Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Dog, det som nå er etablert front, vil nok være trygg sone for MyTH om ikke altfor lenge, om jeg leser kalkylene for v14 riktig ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Regner med at du hinter med ordspill? Ja, skal selvfølgelig på topp 20, men er fornøyd for idag.

Ønsker deg velkommen. Er alltid motiverende å se fiendekontoer falle ned fra topp 20. Og for øyeblikket er det få av dem der, så vi vil gjerne ha flere å velge mellom.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Torquemada

Tom er en veldig dyktig spiller, han har de kvalitetene som gjør han til en verdig besitter av første plassen.. han er en offansiv spiller som veldig sjeldent legger seg på deffansiven og den taktikken har gjort han godt:)

2. OriginalOne

en veldig god spiller, kan sakene sine offansivt, har ikke hørt så mye fra deg deffansivt enda.. men det tar jeg som et godt tegn da du ikke har trengt å gå så veldig deffansivt. Fortsett i samme tempo så vil det nok gå veldig bra framover. I tilegg så var det fint å se at du tok byer fra Tom, viser tegn på at du er mer en god nok til å ta byer fra hvem som helst i den alliansen..

3. Bongosteen - Henrik og Pelle utfyller hverandre godt, Henrik er den deffansive delen og Pelle er den offansive delen, med en mengde strategier, mer å ta i mer å vær glad i. Ellers forventer jeg å se stor framgang framover :)

4. RaM77

Her sitter da Christian? og Ann.. 2 gode spillere med fine adlinger, men dere har fått liten motstand, men regner med det blir mer når dere får en etablert front. Ellers vet jeg at Ann er en veldig aktiv og god spiller, som man ikke vil møte i kamp, du finner svært sjeldent et tidspunkt hun ikke er online :eek:

5. hvalen
En spiller som gjorde det godt på v2? Har ikke sett så mye til deg på v14 eller hørt så mye om deg generelt..


6. Radission


spillte med deg på v1, kan ikke skryte av aktiviteten der, det siste året? Men her på v14 derimot:) du har kommet deg veldig godt i gang en veldig fin ODA noe som tyder på at du bidrar mye i MyTH, er det luapix du sender mot? Hvertfall veldig god start her på v14.. har du en dual?

7. Hakkespetten - Her sitter da Kenneth, God spiller, ingen tvil om det. ligger jevnt i ODA og ODD men synes at ODA`en din kunne vært noe større, lat? njaa.. ellers har jeg ikke nok kunnskap om deg som v14 spiller.


8. Legenden
Legenden ja :) en veldig flott kar ved navn Elias sammen med 2 dualer, Legenden har ledet TH veldig godt, men det kan bli for mye å lede en stamme til tider. Men du har gjort det veldig godt ig, bedre enn jeg hadde forventa faktisk, i og med at jeg ikke hadde hørt om deg før jeg kom inn i TH.. så er positivt overasket over at du ligger på topp 10 og har en såpass god framgang.

9. Mr and Mrs Smith

Jeg må først si at jeg ikke er en særlig stor fan av dere, og på måten dere avslutta iapen på.. i tilegg var det Gertpe som skulle ha tatt kontakt og ikke dere.. noe som tyder på at tilstanden i SUP var dårlig på den tiden... Ellers har dere gjort det greit offansivt og har fått noen fine adlinger.




10. Bohic

Patrick <3 en knall svenske, offansiv god spiller, som tar fiendebyer i fleng når han først er på tokt.

11. Yasir

adla deg ned på v15 :eek: ellers vet jeg lite om deg ;)

12. ezio-auditore

veldig god i starten, har vel falt av en liten smule nå?

13. Lemmy

Lemmy ja.. en god spiller med gode offansive kvaliteter litt mer usikker deffansivt


14. FylleSamen

veldig flott konto og et fint utgangspunkt, hva skjer med kontoen nå som Simen har forlatt den.. hvem vet?

15. Dr.Killer - første 20 spiller på topp 25, Ingen tvil om at det er erfaringer på denne karen, men jeg vet dessverre enda for lite om deg som spiller.

16. Mance Rayder - kult navn, overasket over at du er inne på topp 25, kunne ikke trodd det for en lang tid tilbake.. du virket ukjent for meg, mest trolig fakenick?

17. Tarahumaraen - Her sitter Heinebeast og company.. Veldig flinke på deler av deffansiven, men når man har et så stort antall deffbyer i byene sine så får de en mye enklere oppgave. Men de har for all del gjort det veldig godt deffansivt også :) De er også kjapt på offansiven etter aksjoner.

18. Happy-Hippo - Hvem er du? Virker som en ganske god spiller, som vil ha med seg litt fiendeadlinger i ny og ne.

19. SambaUlf - Enda en jeg ikke vet hvem er.. jeg sjekket oda`en din.. generelt er oda`en til de fleste på topp 25 dårlig.. om man ser Nonstoppelig og poenga hans i forhold til andre som ligger over, har han langt bedre ODA

20. Tvutt - Her sitter da Contra, Veldig god på deffansiven, ikke spillt så forferdelig lenge? men har satt seg inn i spillet fort og har gjort han til en farlig spiller.. ble vel litt mye på sist aksjon?

21. NonStoppelig - Veldig fin ODA, henger greit med og er hovedkontoen i aksjonen mot Luapix

22. Annjo - visste ikke så forfærdelig mye om deg, men virker som en grei kar på kontoen, usikker på hvor god deffansiv du er.

23. Symphonize - Andre 20 spilleren på topp 25.. Jeg vet veldig lite om deg, men ser du har tatt en del fra PolarBear inkludert hovedstaden til Xandor, så noe skills må du ha, Morten er ikke den letteste å bryne seg på.

24. Shred - Om det er orginalen som spiller nå vet jeg ikke, altså helt tilbake fra v1.. Men om det er det, så er det en veldig god og taktisk spiller, spillte med Shred i CoN og har fulgt med han når jeg oppdaga navnet hans på v3..

25. Melisandre - Starta svært godt, men har fallt av.. kontoen har blitt sabotert på et tidspunkt, Trond slutta også tidligere engang da Synchroniser tok over, og da var jeg ikke fornøyd.. Kontoen har vært i øyekroken til Torquemada i det siste og Tom er en jævel offansiv..


prøver meg på en liten liste her..
 
Sist redigert:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
17. Tarahumaraen - Her sitter Heinebeast og company.. Veldig flinke på deler av deffansiven, men når man har et så stort antall deffbyer i byene sine så får de en mye enklere oppgave. Men de har for all del gjort det veldig godt deffansivt også :) De er også kjapt på offansiven etter aksjoner.

Ikke for å være kranglete, men aner jeg litt dobbelmoral her ? Du sier selv at Luapix gjør en kjempe jobb i forsvar, og ikke missforstå meg nå. Er helt enig at Luapix er en kjempegod deff spiller, men synes hver gang du omtaler Tara. Så nevner du alltid at vi fikk utrolig mye deff og at det gjorde det enklere for oss. Det er jo forsåvid sant, men nå fikk vel Luapix like og sikkert mye mer deff enn Tara. Håper du skjønner hva jeg mener.
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å være kranglete, men aner jeg litt dobbelmoral her ? Du sier selv at Luapix gjør en kjempe jobb i forsvar, og ikke missforstå meg nå. Er helt enig at Luapix er en kjempegod deff spiller, men synes hver gang du omtaler Tara. Så nevner du alltid at vi fikk utrolig mye deff og at det gjorde det enklere for oss. Det er jo forsåvid sant, men nå fikk vel Luapix like og sikkert mye mer deff enn Tara. Håper du skjønner hva jeg mener.

Tror ikke han mente det som kritikk, han sier jo rett etterpå at dere er gode i det defansive.

"men når man har et så stort antall deffbyer i byene sine så får de en mye enklere oppgave", tror han mener at dere har et stort antall deffbyer i clusteret deres.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ikke for å være kranglete, men aner jeg litt dobbelmoral her ? Du sier selv at Luapix gjør en kjempe jobb i forsvar, og ikke missforstå meg nå. Er helt enig at Luapix er en kjempegod deff spiller, men synes hver gang du omtaler Tara. Så nevner du alltid at vi fikk utrolig mye deff og at det gjorde det enklere for oss. Det er jo forsåvid sant, men nå fikk vel Luapix like og sikkert mye mer deff enn Tara. Håper du skjønner hva jeg mener.

Jealous? :awesome:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tror ikke han tar det så tungt really.. Jeg ville ikke gjort det ihvertfall, er jo dg44 som laget lista (giggle).

