Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
hehe sondre skjønner ikke at du løper rundt og kaller folk dårlige :D du er jo sjefs nooben
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe sondre skjønner ikke at du løper rundt og kaller folk dårlige :D du er jo sjefs nooben

tipper den var retta mot meg så :D


er heine sin lille noob

og selveste sjefen over alle noobs :)

så eg mener at no bør mobbingen mot noobs slutte sånn at dem får en mulighet til og bli bedre :D

-mvh- sjefs nooben :)
 

DeletedUser

Guest
Zippy master, jeg spiller på min egen konto på v13.

Zaivo, mente det ikke som frekt gratulerer burde jeg vil si! :) stå på.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Eneste navnene jeg kjente igjen på den lista der var Jerle og Donnes. Føler meg ganske old-school atm.
 

DeletedUser

Guest
hehe du skulle bare vist kem som gjemmer seg unna nicksa her i smack :razz:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Eneste navnene jeg kjente igjen på den lista der var Jerle og Donnes. Føler meg ganske old-school atm.
Er vel fordi at å være litt old-school rocks, og det gjør du og? :)

Når alle skal bytte navn fra verden til verden, så blir det lett slik...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er vel fordi at å være litt old-school rocks, og det gjør du og? :)

Når alle skal bytte navn fra verden til verden, så blir det lett slik...

Se der ja, her har vi en kjent kar. :)
Jo, er klar over det, men det virket som veldig merkelige navn å velge selv om de skal være ukjente.
Men det er jo mulig at det har kommet til det at man må velge veldig merkelige navn for ikke å bli oppdaget, hva vet vel jeg? :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Også er jo dette en PP-verden, der man i starten kan nå ganske høyt uten at det akkurat det skriker skills av det. Er vel en del på den lista der som kommer til å falle som fluer den neste måneden. :tunge:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Også er jo dette en PP-verden, der man i starten kan nå ganske høyt uten at det akkurat det skriker skills av det. Er vel en del på den lista der som kommer til å falle som fluer den neste måneden. :tunge:

Det var jeg ikke klar over. Så med andre ord er det nok en del kjente navn fra 21-100 - slik det vanligvis er - i starten av en verden. :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Også er jo dette en PP-verden, der man i starten kan nå ganske høyt uten at det akkurat det skriker skills av det. Er vel en del på den lista der som kommer til å falle som fluer den neste måneden. :tunge:

Da er det stadig håp, for oss som ikke engang har fått follet vingene ut (whew)
 

DeletedUser

Guest
SMACK spiser jeg til lunsj, hvis jeg vil. . . men jeg er fortsatt i kose hjørnet mitt, ettersom det ligger noen bet i gården. ;) SO BE-HAve!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp