TOP 20 Stamme and spillers

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hvor lenge klarer du deg UTEN å ha noen å styre da Mc?

"Alle har like mye de skulle ha sagt"

Kremt, kremt
 

DeletedUser

Guest
Synes det er merkelig hvor late de store stammene er på propagandafronten i v9. En eller annen burde vel klare å lage en liten tråd med sin versjon av hva som har skjedd bak lukkede dører for oss utenfor? Ingen som klarer å bruke dette til sin fordel?
 

DeletedUser

Guest
Jeg gidder ikke hva som har skjedd hos oss, eller skjer, for alle bare forvrenger på hva jeg sier uansett.
Derfor holder jeg kjeften isteden. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Synes det er merkelig hvor late de store stammene er på propagandafronten i v9. En eller annen burde vel klare å lage en liten tråd med sin versjon av hva som har skjedd bak lukkede dører for oss utenfor? Ingen som klarer å bruke dette til sin fordel?

Kan jeg si hvem du er da? :p
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg si hvem du er da? :p

hehe ;)

Tror ikke den avsløringen vil sjokkere verdenen, iom at jeg er en ganske ubetydelig liten rim-spiller. Foreløpig :p

Men skulle gjerne sett noen komme med noen heftige anklager og fornærmelser i en tråd hvor man erklærer seg selv som bedre og best i v9. Har ikke sett slike tråder på v9 enda. Men, men. Nobody's perfect.

Denne cravingen etter pnp-tråder har btw ingenting å gjøre med min følelse av å ikke vite noen ting om hva som skjer i v9 atm.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Si hva som skjer hos oss? Eller dere? :eek: :eek:

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hmm ja ja forte gikk i oppløsning det er jo slikt som skjer. Men man skulle vel tro at en stamme med såpass erfarne spillere. Hadde vært såpass seriøse at de hadde informert sine samarbeids partnere om hva som var på gang. Men neida, så man kan jo begynne å lure på om de beskyldningene. Som det var en del av når det gjaldt forte sin måte å behandle sine samarbeidspartnere. Faktisk var riktige.

De beskyldningen gikk ut på at forte bare brukte sine samarbeidspartnere kun fpr egen del uten å gi noe igjen.

Det som er enda mer int er at DN som var en stamme som gikk veldig hardt ut med slike beskyldninger. Da faktisk tar inn spillere fra tidligere forte.

En hvis form for dobbelt moral vil jeg vel kalle det. Men men det er vel sånn det er.
 

DeletedUser

Guest
Nå er det sånn at forte aldri hadde noen allianser, bare iap. Selfølgelig er det lov å spørre en iap om støtte mot et felles mål, men ingen er pliktige til å sende støtte i en iap-avtale.
 

DeletedUser

Guest
"Tror ikke den avsløringen vil sjokkere verdenen, iom at jeg er en ganske ubetydelig liten rim-spiller. "

Syns uttrykket "rim-spiller" var flittig brukt av noen spillere på en viss annen rim-verden?
Hmmm....hvis jeg tror riktig kan vel Blame Jakes kunsten med propaganda?
 

DeletedUser

Guest
Dere hadde iap med 10. før tida

Kan legge til at vi gav 10. en uke etter oppsigelsen før vi angrep de. En annen historie var at grunnlaget for denne iap'n var basert på en spiller vi likte som dannet denne stammen, han forsvant etter kort tid og forholdet ble ganske kaldt etter dette.
 
Topp