Topp 25 - Spillere

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
hmmm, så hvordan forklarer du ODD-en og at det stod over 60k spyd og sverd i noen av byene? 99% sikker på at han mottok mer deff enn oss.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
80% sikker på at du mottok mer deff enn Luapix ;)

Edit: Luapix fikk ikke så store mengder deff inn på kontoen, Litt fikk han. Det er jo ene poenget med en stamme, Men kom ikke inn noen utrolige mengder.

Nå er det heller ikke galt å få inn mye deff fra stammen, jeg fikk selv mye deff fra Sup og Myth. Gjorde det mye enklere for meg. Men ! Når du sier at Luapix fikk mindre deff enn meg. Så synes jeg du er totalt på bomtur.

Du vet nok det selv, men vil ikke innrømme det. Er ikke "galt" at han har fått mye deff. Derfor man har en stamme. Egentlig en tåpelig diskusjon, menmen :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Rank 1
Torquemada
MyTH


Tom, du er og blir den beste spilleren på v14. Du er offensiv til tusen. Kjører fienden i senk med dine nukes, og adler byer raskt og nådeløst. Du er målretta og sta, og lar ingen hinder komme iveien for dine mål om å vinne v14. En spiller alle fiender bør frykte. Beliggenheten er helt toppers Du har ODA og adlinsgslista i orden. Vekstrangen kan man heller ikke utsette noe på. En av de mest aktive kontoer på v14.

Rank 2
OriginalOne
ORH


I Legenden sin liste nevnes det at han har sitt opphav fra .net. Så er relativt ukjent for de fleste, og for meg. Ligger med en liten front mot et par av MyTH-spillerne, ellers mye i safesone. Igjen en konto med mye gråbyadling. Adlet noen fiendebyer sånn dann og vann, også tatt byer av Tom. Det vitner vel om en som står på, uansett hvem som måtte ligge i veien for ham. Litt problemer med egen stamme en stund, noe som fikk ham til å forlate stammen. Sterkt gjort å stå opp for seg selv som det du gjorde. Tilbake i stammen nå, og forhåpentligvis står han sterkere i egen stamme etter det. ODA omtrentlig som bongosteen. Det vil vel vise seg hvilke skills han har etterhvert som presset øker. Blir spennende å følge med ham framover.

Rank 3
bongosteen
ORH


Bongosteen består av to spillere jeg ikke kjenner så godt, derfor har jeg heller ingen formening om hva disse er gode for. Jeg uttaler meg da på bakgrunn av hva Stats forteller. Har stått stille en liten stund nå, men da Ram nærmet seg bakfra, og luktet på 3.plassen et par timer, så starte gråbyadlinga igjen :p. Bruker ordet igjen, fordi kontoen har adlet enormt med gråbyer + en god del internadlinger, kun noen få fiendebyer. Med tanke på at han ligger i front med flere cluster, så kan jeg ikke si han imponerer med adlingsstatistikken. ODA, tja.. med front, og en 3.plass, så er det vel heller ikke mer enn greit. Kan ikke si jeg er så altfor imponert.

Rank 4
RaM77
MyTH


Etter en periode med mest deff, begynner nå Ram å ta en mer offensiv form.
Eneste som er å si: Watch out!

Rank 5
hvalen
SuP


hvalen ja... Igjen må jeg forholde meg til tw-stats. Vet ingenting om hvem som spiller, eller om skills. Krabbet fort oppover rankingen siste tiden. Kontoen ligger i safesone i øst, og renser området for småspillere. Liten ODA (4,10)i forhold til den høye plassering på Topp25. Blir spennende å se om dette er en spiller som vil flytte seg til front, for så og ekspandere, eller om han vil bli akterutseilt i mangel på adlingsmål.


Rank 6
Hakkespetten
MyTh


Kenneth ja.. :). En spiller alle elsker å "hate"? Motstanderne gir ham sjelden cred, og kan se ut som de mener han er oppskrytt. La de i såfall tro det, for Kenneth er en habil offensiv og deffensiv spiller. At han er en av v14`s beste spillere er det ingen tvil om. Kontoen har stått stille noen dager nå, for plutselig å gjøre et rykk oppover på lista. Nærmer seg topp 5, hvor han hører hjemme. Kontoen ligger med front i øst, hvor de nå får merke Kenneth`s kjør :)
En smule lav ODA i forhold til plassering på kart og rankingen, men det er ingen tvil om at det vil komme seg etterhvert.


Rank 7
radisson
MyTH


radisson, kjent fra v1, hvor vi var i samme stamme. Var vel ikke av de mest aktive på v1, men han glimtet til innimellom, og da slo han fra seg både offensivt og deffensivt. Han er en god offensiv spiller, som ikke gjør så altfor mye vesen av seg. Vet han kan når han vil. Som Ram, ligger han i safe og renser rimmen i vest for småspillere. Ingen fronbyer til nå, men regner med at han dukker opp etterhvert som BK blir borte. Helt grei ODA.

Rank 8
Mr and Mrs Smith
SUP


Har hørt mye flott om spillerne på denne kontoen. De fremstår som bunnsolide lojale medspillere med gode samarbeids- og lederevner. Beliggenheten er grei. Litt front mot ORH, mye safe.. Laverer ODA enn forventet. Det håper jeg tar seg opp. Selv om de nå har gått ned et par hakk på rankingen, så anser jeg dette som aktive spillere å regne med framover.

Rank 9
Legenden
ORH


Hørt lite om denne spilleren. Krabber langsomt oppover lista. Virker til å være en reflektert person. Kontoen ligger mest i safe, og er tuftet mest på grått denne også. Noen få fiendebyer (MyTh) og småspillere innimellom det gråe. Bra ODA i forhold til mange andre spillere, som man heller burde forventet mer fra enn Legenden - nettopp pga størrelsesforskjell på konto. Så at han evner å bite fra seg er det ingen tvil om. Pluss i margen fra meg. Deff-skills har jeg ingen formening om.

Rank 10
Bohic
MyTH


Bohic. En svensk spiller som får all min respekt. Du må være noe for deg sjøl. Aldri spilt med deg før, men det jeg ser levner ingen tvil. Du er en av de beste. Du er angrepsvillig, lojal og et arbeidsjern som mangler sidestykke. Vet hva du sliter med, enda står du på mer enn de fleste. Adler ORH fra sykesenga med iPhone! Vil se noen annen som hadde maktet, giddet det! Han har ikke tenkt å tape.. han kriger tappert videre både IG og IRL. Ingen kan sidestilles med deg. Du har all min respekt.. I honour you with all my heart!

Rank 11
yasir
SUP


Vet veldig lite om denne spilleren. Ligger i safesone med spredte cluster. Rensket opp for småspillere i safe, lite grått. En spiller etter min smak. Bidrar med sin offensive styrke i krigen, og har en repsektabel ODA i forhold til å være en safekonto. Ser han også har fått seg frontby, så blir spennende å følge med ham framover. Stå på!

Rank 12
Mance Rayder
SUP


En av våre allierte jeg har vært i kontakt med. Virker til å være en hyggelig fyr, med vilje til å sloss. Krabber oppover lista et par plasseringer siden forrige liste ble lagt ut. Respektabel ODA i forhold til beliggenhet, så ingen tvil om at han bidrar. Har fått seg et lite cluster i front mot ORH, resten ligger i safe. Blir spennende å følge med utviklingen her.

Rank 13
ezio-auditore
SUP


Lå lenge på topp 5, før han gradvis har sakket akterut. Har perioder hvor det adles mye grått, men viser også at han er å regne med når det kommer til fiendeadling. Mulig mangel på adlingsmål gjorde at han ramlet nedover lista? Han ser ut til å ha ligget i safe + blitt inneklemt mellom allierte. Ser nå at han har fått seg frontbyer, så mulig det igjen er duket for god kriging :). Fortsett den gode jobben du har gjort til nå. Så absolutt en spiller å regne med.

Rank 14
FylleSamen
RoEm


Har lite å si om denne spilleren, da originale eier har gitt seg. Ny spiller har en oppgave i vente om han skal fylle skoa til originale spiller. Venter med videre uttalelser til jeg ser hva som videre skjer.

Rank 15
Dr.Killer
20


Jeg mener dette er en spiller som har vært å se på v1? Litt usikker her.. men Dr-navnet gir meg visse tanker om hvem det kan være. Den 1. på lista som kommer fra stammen 20, cred for det. Beliggenhet i safe med sine allierte. Veksler mellom gråbyadling og småspillere fra IS.


Rank 16
Lemmy
ORH


Har falt ned fra en 9.plass de siste ukene. Ligger i front med et cluster + et cluster i safe. Like mye ODD som ODA, og ODA er heller ikke så altfor høy i forhold til beliggenhet. Kan tyde på en konto med mye deff. Uten særlig med off, så vil han heller stille svakt i forhold til å ekspandere i front. Han vil i såfall være totalt avhengig av stammens hjelp. Mye gråbyadling her også. En spiller som ser ut til å falle av lasset.

Rank 17
Happy-Hippo
SUP


Krabbet en plass oppover lista siden forrige liste. Liten front ved ORH, mye i safe.. Positivt med alle som kommer seg til front. Stå på!

Rank 18
Tarahumaraen
MyTH


En konto bestående av 3-4 flotte spillere! Klarer ikke helt følge med hvor mange dere er på kontoen nå.. men en prima gjeng, rett og slett. Dere har hatt noen tøffe tider, men det gjør ingenting. For er det en konto som man må regne med framover, så er det denne. Har store trua på disse spillerne her :). Stå på!

Rank 19
SambaUlf
SUP


Enda en av våre flotte allierte. Vet lite, så sier lite. Fortsett med det du gjør!

Rank 20
Mount And Blade 1, tidligere annjo
ORH


Spilleren som hoppet fra 20 til ORH.. Har gjort noen offensive framrykk mot Real Steel i sin tid her på v14, men ellers vært ganske anonym. Adler utrolige mengder gråbyer ved fronten opp mot MyTH.


Rank 21
Tvutt
MyTH


Den mest inkluderende sjel i MyTh, ingen tvil om. Du er alltid koselig å prate med :). Kjenner jo ikke til dine spilleregenskaper annet enn det jeg har fått med meg via andre stammefrender. Du får skryt opp og ned i mente, og jeg tviler ikke på de rosende ord. Du har gjort en kjempejobb ved å komme tilbake som du har gjort. Gleder meg til å følge deg videre mot toppen! Stå på Magnus!

Rank 22
NonStopelig
MyTH


Den utstoppelige nonstop-soppen i MyTH, Stian. Du imponerer med dine snipeegenskaper, og viten. Du har alltid en kommentar som får meg til å smile. Meget respektabel ODA


Rank 23
Melisandre
ORH


Melisandre, kontoen som raste ned fra Topp 5 da han fikk MyTh/Tom på nakken. Har tapt byer så det suser, og har til nå et tresifret antall byer i minus.

Rank 24
Shred
MyTH


Kjenner lite til spilleren. Virker til å være en hyggelig fyr, og håper å bli bedre kjent med deg. Ligger på rimmen i sørvest. Vært med på "oppryddinga" av BK.

Rank 25
Symphonize
20


Spiller nr 2 fra 2o, som har sneket seg inn på topp 25. Ligger i sørvest. Adler en blanding av grått, småspillere + tatt noen byer av Polarbear. Om det er en styrke eller rein flaks, det vites ikke enda. Følger med..
 
Sist redigert:

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Mange flotte lister her:)
V1 kontoen ble for stor for en som spiller kun via mobilen, litt av grunnen for lite aktivitet der;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Må si meg enig med torq at Fylle går i dass etter at Simen og Jeg sluttet :)
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå er det lagd 3 lister etter 1500 visinger av denne tråden. Noen som vil være lage en og bidra til at "seertallet" stiger? :) :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Nå er det lagd 3 lister etter 1500 visinger av denne tråden. Noen som vil være lage en og bidra til at "seertallet" stiger? :) :)

Så absolutt enig.
Stemmer for massiv aktivitet på denne tråden frem til jul. Forventer masse lister så blir alle glade og fornøyd (støttes)
 

DeletedUser

Guest
Rank 1

Torquemada MyTH 7.865.151 890

Hva kan man si om denne karen som ikke er blitt sagt tidligere? Han er absulutt den beste spilleren her på v14, ingen er i nærheten av han og kommer heller ikke til å bli det. Kommer nok til å ligge på toppen ut v14 om ikke en eller annen prøver å internadle seg til toppen. Mest offansive spilleren vi har her på v14 også, så denne ranken er veldig fortjent.

Rank 2

OriginalOne 20 5.139.787 512

Må være helt ærlig å si at jeg ikke veit så mye om denne karen, men veit han har vært flink til å adle store byer. Ser også at han har mye ODA og ODD så han har tydeligvis kjempet en del for denne ranken. Desverre så tror jeg ikke du kommer til å beholde denne ranken helt ut da du er på den tapende siden av krigen, ellers så ønsker jeg deg lykke til å håper du byr på mye motstand.

Rank 3

hvalen SUP 4.752.115 501

Her har vi kongen av SUP, vært veldig flink til å adle mye og er også flink til å delta i aksjoner å holde motivasjonen oppe hos resten av oss :) kommer til å være her fram til v14 er over :) Om han ikke tar 2 plassen eller jeg ikke klarer å ta han igjen som er mitt mål :)

Rank4

Hakkespetten MyTH 4.601.461 453

En kjempe hyggelig og kjempe dyktig kar dette her, fortjener denne plassen veldig. Har jobbet hardt for å komme seg opp til denne plassen etter at han startet på en ny konto. Kanskje mistet litt motivasjon? etter lite motstand fra fienden. Hørt dette er hans siste verden så håper du får det som du vil den siste tiden her.

Rank 5

RaM77 MyTH 4.417.313 473

Her sitter det 2 dyktige folk som jobber hardt, har snakket litt med dem og de er veldig hyggelige, tror de kommer til å vokse en god del mer nå etter nyttår så vil ikke forrundre meg om de stiger ett par hakk opp på rankinga :)

Rank 6

Mr and Mrs Smith SUP 3.921.849 399

Ja, hva skal jeg si om disse da? :) 2 dyktige folk som er veldig flinke til å styre ting i stammen, holder aktiviten oppe og adler mye og alltid er med når vi skal starte en aksjon :) Litt små gale er de vel kanskje, men hvem i SUP er ikke det ;)

Rank 7

Mount And Blade 1 20 3.814.140 425

Her har vi han ja, kan vel ikke si at jeg har så mye bra å si om han her, flink til å adle gråbyer og bygge deff. Kommer til å ramle fort etter en del motstand, blir enten da innaktiv eller hopper over til en annen konto. Også en veldig ulojal spiller, prøvde å søke seg over til oss når han så at ORH gikk i dass, der han tilbød info om 20 og resten av ORH får å komme inn. Blankt avslag fra oss!

Rank 8

ezio-auditore SUP 3.652.260 362

Her har vi meg da :) kommet tilbake fra en lang pause der jeg nesten falt utafor topp 20:O men har stått på å adla gråbyer + noen få fiende byer så jeg har kommet opp til en mer komfortabel plass :) Ellers så får jeg snart en dual inn som da helt sikkert vil øke motivasjonen min enda mer, så det blir bra :) Ellers så er det ikke så mye mer å si om han her er det vel?

Rank 9

Dr.Killer 20 3.347.205 357

Veit jeg ingenting om bortsett fra at han er i 20, kommer nok til å falle på rankinga han her også.

