Topp 20 spillere

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jeje internadlinger, får se på od til folk også om du skal henge deg opp i barbarer og internadlinger
 

DeletedUser

Guest
Jeg adlet en by av dere - og dere var vel ikke gul?

Jeg sluttet av tidsrealterte årsaker. Skulle gjerne likt og fortsette - men når tiden ikke strekker til så er det lite å gjøre med. I tillegg så skal jeg muligens flytte utenlands neste år. (Skoleår)

hvor lenge beholdt du den? :) 45min?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Temmelig nøyaktig 45 ja tror jeg ;)
Men ville beholdt den om jeg hadde husket og lagd kirke i en by jeg skulle husket det i.
azzangel.gif
 

DeletedUser

Guest
Vennligst prøv å holde dere til tema her nå fremover. Ser at tråden har falt litt ut, men ikke så mye at vi ikke kan redde den ;) Topp 20 tråd folkens, sleng opp noen lister og diskuter så lynet fyker, men hold dere innenfor tema.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
1 Guttaboys Snipe - Marius og fitz. Vet ikke så mye om sistenevnet, utenom at vi snakka litt sammen da han var kontovakt for en spiller jeg angreip.. spilttog er fyfy. Marius er grei, han kan spillet så og si ut og inn og det overasker meg ikke så mye at det er disse gutta som leder.

2 Bunnpris Snipe - Jeg har ikke snakket noe med han her. Men det ser ut som han kan spillet godt, tror han er en veteran fra v1? Så gammel er ikke jeg :D

3 TheSithLord -T-E- - Veldig stille av seg, vet ikke om han har fått så mye motstand som han burde ha fått. Han har et veldig bra cluster og kan nå langt med det. Bare å fortsette! :)

4 Weyoun Noble - Flink gutt. Har ikke hørt så mye fra han fra andre verdner. Men han kan spillet. Jeg er redd for hagla hans.. :s

5 Malfurion Noble - Bare flinke folk her. Myh, Simon og Pål mister ikke byer. Det skjer ikke. Med mindre du preadler eller lager et helsikke for dem. Simon er kanskje den jeg har best kontakt med på PM, vi har det shiit gøy! :p

6 Repentance Requiem VA - Jeg har tidligere kritisert RR jeg goså av mange andre som kalger på at han ikke vokser like mye som i starten. Nå vet jeg hvorfor han ikke gjør det. Alle de innaktive kontoene i VA, hvor må de gå henn? Såklart han som er mest aktiv, RR. Han får derfor ikke tid til så mye på sin egen konto. Den jobbern han gjør er fantastisk. Alle som setter han opp som KV burde være veldig takknemlige.

7 Tazen 300 S - Vet ikke noe om han her annet at han må bære flink til å ligge her oppe.

8 bobkaare 300 S - Kult navn og sikkert ganske flink siden han er her oppe.

9 darkus 300 S - Jeg har ikke peiling på 300 S spillere, snakker ikke med dem av en eller annen grunn. Sikkert flink! Ligger jo ganske høyt

10 Rattatta Snipe - Leder for Snipe, respekt.

11 RDI-rsr Noble - Morsom type. Må jo nesten være god.

12 SoulVenom Snipe - Har ikke snakka masse med han her. Utenom litt på skype i en spamchatt. Har cluster midt i snipeland som han holder på å flytte litt på, ellers vet jeg ikke mer.

13 toshi Snipe - Mye tull med denne karen. Jeg er ikke sikker på hva som har skjedd, men det kommer nok ut om ikke så lenge. Han er nå i Snipe og jeg forstår valget hans. Snipe er en god stamme. Flink spiller også forresten.

14 Hakkespetten HG - Hørt mye om på forum men ikke snakka så mye på PM. Han er jo flink han og!

15 PulloxTroy Snipe - Vist seg litt på forum i det siste, ikke hatt noe PM utenom litt på IRC kanalen :p

16 Boms Noble - Flink tvers igjennom. Han angriper de stakkarne av -T-E- hele tiden. Boms er virkelig flink!

17 Rock my body Noble - Tulling.com

18 The Urchins Snipe - Har desverre ikke hørt så mye om han her heller. Sikkert flink.com

19 KoseHaien 300 S - Han er faller vel opp og ned på denne liste hele tiden? Eller tuller jeg... Flink spiller som kan det bra.

20 Mr Vuelta WAW - Sorry, WAW er den stammen jeg ikke kan noen ting om.. Sorry igjen.

Snipe = 7 spillere
-T-E- = 1 spiller
Noble = 5 spillere
VA = 1 spiller
300 S = 4 spillere
WAW = 1 spiller
HG = 1 spiller
 

DeletedUser

Guest
Lister

Fint at du tok deg tid til å lage 1 liste, bra var den også :)
 

DeletedUser

Guest
Simon er kanskje den jeg har best kontakt med på PM, vi har det shiit gøy!

Glemte jo å legge til camp rock konsertene våre :cool: allsang på Noble-Snipe grensa :D
 

DeletedUser

Guest
Yeeee.. det står bare masse dritt her, som egentlig ikke er verdt å lese.. Dere blir ikke noe klokere på det. meh.



Antall medlemmer fra stamme:
Snipe: 4
Noble: 2
300 S: 3
-T-E-: 1


Rank 1: Guttaboys

Poeng: 1.239.771

Veksten til Guttaboys:
Gråbyer: 8 av 152 adlinger er gråbyer.
Veldig bra. Ser tydelig at du omtrent bare har tatt grått i ny og ne.. untatt en gang hvor du tok 4 stykker straight. Resten har nok bare vært for at det ikke skal bli for store avstander mellom byene dine. Bra jobba,

Internadlinger: 3av 152 adlinger er interadlinger.
Dette liker jeg enda bedre. Interadler nesten ikke, og dette viser at du faktisk har gjort deg fortjent til de byene du har tatt. GJ.

Andre adlinger: 137 av 152 adlinger er annet enn interaldinger og gråbyer.
Guttaboys holder en streng adlings politikk når det gjelder grå byer og internadlinger. Dette vises på adlingene hans.

Totale adlinger: 151
Guttaboys kontoen har gjennom sin tid på v7 holdt en ganske god politikk når det gjelder både internadling og gråby adling. Adling har senere blitt relativt konstant og dette uten å adle verken grått eller internadlinger. Det virker på meg som at han har hatt et ganske stort hopp i adlingen, hvor han adlet mye av Skjerpingz Folkenz. Han gikk deretter ganske tom for adels og har derfor hatt et lite stop i adlingen sin.

OD:
ODA: ODA’en til Guttaboys har gått relativt konstant, med små rykk og napp. Kontoen ligger nå på rank 2 innen ODA, hvilket viser at kontoen har noen skikkelig nuke villige spillere.
ODD: ODD’en til Guttaboys vitner om en relativt enkel periode for Guttaboys, spillerne har kunnet gjøre litt som de vil, siden angrep er noe de ikke har måttet bekymre seg så alt for mye for. De ligger nå på en 25 plass og øker i et umerkbart tempo.

Cluster:
Clusteret til Guttaboys er hardt og kompakt og ligger godt til ved fronten. Om noen finner ut at de skal angripe denne spilleren vil de virkelig måtte jobbe for det.


Egenmening:
Jeg kjenner bare den en av de to spillerne på denne kontoen. Men Marius i seg selv er nok til rank 1, forventer at han holder farten oppe.

Stammen Snipe:

Veksten til Snipe:
Veksten til snipe vitner om godt aktive spillere som alle bidrar til å gjøre Snipe sin vekst konstant.

Grå byer: 235 av 1040 adlinger er Gråbyer
Dette vitner om en stamme som adler ca 1/5, dette viser at selv om snipe er en godt offansiv stamme, tør de også å adle grå byer for å telle clustrene sine. Synes det er greit å ha adlet såpass få grå byer i forhold til det dere har adla av annet.

Internadlinger: 129 av 1040 adlinger er interadlinger
Synes dette også er et ganske greit resultat. Det viser at dere holder en god aktivitet når det kommer til deres egne spillere, håper dere fortsetter sånn.

Andre adlinger: 676 av 1040 adlinger er annet enn interadlinger og gråbyer.
Dette er et mye bedre enn det jeg har sett fra andre stammer hvertfall. Forventer at dere fortsetter å holde koken oppe sånn som dere har gjort det før.

Totale adlinger: 1040
Når jeg ser på adlings historien deres, så ser jeg tidlig at dere hele veien har gått veldig hardt ut mot fiender. Slikt gjør hvertfall at jeg blir relativt fornøyd med hvordan stammen utvikler seg. Ser fram til å se hvordan adlings historien blir etter hvert.

OD:
ODA: Snipe ligger på en solo første plass når det kommer til ODA. De holder et konstant press på fiendene sine, det virker som at ODA’en til Snipe følger veksten. Med andre ord, ikke så alt for mye gratis byer på denne stammen.

ODD: Snipe er nede på en tredje plass i ODD, dette er egentlig ingen dårlig ting. Dette viser bare at stammen er gode nok til å holde et press så stort press på fiendene at de ikke klarer å svare. ODD’en stiger for det meste konstant, men i forhold til andre stammer stiger den relativt sakte, selv om den til tider har noen små rykk og napp.

Cluster:
Snipe sitt cluster virker godt og kompakt. De har en stor og fin rim som de vokser fint på, samtidig har de også en fin front til noble og det som før var VA sine spillere. Kan være at noen spillere får det litt kjedelig, men det er vel greit nok?

Aktivitet:
Aktiviteten til Snipe virker god den, og alle med unntak av 2 går i +. Selv om en spiller virker veldig inaktiv, er personen gul? ;)
Snipe sin aktivitet er noe som virkelig har vist seg verdifullt for deres vekst. Med den aktiviteten forventer jeg at Snipe bare forsetter og vokse dermed også å øke ledelsen sin.

Egen mening:
Snipe er i dag den største stammen på v7. Etter å ha snakket med noen av de som var med å starte Snipe at den egentlig bare ble laget for fun, men at den senere ble til noe mer seriøst. I mine øyne er Snipe i den stillingen at de egentlig kan gjøre akkurat hva de vil på v7 og fortsatt vinne.
De inneholder noen ukjente navn og noen kjente. Jeg tror det blir spennende og se hvordan resten av v7 reagerer på Snipe sin dominans, for om ingenting skjer i den nærmeste fremtid vil Snipe utelukkende vinne v7. Jeg ser for meg noe ala v6, hvor det ble epicki mot hele verdenen.


Rank 2: Bunnpris
Poeng: 1,023,633

Veksten til Bunnpris:
Gråbyer: 51 av 130 adlinger er grå byer.
Bunnpris holder ikke en like hard politikk rundt grå byer som det Guttaboys gjør, men han er fortsatt under grensa for det jeg vil kalle Gråby hore. Han tetter hvertfall clusteret sitt, og det er vel og bra.

Internadlinger: 11av 130 adlinger er interadlinger:
Bunnpris har tatt noen gratis byer, men det er samtidig ikke nok til at man kan si at han på noen måte har hatt det alt for lett. Hvertfall når det kommer til gratis adlinger fra egen stamme.

Andre adlinger: 68 av 130 adlinger er annet.
Bunnpris har en ganske grei vekst, den går jevnt og konstant og jeg forventer vel egentlig at den vil holde seg slik. Selv om jeg synes du kanskje kunnet adlet litt mer av andre enn internadlinger og gråbyer, samtidig kan jeg egentlig ikke si noe.. Når vi ser på ODAen din litt lengre ned.

Totale adlinger: 130
Ikke den beste adlingshistorien jeg har sett, men den viser hvertfall at du vokser fort nå. Og når vi ser på adlinger på slutten, så ser vi at ting begyner å endre seg relativt drastisk.

OD:
ODA 5,35 Mio.: Bunnpris innhaver nå rank 1 i ODA og har en god ledelse på rank 2 guttaboys. Han virker relativt aggresiv som spiller og ODAen hans går jevnt oppover, med noen små stopp nå og da for å lade opp igjen.

ODD 2,41 Mio.: Bunnpris ligger nå på rank 12 i ODD, dette er en grei rank som viser at bunnpris på ingen måte har kunnet gjøre akkurat som han vil. Han har fått litt motstand, men ikke nok til at det er spesielt merkbar.

Cluster:
ZOMG DU ER SPREDT!!! ARGH, bah meh.. fyfyfyfy! Ikke bra! Tar byer litt her og der, lager små clustre og hopper videre. Viser samtidig at fyren er villig til å flytte seg for å ta byer. Bra intiativ i hvertfall.
Bunnpris ligger også helt feil til når det kommer til angrep mot fiende stammer da hvertfall noble. Jeg håper han flytter seg til fronten nå, så vi får se hva fyren virkelig kan utrette.

Egen mening:
Jeg kjenner ikke spesielt godt til Bunnpris, men jeg mener å huske noe om at han var relativt høyt oppe på v1 også. Han spilte der i stammen Dolkene, som var en sterk motstander mot Core.
Jeg venter vel egentlig ikke noe spesielt mer enn at han holder farten oppe slik han har gjort hele veien.

B]Stammen Snipe:[/B]

Veksten til Snipe:
Veksten til snipe vitner om godt aktive spillere som alle bidrar til å gjøre Snipe sin vekst konstant.

Grå byer: 235 av 1040 adlinger er Gråbyer
Dette vitner om en stamme som adler ca 1/5, dette viser at selv om snipe er en godt offansiv stamme, tør de også å adle grå byer for å telle clustrene sine. Synes det er greit å ha adlet såpass få grå byer i forhold til det dere har adla av annet.

Internadlinger: 129 av 1040 adlinger er interadlinger
Synes dette også er et ganske greit resultat. Det viser at dere holder en god aktivitet når det kommer til deres egne spillere, håper dere fortsetter sånn.

Andre adlinger: 676 av 1040 adlinger er annet enn interadlinger og gråbyer.
Dette er et mye bedre enn det jeg har sett fra andre stammer hvertfall. Forventer at dere fortsetter å holde koken oppe sånn som dere har gjort det før.

Totale adlinger: 1040
Når jeg ser på adlings historien deres, så ser jeg tidlig at dere hele veien har gått veldig hardt ut mot fiender. Slikt gjør hvertfall at jeg blir relativt fornøyd med hvordan stammen utvikler seg. Ser fram til å se hvordan adlings historien blir etter hvert.

OD:
ODA: Snipe ligger på en solo første plass når det kommer til ODA. De holder et konstant press på fiendene sine, det virker som at ODA’en til Snipe følger veksten. Med andre ord, ikke så alt for mye gratis byer på denne stammen.

ODD: Snipe er nede på en tredje plass i ODD, dette er egentlig ingen dårlig ting. Dette viser bare at stammen er gode nok til å holde et press så stort press på fiendene at de ikke klarer å svare. ODD’en stiger for det meste konstant, men i forhold til andre stammer stiger den relativt sakte, selv om den til tider har noen små rykk og napp.

Cluster:
Snipe sitt cluster virker godt og kompakt. De har en stor og fin rim som de vokser fint på, samtidig har de også en fin front til noble og det som før var VA sine spillere. Kan være at noen spillere får det litt kjedelig, men det er vel greit nok?

Aktivitet:
Aktiviteten til Snipe virker god den, og alle med unntak av 2 går i +. Selv om en spiller virker veldig inaktiv, er personen gul? ;)
Snipe sin aktivitet er noe som virkelig har vist seg verdifullt for deres vekst. Med den aktiviteten forventer jeg at Snipe bare forsetter og vokse dermed også å øke ledelsen sin.

Egen mening:
Snipe er i dag den største stammen på v7. Etter å ha snakket med noen av de som var med å starte Snipe at den egentlig bare ble laget for fun, men at den senere ble til noe mer seriøst. I mine øyne er Snipe i den stillingen at de egentlig kan gjøre akkurat hva de vil på v7 og fortsatt vinne.
De inneholder noen ukjente navn og noen kjente. Jeg tror det blir spennende og se hvordan resten av v7 reagerer på Snipe sin dominans, for om ingenting skjer i den nærmeste fremtid vil Snipe utelukkende vinne v7. Jeg ser for meg noe ala v6, hvor det ble epicki mot hele verdenen.



Rank 3: Malfurion

Poeng 874,610

Veksten til Malfurion:

Gråbyer: 9 av 96 har vært grå by adlinger.
Malfurion startet med en haug med grå byer, men har senere ikke adlet en eneste en. Jeg gjetter på at grunnen til dette var pga krigen mot honkie. Kan også være for å tidlig skaffe seg et ganske tett cluster.

Internadlinger: 42 adlinger av 96 har vært internadlinger.
Malfurion har tatt et stort jafs når det gjelder adlinger fra sin stamme, dette har gitt han en stor mulighet videre i spillet når det kommer til tropper og tid. Samtidig vil jeg si at folk som sier malfurion har internadlet seg til toppen er relativt feil, siden denne kontoen tidlig var under massivt press. Jeg vil si at denne kontoen omtrent fortjente å få de byene etter alt de har måttet gjennomgå.

Andre adlinger: 45 av 96 har vært andre adlinger.
Malfurion har i det siste tatt mye byer av fienden, hvilket viser at kontoen inneholder en del skill. De sloss videre og viser at det fortsatt er en gnist i Noble.
Totale adlinger: 96
Det er en del adlinger som har vært Internadlinger, hvilket vel egentlig vil si at Malfurion sin plass ikke er helt 100% fortjent, for jeg vet at det ligger mye mer skill i den kontoen enn at de skal måtte internadle så mye som de har gjort.

OD:
ODA 2,68 Mio.: Malfurion ligger på en sterk 7. plass på ODA listen. De har hatt en relativt slakk periode over lengre tid, men plutselig har ODA’en til malfurion gått rett i taket. Og om jeg kjenner simon og Myh rett kommer de til å fortsette å straffe en hver spiller som står i veien for deres vekst.

ODD 958.918: Malfurion ligger på en svak 35. plass på ODD listene. Etter tidlig å ha toppet denne listen har de nå falt kraftig. Og nå har de i flere uker stått helt stille, safe cluster for the win?

Cluster:
Malfurion har 2 clustere, det ene er relativt stort, mens det andre er mindre. Begge clustrene er godt samlet, det blir vanskelig å fjerne malfurion fra kartet ettersom at byene er så godt samla.
De ligger ikke noe spesielt utsatt til, men jeg forventer at de kjemper seg til en litt bedre posisjon mot snipe ganske snart.

Egen mening:
Jeg kjenner bare 2 av de 3 spillerene på kontoen. Simon og Marita er begge 2 utrolige gode spillere og jeg har stor respekt for begge. Ønsker begge lykke til videre og vet at de kan komme akkurat så langt som de ønsker. Pål kjenner jeg ikke spesielt til, jeg vet jeg har vært litt tøff mot fyren. Men noe må det være i fyren, for folk er glad i han. Lykke til videre du også.
Malfurion kontoen er på ingen måte en veldig viktig plassert konto når det kommer til hvordan de ligger ettersom at de har en egen buffer før de treffer fronten.

Utenom det at de er fulle av skills og har mange byer og fungerer som deff kordinator + leder for Noble. Skulle kontoen bli inaktiv, vil det hvert fall ikke enda være noe stort problem.

Stamme Noble:

Veksten til Noble:

Gråbyer: 230 av 837 adlinger har vært grå byer.
Noble har en ganske svak adling i mine øyne, med over ¼ grå byer. Dette er greit nok hvis man vil tette clustre, men jeg liker det fortsatt ikke. Det er for mye.

Internadlinger: 129 av 837 adlinger har vært internadlinger.
Synes heller ikke dette er noen greie tall at over 1/8 av alle adlingene til Noble har vært internadlinger. Dette uten å ha telt de adlingene som har skjedd etter at en spiller har blitt kastet ut av stammen. Fyfy.

Andre adlinger: 478 av 837 adlinger har vært annet enn internadlinger og grå byer.
Beklager, men dette er alt for lite.. Dette viser mye om Noble sine spillere og hvordan mange av dem har hatt det alt for lett. Samtidig ser jeg også at det er visse spillere som står for mye av disse adlingene. Beklager, men dette var litt skuffende.

Det virker likevel som at Noble fortsatt går i + og vokser jevnt og trutt, selv om de hadde en liten nedgang for om lag 2 uker tilbake uten at jeg helt vet grunnen til det.

Totale adlinger: 837
Ligger litt bak Snipe, men holder fortsatt en grei kok.

OD:
ODA 20,24 Mio:
Noble ligger på en god 3. plass i ODA, og har en jevn vekst, men noen få stopp her og der. Det virker som at Noble fint klarer å holde presset oppe, selv om de i forhold til Snipe henger litt etter.. Keep it up! I know you can do it!

ODD 19,39 Mio.:
Holder en sterk 2. plass i ODD, selv om de henger godt etter stammen VA. ODDen til Noble har gått relativt jevnt, men plutselig stoppet de veldig opp.. Men nå går de i været igjen, forventer å se denne øke relativt fort ettersom at Noble er i krig med såpass mange.

Cluster:
Jevn og fint cluster, men en to fronts krig er aldri gøy. Noble har videre en god mulighet til å utvikle sin egen rim, de holder nok en god stund til. Så får vi se hva som skjer videre.

Aktivitet:
De fleste spillerne i Noble virker greit aktive, men veksten til noe spillere virker faretruende.
Tror Noble sin aktivitet kan hjelpe dem, og hvert fall om lederne gjør en god jobb.

Egen mening:
Jeg liker mange medlemmer i Noble, men det er mange i stammen som ikke er aktive nok.
Noble kommer til å holde en god stund til, men jeg ser dessverre ikke at Noble kan vinne v7. Men at de kjemper viser hvert fall at disse spillerne er til å regne med på andre verdener.



Rank 4: TheSithLord

Poeng: 850,743

Veksten til TheSithLord:

Gråbyer: 20 av 93 adlinger er gråbyer.
Synes dette er ganske svakt egentlig.. 20 adlinger gjør kanskje at du får et godt cluster, men du kaster da også bort adels på Små byer som kunne blitt brukt på fiender eller bare andre spillere. Det skal samtidig sies at alle disse byene ble tatt relativt tidlig, senere har han gjort en mye bedre jobb.

Internadlinger: 6 av 93 adlinger er internadlinger.
Dette synes jeg er greit, nå så ikke jeg etter om andre spillere har skiftet stamme mens den ble internadlet.. Men jeg synes det fortsatt virker som at TheSithLord hvertfall ikke tar 100% gratis byer da.

Andre adlinger: 67 av 93 adlinger er andre
Synes dette er en bra prestasjon jeg. Selv om adlingene kan vise en relativt enkel periode for deg. Forventer å se litt vanskeligere adlings objekter for deg senere.

Totale adlinger: 93
Alt i alt, en helt grei adlings historie. Med noen få –, men også +.

OD:
ODA 1,75 Mio.: Svakt for en såpass høy ranking som du har. Viser samtidig teorien min om at du har valgt relativt lette targets. Hadde lenge en pause i ODA veksten, men den økte veldig for noen dager siden. Var det da du begynte på Keane?

ODD 71.159: TROLLOLOLOLOL! Er du sikker på at du ikke burde prøve å angripe noen som kan svare da? Dette synes jeg bare blir for dumt, enkel vekst hele veien. Mener trygt å kunne si at Thesithlord har hatt det ALT for lett. Snipe eller Noble gjør noe med det.

Cluster:
Fint og tett cluster. Virker som at du har kunnet adle som du vil, hvis du er flink kan det bli vanskelig å ta byer fra deg. Forventer endel.

Egen mening:
Synes det virker som at du ikke helt forstår hva slags posisjon du ligger i. Du ligger helt på flanken til Snipe, men velger å ikke sloss mot dem. Av hvilke grunner vet jeg ikke, men det kan virke som at du er redd for å få motstand.
Videre vil jeg si at du ikke fortjener plassen din på noen måte. Beklager, men med den ODT’en så burde du skamme deg for å være så høyt oppe.

Stamme –T-E-:

Rank / Poeng: Rank 5/ 3.922.880

Veksten til –T-E-:
Gråbyer: 169 av 487 adlinger er gråbyer.
Veldig lite imponert og –T-E- egentlig, over ¼ av adlingene er grå byer, ser helst at disse statsene blir forandret.

Internadlinger: 53 av 487 adlinger er interadlinger.
Synes dette viser at –T-E- hvert fall holder en grei aktivitet i medlemmene. Uten at jeg kan si noe sikkert.

Andre adlinger: 265av 487 adlinger er annet.
Oj da.. Dette kan ikke være spesielt bra. Når det er så vidt litt over ½ av adlingene til –T-E- er annet enn grått og internadlinger. Forventer at det blir forandring på dette. Kan virke som at –T-E- lever på at de har hatt det enkelt, lurer på hva som skjer videre.

Totale adlinger: 487.
En stamme jeg ikke har noen form for tro på. Den vokser relativt jevnt, men hadde for noen uker tilbake et lite tilbake fall, uten at jeg kan si hva som skjedde (gadd ikke se etter.. ville bare gå videre..)

OD:
ODA 7,89 Mio.: Er vel greit nok, men hadde forventet litt mer. Går i skikkelig rykk og napp synes jeg, men hadde en stor pause en stund før dere begynte på nytt.. Ladet opp til ny innsats eller?

ODD 11,60 Mio.: Bedre enn ODA, viser hvertfall at noen så vidt har prøvd å angripe dere. Uten at jeg synes det er spess impoerende. Den går relativt jevnt, men hadde et skikkelig fall en ting, så da hadde dere en fin liten pause. Nå er den på vei opp igjen, er det Noble dere kriger med?

Cluster:
Fint cluster, men ligger i en klemme mellom Noble og Snipe.. Kommer til å bli tøft for dere framover, ser fram til å se om dere klarer dere og hva slags diplomatiske valg dere tar.

Rimmen deres er relativt stor, dere kan fint kose dere med den.. Samtidig ser jeg at det snart vil bli trøbbel for dere om dere ikke gjør noe drastisk.

Aktivitet:
Virker som at hele stammen har en grei aktivitet, selv om jeg ser 1 eller 2 spillere som ikke helt følger med. Noen går også i -, men bli et problem om de fortsetter slik.

Egen mening:
I mine øyne har dere ingenting å gjøre så høyt oppe.. Dere har hatt en lett tid alle sammen, tror ikke det blir like lett fremover.
Jeg tror dere kan gjøre det greit om dere gjør de riktige valgene, men det som kan virke som det beste valget.. Kan plutselig vise seg å være det dumme, hvem vet? Jeg setter meg godt til rette i pc stolen med popcorn og venter.


Rank 5: Weyoun.

Poeng: 771,599

Veksten til Weyoun:

Gråbyer: 33 av 96 adlinger.
Ikke imponert 1/3 av alle dine adlinger er med andre ord gråbyer. Det skal sies at også du adlet bare grått i starten. Dette kan ha vært for å skaffe et tett cluster, men likevel.. Det blir litt mye.

Internadlinger: 8 av 96 adlinger.
Dette er greit, gir deg litt ekstra tropper og tetter kanskje clusteret eller gir muligheten for et nytt fint cluster.. Det er bra.

Andre adlinger: 55 av 96 adlinger har vært annet enn internadling og gråbyer.
Litt over ½ av dine adlinger har vært annet, dette er ganske svakt.. Men samtidig ser jeg på adlingene dine at de har blitt veldig mye bedre med tiden. En tendens de fleste spillere har, du tetter og spiller safe i starten.

Totale adlinger: 96
En grei adlings historie egentlig, synes det er veldig mye safe play i starten.. Men det får vel gå, er tross alt mange som gjør det.

OD:
ODA 2,69 Mio.: Helt greit ODA, kunne kanskje vært litt bedre. Men den øker da ganske fort ser jeg.

ODD 2,71 Mio.: Bedre enn ODD, virker som at du har både gitt og tatt imot.. Men at det ikke er det helt store på noen av frontene da. Den øker fort ser jeg, mye angrep eller?

Cluster:
Ligger litt på utsiden av clusteret til noble og fronter da mot 300 S.
Clusteret ditt er ganske langt, men byene virker som at ligger ganske tett inntil hverandre selv om det er langt. Tror det kan gå greit for deg mot 300 S framover.

Egen mening:
Virker som en grei spiller, selv om jeg synes du virker som en spiller som ikke helt liker å ta sjangser. Safe spiller helt klart, men det kan vise seg å lønne seg nå som dere har en 2 frontskrig. Gleder meg.

Stamme Noble:

Veksten til Noble:

Gråbyer: 230 av 837 adlinger har vært grå byer.
Noble har en ganske svak adling i mine øyne, med over ¼ grå byer. Dette er greit nok hvis man vil tette clustre, men jeg liker det fortsatt ikke. Det er for mye.

Internadlinger: 129 av 837 adlinger har vært internadlinger.
Synes heller ikke dette er noen greie tall at over 1/8 av alle adlingene til Noble har vært internadlinger. Dette uten å ha telt de adlingene som har skjedd etter at en spiller har blitt kastet ut av stammen. Fyfy.

Andre adlinger: 478 av 837 adlinger har vært annet enn internadlinger og grå byer.
Beklager, men dette er alt for lite.. Dette viser mye om Noble sine spillere og hvordan mange av dem har hatt det alt for lett. Samtidig ser jeg også at det er visse spillere som står for mye av disse adlingene. Beklager, men dette var litt skuffende.

Det virker likevel som at Noble fortsatt går i + og vokser jevnt og trutt, selv om de hadde en liten nedgang for om lag 2 uker tilbake uten at jeg helt vet grunnen til det.

Totale adlinger: 837
Ligger litt bak Snipe, men holder fortsatt en grei kok.

OD:
ODA 20,24 Mio:
Noble ligger på en god 3. plass i ODA, og har en jevn vekst, men noen få stopp her og der. Det virker som at Noble fint klarer å holde presset oppe, selv om de i forhold til Snipe henger litt etter.. Keep it up! I know you can do it!

ODD 19,39 Mio.:
Holder en sterk 2. plass i ODD, selv om de henger godt etter stammen VA. ODDen til Noble har gått relativt jevnt, men plutselig stoppet de veldig opp.. Men nå går de i været igjen, forventer å se denne øke relativt fort ettersom at Noble er i krig med såpass mange.

Cluster:
Jevn og fint cluster, men en to fronts krig er aldri gøy. Noble har videre en god mulighet til å utvikle sin egen rim, de holder nok en god stund til. Så får vi se hva som skjer videre.

Aktivitet:
De fleste spillerne i Noble virker greit aktive, men veksten til noe spillere virker faretruende.
Tror Noble sin aktivitet kan hjelpe dem, og hvert fall om lederne gjør en god jobb.

Egen mening:
Jeg liker mange medlemmer i Noble, men det er mange i stammen som ikke er aktive nok.
Noble kommer til å holde en god stund til, men jeg ser dessverre ikke at Noble kan vinne v7. Men at de kjemper viser hvert fall at disse spillerne er til å regne med på andre verdener.


Rank 6: Tazen

Poeng: 752,085

Veksten til Tazen:
Gråbyer: 39 av 93 adlinger er gråbyer.
Svakt.. litt under 1/2 av dine adlinger er grå byer. En som er rank 6 på en verdenen, burde helt klart klare å adle mer en som så. Jaja, forventer at du øker litt.

Internadlinger: 0
Jeg ser ingen internadlinger på listen. Kan være at jeg tar feil, men jeg synes dette er bra. Dette gjør vel sånn halvveis opp for alle gråbyene. Selv om jeg fortsatt er lite imponert.

Andre adlinger: 54 av 93 adlinger har vært annet enn internadlinger og gråbyer.
Som jeg sa på grå byer, dette er og blir SVAKT. Greit nok, ingen internadlinger gjør opp for litt av det. Men likevel.. det virker ikke som at det har vært spesielt mye motstand i de du angriper heller.. Etter som at de enten er left-overs fra autro eller folk uten stamme.

Totale adlinger:
En tja.. interessant adlings historie, kan være du sitter på en god del tropper da. Du vokser jevnt, så adlingene dine holder hvert fall takten.

OD:
ODA 2,70 Mio.: En helt klart grei ODA, synes fortsatt du kunne klart litt bedre, når man ser på adlingene dine. Du burde helt klart ha en del mer å gå på. Ser at du har vokst ganske jevnt en stund nå, men plutselig ble det bare helt stopp.. Samler du krefter for nye økter eller er du litt lei?

ODD 586.305: Dette tilsvarer vel egentlig det jeg sa om adlings historien din.. Ikke hatt det spesielt vanskelig og for det meste adlet stammeløse eller left-overs fra autro. Men det er vel en god ting, da har du mye deff til resten av stammen din.

Cluster:
Noe spredt, men du ligger godt inne i safe clusteret til 300 S. Dette forklarer fint din lave ODD, men synes fortsatt du skal få flytta deg bort til fronten kjappest mulig.. hvis ikke kan du bli låst inne.. dette kan føre til at du mister lysten.
Dette kan også gi oss noen informasjon om hvorfor du adler mye grått, det er vel det eneste som finnes der du ligger.

Egen mening:
Helt klart en spiller å regne med framover, men jeg lurer på hvordan veksten hans blir.. Om den stoppes helt eller om han kommer til å fortsette i det samme tempoet.

Stamme 300 S:

Poeng: 7,817,286

Veksten til 300 S:
Gråbyer: 274 av 880 adlinger er gråbyer..
NJOOOOO, synes dette igjen blir for mye.. Kan forstå at dere liker å adle grått for å tette clusteret. Men synes samtidig det blir litt for mange av de 880 adelsene dere har brukt på andre byer som har blitt brukt på grått.. hvilket i starten på ingen måte hjelper dere.

Internadlinger: 74 av 880 adlinger er internadlinger.
Dette tyder vel egentlig på at dere klarer å holde aktiviteten høyt oppe. Creds, keep it up.

Andre adlinger: 534 av 880 adlinger er annet enn gråbyer og interadlinger
Dere holder en ganske grei adling av andre, helt klart. Jeg synes dere kan øke den enda litt mer, istedenfor å adle såpass mye gråbyer. Jeg synes nå fortsatt at det er en litt kjedelig adlings historie dere har, i tidligere tid ser jeg tydelig at det ikke er så mye adling av f eks Noble.. hvilket jeg mener dere var i krig med?
Totale adlinger:
En grei adlings historie.. I quess.. Den er helt klart ikke dårlig, men det finnes mye gråbyer rundt omkring. Hadde vært greit om dere kanskje kutta litt på gråby adlingen for å øke presset på fronten.
OD:
ODA 20,81 Mio.: Veldig bra, dette er en stamme å se opp for. De kniver nå med noble om rank 2 i ODA. Og akkurat nå, vinner de. De har en god økning i ODA hele tiden, uten noen store hopp.. Med andre ord, de angriper ganske konstant og holder presset oppe.

ODD 10,62 Mio.: Relativt mye dårligere enn det ODAen deres er, men det trenger ikke være en dårlig ting. Dette viser bare at de klarer å presse så mye at de andre stammene ikke klarer å svare. Synes det var greit jeg. De ligger nå på en 5. plass i ODD, men de har tatt noen store hopp i ODD i det siste. Tenker nok at disse øker enda litt til.
Cluster:

VELDIG bra cluster, med store muligheter til å utvikle seg på rimmen.. Samtidig kan det virker som at noen spillere vil bli stengt helt inne og dette kan fjerne spillelysten til noen av dem. Får håpe disse spillerene klarer å flytte seg til en front.
De har nå en stor front mot Noble og etter adlingshistorien deres kan det virke som at de nå fokuserer helt på noble.

Aktivitet:
Jeg ser 1, 2 eller kanskje til og med 3 spillere som av og til ikke vokser helt.. Kan være at noen få spillere sliter litt med motivasjonen sin, samtidig når jeg ser på veksten til de fleste spillerne ser jeg tydelig at de fleste er veldig aktive. Denne stammen vil helt klart bli å regne med videre, igjen.. jeg gleder meg til å se hva som skjer.

Egen mening:
Jeg kjenner ikke så godt til 300 S, men de har måttet kjempe ganske tidlig for sin eksistens.. Og nå har de blitt en av største stammene, ved hjelp av å trekke inn medlemmer fra forskjellige stammer. Bare fortsetter arbeidet, så tenker jeg nok at dere snart blir den trusselen Snipe ser på som størst.


Rank 7: Darkus

Poeng: 735,582

Veksten til Darkus:
Gråbyer: 47 av 85 adlinger er Gråbyer
WHAT?! Dette er over ½ av dine adlinger og jeg kan se mange gråbyer tatt sent. Du tetter enten cluster, eller du har ingen andre adlings targets.

Internadlinger: 0 av 85 adlinger er Interadlinger
Jeg liker dette, du har med andre ord ikke tatt noen større gratis byer. Dette gjør ikke helt opp for alle grå by adlingene dine. Men jeg synes fortsatt det er bra. 

Andre adlinger: 38 av 85 adlinger er annet enn internadlinger og gråbyer.
IKKE GODT NOK. Du har helt klart hatt en ganske enkel tid her på v7, det kan vise seg å bli en byrde for deg senere om det plutselig blir endringer i diplomatiet til 300 S.

Totale adlinger: 85 adlinger
En av de dårligste adlingshistoriene jeg noen gang har sett. Synes ikke denne var noe gøy å se på, forventer at den blir bedre med tiden.

OD:
ODA 749.392: Ligger på en svak 55 plass, men du øker ganske greit nå etter en lang periode hvor du har sittet helt stille.. forventer å se at du vokser i ODA igjen nå.

ODD 199.384: WOW, lite motstand denne karen har fått da? Økte litte grann for noen uker tilbake, men står omtrent helt stille nå fortiden.. Vet ikke hva som skjer jeg.

Cluster:
Ligger fint og tett, oppi WAW/HG.. Kan bli gøy å se om du klarer å øke veksten din videre, eller om det blir slik at du straks begynner å slite hvis det skjer noe mellom 300 S og WAW/HG.
Det kan virke som at har fått et godt cluster pga gråbyene, men det er vel derfor de fleste tar grått? Kan bli hardt å ta ned denne fyren om han spiller kortene sine riktig.

Egen mening:
Meh.. du fortjener heller ikke plassen din.. Synes dette er litt skummelt egentlig.. Hvorfor i huleste er spillere som deg så høyt oppe?

Stamme 300 S:

Poeng: 7,817,286

Veksten til 300 S:
Gråbyer: 274 av 880 adlinger er gråbyer..
NJOOOOO, synes dette igjen blir for mye.. Kan forstå at dere liker å adle grått for å tette clusteret. Men synes samtidig det blir litt for mange av de 880 adelsene dere har brukt på andre byer som har blitt brukt på grått.. hvilket i starten på ingen måte hjelper dere.

Internadlinger: 74 av 880 adlinger er internadlinger.
Dette tyder vel egentlig på at dere klarer å holde aktiviteten høyt oppe. Creds, keep it up.

Andre adlinger: 534 av 880 adlinger er annet enn gråbyer og interadlinger
Dere holder en ganske grei adling av andre, helt klart. Jeg synes dere kan øke den enda litt mer, istedenfor å adle såpass mye gråbyer. Jeg synes nå fortsatt at det er en litt kjedelig adlings historie dere har, i tidligere tid ser jeg tydelig at det ikke er så mye adling av f eks Noble.. hvilket jeg mener dere var i krig med?
Totale adlinger:
En grei adlings historie.. I quess.. Den er helt klart ikke dårlig, men det finnes mye gråbyer rundt omkring. Hadde vært greit om dere kanskje kutta litt på gråby adlingen for å øke presset på fronten.
OD:
ODA 20,81 Mio.: Veldig bra, dette er en stamme å se opp for. De kniver nå med noble om rank 2 i ODA. Og akkurat nå, vinner de. De har en god økning i ODA hele tiden, uten noen store hopp.. Med andre ord, de angriper ganske konstant og holder presset oppe.

ODD 10,62 Mio.: Relativt mye dårligere enn det ODAen deres er, men det trenger ikke være en dårlig ting. Dette viser bare at de klarer å presse så mye at de andre stammene ikke klarer å svare. Synes det var greit jeg. De ligger nå på en 5. plass i ODD, men de har tatt noen store hopp i ODD i det siste. Tenker nok at disse øker enda litt til.
Cluster:

VELDIG bra cluster, med store muligheter til å utvikle seg på rimmen.. Samtidig kan det virker som at noen spillere vil bli stengt helt inne og dette kan fjerne spillelysten til noen av dem. Får håpe disse spillerene klarer å flytte seg til en front.
De har nå en stor front mot Noble og etter adlingshistorien deres kan det virke som at de nå fokuserer helt på noble.

Aktivitet:
Jeg ser 1, 2 eller kanskje til og med 3 spillere som av og til ikke vokser helt.. Kan være at noen få spillere sliter litt med motivasjonen sin, samtidig når jeg ser på veksten til de fleste spillerne ser jeg tydelig at de fleste er veldig aktive. Denne stammen vil helt klart bli å regne med videre, igjen.. jeg gleder meg til å se hva som skjer.

Egen mening:
Jeg kjenner ikke så godt til 300 S, men de har måttet kjempe ganske tidlig for sin eksistens.. Og nå har de blitt en av største stammene, ved hjelp av å trekke inn medlemmer fra forskjellige stammer. Bare fortsetter arbeidet, så tenker jeg nok at dere snart blir den trusselen Snipe ser på som størst.

Rank 8: Bobkaare

Poeng:740,086

Veksten til bobkaare:

Gråbyer: 12 av 88 adlinger er gråbyer
Mye bedre enn det jeg har sett av andre fra 300 S. Kan vise seg at du kommer langt om du vil, men vi får se hvordan verdenen utvikler seg.

Internadlinger: 0 av 88 adlinger er internadlinger.
Igjen, mye bedre enn andre i 300 S. Ser for meg ut som at du virkelig har potensiale til å vokse godt om du fortsetter som du gjør.
Andre adlinger: 76 av 88 adlinger er andre adlinger.
Virkelig godt jobba, ser for meg at du kan fortsette adlingsjakten en god stund til. Men du må gidde.

Totale adlinger: 88
En helt klart god adlingshistorie, tenker nok at du fortsetter på samme vis. Videre ser jeg nok helst at du tar litt vanskeligere byer thou.

OD:
ODA2,18 Mio.: Ligger på en grei 15. plass i ODA, holder et greit press. Ser at du som oftest holder ting konstant, men plutselig spretter du skikkelig bra opp. Dette blir bra tenker jeg ;).

ODD 972.162: Meh, grei nok. Du har hatt noen hopp her og der, men ellers virker det som at du har det ganske stille. Kan nok være chill det ja. Men vet blir kanskje litt kjedelig i lengden?

Cluster:
Godt spredt utover rimmen til 300 S. Fråtser på relativt lette byer, må vel trekke tilbake det jeg har skrevet der opp med at jeg vil at du skal ta fiende byer.. siden du vel egentlig bare har rimmen å vokse på. Jaja, du får prøve å flytte deg mer og mer mot det som er fronten da. 
Ellers synes jeg byene dine ligger fint og tett selv om clusteret er litt langt.

Egen mening:
Njo.. Du har vel ikke helt 100% jobbet for den plassen du ligger på, hvertfall når det kommer til adling av litt vanskeligere byer. Samtidig ser jeg helst at du fortsetter veksten din som du gjør. Du kan hvertfall gi 300 S en hel del deff å gå på.

Stamme 300 S:

Poeng: 7,817,286

Veksten til 300 S:
Gråbyer: 274 av 880 adlinger er gråbyer..
NJOOOOO, synes dette igjen blir for mye.. Kan forstå at dere liker å adle grått for å tette clusteret. Men synes samtidig det blir litt for mange av de 880 adelsene dere har brukt på andre byer som har blitt brukt på grått.. hvilket i starten på ingen måte hjelper dere.

Internadlinger: 74 av 880 adlinger er internadlinger.
Dette tyder vel egentlig på at dere klarer å holde aktiviteten høyt oppe. Creds, keep it up.

Andre adlinger: 534 av 880 adlinger er annet enn gråbyer og interadlinger
Dere holder en ganske grei adling av andre, helt klart. Jeg synes dere kan øke den enda litt mer, istedenfor å adle såpass mye gråbyer. Jeg synes nå fortsatt at det er en litt kjedelig adlings historie dere har, i tidligere tid ser jeg tydelig at det ikke er så mye adling av f eks Noble.. hvilket jeg mener dere var i krig med?
Totale adlinger:
En grei adlings historie.. I quess.. Den er helt klart ikke dårlig, men det finnes mye gråbyer rundt omkring. Hadde vært greit om dere kanskje kutta litt på gråby adlingen for å øke presset på fronten.
OD:
ODA 20,81 Mio.: Veldig bra, dette er en stamme å se opp for. De kniver nå med noble om rank 2 i ODA. Og akkurat nå, vinner de. De har en god økning i ODA hele tiden, uten noen store hopp.. Med andre ord, de angriper ganske konstant og holder presset oppe.

ODD 10,62 Mio.: Relativt mye dårligere enn det ODAen deres er, men det trenger ikke være en dårlig ting. Dette viser bare at de klarer å presse så mye at de andre stammene ikke klarer å svare. Synes det var greit jeg. De ligger nå på en 5. plass i ODD, men de har tatt noen store hopp i ODD i det siste. Tenker nok at disse øker enda litt til.
Cluster:

VELDIG bra cluster, med store muligheter til å utvikle seg på rimmen.. Samtidig kan det virker som at noen spillere vil bli stengt helt inne og dette kan fjerne spillelysten til noen av dem. Får håpe disse spillerene klarer å flytte seg til en front.
De har nå en stor front mot Noble og etter adlingshistorien deres kan det virke som at de nå fokuserer helt på noble.

Aktivitet:
Jeg ser 1, 2 eller kanskje til og med 3 spillere som av og til ikke vokser helt.. Kan være at noen få spillere sliter litt med motivasjonen sin, samtidig når jeg ser på veksten til de fleste spillerne ser jeg tydelig at de fleste er veldig aktive. Denne stammen vil helt klart bli å regne med videre, igjen.. jeg gleder meg til å se hva som skjer.

Egen mening:
Jeg kjenner ikke så godt til 300 S, men de har måttet kjempe ganske tidlig for sin eksistens.. Og nå har de blitt en av største stammene, ved hjelp av å trekke inn medlemmer fra forskjellige stammer. Bare fortsetter arbeidet, så tenker jeg nok at dere snart blir den trusselen Snipe ser på som størst.

Rank 9: SoulVenom

Poeng: 676,734

Veksten til Soulvenom:
Gråbyer: 11 av 75 adlinger er gråbyer.
Er vel greit nok dette, tette cluster er greit nok. Ser også at disse er spredt ganske godt utover adlingshistorien din.. Så dette er greit, synd folk ikke er som deg når det kommer til forståelse for gråbyadling.

Internadlinger: 1 av 75 adlinger er internadlinger.
Kan bare ha vært noe tull mellom Bunnpris og Soulvenom, sjekket ikke om den ble adlet tilbake eller hva som skjedde. 1 by har han hvertfall som internadling.

Andre adlinger: 63 av 75 adlinger har vært annet enn interadlinger eller gråbyer.
Synes dette er bra jeg . Ser tydelig at du er av den typen som fokuserer på en spiller, gir alt og tar et jafs med byer. Veldig bra med adlinger fra denne fyren, omtrent bare fiende byer. GJ GJ GJ

Totale adlinger: 75
En grei adlingshistorie dette. Ser tydelig at adlingene går med få dagers mellomrom når det kommer til adlinger av fiende byer,

OD:
ODA 2,35 Mio: stopp.. hopp.. stopp.. hopp går sånn gjennom hele ODA historien din.. Dette bekrefter vel egentlig litt teorien min om at du presser skikkelig tar et jafs.. så stopper du igjen.

ODD 123.655: *knis* sikker på at du vet hva motstand er da? Virker som at du har kunnet herje helt uten noen form for offansiv motstand.. Kanskje du burde be folk om å angripe deg litt, sitter sikkert med haugevis av deff tropper.
Skal nevnes at denne også har gått i et ganske greit tempo, med rykk og napp hele veien.. og omtrent ingenting har kommet de siste 4 ukene.

Cluster:
Ganske spredt cluster synes jeg, kan bli vanskelig om du får veldig mange mot deg. Samtidig ligger du ganske godt inne i snipe sitt cluster, med noen få byer sånn halvveis ved fronten.. Kan bli bra dette ;).

Egen mening:
Skummel type, er tydeligvis veldig glad i sjeler.. En spiller man skal se opp for, han kommer jævelig fort hvis man ser på adlingshistorien og ODAen hans.

Veksten til Snipe:
Veksten til snipe vitner om godt aktive spillere som alle bidrar til å gjøre Snipe sin vekst konstant.

Grå byer: 235 av 1040 adlinger er Gråbyer
Dette vitner om en stamme som adler ca 1/5, dette viser at selv om snipe er en godt offansiv stamme, tør de også å adle grå byer for å telle clustrene sine. Synes det er greit å ha adlet såpass få grå byer i forhold til det dere har adla av annet.

Internadlinger: 129 av 1040 adlinger er interadlinger
Synes dette også er et ganske greit resultat. Det viser at dere holder en god aktivitet når det kommer til deres egne spillere, håper dere fortsetter sånn.

Andre adlinger: 676 av 1040 adlinger er annet enn interadlinger og gråbyer.
Dette er et mye bedre enn det jeg har sett fra andre stammer hvertfall. Forventer at dere fortsetter å holde koken oppe sånn som dere har gjort det før.

Totale adlinger: 1040
Når jeg ser på adlings historien deres, så ser jeg tidlig at dere hele veien har gått veldig hardt ut mot fiender. Slikt gjør hvertfall at jeg blir relativt fornøyd med hvordan stammen utvikler seg. Ser fram til å se hvordan adlings historien blir etter hvert.

OD:
ODA: Snipe ligger på en solo første plass når det kommer til ODA. De holder et konstant press på fiendene sine, det virker som at ODA’en til Snipe følger veksten. Med andre ord, ikke så alt for mye gratis byer på denne stammen.

ODD: Snipe er nede på en tredje plass i ODD, dette er egentlig ingen dårlig ting. Dette viser bare at stammen er gode nok til å holde et press så stort press på fiendene at de ikke klarer å svare. ODD’en stiger for det meste konstant, men i forhold til andre stammer stiger den relativt sakte, selv om den til tider har noen små rykk og napp.

Cluster:
Snipe sitt cluster virker godt og kompakt. De har en stor og fin rim som de vokser fint på, samtidig har de også en fin front til noble og det som før var VA sine spillere. Kan være at noen spillere får det litt kjedelig, men det er vel greit nok?

Aktivitet:
Aktiviteten til Snipe virker god den, og alle med unntak av 2 går i +. Selv om en spiller virker veldig inaktiv, er personen gul? ;)
Snipe sin aktivitet er noe som virkelig har vist seg verdifullt for deres vekst. Med den aktiviteten forventer jeg at Snipe bare forsetter og vokse dermed også å øke ledelsen sin.

Egen mening:
Snipe er i dag den største stammen på v7. Etter å ha snakket med noen av de som var med å starte Snipe at den egentlig bare ble laget for fun, men at den senere ble til noe mer seriøst. I mine øyne er Snipe i den stillingen at de egentlig kan gjøre akkurat hva de vil på v7 og fortsatt vinne.
De inneholder noen ukjente navn og noen kjente. Jeg tror det blir spennende og se hvordan resten av v7 reagerer på Snipe sin dominans, for om ingenting skjer i den nærmeste fremtid vil Snipe utelukkende vinne v7. Jeg ser for meg noe ala v6, hvor det ble epicki mot hele verdenen.


Rank 10: The Urchins

Poeng: 649,807

Veksten til The Urchins:

Gråbyer: 12 av 82 adlinger er Gråbyer.
Dette er greit, ser også at dette er adlinger som har skjedd ganske tidlig. Senere ser jeg tydelig at du ikke har tatt noen gråbyer. Dette er bra, håper du fortsetter trenden. Gråbyer tidlig er også ikke helt å forakte, siden det er for å tette clusteret ditt .

Internadlinger: 9 av 82 adlinger er interadlinger.
Dette er helt klart en ganske grei statistikk. Håper du holder oppe denne politikken, internadling er aldri løsningen i mine øyne. Ser også at det er lenge siden du internadlet sist, det er bra. 

Andre adlinger: 61 av 82 adlinger er annet enn gråbyer og interadlinger.
Når jeg ser på adlingshistorien din så ser jeg tydelig at du tar 1 eller flere byer. Så blir det helt stopp og du adler ikke en eneste by etter dette.. Før du eksploderer på nytt med å ta opptil flere byer. Har i det sist tatt haugevis av fiende byer. Bra jobba .

Totale adlinger: 82 adlinger
Du har hatt et sykt hopp i poeng i det siste, adlet mye av fiendene. Ser helst at du fortsetter like hardt, dette er en spiller man skal se opp for.

OD:
ODA 2,99 Mio.: ligger på en sterk 5. plass i ODA. Har den værste rykk og napp ODAen på lenge.. Hvor du stopper helt opp, sender nytt, stopper og, sender nytt.. Og sånn driver du på. Hadde en periode for ca 2-3 uker siden hvor du sto helt stille og adlet ikke i det hele tatt. Nå derimot fyker ODAen akkurat som poengene dine i taket, håper du fortsetter trenden.

ODD 761.235: Ligger på en ganske lav 45. plass i ODD. Har i det siste knapt fått noe motstand i det hele tatt. Har kunnet herje helt som han vil, uten at noen gjør noe med det. Håper at du kan deff også, så du ikke bare lever på at du ikke har møtt noe særlig motstand enda.

Cluster:
Ligger fantastisk til, har et cluster godt inne i snipe. Samtidig har du en stor åpning til å utvikle deg på. Forventer at denne karen bare øker og øker i ranking etter hvert som verdenen blir større og større.
Byene dine er ganske tett, og ingen har byer inni deg igjen (untatt kanskje noen små spillere?). Dette clusteret gjør deg ganske godt forbredt på en hver situasjon. Gleder meg til å se om du holder oppe presset og økningen i poeng. Det kommer da helt ann på om du spiller kortene dine riktig.

Egen mening:
Jeg liker denne fyren.. Jeg fikk høre at han på rundt 90k hadde farma 100mio hvilket var før mange andre, samtidig ser jeg at han klarer å adle annet en bare grått og internadlinger. Dette er en fyr som faktisk fortjener plassen sin og egentlig burde vært høyere oppe. Selv om du har fått litt lite motstand da.

Stammen Snipe:

Veksten til Snipe:
Veksten til snipe vitner om godt aktive spillere som alle bidrar til å gjøre Snipe sin vekst konstant.

Grå byer: 235 av 1040 adlinger er Gråbyer
Dette vitner om en stamme som adler ca 1/5, dette viser at selv om snipe er en godt offansiv stamme, tør de også å adle grå byer for å telle clustrene sine. Synes det er greit å ha adlet såpass få grå byer i forhold til det dere har adla av annet.

Internadlinger: 129 av 1040 adlinger er interadlinger
Synes dette også er et ganske greit resultat. Det viser at dere holder en god aktivitet når det kommer til deres egne spillere, håper dere fortsetter sånn.

Andre adlinger: 676 av 1040 adlinger er annet enn interadlinger og gråbyer.
Dette er et mye bedre enn det jeg har sett fra andre stammer hvertfall. Forventer at dere fortsetter å holde koken oppe sånn som dere har gjort det før.

Totale adlinger: 1040
Når jeg ser på adlings historien deres, så ser jeg tidlig at dere hele veien har gått veldig hardt ut mot fiender. Slikt gjør hvertfall at jeg blir relativt fornøyd med hvordan stammen utvikler seg. Ser fram til å se hvordan adlings historien blir etter hvert.

OD:
ODA: Snipe ligger på en solo første plass når det kommer til ODA. De holder et konstant press på fiendene sine, det virker som at ODA’en til Snipe følger veksten. Med andre ord, ikke så alt for mye gratis byer på denne stammen.

ODD: Snipe er nede på en tredje plass i ODD, dette er egentlig ingen dårlig ting. Dette viser bare at stammen er gode nok til å holde et press så stort press på fiendene at de ikke klarer å svare. ODD’en stiger for det meste konstant, men i forhold til andre stammer stiger den relativt sakte, selv om den til tider har noen små rykk og napp.

Cluster:
Snipe sitt cluster virker godt og kompakt. De har en stor og fin rim som de vokser fint på, samtidig har de også en fin front til noble og det som før var VA sine spillere. Kan være at noen spillere får det litt kjedelig, men det er vel greit nok?

Aktivitet:
Aktiviteten til Snipe virker god den, og alle med unntak av 2 går i +. Selv om en spiller virker veldig inaktiv, er personen gul? ;)
Snipe sin aktivitet er noe som virkelig har vist seg verdifullt for deres vekst. Med den aktiviteten forventer jeg at Snipe bare forsetter og vokse dermed også å øke ledelsen sin.

Egen mening:
Snipe er i dag den største stammen på v7. Etter å ha snakket med noen av de som var med å starte Snipe at den egentlig bare ble laget for fun, men at den senere ble til noe mer seriøst. I mine øyne er Snipe i den stillingen at de egentlig kan gjøre akkurat hva de vil på v7 og fortsatt vinne.
De inneholder noen ukjente navn og noen kjente. Jeg tror det blir spennende og se hvordan resten av v7 reagerer på Snipe sin dominans, for om ingenting skjer i den nærmeste fremtid vil Snipe utelukkende vinne v7. Jeg ser for meg noe ala v6, hvor det ble epicki mot hele verdenen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kjempe liste :) men hva annet kan man forvente av Jonas da? :p
kunne vel ikke blitt bedre enn dette :*
 

DeletedUser

Guest
Bra liste tross en del copy%paste, som fikk den til å se dobbelt så lang ut :p
 

DeletedUser

Guest
Bra liste tross en del copy%paste, som fikk den til å se dobbelt så lang ut :p

Nja. mer som tja 1/4 copy paste. At du skal sippe over sånt, gjør bare at man ikke får lyst til å lage en ny liste.

Takk til deg, håper du sletter forum accounten din :).
 

DeletedUser

Guest
Sinnsyk liste. Du skulle hivd inn noen bilder, blir for mye tekst for barna dette her ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke annet enn å gi deg credz for den lista der. Fantastisk bra jobba!

@Jonas: jeg ser du lever opp til nicket ditt *knis knis*
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet det bare er topp 10, men hvis det er flere som vil at jeg skal ta de siste 10. Så kan jeg gjøre det også, men da krever jeg å få et intervju med marius og fitz.
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Bra liste tross en del copy%paste, som fikk den til å se dobbelt så lang ut :p

e d mulig?
her setter Jonas seg ned og bruker lang tid på å lage en kjempeflott liste, beste som e laget så langt, og så klarer du å disse den?
sutrekopp -.-
 

DeletedUser

Guest
Bra liste tross en del copy%paste, som fikk den til å se dobbelt så lang ut :p

Jonas gidder hvertfall da ;) liten vits å kritisere han når du ser lengden på den lista, han har sikkert brukt mye tid på den og da er det kanskje litt (og i litt mener jeg utrolig) dumt å kalle den en copy/paste liste. Om folk vil ha flere lister på forum, så er det liten vits å snakke negativt om listene til de som faktisk gidder å lage dem.


sagt det før, utrolig bra liste Jonas :*
 

DeletedUser

Guest
Du kan gjerne komme med uttalelser på 11-20 også. :rolleyes:

Bare glem sutringen fra enkelte. Bare ta i mot den respekten alle andre yter deg! :cool:
 
Topp