TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Og da spør jeg: Hva er galt med å merge? Kjør diskusjon, så jeg har noe å le av fremover. :D

For min del kan jeg se begge argumentene, ett går på antall poeng, det andre går på antall spillere. Begge er jo i og for seg riktig, kommer bare an på hva man selv tror/mener... Med tanke på poeng vil jeg si UN merget inn i IP, men for min del mener jeg en merge går på spillerne i stammen. Dette kan vel heller beskrives som at UN ble avslutta og spillerne gikk til forskjellige stammer.

Problemet med måten DN fremstiller det på er at det ikke er poengene som bytter stamme som avgjør om det er en merge eller ikke. For eksempel: om en stamme med 20 spillere, hvor en er 2 mill og resten ligger rundt 40-50k poeng, skulle merge med en annen holder det ikke at spilleren på 2 mill poeng går over. Da er det ikke en merge, kun den største spilleren som finner seg en ny stamme.

I vårt tilfelle er det de tre største spillerne, av 16 totalt, som går over til IP, resten av de aktive har gått over til J.F.F-familien. Om noen har merget her så er det UN og J.F.F, da de fleste medlemmene har gått dit...

Men som sagt, poengmessig har det meste kommet til IP, og siden DN ikke klarer å ta oss igjen på rankingen må de finne ting som dette å klage på, når aksjonene deres ingame mot IP failer totalt :p
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ikke noe "galt" i å merge, men ser passe dumt ut når man sitter og benekter det. Sånn som i denne saken her, så driter Black Rose seg ganske kraftig ut.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kanskje han sikter til FU sin aksjon, vet ikke, men gleder meg til svaret! Blir sikkert ukens latter ;)
 

DeletedUser

Guest
Seff ikke, du er mer korrekt enn TWstats ;) :rolleyes:

De var helt vanlige søkere til IP, har overhodet ikke vært noen samtaler om merg.
Betyr lite om de hadde mest poeng da vi kun tar inn gode spillere!

Å hvis dere hadde giddet å sjekket TWstats bedre så kan dere se at vi har tatt inn spillere med rundt 100 poeng før pga av at det er gode spillere.
At dere vil gjøre dette til deres sak bryr meg lite, men da kan dere være så vennlige å oppføre dere å heller holde kjerringsladderet inne i stammen deres eller på skype!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
De var helt vanlige søkere til IP, har overhodet ikke vært noen samtaler om merg.
Betyr lite om de hadde mest poeng da vi kun tar inn gode spillere!

Å hvis dere hadde giddet å sjekket TWstats bedre så kan dere se at vi har tatt inn spillere med rundt 100 poeng før pga av at det er gode spillere.
At dere vil gjøre dette til deres sak bryr meg lite, men da kan dere være så vennlige å oppføre dere å heller holde kjerringsladderet inne i stammen deres eller på skype!

Kjerringsladderet? :D
Husker ikke helt hvem som var kjerringen her jeg... :eek:

Men du, gøy å adle grått for tida eller?

Og, *kremt* gode spillere? IP? Give no connection.

Snakker du om deg selv og de 30 nuksa jeg har knust i de siste dagene?

Pass på! Ikke gi dem høy selvtillit nå da! :p
 

DeletedUser

Guest
Quote:
"Men som sagt, poengmessig har det meste kommet til IP, og siden DN ikke klarer å ta oss igjen på rankingen må de finne ting som dette å klage på, når aksjonene deres ingame mot IP failer totalt :p"


Da spør jeg enkelt og greit...... HVILKEN AKSJON????

de fleste i DN har koseslacket den med å fjerne masse JFF og eks UN medlemmer oppe i nord. Det er nesten som å adle gråbyer. Hadde jeg vært griseaktiv den siste tiden kunne jeg fint ha ligget på høyde med Donslask og co. i antall landsbyer.

Dere vil få vite det når vi aksjonerer mot IP. Da kommer alle vi andre også :)

og når det gjelder lette byer. De er så lette at det er nesten like lett å adle som det er for IP som tar gråbyer:)
 

DeletedUser

Guest
Kjerringsladderet? :D
Husker ikke helt hvem som var kjerringen her jeg... :eek:

Men du, gøy å adle grått for tida eller?

Og, *kremt* gode spillere? IP? Give no connection.



Pass på! Ikke gi dem høy selvtillit nå da! :p

Hvis du ikke husker hvem som er kjerring her på forumet så er det jo bare å se deg selv i speilet hvis du er usikker. Ga det deg svaret du trengte?
Å fei for din egen dør før du babbler i vei om ting som du helt klart ikke har peiling på.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nei, egentlig ikke, er egentlig ikke så opptatt av utseendet mitt, er så pen fra før :cool:

Hhhmm, du påstår at vi adler mer grått enn dere? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nei nei.... noen andre adler grått for dem, så internadler de alle de byene igjen:) må jo skjønne det Zippy :)

STOR FORSKJELL (not)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Sist jeg sjekket var vel mr. xxx i IP, men han har kanskje måttet gå ut fordi han var en for god spiller? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vel, aksjon og aksjon. Tenkte vel på all den gratis ODD-en som fant veien inn på mr. xxx kontoen uten at noe mer skjedde. Er vel det nærmeste dere har kommet en aksjon mor oss, så tilgi meg om jeg misforsto akkurat det. FU har vel aldri hatt noen aksjon mot oss, isåfall var fakerunden deres inn mot helga som var mer effektiv :eek:

@ Zippy: Det eneste jeg innrømmer er at om dere mener poengene avgjør hva som er en merge og ikke så er det vel tydelig at vi merga med UN. Men så forklarte jeg vel ganske greit at jeg mener det går på antall spillere etterpå, gjorde jeg ikke? Det kommer alt an på øyet som ser lille venn ;)

Og ja, jeg er unik! :D

PS, har det slått dere at jeg kanskje ikke mente fullblods "nå kjører vi 40 000 angrep inn mot IP"-aksjoner når jeg sa aksjoner? Bare det å adle en enkelt by kan klassifiseres som en liten aksjon, i allefall på engelsk (action, som er et språk jeg har en dårlig vane med å tenke på), dog ikke med samme betydning som dere legger i ordet aksjon. Uansett er det jo klart at alle "aksjoner" dere kjører mot oss som ikke resulterer i noe som helst bare er "aksjoner". Er jo klart at vi kommer til å merke det skikkelig når de få spillerne som ikke sendte noen angrep innvolverer seg? :confused: Har hørt den unnskyldningen før, og jeg har alltid sagt: Jeg tror det ikke før jeg får se det.
 

DeletedUser

Guest
eneste aksjonen mot dere har vært fra 2 medlemmer:)

Vi er da en bunke til her:)
 
Topp