TOP 20 Stamme and spillers

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det gjør da ikke noe det, du kan fortsatt lage en, men det blir vel mer 16 på topp 20 som jeg hadde der ;)
Må huske å ikke ta med ********
 

DeletedUser

Guest
men uansett så gidder jeg ikke lage en liste. Da jeg ikke har så stor snøring på hva folk eller spillere holder på med. Bare at du er en fjott :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Gjør ikke noe om dem jukser heller da?
Hvis dem gjør så spiller dem jo på lik linje kanskje da..
 

DeletedUser

Guest
Snow, klarer du å lage liste da?

sånn sett, så er jeg en ganske nøytral person når det gjelder V9 har jeg funnet ut :) så meg og en liste funker ikke så bra, men kan fyre opp en nå..

1 DN
Har nå sett de er flinke, kanskje sliter litt med aktiviteten her og der, men det er en fungerende stamme som går framover. eneste problemet deres er at de er den stammen som er mest mislikt på V9 (etter min oppfatelse rundt på verden. men IP og DN ligger ganske likt på mest mislikt rankingen vil jeg si.)

2 IP
Denne stammen er nok mest kjent for den stammen som interadler mest. noen kan være uenig, andre ikke på hvordan stamme ledelsen han fikset opp i når spillere på 30-60k poeng slutter. etter min mening er jeg enig om at interadling forsterker clusteret til dine stamme medlem. enn å prøve å finne en ny person som kan lage liv på en konto på rundt 5-10byer. men alle har sin egene meninger om interadlinger.

3 J.F.F
Etter å lest på forum, så føler jeg at disse er ikke akkurat de beste til å angripe. men poeng til de for at de ihvertfall prøver å angripe og ta byer. ser på twstats at zippy får smake litt nukes.

4 FU
Dette var vel stammen som byttet fra IP til DN. og tapte ganske mye på den avgjørelsen. jeg ser for meg at en del av disse kommer til å flytte seg over til DN etter en tid. eller noen i DN klarer å overbevise seg om at de må interadle de. som kan få DN til å bli sterkere i det kontinentet.

5 UN
Er vel ganske mye likt som J.F.F familien? har også lest andre steder at J.F.F tar UN som en av familiestammene deres.


resten av stammene nedover har jeg ingen formeninger eller vet ingenting om
 

DeletedUser

Guest
4 FU
Dette var vel stammen som byttet fra IP til DN. og tapte ganske mye på den avgjørelsen. jeg ser for meg at en del av disse kommer til å flytte seg over til DN etter en tid. eller noen i DN klarer å overbevise seg om at de må interadle de. som kan få DN til å bli sterkere i det kontinentet.

tap og tap vi kjemper for noe vi tror på og er på vei der vi en gang var DN kommer nok ikke til og internadle oss det verste som kanskje er at noen av medlemmene går der hvis vi mister mange fler byer
 

DeletedUser

Guest
stamme poeng medlemmer gjennomsnitt
1 DN 4,287,181 18 238,177 min stamme :)
2 IP 3,708,643 17 218,155 mye flinke spillere,ikke favorittstammen min akkuratt hehe . tror de vil gå nedover etterhvert :p
3 J.F.F 1,765,645 19 92,929 jff du jff . ruab :mad: , hadde arbeidsgiveren din bare visst hehe,denne sniken ruab holder faktisk jff gående . creds til ruab ...flink og hyggelig fyr ..
4 FU 859,117 12 71,593 flinke spillere her . kjenner ikke til alle her men blir morro go se hvordan de utvilker i fretiden
5 UN 798,832 15 53,255 så er vi her da hehe, kan vel bare si loool .un har jeg ikke trua på at har mye fremtid i v9 egentlig . men vi får da se
6 Banos 449,821 9 49,980 ?
7 JFFA 422,439 20 21,122 defffere
8 ~DH~ 310,545 18 17,253 ?
9 V-M-S 279,479 12 23,290 ?
10 JFFW 272,720 20 13,636 ?
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Naah, snow, RUAB er vel voldsomt agressiv enn det han pleier å være, er du ikke enig? To dager på rad dagens ODA. Tror nok grisen har fått smake litt ja ^^
 

DeletedUser

Guest
Naah, snow, RUAB er vel voldsomt agressiv enn det han pleier å være, er du ikke enig? To dager på rad dagens ODA. Tror nok grisen har fått smake litt ja ^^

smake og smake hehe :) er vel heller det at han holder hele stammen grønn på nattestid hehe :D
 

DeletedUser

Guest
1.DN: ligger på topp som de har gjort lenge nå tror de vinner krigen mot IP men hvem hvet

2.IP: har begynt en kamp om K 54 siden det er ingen stor stamme der i det kontinente og så er det noen som kriger med FU i K55

3.JFF: sliter vel litt med DN men det står litt stille nå så hvem hvet.

4.FU: My tribe

5.UN: kan vel engtlig si bye bye tror DN tar dere fort men JFF ser på dere som en del av familien har jeg hørt så kanskje dere faller hvis de gjør det dere er litt safe bak de men tror dere blir knust
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Liste på spillere?

Har noen i IP lagd en sånn noen gang? Kanskje få litt av dems syn på spillere hadde vært kjekt :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, bare se litt lengre opp.
Edit: du mente vist spillere. Så da blir svare nei.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp