Topp 10 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Han mente at han kan avbekrefte noen som helst rykter om at TH har en allianse med en annen stamme. :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ah, da så. Jeg trodde det var noe annet enn at han brukte et ord som ikke finnes. "Avbekrefte". :razz:
 

DeletedUser

Guest
Fint det, Finix, men det er viktig at du ikke glemmer den fantastiske jobben Sondre gjør med å forsøke å stjele spillere inn til TH! Her har jeg inntrykk av at det er Sondre som styrer alene og det ville kanskje vært en idé å gi han noen restriksjoner her og? Tror ihvertfall det vil gagne dere godt med tanke på bedre relasjoner med andre stammer. Sondre prøvde senest igår å gå til anskaffelse av nye spillere fra Baron.

Apropos det vil jeg si det er urovekkende å se at mange blir interessert i å bli med i TH etter Sondres rekrutteringsforsøk. Sondres mal går gjerne på å starte en pm ved et enkelt "yo" for så å spørre folk "vem de er" og senere om deres skype. Når han først kommuniserer med rekrutteringstargeten på skype stiller han rimelig fort spørsmålet "joine oss på v14?". Det er for meg besynderlig at noen spillere blir overbevist av dette, men det kan nok ha noe å gjøre med poengene til stammen? Enda morsommere er det at Sondre prøver på nye rekrutteringer allerede et døgn etter at jeg har fått bekreftelse fra han på at han ikke skal prøve å gjøre det igjen. Sondre er er en søt skapning.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Håper du fikk svar nok av Synch.

Sondre har hatt en fast jobb siden vi startet og det er rekrutteringsjobben jobben, noe som kanskje er merkbart ja.
Når du svarer på denne meldingen med "yo" så veit du hva som kommer, det er blitt en standard. Både jeg og Synch har fått flere tilbakemeldinger og bekreftelser på denne fremgangen. Dette er ingen ny sak og den bør nok bli tatt tak i, ja. For det er ikke slik det skal gjøres. Jeg har også fått flere forespørsler av spillere som bare blir ignorert når de søker, noe som heller ikke er bra. Vi må jobbe noe med den delen her, det er vi klare over. (nod)
 

DeletedUser

Guest
Du kan si mye negativt om Sondre, som jeg ved flere anledninger har brukt min rett til å gjøre, men om jobben hans er å være rekruttør, og folk joiner stammen hans... Vel, da er det vel bare å si; Godt jobba, Sondre! Kudos!

Selvom jeg personlig stiller litt spørsmålstegn til den mentale tilstanden til dem som blir lurt av "YO-strategien" hans :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du kan si mye negativt om Sondre, som jeg ved flere anledninger har brukt min rett til å gjøre, men om jobben hans er å være rekruttør, og folk joiner stammen hans... Vel, da er det vel bare å si; Godt jobba, Sondre! Kudos!

Selvom jeg personlig stiller litt spørsmålstegn til den mentale tilstanden til dem som blir lurt av "YO-strategien" hans :D

Tja, aner ikke en gang hva yo betyr. Så ville nok ikke bli lurt jeg.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hehe har vell aldri påstått at skallen min er skrudd helt riktig sammen.
Men Sondre kommer langt med et yo.
Er jo en hyggelig spiller og skader ikke med en litt layback tone :)

Er jo mange som er verre en det, ikke få stammer som føler at det å bare sende en invite uten å kontakte først
er en strategisk måte å få medlememr på. (Sier ikke at det er noen av topp stammene som gjøre det)
Men å ta kontakt er i hvertfall bra, og en icebreaker må jo til så da er det ikke sikekrt yo eller hei er så galt.

Å sende en en sides langt skriv om stammen og hvorfor den ønsker deg som medlem er ikke alltid bedre.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Er jo mange som er verre en det, ikke få stammer som føler at det å bare sende en invite uten å kontakte først
er en strategisk måte å få medlememr på
Stiller meg bak dette. Jeg lå godt an i området mitt i starten, og fikk hele 9 søknader tidlig. Samtlige i form av noe lignende som dette:
"Hei, vi er en seriøs stamme som satser høy bla bla bla".

Tror Sondre helt i starten sendte meg en melding à la "Yo, vil du joine stammen", men etter hva jeg vet hadde en IRL-venn av meg snakket med han (en som spilte med Sondre på Classic). Derfor ser jeg meg egentlig ikke som en del av denne masserekrutteringen da jeg avslo dette tilbudet, og skrev en noe lang søknad tilbake et par dager senere. ;-)
 

DeletedUser

Guest
1 -T-H-
-T-H- ja.. Dei har vist at dei kan ligge i toppen, med ganske overlegen gjennomsnittspoengsum. Veit ikkje kor det vil bære hen, men det verkar jo også som om dei har troppar i tillegg til poenga.. (OD) Har ikkje så mykje meir å sei om desse folka her, men førsteplassen talar jo for seg sjølv.

2 MyTH
Denne stammen er satt i sammen av en krem av erfarne spillere. Her er det god kvalitet frå eine enden til hin. Dei har jo litt motstand i -T-H-, så det vil jo etterkvart vise seg om dei lever opp til det store preset dei har på seg.

3 Baron
Stor stamme, med eit relativt lite antall medlem. Imponerande plassering tatt det i betraktning i alle fall! Ser fleire rutinerte spelarar her, og det blir ein stamme som ikkje går ned ved det første og som vil bli hard å knekke.

4 TSM
Endå færre medlem. Dei fekk med seg LuckyZero for ikkje lenge sidan, var det planlagt heile tida skal tru? Uansett, dei har gode spelerar og der er mykje kvalitet i stammen. Kranglar litt med MyTH, så blir spennande å sjå framover her.

5 AoL
Kjærleik. Nydeleg ord altså! Stammen verkar stille og ukjent, men med nokre få navn som slår ut noke i bakhovudet mitt. Har vel kanskje ikkje sett nokon av dei her på forum? OD viser også forresten ikkje stort..
(Kan nevnast dei har med seg BBQ i ein slags union, som ein stammefamilie? Er vel einaste av den sort i toppen (?))

6 SUP
Eigen stamme. Kan å lage suppe, og er fornøgd med det! Ellers ein godt sammensveisa gjeng..

7 BK
Ukjent for meg. Lady Safira har eg dog spelt med, og ho kan sakene sine. Meir synast eg sjølv eg ikkje kan uttale meg om. OD "stemmer" overens med rank då.. :)

8 J.F.F
Som alltid. Har ikkje vist stort her i v14, men som alltid vil dei holde ut lenge. Kan jo alltids bare fjerne ein understamme og få fleire til dei andre osv veit dokke..:)

9 BBQ
BBQ - Baconbanden.. Gir ikkje heilt meining oppe i toppen min.. Men ellers, dei har høg ODD då..(wasntme). Har ikkje så mykje meir å seie

10 RoEm
Ukjent for meg. Synast å huske det var ein stammefamilie av samme sort på ein eller anna verden ein plass. Kjenner igjen kong sardinia frå mi eiga tid på v1, ellers ukjent som sagt..

(Trur dette er mi første liste, så ver snill (love))
 

DeletedUser

Guest
-T-H- Vell jeg vet at denne blir ledet av både Ekorn Kriger og The Finix. Men ser også att Sondre er med i ledergruppen, disse driver med veldig forsjellig måte å lede en stamme på. Hvem vet, kanskje det er en god ting. Hvem vet. Finix og Ekorn ledet jo 24/7 med meg på V11, jeg tror dette kan gå veldig bra.

MYTH Ser noen kjente navn, Ledes av blandt annen Real Steal fra V10. Tror nok dette kan bli spendene. Villarreal kommer nok til og vise fremm sine evner i kriger senere i verdenen. De han en fordel med erfarne spillere.

Baron Jeg ser ikke mangen kjente navn, og så vet lite om disse..

Vet egentlig ikke så mye om de andre stammene... Får komme med en ny senere i verdenen når jeg har fått litt mer info, og får se hva de forskjellige stammene kan.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Velkommen tilbake til TW og forumet Mads! Hyggelig at du tar turen innom (yes)
Grei nok liste det tatt i betraktning at du nettopp startet opp igjen, gleder med alt til flere lister fra deg!

Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Holoman igjen.
Det må nok vente :)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
# 1 -T-H-
Ruge på tåpp me en fiiin ledelse. Ikke missforstå når æ sir ledelse, tenke i hovedsak på poengdifferansn t neste stamme på lista. Ha erfart at den ene halvdeln i ledelsen av stammen e veldi hyggeli å imøtekommanes, mens den andre halvdeln ha forsøkt å rekruttere mæ t stammen å såfort avslage va et faktum ble dn snille engel t en demon.
Men ha trua på at dn stammen her vil komme langt om dæm bare får vekk han sondrekul som øverste leder, iaf d ryktan å kullisan sir!

# 2 MyTH
Skummel stamme som ligg litt overalt. E visst mange goe spillera hær, men sjøl ha æ lite erfaring me dem, kanskje d som gjør dæm skummel?
D ha blitt sagt at dæm e en pre-made-stamme. Flere av di hær stamman bruke å ha en skummel tendens t å gjøre d dårliare ettervert som verdn eldnes. Ha trua på at dæm her komme t å dominere lenge.

# 3 Baron
Stor å stærk stamme som æ ikke hadd helt trua på tidliare, men vise sæ jo at stammen bestå av mange gooooe spillera. Komme nåkk t å være en av to domineranes stamma i K55, sammen me rank 1.

# 4 TSM
Spennanes stamme me ikke for mange medlemma. Ha virkeli fått kjørt sæ mot MyTH. D at stammen ha en stiganes kurve må jo bare bety at dem klare å hålle tritt me stammen på rank 2. Ha trua på at dem vil holde topp 5 en veldi go stunn før dæm merge eller nåkka i den durn.

# 5 AoL
Usikker stamme som ha en trekløver Union. Ha i fordel t alle andre stamma ikke mista en eneste by, kudos. Men ska sies at dæm kjøre en kjedeli stil og adle mye barbara. Trur stammen vil bli tatt igjæn av nån av dem som kommer unnerifra.

# 6 SUP
Rutinert stamme me folk som spille sammen på alle verdena dem starte på? Ha vell IAP eller nåkka sånt me MyTH å samarbeide bra me dem. Di hær folkan komme t å ta 5. plassn inna kort ti!

# 7 BK
Eneste stammen på topp 10 æ ikke veit nåkka som helst om. Se ut t å klare sæ fint, men tru ikke dæm ha en stor fremti her. Mulig merg vil kunne redde enkelte medlemma.

# 8 J.F.F
D e Just For Fun som e mottoe. Stamme konsepte bli bare sterkare for kver verden som går å kanskje snart vil dem lykkes, men ikke dn hær gangn. Tru at for RUAB sin del e d ikke JFF at han spille, e nåkk avhengighet å hans urikkelie stahet som får han t å kjøre på verden etter verden. En ting ska han ha; vet å bruke PP på muran sine. Bare å sørge for at han e me å spille på .no så komme ikke Innogames t å legge ned domene vårres!

# 9 RoEm
En gjenoppståelse me dæm gamle i fra verden 2. Ha ikke trua på at dem kommer lengre enn t dørstokken før dem e borte.

# 10 BBQ
Union me AoL og understammen sin. Hær gå d virkeli kun i barbara, så e bare spørsmål om ti før nån går i mot dem, da barbarbyan bynne å få litt tiltrekningskraft hos naboan.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Nice liste! :) Klarte ikke la være å lese den med stemmen til Birger Vestmo fra filmpolitiet, men akk, ja xD
 

DeletedUser

Guest
God liste! :)
Sleit meg igjennom i ganske ulendt språkterreng, men det gjekk!
Creds!
 

DeletedUser

Guest
Neinei, bare skriv som du vil altså, var ikkje meint til at du må legge om! :)
(Veit sjølv og at mange slit med å forstå det eg skrive, hehe)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp