topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Litt av en krig altså! Dere har tatt 21 byer av dem på en mnd..

Må takke deg for at du gjør meg bevist over denne "krigen", trodde DRA var bedre enn som så.. Men tok vist feil! :)

Og hvor mange byer er blitt tatt i de større krigene?
Ingen av disse krigene har imponert meg, vil faktisk si at DRA sin krig mot ROSE har vert den best gjennomførte hittil.
 

DeletedUser

Guest
Joda det er den beste krigen i v4 historie.. Men en ting forundrer meg hva skal DRA så langt ut på rimmen ? hva er andre veien.. Pals? Sier bare at ledelsen i DRA kunne ha ført krig mot andre men når de sliter og adle spillere med 2 byer så sliter de vel enda mere mot spillere med like poeng og tropper!
 

DeletedUser

Guest
Joda det er den beste krigen i v4 historie.. Men en ting forundrer meg hva skal DRA så langt ut på rimmen ? hva er andre veien.. Pals? Sier bare at ledelsen i DRA kunne ha ført krig mot andre men når de sliter og adle spillere med 2 byer så sliter de vel enda mere mot spillere med like poeng og tropper!

Dem spiller safe, og lar andre ta seg av den krigen. Smart mener jeg, men du er vel så god at du kunne tatt hele PALS, så hadde du vert leder så hadde du vel gått rett til krig?
 

DeletedUser

Guest
Når du sier at noen andre tar Pals? Jup smarte og la noen andre adle pals så noen enda større kommer og tar DRA. Er du redd for og kirge gå og spill et annet spill. Er ikke safe og la enda større folk i fremtiden komme og ta deg.
 

DeletedUser

Guest
Når du sier at noen andre tar Pals? Jup smarte og la noen andre adle pals så noen enda større kommer og tar DRA. Er du redd for og kirge gå og spill et annet spill. Er ikke safe og la enda større folk i fremtiden komme og ta deg.

Det skjer jo ingenting, det er ingen som tar PALS, har du ikke lagt merke til det?
 

DeletedUser

Guest
atombomber regnes også som noe, du ser hva som ble igjen av hiroshima??go Arnold Schwarznegger!!!<3
 

DeletedUser

Guest
Du er kun en fantasifigur :p

Så du regnes ikke som noen, men noe

Denne fantasifiguren har da hvertfall tatt 13 av 65 byer fra Nettopp Pals, all alone without any support. Og så er det bare snakk om en fantasifigur. Litt flaut synes du, right?
 
Sist redigert av en moderator:

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Trengs vel en update her...

1 VARG
2 PALS
3 ~VK~
4 Celest
5 UnderD
6 ~SA~
7 MID
8 BBQ
9 EASY
10 TEOD
11 NWe
12 xXx
13 LUN
14 -HvM-
15 L³
16 ~VK-B~
17 Capes
18 *T*
19 DRA
20 =WRK=
 

DeletedUser

Guest
1 VARG Feiginar
2 PALS Tøffingar
3 ~VK~ Tøffingar
4 Celest meeeeeeh
5 UnderD Tøffingar
6 ~SA~ Tøffingar
7 MID Tøffingar
8 BBQ Tøffingar
9 EASY Tøffingar
10 TEOD Tøffingar
11 NWe Tøffingar
12 xXx Tøffingar
13 LUN Tøffingar
14 -HvM- Tøffingar
15 L³ Tøffingar
16 ~VK-B~ Tøffingar
17 Capes Tøffingar
18 *T* Tøffing
19 DRA Tøffingar
20 =WRK= Tøffingar
 

DeletedUser

Guest
Opp med denne, kanskje det burde lages en ny tråd, denne er så uoversiktlig blitt
 

DeletedUser

Guest
1 VARG Feiginar
2 PALS Tøffingar
3 ~VK~ Tøffingar
4 Celest meeeeeeh
5 UnderD Tøffingar
6 ~SA~ Tøffingar
7 MID Tøffingar
8 BBQ Tøffingar
9 EASY Tøffingar
10 TEOD Tøffingar
11 NWe Tøffingar
12 xXx Tøffingar
13 LUN Tøffingar
14 -HvM- Tøffingar
15 L³ Tøffingar
16 ~VK-B~ Tøffingar
17 Capes Tøffingar
18 *T* Tøffing
19 DRA Tøffingar
20 =WRK= Tøffingar



14 -HvM- Tøffingar hva :eek:
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Komisk å legge merke til hvor mye Cloyster syter over alt på det offentlige forumet. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du angrer på at du forlot oss. Og med tanke på hvordan du oppfører deg her inne så tror jeg de fleste her kan konkludere med at du er en liten barnslig gutt som virkelig ikke klarer å "feie for sin egen dør".

Å kalle alle stammer bortsett fra "VARG" og "Celest" tøffinger blir jo feil. Jeg kan ikke akkurat si at HvM gjør så mye for tiden, og heller ikke de andre.
En dag tydet det på at DRA og PALS skulle merge, men når jeg ventet litt kunne jeg tydelig se at bare de "beste"/de med høyere poengsum gikk inn, altså ingen full merge(?). Resten gikk vel inn i en eller annen random stamme(MID eller noe?).

Det er liten forandring på rangeringene stammevis, bortsett fra de nyinnskutte out-castene fra Aces/Outlaw. Jaja, de får gjøre som de vil.
Også, å kalle VK-B for tøffinger blir jo bare enda barnsligere, med mindre du virkelig ikke følger med?! De har jo ikke gjort noe som helst, bortsett fra at Kjell55 øker i poeng fordi han internadler "Kill Estrow".

Dette er hovedsakelig de stammene jeg vet noe om.
 

DeletedUser

Guest
En dag tydet det på at DRA og PALS skulle merge, men når jeg ventet litt kunne jeg tydelig se at bare de "beste"/de med høyere poengsum gikk inn, altså ingen full merge(?). Resten gikk vel inn i en eller annen random stamme(MID eller noe?).

Der var ingen merge, hvis du fulgte godt med, var det de med høyere poeng sum, som gik ut av PALS igjen, etter 24 timer og starte, MID, det var ikke random, men litt mere gjennom tenkt.
 
Topp