Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Har én ting å utsette på den, og det er at LuckyZero ikke var inaktiv, han ble rett og slett adlet og gav opp. Han adlet en by under to døgn før første by ble tatt.

Jeg var i samme stamme som han den tiden dette skjedde, og for oss i TSM virket det som spillerne bare plutselig forsvant fra kontoen. Det var ingen tegn på at det skulle skje heller, så var veldig overaskende for alle. Skal sies at dette skjedde før adlingen av spilleren fant sted, så det kunne ikke vært mye aktivitet der...
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg var i samme stamme som han den tiden dette skjedde, og for oss i TSM virket det som spillerne bare plutselig forsvant fra kontoen. Det var ingen tegn på at det skulle skje heller, så var veldig overaskende for alle. Skal sies at dette skjedde før adlingen av spilleren fant sted, så det kunne ikke vært mye aktivitet der...

TWstats sier noe annet, gutt. Adla av Nonstopelig en drøy uke før, og adla en annen by to dager før. For meg er dette en spiller som gir opp, ikke en spiller som blir adla fordi vedkommende er inaktiv.
 

DeletedUser

Guest
Oppskrytt speed-spiller som gir opp ved første tegn på motstand. Troooooooooooooor jeg har sett den tendensen før.. Ja, det har jeg.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Lovet i grunn en liste når jeg hadde kommet meg opp på topp 20 igjen etter ferien. Så.. værsågod :)

1 bongosteen -T-H- 685.531 101 6787
Overlegen leder av V14, og har vært det en stund. Har kriget en stund med Baron og ligger godt i pluss der. Relativt imponerende konto i og for seg, men mye PP og mange dualer trekker nok helhetsinntrykket ganske mye ned. Hva spillerne her egentlig står for i en krig, det skal jeg ikke svare på.

2 ezio-auditore SUP 430.465 58 7422
Kommet som et skudd på V14, og har en overraskende andreplass. Litt internadling her, men har fortsatt kriget godt og kjempet for mange av byene sine. Ganske ubeskrevet blad på .no for min del enda, men virker som en all right kar. Skal nok kjempe for å holde plassen da spillerne bak på listen vokser fort.

3 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator MyTH 424.843 57 7453
Denne ukens mest omtalte spiller med tanke stammebyttet som ble gjort. Har imponert meg ganske mye på v14 sålangt, og virker som en spiller med en offensiv innstilling, noe jeg liker godt. Skal nok få nok å henge fingrene i i tiden som kommer, men jeg håper og tror han er klar for den oppgaven.

4 Tvutt MyTH 406.253 57 7127
Lå nede for telling, men kom seg opp igjen. Med god hjelp av en kongedual. To spillere jeg har veldig sansen for på denne kontoen, og dette er en konto man kan regne med i lang, lang tid fremover på v14. Vokser kjapt, og spillerne på denne kontoen er i sitt ess i denne fasen av spillet.

5 aightm8 MyTH 401.726 62 6479
Kanskje ikke spilleren som gir mest lyd fra seg på forum, men gjør en veldig god jobb ingame. Aktivitet er stikkord her med disse spillerne på denne kontoen, og den blir nok en pain in the ass for de som måtte prøve seg på den oppe i nord i tiden som kommer.

6 OriginalOne -T-H- 360.981 56 6446
Mener jeg har sett kontoen i oppstarten på en annen verden, lurer på om det ikke var V12. Gikk hardt ut der, men ble spiket og forsvant fort. Her har det gått mye bedre, og den har en ekstrem vekst. Vanvittig farming og sikkert en god del PP hjelper på. Ligger fint til på rimmen og kan bli en av de verre TH-kontoene å knekke i lengden.

7 Torquemada MyTH 341.304 50 6826
MyTHs kanskje mest offensive spiller med en vanvittig ODA i forhold til poeng. Tom er en spiller som kommer til å nå enda høyere enn det han allerede ligger, mest trolig. TH har allerede fått merke pisken, og det blir nok ikke bedre i tiden som kommer.

8 CloudsHD TR 326.417 47 6945
42 gråbyer, 64k ODA og 326k poeng. Anonym.

9 Tarahumaraen Baron 319.654 49 6524
Langt mer imponerende. Masse ODA, masse ODD, en del gråbyer og mange sterke adlinger. Veldig komplett TW-spiller og en usedvanlig hyggelig fyr.

10 Brian Clough MyTH 316.257 33 9584
Adler i perioder, men når han først gjør det, så går det som regel veldig bra. Stakkars TH-naboer sier bare jeg.

11 Legenden -T-H- 310.358 42 7389
Ligger i et område der det ikke har skjedd stort. Aner ikke hvem denne spilleren er, men han/hun er tydeligvis en av lederne i TH.

12 Mr and Mrs Smith SUP 290.086 37 7840
Jeg liker ikke å lyve. Den ene delen av denne kontoen er langt i fra min favoritt. Den andre delen kan jeg godt like, i større grad i alle fall. En del internadling, men virker å delta på ting som skjer i stammen.

13 Mount And Blade TR 284.459 45 6321
Gamle Geir201 eller noe sånt. Bytta til et kjempeskremmende nick i forsøk på å skremme vekk SUP. Tror ikke det virker. Soleklar ledelse i ODD, men spørs om han ikke begynner å merke presset nå.

14 Bohic Baron 270.992 34 7970
Kommet litt fra intet og vokst veldig kjapt i det siste. En svenske jeg kjenner igjen fra V5, og muligens en og annen eldre norsk server. Virker som en stabilt god spiller, uten at jeg kjenner han så veldig godt.

15 Melisandre -T-H- 265.871 34 7820
Raser på listene. Merker nok at det er nytt eierskap på denne kontoen, samt at KV'en som sitter der muligens ikke er av topp klasse. Tror denne kontoen har sett sine beste dager.

16 Lemmy -T-H- 265.178 39 6799
V14s mest skammelige konto. Ekstrem PP-horing og små gråbyer all the way.

17 Real Steel MyTH 254.370 31 8205
Det smalt hardt i går, men TH har ikke klart å få til noe. To kanonspillere på denne kontoen, som garantert vil klatre på lista.

18 Villarreal MyTH 250.164 42 5956
Alt for lav ODA og litt for mye grått i det siste. Han her må skjerpe seg.

19 Charles TR 246.828 31 7962
26 av 30 adlinger er grått. Det kan vel ikke kalles dødsimponerende.

20 Coon 246.201 33 7461
Forlot TH i går. Uvisst av hvilken grunn. Kjenner ikke noe særlig til vedkommende.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Har mast litt på en liste, og det gir resultater. Synes du fikk med veldig mye i det du skrev!

Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere. De får du selvfølgelig senere. =)
 

DeletedUser

Guest
Det var mye fint lesestoff her og en herlig liste, bra jobba!
 

DeletedUser

Guest
1 bongosteen -T-H-
Bongomongo? Neida. Dette er en spiller/spillere som har holdt et meget høyt aktivitetsnivå, og setter 24/7-stempelet foran alt annet. Farmenivået er et eget kapitel for seg selv. Dette er noen aktive, ståpå gutter(?) som ikke bare tar seg til rette hvor de vil, men også er hyggelige, brutale og vennlige. Ville gjerne likt å vite hvem som spiller her.

2 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator MyTH
Stammebytte klarte du bra. Å adle sin egen stamme var ekstremt bra taktisk. Han tok TH med storm mens de var forsvarløse. Spørsmålet er bare om han klarer å holde seg nå som TH har klart å dra ut kniven fra ryggen, og satt igang en forventet aksjon.

3 ezio-auditore SUP
En konto med en nisse. Kanskje de har tyvåpna julegavene og klatret opp til 2/3. plass. Om det var pp eller gratisbyer i de gavene er enda uvisst. Ellers en bra konto med mye ODA og litt ODD. Supert (yes)

4 aightm8 MyTH
Glad i angrep, meldinger og dualer. Ikke glad i lister, angrep og meldinger. KABOOM, RETT FØR LISTA skulle legges ut kommer en kanonmelding som stryker alt som har blitt sagt. I denne meldingen får vi dualen på aightm8 i sin helhet!
aightm8 aug. 10,2013 21:36
Liste:
- Hvem er du?
Jeg er Scarborough, er 23 år å studerer jus.

- Hvorfor spiller du v14?
Jeg startet vel fordi min hovedverden ser ut til å gå mot en slutt. Årsaken til at jeg valgte v14 er av den enkle grunn at dette er en av de få (LES: eneste) verdenen man faktisk må inneha et snev av skills for å komme seg til toppen!

- Hva ønsker du ut av v14?
Jeg ønsker for det meste samhold, og en skikkelig god kamp om å vinne verden. Jeg håper at vi kan se mer av kriging enn vi har vært vitne til på andre servere som at de to toppstammene merger å knuser alle andre.

- Hva føler du om TH, Baron og SUP?
TH;
TH har en god del gode medlemmer, men jeg opplever at ledelsen ikke er helt på bølgelengde med resten av medlemmene noe vi har blitt vitne til tidligere. Likevel er denne stammen kommet for å bli, spørsmålet er vel egentlig hvor lite/mye poeng de sitter igjen med til slutt. Stammen har mange erfarne spillere som vil spille en stor rolle for kontinuiteten

Baron:
Med Kenneth i stammen og i ledelsen(?) er det ingen tvil om at dette er en stamme med en plan for fremtiden. Jeg må si at jeg er noe skuffet over ODa´en her i stammen sett i sammenheng med forventningene jeg har til stammen også.

SUP:
Artig navn! Må si jeg lo litt når jeg så det:) Men ja, fra "alvor til spøk" så har denne stammen mange kjente nicks, og mange kan bidra til å løfte stammen. Noe lav ODa her også.

- Hva er du best til?
Jeg er noe usikker. Men jeg vil si at jeg er rimelig grei når det kommer til den defansive delen.

- Hva er du best til IRL?
IRL? Oh, jeg definerer meg som en "evig student", så jeg regner med at jeg er ganske god på å lese pensum"/

- Hva er ditt forhold til lister?
Hva mener du her?

mvh
Scar

Kanonspiller som har en lyst fremtid!(love)

5 Tvutt MyTH
En spiller som spiller hele tiden og angriper og adler og vinner og adler og vinner litt mer og adler og tar kv for en annen stamme og skriver slemme ting på profilen og tror de er best og tror de begge to det? og og og det er alt de gjør..

6 OriginalOne -T-H-
En dansk en? Bra dame(?) med masse gir og sjohei. Driver såvidt jeg kan se med tw, og gjør det bra..

7 Melisandre -T-H-
Hørt mye negativt om de nye eierne på kontoen. Usikker på hvorfor. De her høy ODD og beholder forsatt en 7. plass. Tror disse vil gjøre det bra.. kanskje.

8 CloudsHD TR
Veldig mye ODT for å ligge på 8. plass. Nesten så jeg må bytte idol fra Batman til CloudsHD. Tror denne kontoen går på hode og ned.

9 Torquemada MyTH
Huheii. 9. plassen på v14 med mest ODA. Ingen andre 9.plasser på verden 14 har så mye ODA som ha. Dette gjør han både og utrolig. Kontoen vil vokse seg stor og sterk.

10 Brian Clough MyTH
Denne kontoen går ned og bort snart. Er aktiv i perioder på 5 minutter, noe kontoen vil angre på i ettertid. Ikke har den gullmynter nok til å adle bb's og spillere. dust.

11 Tarahumaraen Baron
Den 11. beste kontoen på v14! Utrolig bra konto med utrolig kjekke personer som er ganske pene.

12 Mr and Mrs Smith SUP
Nylig byttet navn til en kul film. Seriøs og bra konto som vil vokse seg stor på gråbyer og spillerbyer.

13 Mount And Blade TR
Ekstrem defansiv konto som vil holde ut lenge. Personen på denne kontoen er råsterk

14 Legenden -T-H-
En ikke så altfor god rekrutør mtp alle som har forlatt. Kanskje til og med denne kontoen går over til MYTH?

15 Lemmy -T-H-
Gråbyhora

16 Bohic Baron
Gal svensk kriger som vil ta alle med storm! Har dessverre ikke sett så mye til denne spilleren, men håper det blir mye bråk mot TH

17 FylleSamen RoEm
Adla i lag med bongo nimbelwhite. Usikker på om denne kontoen vil gidder å forsette nå som den har nådd sitt mål

18 Real Steel MyTH
Villarreal skrev:
To kanonspillere på denne kontoen, som garantert vil klatre på lista.
Soon :)

19 Charles TR
Vet ekstremt lite om denne kontoen, lav ODT og høy poengsum. Gråbyadla seg opp knaskje?

20 NonStopelig Baron
Wihoo, gråbyadla seg opp til topp20! Ustoppelig gråbyadling gir ustoppelig mye styrker som gir ustoppelig opprykk til topp 20! Heiaheia!


Gikk ekstrem lei, så ble litt kortere enn forventet
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Skjer masse endringer her hele tiden, så fint med en oppdatering!
Lengden er ikke det viktigste, der innholdet :)

7 Melisandre -T-H-
Hørt mye negativt om de nye eierne på kontoen. Usikker på hvorfor. De her høy ODD og beholder forsatt en 7. plass. Tror disse vil gjøre det bra.. kanskje.

7 plassen kan bare skyldes at originalen er tilbake! Melis har igjen økt aktiviteten på kontoen og er klar for flere utfordringer! De tre andre "nye eierne" er sparket på dør, mye fordi denne kontoen ville vært utenfor topp 20 nå om ikke dette ble foretatt (ja, BB er ute av TH.. foreløpig).
 

DeletedUser

Guest
Fin liste =) og har ikke brukt så mye pp her utenom på pk,fa og ka, resten av det vi har brukt av pp har vært på å få noen ekstra flagg :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Flott liste, dumt eg ikkje trur noko på den. Alt du skriver er bullshit. Du veit ofc at Fini er tidenes toppkonto, dog ikkje no lengre.

Tror du har missforstått konseptet. Hvem som i teorien er best eller hvem som har mest erfaring er irrelevant. Det er spillerne på de 20 øverste rangeringene som skal benyttes i lista og som det skal skrives om.
 

DeletedUser

Guest
19. Kyca MyTH 219.995 poeng 32 byer
Koste seg med et par adlinger av BBQ tidligere, ellers ser det ut som spilleren her er ganske inneklemt for tiden. Har litt ODA, men så og si null ODD og ser helelr ikke ut til å være flink med å støtte sine allierte? Spørs om ikke denne kontoen sovner og blir internadlet om det ikke skjer noe eller hun får adlet seg ut mot en front. Ut fra twstats så ser det i hvertfall ikke ut til å være store aktiviteten der lengere, hverken med vekst eller OD.

Flott liste Benja, men nå er jeg endelig tilbake på Kyca / Kusa siden jeg har vert på 2 uker ferie og vert FRYST i den tiden! :) Nå er det på tide å vokse igjen :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er ingen andre 9.plasser i hele v14, faktisk :p

Uansett. Bra liste :) Samme til Villa

Det jeg fikk ut av måten han formulerte seg på var at det mest sannsynlig var et sarkastisk utsagn ment for å gjøre narr av meg for å poengtere ODA/poeng-forholdets forskjell mellom meg og Bongo. :razz:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Flott å se MyTh i ledelsen. Jaja hadde alltid troen på dem :D

uansett, flotte lister og fint å lese seg inn i verdenen med slike lister innihlbant :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp