TOP 20 Stamme and spillers

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå er det sånn at forte aldri hadde noen allianser, bare iap. Selfølgelig er det lov å spørre en iap om støtte mot et felles mål, men ingen er pliktige til å sende støtte i en iap-avtale.

Er jo vanlig å først og fremst spørre sin egen stamme og ikke "IAP"ene sine :rolleyes
So Saftig i dag klokken 12:31
Hej Mates ..

i need some Deff to those villages, because i've got everyday some incs to that cities.


[**] City [||] Deffer [/**]
[*][coord]487|495[/coord][|]?
[*][coord]486|490[/coord][|]?
[*][coord]493|499[/coord][|]?
[*][coord]491|492[/coord][|]?
[*][coord]491|486[/coord][|]?

i notice who send deff to what vill, but say, how much u send, maybe i need more^^.

I wirte English, becuase im German :)

Thank U :)

Forte players can also send deff! :p
 

DeletedUser

Guest
Det var jo gjort også, men hvorfor ikke ta med i posten at forte spillere også sender støtte så ikke iap tror at vi ber dem om å sende støtte mens vi beholder vårt eget def hjemme?
 

DeletedUser

Guest
Så har vel dere forhåpentligvis aldri vært inne på de kontoene og sett hvor byene har støtte fra.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bare komme med et innspill med litt info fra meg for å ordne opp i litt tull som har skjedd her, og vær så snill og ikke si meg imot når det gjelder dette, for jeg har alltid snakket sant når det gjelder dette temaet.

Vi har ikke hatt noe mer enn en IAP med Forte, noen av medlemmene har hatt støtte hos dem pga. at de har venner der, men ikke på grunn av at vi har en allianse.

Mer kan jeg ikke si. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nå kan jeg kjapt å effektivt informere om at Forte ikke akkurat sendte noe støtte i hytt å pine til noen av de som de hadde iap med. Å dette var noe som begynte å irritere flere. For man følte ting gikk bare en vei.
 

DeletedUser

Guest
Nå kan jeg kjapt å effektivt informere om at Forte ikke akkurat sendte noe støtte i hytt å pine til noen av de som de hadde iap med. Å dette var noe som begynte å irritere flere. For man følte ting gikk bare en vei.


kansje det er pga de som dere spørr faktisk har incs på seg selv det..

alltså, greit nok. Dere spørr nermeste nabo. Men er ikke alltid han kan hjelpe når han har en.. 30-50 incs. Da har han nok og tenke på selv.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
kansje det er pga de som dere spørr faktisk har incs på seg selv det..

alltså, greit nok. Dere spørr nermeste nabo. Men er ikke alltid han kan hjelpe når han har en.. 30-50 incs. Da har han nok og tenke på selv.

Jamen kan ikke dem også ha inc på seg selv da? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja ser den at det kan skje men det skjer da ikke med alle i en stamme 24/7 å de stammene jeg har vært med i. Som hadde iap med forte så gikk støtten kun en vei.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vet ikke hvilken stamme du er i Rottmann, men i Umad?!s tilfelle kan man takke seg selv. Dårlige valg rent diplomatisk.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Idiotisk gjort, helt enig der...

Forte brukte dere som et skjold slik at ikke JFF og co ikke kunne gå full on i front, det var vel openbart?
 

DeletedUser

Guest
Idiotisk gjort, helt enig der...

Forte brukte dere som et skjold slik at ikke JFF og co ikke kunne gå full on i front, det var vel openbart?

Jeg er enig i at det var åpenbart etter at jeg har fått tid til å tenke på, går i 10. klasse nå, så har fått minimal tid til å konsentrere meg på TW, resultatet ble jo litt dårlig ser det ut til. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Forte brukte dere som et skjold slik at ikke JFF og co ikke kunne gå full on i front, det var vel openbart?

Det var aldri noe snakk fra Forte`s side om at Umad skulle/måtte gå mot JFF-familien. Så det du kommer med der er bare oppspinn. De kunne godt beholdt allianse for vår del.
 

DeletedUser

Guest
Det blir jo deres egen feil og ikke noe som Forte må stå for. Før de brøt alliansen burde de ha sjekket at de hadde nok slagkraft til både å forsvare og angripe, så dårlig diplomatisk valg av Umad som Forte er helt uavhengige fra.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har allerede sagt at det vi gjorde var uklokt, og valget var helt og holdent vårt. Det er også flere grunner til at vi gikk i krig mot J.F.F, men de vil jeg ikke si på det offentlige forumet. :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg får si min egen mening om Forte sin såkalte skjødesløse holdning til IAP's og ally's, så tror jeg at det var nettopp det den var. Skjødesløs. Ikke på den måten at de ikke hadde sendt støtte til en ally i nød, men at de rett og slett ikke mente at de trengte allierte.

Tror Forte-gjengen er en gjeng med så stor tro på sine egne skillz at IAP's var noe de inngikk med stammer fordi de mente ikke at deres byer var noe vits å ta. Og er jo nettopp det IAP innebærer. Å ikke ta hverandres byer. En IAP innebærer ikke at all informasjon flyter fritt. En IAP er ikke automatisk en "nesten-ally" slik som mange ser ut til å tro.

Dersom Forte tenker slik jeg gjør, så er IAP kun en Ikke-Angreps-Pakt. Ikke masse diplomatiske regler og bla, bla, bla.

Følte jeg prøvde å si masse på en gang der, uten helt å ha kontroll på hva jeg skrev, men håper budskapet traff ihvertfall :)

Står btw fortsatt på utsagnet mitt om at folk er late med pnpen her. Kanskje inntoget til Vegarado kan fikse på dette? :p

"Tror ikke den avsløringen vil sjokkere verdenen, iom at jeg er en ganske ubetydelig liten rim-spiller. "

Syns uttrykket "rim-spiller" var flittig brukt av noen spillere på en viss annen rim-verden?
Hmmm....hvis jeg tror riktig kan vel Blame Jakes kunsten med propaganda?

Litt usikker på hva du sikter til her... Men kan godt hende du har rett. Vil ikke si jeg kan "kunsten med propaganda" heller, men jeg har nå likt å diskutere på off-forum tidligere ja :)
Men vil ikke skape for mye blest om meg selv her iom at jeg ser på meg selv som enda en av disse middelmådige spillerne som tror man kan klare hele verdenen alene, helt til hverdagen innhenter en, og man havner langt bakpå...
Dersom du vil diskutere min opprinnelse, send meg en mail, enten her eller ig :)
 
Topp