topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
dette er nok sannheten min kjære.

de har ikke angrepet meg, men de har angrepet noen i capes sammen
 

DeletedUser

Guest
dette er nok sannheten min kjære.

de har ikke angrepet meg, men de har angrepet noen i capes sammen

Haha nå lo jeg litt IRL :) Du hinter vel kanskje til Lady safira som mister byer i fleng til både SDDN og Varg? SDDN har over en lang periode nå angrepet henne daglig, og når IAP'en mellom Varg og Capes ble brutt hadde hun plutselig enda en front. Er ikke sånn at siden vi angriper henne kan ikke Varg også x)
 

DeletedUser

Guest
Haha nå lo jeg litt IRL :) Du hinter vel kanskje til Lady safira som mister byer i fleng til både SDDN og Varg? SDDN har over en lang periode nå angrepet henne daglig, og når IAP'en mellom Varg og Capes ble brutt hadde hun plutselig enda en front. Er ikke sånn at siden vi angriper henne kan ikke Varg også x)

Nei men Skattum da, du vet jo at man ikke kan miste byer til 2 stammer samtidig:eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha nå lo jeg litt IRL :) Du hinter vel kanskje til Lady safira som mister byer i fleng til både SDDN og Varg? SDDN har over en lang periode nå angrepet henne daglig, og når IAP'en mellom Varg og Capes ble brutt hadde hun plutselig enda en front. Er ikke sånn at siden vi angriper henne kan ikke Varg også x)

Det kan ikke kalles koordinering en gang...
Så vær så snill å utdyp deg litt snowfire
 

DeletedUser

Guest
Hm, tror du traff ett ømt punkt, snow..

Jeg har ikke peiling om dere koordinerer eller ikke men med en gang han nevnte det så var dere her hele gjengen, noe skjult med VARG? eller^^

Eller det kanskje bare er Bohic dere koordinerer med ettersom dere er gode venner :)
Det hadde ikke forundret meg, kunne ikke forvente mindre anyway.
 

DeletedUser

Guest
Hm, tror du traff ett ømt punkt, snow..

Jeg har ikke peiling om dere koordinerer eller ikke men med en gang han nevnte det så var dere her hele gjengen, noe skjult med VARG? eller^^

Eller det kanskje bare er Bohic dere koordinerer med ettersom dere er gode venner :)
Det hadde ikke forundret meg, kunne ikke forvente mindre anyway.

Grunnen til at hele gjengen kom var vel fordi en av oss posta dette i chatten på skype :)
Så som du ser så er det jo ingenting seriøst skattum og rooku skriver, mest kødd som de fikk en god latter av på skype (spam)

Men blir litt feil om snow påstår at vi koordinerer sammen med VARG... Da vil jeg heller at han skal definer koordinering.
Klart flere av spillerne som SDDN kriger mot fikk en front til fordi VARG avsluttet IAP, det er vel kanskje logiskt?
Vi har ingenting å skjule.
 

DeletedUser

Guest
kanskje jeg ikke skulle brukt kordinering, for jeg har ikke møtt noen i SDDN som klarer å kordinere noe særlig bra.. med andre spillere i og utenfor stammen.
 

snake1

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
eneste grunn til at SDDN greier seg så bra er at capes må bruke alle støtte tropper og off tropper på 7Bulls
 

DeletedUser

Guest
eneste grunn til at SDDN greier seg så bra er at capes må bruke alle støtte tropper og off tropper på 7Bulls

Nåja, hadde dem brukt troppene sine på å stacke bulls fronten så hadde det nok blitt lite tropper på bulls, da må man til med endel nukes for å ta en by:eek:
 

DeletedUser

Guest
Det jeg anser som når SDDN koordinerer seg imellom er at angrepene skal treffe sånn 30 timer i nærheten av hverandre.

Og hvis VARG angriper samme dagen så kan man vel ta det som koordinering :eek:
 
Topp