en diskusjon basert på virkeligheten.

Dere får si hva dere vil, eller grine som dere gjør. Dere suger, fikk deng, ferdig snakka
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nostlagic og se på at barna krangler med de modne voksne (dere burde forstå denne og dra linjer til Nice dagene)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vil også skyte inn at jeg vet nada om ting som hendte på Dilligas-kontoen i det vi på Felmyst angrep den. Jeg har blitt beskyldt for og ha fikla litt med kortene hos OIM, men det stemmer ikke. Når det er sagt, så hadde jeg ikke takket nei til en sånn mulighet, men det er da ikke tilfellet her. I krig er alt lov. Og til denne lille historen som ble presentert på side 1, så quoter jeg Churchill;

Winston S. Churchill — 'History is written by the victors.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Skal se om jeg får tid til å skrive kort om sannheten, har ikke tid akkurat nå :)
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Cap22 gjorde mye mere mot fylle en hva Magicly Overrated, det var nok ram77 som sendte nuke etter nuke etter nuke på kontoen og fikk latsabbeme i ODA igang mens MD leka med gråbyer.

Du skal ikke si så mye. Du har adlet langt flere gråbyer enn MD. Dessuten var jo du ferdig med V18. En som er overrated er nok deg. ".Net" liksom spilleren. Kan nevne at du også ble adlet der Mr.Fox. I tillegg har du forlatt flere kontoer pga de ble presset.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ser det er mye klager fra OIM angående sabotering og spionasje, vell de har faktisk delvis rett. Orker ikke å bruke tid på noe som ikke blir satt pris på, så tar det kort.

Først av alt så kom jeg på fyllesamen kontoen gjennom det at jeg begynte på V20. Etter at Olve sluttet på fylle, og gikk over til å spille .net en stund, så fikk jeg prøve meg på V18. Jeg var ikke ofte på V18, men hjalp til med å snipe og dodge litt her og der, og tok det chill. Jeg ble lei av V18 og fokuserte fullt på V20. Etter en stund fikk snakket jeg med Bjørn-Tore og Adriano som satt på King hakon tror jeg. De spurte om jeg kunne fucke opp kontoen. Vell, det verste er at jeg faktisk delvis gjorde det fant 2 tog og ignorerte de. Og ignorerte nukes på byen de adlet.

Nå tror vell alle at jeg er en forræder, men jeg var ikke meg selv. Dagen etter, ble jeg fortalt på sms av Bjørn-Tore om å fucke opp mer, men jeg ignorerte svarene, og fant på unnskyldninger for å ikke gjøre det. Jeg ble spurt dag etter dag, men fortsatte ikke. Pga at jeg angret på det jeg gjorde. Uansett, tror jeg de feilet med å ta byen uansett, så det gjorde egentlig ikke stor forskjell :p

Jeg spilte normalt bare på V20, helt til jeg tok en pause omkring jul, der jeg prøvde å slutte helt. Vell, det gikk ikke akkurat lenge. Jeg begynte igjen, og prøvde å komme på en konto. Det var først i April jeg kom inn på Vixen, på V20. Jeg hadde fått ny motivasjon, og tenkte å prøve. Måneden etter spurte Stephan om jeg ville komme på en konto på V18. Jeg tenkte å si nei, da jeg trygt kan si at jeg ikke er god med mye incs. Men, Stephan sa det var en safe konto, som bare skulle deffe opp front byer osv... Jeg kom innpå Bjørnungen 15 mai, og satt nå der og adla grått :p

Det gikk fint på V18 og V20, null incs, og det var bare chill... Som mange vet, så sliter OIM med folk som gidder å være KV, ærlig talt det verste jeg har sett, men har ikke jeg vært der lenge..... Men, jeg grillet på skolen den dagen ¨sabotasjen¨ skjedde. Vennene mine og jeg liker å kødde, og kaster og sparker på alt vi finner. Vi kastet på en stor stein som jeg fikk i foten, og jeg forstua tåa. En annen fikk en blåsveis i øye av en pinne. Og til slutt kom et spyd flygende idet jeg skulle snu, spydet satt seg fast i hånda på meg, men kjente ingenting der og da.

Jeg kommer da hjem senere på dagen, og har ingenting bedre enn å være på TW, så jeg tar på meg og være KV for noen. Stephan svarte meg at han skulle sende meg KV-en klokken 19:00, og det gjorde den forsåvidt. Jeg slet da på den tiden med handa, da jeg sakte begynte å miste berørligheten på langefingeren. Men ville prøve å bidra for det. Jeg fant ut at det ikke var lite incs på kontoen, og vet egentlig rimelig lite å styre så mye incs, da jeg sjelden har så god tid til å planlegge. Jeg tenkte å sitte helt til natta, å snipe alt jeg kunne. Jeg begynte og ignorere det som ikke kom i tog, altså alt utenom mulige adels. Etterhvert som jeg ble ferdig, begynte jeg å finne mulige adels immellom angrepene. Jeg merket med nummer, og skrev opp hvilken by jeg skulle snipe ifra og når i notisblokken på dataen. Etterhvert som jeg snipet de mulige adelsene, merket jeg de med S, for snipet. Hadde det under kontroll på min måte, og fant ut i senere tid at det kunne bli gjort mye lettere. :Neutral:

Det var nettopp da alt snudde seg. Jeg begynte å bli lillablå på arma, og var glovarm. Jeg fikk sjokk, og tenkte at det kanskje var blodforgiftning siden jeg vet noen som har opplevd det før. Jeg ringte til foreldrene mine og legevakta etterpå, og ble kjørt fortest mulig. I mellomtiden prøvde jeg å sette opp noen som kunne ta over, det var kort-varsel og forventet ikke at noen skulle svare. Jeg fulgte med på svar i 30 minutter ca, men til slutt måtte jeg bare gi opp, og jeg satt opp Stephan (Aethros).



Det er da litt om historien av det som har skjedd, og jeg kunne skrevet mye mer og lagt til bevis hvis jeg har giddet. For å understreke, så har jeg IKKE hatt kontakt med noen i ODA i min tid på Bjørnungen. Men uansett, det eneste jeg har gjort av ¨sabotasje¨ var min tid på Fylle, der 2 byer ble helt ignorert av angrep. Uansett feilet adelsene.

Det jeg undrer meg selv mest over er hvordan alle disse gode og erfarne spillerne i OIM ikke greide å fjerne de ignorerte fakesene/nukesene. :hmm: Vet jeg kommer til å møte mye dritt pga en beskyldning fra dere, men dere tar nok feil. Tror jeg ikke orker å snakke mer nå, blir jo bare sett ned på av OIM uansett... Vi snakkes folkens, fint å være med dere

(sorry for bad english)

/Sindre
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier: "Bring it all".

Ellers så er det litt morsomt å se hvordan Ann og Phenix har store behov for å motta skryt for prestasjoner.

ODA-spillere føler seg tydeligvis truffet av beskyldningene, og prøver finne diskusonsteknikker med å vri fokus vekk fra tema - mye usakligheter.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Makan til vrøvl du kommer med da? Hva er det du egentlig prøver på WhiteWalker? Er du i kranglehumør???
Du sitter der og slenger rundt deg med beskyldninger, uansett hva vi sier. Virker som du allerede har bestemt deg for at det vi sier ikke er sant.. og at Sindre juger. Så da er det vel kun dine "sannheter" som gjelder da?

Jeg prøver IKKE å vri meg unna med diskusjonsteknikker, mr vissvass. Jeg har skrevet innlegg lenger opp her, som forklarer hva jeg har gjort. Hvis du kaller det diskusjonsteknikk..så samme for meg. Jeg kom bare med sannheten...men det er vel ikke lov å komme med med motsvar her, som kan vise at vi faktisk ikke trenger info fra fienden, for å ta ned fienden! Ærlig talt..

Jeg tolker dette dit hen, at INGEN i OIM makter å ta ned en fiende, uten spionasje. Derfor tror de at ingen andre klarer det heller!
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg sier: "Bring it all".

Vi driver på. Si meg, har du ikke sjekket TW-stats de siste ukene?

Ellers så er det litt morsomt å se hvordan Ann og Phenix har store behov for å motta skryt for prestasjoner.

Det er en liten forskjell på og ha et behov for skryt, og faktisk ha gjort seg fortjent til det. At Phenix nå postet på forumet er nok i all hovedsak for å feie bort påstandene om at vi hadde bedt noen ta KV på Dilligas bare for og fucke opp. Det har strengt tatt ikke vært nødvendig i det hele tatt ut fra hvordan ting har går, og har gått :). Ting var som antatt - Vegard var oppskrytt.

Jeg liker hvordan ODA-folka drar alt vekk fra det som hendte med Dilligas og fører dette innlegget over til Fyllesamen, og hvordan de planla aksjonen mot han.

Vi drar ikke denne båten noen sted, den ligger hos dere. Det skal dog sies at jeg synes det er vel fortjent at kontoen blir kødda, da mtp hva Dilligas gjorde mot oss i ODA. Han fortjener dessverre ikke stort mer. Synes det er veldig koselig at jeg, som tok over kontoen når den var på rank 54(?), nå sammens med Phenix, klarer og rive ned Dilligas, som har blitt en av de største (og forsåvidt mest oppskrytte) spilleren i OIM.

Phenix kom inn på Felmyst når den låg rundt rank 30, og da var allerede Dilligas i hovedfokus. Alt av gråbyhoring og adlinger ble gjort mtp Dilligas, og at han skulle få bank. Som sikkert mange vet, så er jeg pdd i militæret, godt planta langt inn i indre Troms, derfor var behovet for en dual der. Phenix er en spiller fra øverst på hylla, med et lass av kvaliteter som få har, noe som har hjulpet enormt på. 80-90% av credsen for adlingene av Dilligas fortjener han.
 

anonimo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ann, grunnen til at jeg nevnt deg i posten var det faktum at det var du som alene startet mot Fylle og gjore en imponerende innsats der, som du selv nevnte så pent. Var ikke ment som en beskyldning om at du fikk informasjon angående Fylle-kontoen, kom kanskje ikke så tydelig fram. Jeg vet om at par stykk som fikk informasjon direkte, om og eventuelt hvem dette ble delt videre med har jeg ingen anelse om.

Helt ærlig så var det ikke akkurat gjort noe god jobb på Fylle i denne tiden, uten informasjon eller ikke så tror jeg kontoen hadde falt. Informasjonen gjore det kanskje litt lettere, men med det arbeidet som ble lagt ned på den fronten hadde nok kontoen falt tilslutt uansett.

Dette er mer en prinsippsak der jeg føle det var på tide og si ifra hva som faktisk skjedde, dette også opp mot hendelsen på Dilligas, som virket veldig mistenksomt med tanke på Sindres fortid. Jeg legger bare fram det som er fakta, og det er (som Sindre bekreftet) at han saboterte på Fylle i sin tid. Det jeg fikk av informasjon tillsier at det ble gjort endel mer en bare og bare ignorere to tog. Det jeg også kan bekrefte er at MD og et par andre visste om dette og at de fikk informasjon angående situasjonen.

Men det jeg synes er veldig tøft og modig er at Sindre selv går ut og tildels bekrefter dette her, du har min respekt for det! Så vær så snill, vær snill med Sindre. Han er en hyggelig fyr og fortjener ikke noe hat mot seg. Alle kan gjøre feil, det det står respekt av er å stå opp for seg selv i ettertid og si at man gjore feil og at man angrer på det, respekt! Spionasje og sabotasje er også endel av krigføring, og har vel lagt seg som en del av gråsonen til Tribal Wars, noen synes det er greit og fair, andre ikke. Så dette er ikke på langt nær noe dødsdom.

Jeg kan også bekrefte at jeg ikke er noe OIM spiller og aldri har spilt for OIM, kjenner bare et par av dem fra tidligere verdener. Grunnen til at jeg valgte å være anonym er fordi mange ikke klarer helt å skille mellom TW som et spill og enkeltpersjoner sitt liv utenfor skjermen. Noen kan føle seg truffet av deg jeg skriver og jeg har erfart at mange blir veldig sure. Orker ikke masse meldinger om hvor dum, stygg, idiot osv jeg er. ODA er en flott gjeng med masse hyggelige mennesker, noe jeg selv kan bekrefte, dette er ikke en post for å svartmale ODA som stamme. Men når slike ting som dette her hender føler jeg det kan være greit og være litt ærlig fra tid til annen, håper folk skjønner hva jeg prøver å komme fram til.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Okei, så er du ikke OIM-spiller. Hadde vel noen tanker om akkurat det, pga måten du bruker navnet mitt på. OIM kjenner meg ikke så godt, at de bruker fornavnet mitt på off forum. Det gjør du. Det får meg til å tro du er godt kjent med både stammen og meg. Kan jo hende jeg aner hvem du kan være, men sikker er jeg ikke..

Skjønner hva du prøver å få fram, men jeg undres nå på om dette var riktige måten å gjøre det på? Du sier det ikke er for å svartmale ODA, men likevel henges flere personer ut, som om de skulle benyttet infoen som enkelte tydeligvis satt på. Blir litt forvirret av sånt jeg :(
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Men det jeg synes er veldig tøft og modig er at Sindre selv går ut og tildels bekrefter dette her, du har min respekt for det! Så vær så snill, vær snill med Sindre. Han er en hyggelig fyr og fortjener ikke noe hat mot seg. Alle kan gjøre feil, det det står respekt av er å stå opp for seg selv i ettertid og si at man gjore feil og at man angrer på det, respekt! Spionasje og sabotasje er også endel av krigføring, og har vel lagt seg som en del av gråsonen til Tribal Wars, noen synes det er greit og fair, andre ikke. Så dette er ikke på langt nær noe dødsdom.

Selv om det forøvrig sikkert er helt uinteressant er iallefall Sindre tatt inn igjen i varmen på v20. (clapping)(love)
 

DeletedUser

Guest
Men det jeg synes er veldig tøft og modig er at Sindre selv går ut og tildels bekrefter dette her, du har min respekt for det! Så vær så snill, vær snill med Sindre. Han er en hyggelig fyr og fortjener ikke noe hat mot seg. Alle kan gjøre feil, det det står respekt av er å stå opp for seg selv i ettertid og si at man gjore feil og at man angrer på det, respekt! Spionasje og sabotasje er også endel av krigføring, og har vel lagt seg som en del av gråsonen til Tribal Wars, noen synes det er greit og fair, andre ikke. Så dette er ikke på langt nær noe dødsdom.

Jeg kan også bekrefte at jeg ikke er noe OIM spiller og aldri har spilt for OIM, kjenner bare et par av dem fra tidligere verdener. Grunnen til at jeg valgte å være anonym er fordi mange ikke klarer helt å skille mellom TW som et spill og enkeltpersjoner sitt liv utenfor skjermen. Noen kan føle seg truffet av deg jeg skriver og jeg har erfart at mange blir veldig sure. Orker ikke masse meldinger om hvor dum, stygg, idiot osv jeg er. ODA er en flott gjeng med masse hyggelige mennesker, noe jeg selv kan bekrefte, dette er ikke en post for å svartmale ODA som stamme. Men når slike ting som dette her hender føler jeg det kan være greit og være litt ærlig fra tid til annen, håper folk skjønner hva jeg prøver å komme fram til.

Altså, nå må du nesten bestemme deg for hva du ønsker med denne tråden, for i øyeblikket nå ser det veldig ut som trekker tilbake beskyldningene dine.
Du snakket om at du hadde masse bevis i innleggene dine - disse må du nesten komme ut med, ellers så virker alle disse beskyldningene litt utroverdige. Go big or go home.
I tillegg, hvis det du sier stemmer, at Sindre gjorde mer enn hva han innrømmer, hvorfor skal man da være snill med han? Da lyver han jo for andre gang som gjør alt egentlig bare verre...
Fool me one time shame on you
Fool me twice, can't put the blame on you
Fool me three times, fuck the peace signs
Load the chopper, let it rain on you

Dette gikk rimelig fort fra en kraftig brannfakkel til en kjedelig tråd.


Vi driver på. Si meg, har du ikke sjekket TW-stats de siste ukene?

Det du siterte der var forøvrig ment anonimo der jeg ba han bringe all fakta og beviser til bordet. Men jo, ja, imponerende det dere har gjort mot Dilligas. Though, ekstremt hyklersk av Phenix å komme med personangrep på v14 mot folk fordi de spiller dual, og så spiller han faktisk dual med deg nå... For en dobbeltmoralsk hykler.


Makan til vrøvl du kommer med da? Hva er det du egentlig prøver på WhiteWalker? Er du i kranglehumør???
Du sitter der og slenger rundt deg med beskyldninger, uansett hva vi sier. Virker som du allerede har bestemt deg for at det vi sier ikke er sant.. og at Sindre juger. Så da er det vel kun dine "sannheter" som gjelder da?

Jeg prøver IKKE å vri meg unna med diskusjonsteknikker, mr vissvass. Jeg har skrevet innlegg lenger opp her, som forklarer hva jeg har gjort. Hvis du kaller det diskusjonsteknikk..så samme for meg. Jeg kom bare med sannheten...men det er vel ikke lov å komme med med motsvar her, som kan vise at vi faktisk ikke trenger info fra fienden, for å ta ned fienden! Ærlig talt..

Jeg tolker dette dit hen, at INGEN i OIM makter å ta ned en fiende, uten spionasje. Derfor tror de at ingen andre klarer det heller!

Jeg er alltid i kranglehumør, og ønsker action på forumet, ja. Du traff spikeren virkelig på hodet der. Uansett, når jeg leser innlegget du siterte igjen, så føler jeg ikke at jeg kommer med noen beskyldninger, er vel mer observasjoner jeg kommer med. Mulig du burde begynne å lese innleggene mine med en mindre sint tone for å ikke mistolke dem.

Når det jeg usakligheter som jeg kommenterte, så kommer du jo med ett glimendre eksempel allerede i posten jeg siterte. "OIM makter ikke å ta ned en fiende uten spionaske, og derfor tror de at ingen andre klarer det heller". Jaha, jeg føler ikke at dette har noen relevanse ift, hva jeg skrev i innlegget mitt. Du kan jo også se ett annet eksempel i Macklemore sitt innlegg der han dro in Olve sin gråbyadling og .net.

Jeg fant ut at det ikke var lite incs på kontoen, og vet egentlig rimelig lite å styre så mye incs, da jeg sjelden har så god tid til å planlegge. Jeg tenkte å sitte helt til natta, å snipe alt jeg kunne. Jeg begynte og ignorere det som ikke kom i tog, altså alt utenom mulige adels. Etterhvert som jeg ble ferdig, begynte jeg å finne mulige adels immellom angrepene.

Har du ikke hørt om å filtrere kommandoer? Jeg har aldri hørt om noen som ignorer masse ram-angrep med mindre de er sendt mer enn 100 timer unna, aldri. Det er jo selvmord å ignorere alle andrep utenom adels.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
han skriver jo at han ikke er god med masse incs.. kanskje han lærte litt likevel da, om enn på den brutale måten.
 
Topp