Tiden etter Utøya 22.07

DeletedUser

Guest
legg ut litt på youtube :) og fortell litt av din historie :) er sånn du kan bli stor på youtube f.eks. :) skal høre på sangene når jeg kommer hjem ifra skolen :)
 

DeletedUser

Guest
har ikke hatt tid til å hørt på de ennå :) men vist du synger på engelsk, og forteller din historie, så kan du bli stor :) vist du er flink med det du holder på med :)

var noe sånt jeg mente :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
har ikke hatt tid til å hørt på de ennå :) men vist du synger på engelsk, og forteller din historie, så kan du bli stor :) vist du er flink med det du holder på med :)

var noe sånt jeg mente :)

Går nok ikke på engelsk ennå, nei. Det går på norsk og samisk. :)
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
bra sanger du lager Tom. La ut på face æi å:)

Har flere på face som også var der:D (æi forstår nesten alle sangan dine, selv dem på samisk:O)
 

DeletedUser

Guest
Skal lytte litt til det etterpå her!

Godt å se deg tilbake her :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Der ble jeg faktisk "frastjelt" studioet jeg brukte. Han jeg lånte det fra var og hentet det ettersom han tydeligvis behøvde det(?).
Selv dro han ut for å drikke seg drita, så ser ikke helt logikken.

MEN, jeg fortsetter likevel å jobbe med albumet. Holder faktisk på å bli klar til å spille inn en ny låt nå, som da blir den tredje ferske låta til albumet, som ingen har hørt før. :)
Skal nok få spilt det inn før 1. Januar, som er datoen for release!

Følg med. ;)
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
God kveld, natt or whatever. Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg er medlem i AUF, og var på Utøya den 22.07 i år.
Dette er også grunnen til at jeg følte behovet for å legge opp ganske tidlig etter mitt comeback som da var på v8 og v9(?).
Hukommelsen er ikke den samme som den var før under alle omstendigheter.

Grunnen til at jeg oppretter denne tråden er at jeg gjerne vil dele med dere det jeg har benyttet som terapi i tiden etterpå. Musikk!
Jeg startet å lage rapmusikk en måned etter episoden, og har fått en god del hjelp til å komme i gang, og har laget låter med folk som har holdt på i 6-7 år. (De er fortsatt meget underground, på tross av dette er de veldig flinke.)

Så dersom du har tid til å høre på noen (kanskje alle?) låtene mine setter jeg pris på det.
http://www.nrk.no/urort/Artist/Tilt/default.aspx
Der har dere linken til Urørt-siden min.

Dersom dere liker noe av det dere hører, legg gjerne igjen en kommentar. Og synes dere det er noe som er dårlig, kom gjerne med konstruktiv kritikk. Takk for at dere tok dere tiden til å lese denne tråden! Takk for meg.

~ Tom (Torquemada/Dr. Psycho/Kongen av verden 3) etc. etc.
Peace!


Hei! Skal høre på musikken din. Setter igang nå faktisk. Jeg syntes det var helt ubegripelig trist de som skjedde på Utøya og i Regjeringskvartalet, og du har min aller dypeste medfølelse. Det er vanskelig å sette ord på følelsene sine etter noe sånt, men med musikken din klarer du det. Er glad for at du kom deg derfra i live! Jeg kan gjerne twitre sangene dine, samt spre dem på facebook om ønskelig. Om du trenger noen å prate med, så må du mer enn gjerne legge til theunboorn på skype.

Natta!
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Selvfølgelig kan jeg gjøre det, det er bare hyggelig! Håper alt går fint/har blitt bedre, med deg!
 
Topp