å hvorfor den tonen? Forventa du virkelig mer skryt fra meg:p ? ODA`en din er lav i forhold til poeng.. just telling the truth ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
å hvorfor den tonen? Forventa du virkelig mer skryt fra meg:p ? ODA`en din er lav i forhold til poeng.. just telling the truth ;)

Hvilken tone? Om du synes jeg er hakket spydig, så kan det nok stemme, men jeg synes det er vel fortjent etter alt crappet du har tømt ut av deg på både dette forumet og V1. Nei, jeg forventet svært lite/tilnærmet ingenting fra deg, noe jeg ikke nevnte i posten min heller, så jeg ser ikke helt poenget i hvorfor du skal greie ut om det? Du besvarer jo dine egne spørsmål. Ganske fascinerende og se på, i grunn. Jeg bryr meg ikke så mye om OD, poeng eller rang. Det viktigste for meg er at MyTH og SUP vinner V14, og det er hva vi gjør per dags dato. Kan vel også legge til at ut fra mine angrep mot tidligere RoEm spillere(nå ORH), så er det ikke behov for så mye mer troppekraft. Det meste....kommer av seg selv, if you know what I mean. Er litt sånn som sjakk, man må ta vare på de brikkene man har, for de får man ikke igjen før neste parti(sånn sett bort fra de løpske bondene).
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ser en gjentagelse både fra dg44 og andre, at vi på Ram skal ha det så enkelt i forhold til fienden.. "Joda, vi gjør det bra, men...." I samme åndedrag skrytes andre spillere opp i skyene, for å gjøre akkurat det samme som Ram. "Kjempeflink spiller bla bla bla" :p. Litt irriterende å nærmest bli "degradert" selv om vi gjør det like bra som de dere skryter så inderlig hakke mye av. Kjempefint det at andre får cred, men rett og slett irriterende at vi selv må jobbe dobbelt så mye for å få cred for det samme. Irriterende at dere ikke undersøker tw-stats til hver enkelt godt nok før dere slenger om dere med ros og kritikk.. jeje.. enough said :p
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ser en gjentagelse både fra dg44 og andre, at vi på Ram skal ha det så enkelt i forhold til fienden.. "Joda, vi gjør det bra, men...." I samme åndedrag skrytes andre spillere opp i skyene, for å gjøre akkurat det samme som Ram. "Kjempeflink spiller bla bla bla" :p. Litt irriterende å nærmest bli "degradert" selv om vi gjør det like bra som de dere skryter så inderlig hakke mye av. Kjempefint det at andre får cred, men rett og slett irriterende at vi selv må jobbe dobbelt så mye for å få cred for det samme. Irriterende at dere ikke undersøker tw-stats til hver enkelt godt nok før dere slenger om dere med ros og kritikk.. jeje.. enough said :p

Ingen som har lagt skjul på kvaliteten på spillerne, men pga posisjonen dere har så har dere etter hva jeg ser - ikke så veldig vanskelige targets. BK kan jo ikke kalles noen toppstamme!
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Igjen... pga posisjonen dere har så har dere ikke fått vist så mye. Nå er det hovedsaklig spillere fra de øverste stammene som skriver her, så blir litt vanskelig å se hvordan dere har gjort det fra BK sitt synspunkt. Som du sikkert er klar over selv så har ikke vi i ORH hatt særlig motstand fra dere på Ram.

Etter å ha skumlest listene, så ser jeg ikke helt hvor du har lest dette med skryting opp i skyene heller..
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
For å gjenta meg selv til døde: Det har ikke noe med Ram`s posisjon, men hvordan dere klarer å skryte dere selv opp i skyene, på tross av prestasjoner i form av gråbyadlinger/innadlinger. Gjør det aktuelle kontoer til en bedre spiller, når spilleren ligger i front og heller burde adlet fiende?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
ORH(-T-H-/RoEm) har da alltid verdsett gråbyer og innadling over alt annet, nettopp fordi de ikke enser håp om å vinne denne krigen.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
For å gjenta meg selv til døde: Det har ikke noe med Ram`s posisjon, men hvordan dere klarer å skryte dere selv opp i skyene, på tross av prestasjoner i form av gråbyadlinger/innadlinger. Gjør det aktuelle kontoer til en bedre spiller, når spilleren ligger i front og heller burde adlet fiende?

:forvirra: Jeg har aldri skrytt av meg selv på forum. Det er det andre som gjør. Hvis du mener stammen generelt så vet jeg heller ikke om jeg har sett at det har blitt gjort. Om så, så er det vell vanlig å "like" sin stamme bedre enn fiendestammen?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ikke for å være kranglete, men aner jeg litt dobbelmoral her ? Du sier selv at Luapix gjør en kjempe jobb i forsvar, og ikke missforstå meg nå. Er helt enig at Luapix er en kjempegod deff spiller, men synes hver gang du omtaler Tara. Så nevner du alltid at vi fikk utrolig mye deff og at det gjorde det enklere for oss. Det er jo forsåvid sant, men nå fikk vel Luapix like og sikkert mye mer deff enn Tara. Håper du skjønner hva jeg mener.

80% sikker på at du mottok mer deff enn Luapix ;)

Edit: Luapix fikk ikke så store mengder deff inn på kontoen, Litt fikk han. Det er jo ene poenget med en stamme, Men kom ikke inn noen utrolige mengder.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp