Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Likte faktisk den nye oppdateringen, eneste er at jeg måtte bruke ctrl+f for å finne "logg ut" knappen første gangen
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Likte ikke at kartet kom opp ved siden av rapporter og oversikter, syntes det var bedre som det var før oppdateringa. Men ellers liker jeg det meste :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Likte ikke at kartet kom opp ved siden av rapporter og oversikter, syntes det var bedre som det var før oppdateringa. Men ellers liker jeg det meste :)

Vanskelig å bli vant til, når det har vært anderledes de siste 5 åra :p

Men er egentlig helt greit, nårman først er vant til d.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Vanskelig å bli vant til, når det har vært anderledes de siste 5 åra :p

Men er egentlig helt greit, nårman først er vant til d.

prøv og bruk det på en gammal verden som v1/w5 da er det faktisk mye mere tidskrevenes. men på sånne småe verdner som vi har går det greit :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
prøv og bruk det på en gammal verden som v1/w5 da er det faktisk mye mere tidskrevenes. men på sånne småe verdner som vi har går det greit :p

Skjønner ikke hva plasseringa til knappen "Kart" fra ved siden av landsbynavnet -> Topmenyen har noe med tiden det tar å bruke det å gjøre :S
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vanskelig å bli vant til, når det har vært anderledes de siste 5 åra :p

Men er egentlig helt greit, nårman først er vant til d.

Har da skjedd masse endringer på plassering av de linkene der de siste 5 årene, så det er i alle fall feil å si at alt har vært likedan i 5 år.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke om det er tatt opp andre steder, men er litt skuffet over at medaljerapportene er endret. Nå står det ikke hvor mye du vant med og det er irriterende å ikke vite. Mulig å få det tilbake?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
@MD

Samme problemstilling ble nevnt her, med den responsen av at Dakapo skulle sjekke opp i det. Har du fått noen tilbakemelding på det enda, eller var det ikke videresendt siden du nå sa "kan gi beskjed" i den siste posten din her? Fint om du pusher litt på de, sånn at vi får litt raskere tilbakemelding.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
@MD

Samme problemstilling ble nevnt her, med den responsen av at Dakapo skulle sjekke opp i det. Har du fått noen tilbakemelding på det enda, eller var det ikke videresendt siden du nå sa "kan gi beskjed" i den siste posten din her? Fint om du pusher litt på de, sånn at vi får litt raskere tilbakemelding.

De har fått beskjed av både meg og flere, men en evt endring på det vil ikke komme før en ny oppdatering. Vi vet ingenting om de velger å legge det inn igjen eller ikke. Vi gir bare tilbakemelding på ting!
 
Topp