Rank 10

Mance Rayder SUP 3.293.926 335

Dyktig spiller som liker aksjoner :) kommer til å havne høyer opp etter nyttår vil jeg tro. En av de i stammen som kanskje er mest normal :O

Rank 11

Happy-Hippo SUP 3.212.296 323

Dyktig spiller som liker å ta innitaiv til aksjoner så alle blir mer aktive å får mer motivasjon, desverre har møtt liten motsand bortsett fra på begynnelsen av v14 da vi fikk bitte litte granne motstand, men det var minimalt.

Rank 12
Tarahumaraen MyTH 3.013.368 303

Flink spiller som har møtt en del motstand opp gjennom v14 men alikevell klart å holde motivasjonen oppe å vokst seg stor å fin, vil nok se mer av han etter nyttår.

Rank 13

Bohic MyTH 2.956.371 305 9693

En svenske som har jobber hardt og adler mye, hadde nok ligget høyere opp, men fra det jeg har skjønt så var det noe som skjedde så han ikke fikk til å være på tw like mye som før, men kommer nok sterkere tilbake.

Ranke14

Shred MyTH 2.954.057 312

Personlig så veit jeg ikke mye om han her, men ser han har greit med ODA så han er tydeligvis flink til å nuke folk, er jo i den største stammen her på v14 så vil nok se att han kommer høyere opp om motivasjonen holder.


Rank15

radisson MyTH 2.927.999 297

Personlig så veit jeg ikke mye om han her, men ser han har greit med ODA så han er tydeligvis flink til å nuke folk, er jo i den største stammen her på v14 så vil nok se att han kommer høyere opp om motivasjonen holder.

Rank 16

Legenden EQ 2.908.433 297

Veldig dyktig spiller som nå har gitt seg på v14 og blir adlet inn.


17

yasir SUP 2.837.153 298

Veldig stille av seg, men flink til å delta når ting skal skje, fulgte veldig bra med en stund når vi hadde intern konkurranse om å være 2,34, osv person til å nå 3 mill etter hvalen, men så dabbet det litt av igjen. Får håpe du finner motivasjonen litt igjen.

18

Symphonize 20 2.730.135 289

Han er i 20 og har sett han her på forum, men ellers så veit jeg ekstremt lite om karen, vil nok ikke se han her så altfor lenge.

19

Tvutt MyTH 2.723.443 283

Ikke sikker på hvem som sitter her nå, men dyktige folk har alltid sitti her, kanskje mistet litt motivasjon etter lite motstand? Finner han motivasjonen igjen så tar det nok ikke lang tid før han er mye høyere opp igjen.

20

Creo SUP 2.626.622 283

Han her er bare gal, så er vel ikke så mye om si om han :) Flink til å logge inn i fylla å skrive hyggelige meldinger til folk haha :D

21

NonStopelig MyTH 2.523.854 248

Veit ikke så mye, bortsett fra at han er veldig vanskelig å stoppe, så vil nok vokse mye mer etterhvert, så pass dere 20, der får ikke stoppet han her ;)
22

TheRoMAN MyTH 2.395.440 249

Han her er ny for meg om det ikke er noen som kun har byttet nick da, men sikkert flink.

23

Wiely SUP 2.323.037 249

Flink spiller som jobber hardt, kom seg nylig inn på denne ærede listen og var veldig fornøyd med det :) Sa også at da var det bare igjen 24 folk som han måtte ta igjen, fint mål men kan nok bli vanskelig å få tatt igjen torq ;)
24

Stinker MyTH 2.259.750 242

Er vel 2 eller 3 stykk som sitter her, kjenner vel egentlig ikke så mye til dem, bortsett fra at jeg tror jogge sitter der som jeg spilte med på v13.

25

sirjspwinalot 20 2.219.353 241

Ja, du er i 20 og forløpig på topp 25 lista, men ellers så har jeg ikke peiling på hvem du er.


Ja, her var min lille liste, starta på den med høy motivasjon, men den varte ikke lenge, så den ble så som så, men er en liste hvertfall :) God Jul alle sammen og kos dere masse :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Super liste av deg Ezio. Savner tidene hvor det faktisk ble skrevet flere topp 20 lister i måneden.
God jul! (støttes)
 
Topp