TOP 20 Stamme and spillers

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1 Carnifex IP 296.288 36 8230
Etter at So Saftig har fått en smell, og står uten stamme ser Carnifex ut til å være den soleklare nye eneren på V9. Mange spillere på kontoen, og aktive spillere.

2 DONslask DN 239.411 25 9576
Kjenner svært lite til denne karen, som styrer med sitt i øst. Høyest gjennomsnitt av byene sine på topp 20. Spent på hva han er god for i krigsfronten.

3 Lusty Dolly - MC - 230.062 29 7933
Flinke spillere, som nå har fått et løft etter å ha adlet gamle Forte-spillere. Hvor går veien videre, øst eller nord?

4 Fan nr. 1 av Sylphida DN 227.785 26 8761
Ser ut til å være med å bryte ned So Saftig helt nå, og dermed sannsynligvis vokse ganske mye i tiden s om kommer. Zippy spiller alene og har en imponerende plassering på ranken, som en av få som har spilt solo hele veien og ligger så høyt.

5 paausan IP 219.674 27 8136
Ikke spesielt imponerende adlingsstatistikk enda. Mye internadlinger. Virker å farme voldsomt nå om dagen, og har fått inn flere nye dualer virker det som. En konto som vi kan forvente vil være med å kjempe helt i toppen.

6 So Saftig 204.121 24 8505
Denne kontoen er rimelig ferdig. Ligger midt i helvete mellom DN, IP, -MC-, JFF og UN. Virker ikke som at noen er lystne på å han med seg laget, og vil nok til slutt forsvinne.

7 McBitch DN 184.654 20 9233
Gått over til DN, og er etter ryktene ikke spesielt populær blant gamle stammefrender i Forte. Stått stille en stund, men vil tro kontoen innehar bra med tropper og adelsmenn.

8 Xenex IP 148.655 21 7079
Virkelig fått en oppsving i det siste, og stiger voldsomt. Virker som en spennende spiller, uten at jeg kjenner han/hun/dem mer enn som så.

9 Villarreal J.F.F 144.812 16 9051
Me.

10 SjokoLaden - MC - 124.330 18 6907
"Spekter has left" :eek: Triste saker for denne kontoen da. Aner ikke hvem som er der nå, men virker som at det fortsatt bra med aktivitet.

11 mr. xxx IP 121.557 18 6753
Enda en IP-konto som jeg kjenner svært lite til, men som innehar bra med aktivitet. Stiger jevnt.

12 WeAreNoobs - MC - 118.982 19 6262
Myh og Simon henger med, som de har gjort gjennom hele V9. Virker å ha bra med front mot IP i øst, uten at jeg vet forholdet mellom de to stammene.

13 Lord sayver DN 110.680 17 6511
Også en spiller som har gått over til DN. Har begynt å tette clusteret sitt litt med å adle små grå, uten at jeg veit helt baktanken med nettopp det.

14 fjøsnissn - MC - 110.287 14 7878
Fjøsnissen har hengt med hele veien, men ligger litt lenger ned på lista nå enn tidligere. Svikt i aktiviteten, eller stille før stormen?

15 Kayare - MC - 108.738 17 6396
Virker som at har kommet tilbake til V9 med større aktivitet etter HP, og har fått en stor poengboost den siste tida.

16 trustie - MC - 102.353 14 7311
Vet ikke så veldig mye om denne spilleren, dessverre.

17 willie UN 102.165 15 6811
En av UN sine store spillere, som har vært aktiv i adlinga av Schizo. Virker som en offensiv fyr med bra med skills.

18 Lyding123 UN 96.638 14 6903
Mye av det samme som Willie. Hyggelig spiller som er lett å samarbeide med. Gjort det også bra mot Schizo.

19 Corsix DN 92.827 14 6631
Har faktisk ingen aning. :p

20 *Sauron* 89.905 14 6422
Virker som det er takk og farvel for denne gang. Kommer vel til å være med å prege starten av V10, som på de fleste andre serverne.
 

DeletedUser

Guest
ehh, Villa :p ville ikke akkurat sakt det er så vanskeligt og ta byer av oss på schizo. Det er pga vi ikke satser på verdenen der nå, og er der kun for å snakke med resten av stammen osv. Vi kommer til å slutte med v9 med en gang v10 begynner.

du vet vel hvor vanskelig det ville ha vært og få byer av oss viss vi hadde giddet og holde kontoen vår i live:)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ja, jeg er klar over det Sindick. Veit du er en bra spiller, men fremdeles morro å ta byer fra dere. Håper jeg gir deg den motstanden du forventer. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg er klar over det Sindick. Veit du er en bra spiller, men fremdeles morro å ta byer fra dere. Håper jeg gir deg den motstanden du forventer. ;)

tsja :p alltså.. har ikke tagget incs på 1 uke nå og har ikke gidd noe serlig til motstand untatt at eg har logget på noen få ganger og flyttet på tropper /readlet eller snipet.
Så viss eg skal spille mot den igjen, vil jeg gjerne gi motstand selv:) så får vi se hvordan det går da;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
tsja :p alltså.. har ikke tagget incs på 1 uke nå og har ikke gidd noe serlig til motstand untatt at eg har logget på noen få ganger og flyttet på tropper /readlet eller snipet.
Så viss eg skal spille mot den igjen, vil jeg gjerne gi motstand selv:) så får vi se hvordan det går da;)

Har vel kanskje noe med at kontoen ikke hadde særlig fremtid heller da. :p

Forresten, flere som vil lage noen lister her? Mange som maser, men aldri gidder å lage selv.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Får bruke min gamle mal igjen da :)

-Komentar om stammen
- Har de mistet/hentet noen gode navn
- Ledelses rangering (sterk-god-middels-ok-dårlig-svak-elendig)
- Mitt tips om oppover/nedover



1.DN
-Leder jo. Har vert i toppen lenge å da var d på tide at de inntok toppen. Liker dem veldig godt, så gleden er der klart.
-Hentet inn mcbitch og lord sayver etter fortes fall. Dette har styrket dem kraftig.
-Sterk ledelse. Zippy er ,etter mitt syn, den beste lederen på hele v9 (rett framfor ruab). Er litt usikker på DONslask, men tror ikke han er så ille
-Kan ikke gå oppover, men tror de skal holde seg (jamt mot IP)

2. IP
- Beklager at jeg trodde dere kom til å gå rett ned for noen måneder siden. Dere har nå bevist at derre er stille, men vokser svært fort
-Har vist mistet tre spillere. Men de var vel innaktive (?)
- Aner ikke noe om ledelsen, men gir dem god da de må vere d.
-Kommer til å knive med DN fremover, men tror de vil måtte leve med å vere en toer.

3. - MC -
- Er en stamme dannet av asken fra forte. Eneste forskjell er at de ikke har en klar ledelse, og opparbeidet et godt rykte.
- Er jo helt "ny", så har ikke fått noe spessielt mer enn gamle forte
- Ok ledelse. Har ikke overasket meg så mye med starten sin.
- Denne gangen er jeg sikker i min sak. DERE VIL SLITE MED Å HOLDE DERE HER. Hovedgrunnen er nok at de har fått en del stammer etter seg fra forte tiden

4. JFF
- En stamme som har vert med fra starten. Holder koken oppe og har, etter va jeg kan se, fått krympet litt inn på akademistammer/broderstammer. Ikke mye vondt å si om dem.
- Har hentet proz. Etter va mine kilder kan si om han, er dette en styrking.
- Nest beste lederen på v9. Tror d kan ha en del å si at han har mange verdener å jobbe på.
- Tror de vil ta tredjeplass snart.

5. FU
-Aner egentlig ingenting om dem. Tror vi har passert grensen mellom toppstamme og "relativt god stamme"
- Er stille i dørene
- For å unngå å fornærme noen, lar jeg dette vere usagt....
- Kommer nok snart til å komme dit de hører hjemme.

6. UN
Har bevist at de har noe her oppe å gjøre. Har aldri vert de som roper høyest, men har de noe de vil si IG så hører vi d...

7. JFFA
Les JFF

8. X-men
Grei stamme. Har ikke noe sterk mening om dem

9. UMAD?
Er d så at de har plaget på seg jff? Viss så er har vi nok ikke dem her lenge

10,11,12 JFF-fam
Les JFF

13. -PH-
Liker namnet, men ellers liker jeg lite med dem

14. =WOR=
Få dem vekk snart! Sa for flere måneder siden at disse ikke var gode, men ingen viser dem at de ikke har noe håp. Hvalen bør rømme før han blir med skipet ned.

15. Rage
Samme som WOR

16. - AniMa -
Larre, og en gjeng ukjente.

17. Worv
Les WOR

18. T.B.B
?

19. k54
Holder vel til i k54? Ellers er d bare bbkk som er kjent her

20: pøh
To gode i toppen. De burde funnet seg noe bedre
 
Sist redigert:

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Bra Liste er Enig med alt untatt det med ip/dn( tror ip Kommer Til Topps her)


EDIT: @zippy : ikke nå lenger
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kordan har vi "ikke noe godt rykte?"
koffor vil vi aldrig holde oss?
Hva mener du med og imponert over starten sin?

Jeg er egentlig ganske uenig med det meste du sier om -MC-
men det er du som rangerer og det er jeg som leser. Så nå er det bare og vente og se om du tar rett ;)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
1.Kordan har vi "ikke noe godt rykte?"
2.koffor vil vi aldrig holde oss?
3.Hva mener du med og imponert over starten sin?

Jeg er egentlig ganske uenig med det meste du sier om -MC-
men det er du som rangerer og det er jeg som leser. Så nå er det bare og vente og se om du tar rett ;)

1.Dere er restene av forte. De har jo etterverdt bygd seg opp et godt rykte. Men ettersom dere ikke er fulltalige, kan jeg ikke si at dere har tatt med dere ryktet over. Mener selvsagt ikke at ryktet er dårlig, men dere er på scratch. Hadde vert d samme om topp 10 hadde dannet egen stamme. Må altid starte uten noe rykte.

2. Er bare mine spådommer. Ettersom jeg ikke aner så mye om ledelsen, kan ikke d gi noen pekepinn. Ta dette som en utfordring :)

3. Du mener vel IKKE imponert med starten:confused::p Jeg mener d jeg skriver. Dere har ikke fått inn noen overaskende spillere. Dere er bare "wannabe" forte.
 

DeletedUser

Guest
lager en liste her

1:DN har fått en stor boost etter at de fikk inn McBitch og lord sayver tror de kan holde denne første plassen hvis de ikke går på en smell med IP

2:IP disse er i krig med -mc- tror nok hoved grunnen til krigen er at de er bygd opp av forte rester også har de vært i litt klameri med DN og tror nok at IP blir stammen som tar ut -MC-

3:-MC- denne stammen har nettop kommet i krig med IP og det ser ut som de taper krigen med IP er bygd opp av det som er av forte mer hvet jeg ikke.



4:JFF en stamme som er i hvert eneste kontinet nesten tror at de kan slite med og ha så mange broder og rekkrutt stammer de har men de har klart det bra til nå.

5:FU er min egen stamme

6:UN hvet ikke så mye om denne stammen men ser at de har vært aktive i adlingen av so saftig.

7:JFFA se hva jeg har skrevet om hovedstammen.

8:X-MEN har vokst ganske fort og hvet ikke mer

9:U-MAD disse ser ganske ferdige ut er nok preget av innaktivitet i stammen.

10:JFFR se hva jeg har skrevet om hoved stammen

11:JFFW samme som hoved stammen

12:JFFS samme som hoved stammen

13:pH- disse hvet jeg ikke så mye om men tror de er een stamme som kommer til og gro jevnt men får aldri gjennom brudde sitt.

14:=WOR= disse er ganske ferdige FU har knust disse ganske greit men de har kanskje noen slag kraftige spillere igjen.

15:RAGE tror dette er en stamme som ganske snart vill bli adlet av DN medlemmer men du hvet aldri.

16:WORV samme som hoved stammen.

17:AniMA hakke peling om noe med denne stammen.

18:T.B.B disse hvet jeg heller ikke så mye om men ser at de kanskje kan gjøre noe mot -MC- hvis de får en sikkelig stigning.

19:K 54 hvet ikke mye om disse untatt at de ligger i k54

20:phø disse er nok ganske ferdige de har masse innaktive medlemmer og har nå mistet sitt beste medlem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kjempefint at folk rangerer. men jeg må bare le når noen ikke har peil.
Tips: vær mer objektiv.
 
Topp