Topp 25 - Spillere

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
1 juca chaves ~ Dette er vel en portugisisk spiller? Vet ikke om dette er en typisk spiller som bare er med i starten, eller en som kan være med å kjempe i toppen lenge. Hva tror dere? Men som jeg ser det nå har han imponert meg iallefall, har ingen stamme og holder seg nøytral og vokser jevnt og trutt og holder seg på topp 3.

2 Mao Zedong ~ Er vel Magnus som spiller her? Iallefall så er dette en spiller som virkelig kan å farme, det har han vel bevist her på v18 også med hele 12X Dagens Raner. Han gjør som på v15 her også, legger seg unna fronten å farmer og adler som en gal. God og erfaren spiller som kommer til å være med i toppen en god stund hvis ikke noe spesielt skjer.

3 Lexington ~ Originalen har bestemt seg for at han vil at vi skal kalle han ¨Lex¨ og ikke IRl navnet, så får bare gjøre som han sier da. Er altså Lex/Originalen og Mathias tidligere Dual på Aatto som spiller her. Aktive og erfarne spillere som kan spillet, henger med bra i toppen både i poeng og tropper, fortsett slik!

4 Mary kay ~ Må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hvem som spiller her, men kan det være Daniel? Iallefall så ser det ut som han har samme taktikk som Mao Zedong, ligger litt unna fronten og adler som bare det. Har ingen DR enda men farmes sikkert mye her også.

5 *Stark* ~ Vet absolutt ingenting om hvem som spiller her. Holder med bra poeng messig, men er litt i tvil om farminga her, noe pp bruk kanskje?

6 Sarumann ~ Vet om bare Jørn som spiller her, men vet det er flere(to til?) Iallefall så ligger de i front og har fått noen nukes mot seg fra Power. De har greid seg bra, mye ODD men er vel stack fra stammen? eller... Jørn er iallefall en erfaren og god spiller har stor respekt for han, vet dessverre ikke om de andre så vil ikke uttale meg om de.

7 Ragnar Lodbroch ~ Dette ser ut som en spiller av en litt eldre taktikk, byene ligger nærme hverandre og har et fint cluster. Er erfaren og kommer nok til å prege krigen mot POWERa/Nice/BESTE en god del.

8 Herr Granpa ~ Her sitter da Gard og Lars, to veldig godt likte spillere innad stammen og stort sett hele Tw. Kan det meste om spillet og er vel å regne med høyt oppe på ranglisten fremover. Ligger litt bak fronten, men farmes mye og adles mye. Bra jobba, stå på videre!

9 Lilleulven ~ Ligger også ganske langt bort fra fronten, men mange byer og farmes en god del her også.

10 carno ~ Her spiller altså Christina og Even. Har virkelig sansen for disse, begge er veldig godt likt av resten av stammen og er alltid et pluss og ha med. To gode spillere som elsker å farme, ligger ikke i front enda iallefall og bruker det meste av tiden til å spamme ned spammechatten til stammen og farme. Bra jobba Even, er stolt av deg!

11 yasir ~ Ligger fint i klustret til Power, samt naboen min på kartet. Hjelper alltid til med kv, er det noen som trenger nuke hjelp stiller han selvfølgelig opp med nuket sitt. Er altså en lag spiller som setter stammen foran seg selv. Sender også mye støtte omkring og er en spiller som du får lyst til å samarbeide med.

12 Fakenickern ~ Her sitter da Robin. Aktiv og hyggelig fyr. Ligger ganske nært Terminator og de har nom samarbeidet noe sammen. Stiller alltid opp for andre og er en spiller av kvalitet!

13 Terminator ~ Her sitter da Scott og Aleks. Mistet en by til Nice, men er bare marginer som gjør at den ikke er tatt tilbake for lenge siden.

14 Deathmachine ~ Vet absolutt ingenting om han her!

15 Vassendgutane ~ Vet at sander sitter her iallefall. Henger godt med, ligger litt bak fronten, men likevel ikke for langt bak heller.

16 Zimpley ~ Zimpley har vært med i starten av mange verdener, men som regel falt av litt lengre ut i spillet. Har ikke spilt med de før med mindre Atle fortsatt spiller her da.

17 Pål Gunnar Mikkelsplass ~ Vet ikke mye om han her, men har tatt en by i krigen, fin plassering rett under Vassendqutane.

18 Lemmy ~ De fleste er nok kjent med Lemmy som en som bruker mye pp, det kan nok stemme. Men er også mange som glemmer at det faktisk sitter en spiller bak her som er veldig erfaren og kan spillet veldig godt. Husker dere v14? Der var han med i toppen helt til SUP og MyTH hadde fått et så stor overgrep på de at krigen var lik så godt vunnet.

19 RaM77 ~ Ann og Christian. Gode spillere som jeg er overbevist på at kommer til å stige enda høyere på rangstigen. Har mye ODA(2.) og liker å være på offensiven. Ligger ganske langt unna fronten og har ikke så mange spillere å velge i nærområdet, men greier seg bra. Farmes nok en god del her også.

20 TW-guiden ~ Zippy er nok den spilleren som har vært den mest offensive på v18 hittil. Ligger ved mange Power spillere og har prøvd og tatt de ut noen ganger, har han lyktes og noen ganger ikke. Men en ting er sikkert, denne spilleren elsker å bygge off. Er også leder for POWERa/Nice/Beste.

21 Zara ~ Ligger på rimmen sammen med RaM77, lojal og flink spiller.

22 The Vigilante ~ Tror det sitter tre spillere på denne kontoen er ikke helt sikker, men tror Niko spiller her eller? Er iallefall tydelig at de liker serien ¨Arrow¨, ser den selv så skjønner dere. De har iallefall et bra rykte. Tror de kommer til å klatre enda noen rankinger høyere etterhvert.

23 Bacardi Razz ~ Her sitter vel Roger hvis jeg ikke tar helt feil. Han spilte også på Tvutt på v14. Fikk en late start men har greid å kommet seg opp på topp 25. Siden han startet sent ligger han på rimmen, kan fort bli kjedelig der spør du meg.

24 Bexx ~ Vet ikke noe særlig om denne spilleren heller. Ligger ganske langt borte fra fienden, og en god del stamme-medlemmer rundt seg.

25 Belzebub ~ Dette er en spiller som har vært ganske aktiv i krigen. Har vært med å sendt noen nukes på Saruman og er en lojal og hyggelig fyr. Er ganske stille men trår til når det trengs, bare å stå på videre å kjemt tappert!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
8 Herr Granpa ~ Her sitter da Gard og Lars, to veldig godt likte spillere innad stammen og stort sett hele Tw. Kan det meste om spillet og er vel å regne med høyt oppe på ranglisten fremover. Ligger litt bak fronten, men farmes mye og adles mye. Bra jobba, stå på videre!

Gard --> v12 (giggle)

Ellers bra liste!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
juca chaves
God portugisisk spiller, har ikke bestemmt seg om han skal spille verdnen ut eller gi seg, ellers kan man jo nevne den ekstremt gode veksten til denne spilleren, uten han hadde nok magnus vært på rank 1 for lengst.

Mao Zedong
Startet på verdnen under ett annet nick for å tjene pp, tjente veldig mye også, noe navnebytte bare bekrefter, Ekstrem farmer, ingen på v18 som kan måle seg med han på det. kommer nok til å holde seg i toppen hele veien til verdnen er vunnet eller han blir nedadlet.

Lexington
Lexington og en fra Aatto(?), gjør det bra, men tror dere har litt konkuranse om ressursene hos dere, som er litt dårlig. Ledere i Power, og ser ut til å gjøre en grei jobb på den fronten også.

Mary kay
Daniel som spiller her, gjør det bra og adler det han kan, eneste som holder tritt med Mao på adlingsfronten, kommer du deg i front har du en dritbra plassering, som det er nå kan det bli kjedelig i lengden.

*Stark*
Estrow som spiller her? I så fall er han en typisk oppstartsspiller, håper han fortsetter verdnen ut eller finner en verdig spiller til å ta over accounten da :)

Sarumann
Ole, Jørn og Ruben, syke spillere, noe som vises på krigsstatsen, hadde en ganske vanskelig posisjon da krigen startet, men pga god ledelse og organisering av deff har disse klart seg glimrende så langt, kommer nok til å være med å kjempe om topplasseringene i mid/lategame

Fakenickern
Gammel veteran tillbake fra en pause, gjorde det bra før og gjør det bra nå, likevel kan plasseringen din bli kjedelig i lengden.

Ragnar Lodbroch
Tett cluster, vil bli vanskelig å knekke om han får etablere seg enda mere en han allerede har, brukt en del pp og mistet nuket sitt for litt siden, noe som ser ut til å ha hemmet veksten hans litt, front mot oss, kan være med å forme verdenen.

Herr Granpa
Gard er en av spillerne jeg respekterer mest på .no, granpa har jeg ikke hørt mye om, men det jeg har hørt er utelukkende positivt. Fin posisjon, spessielt om de kommer seg til fronten. Hvis ikke kan den bli ganske kjedelig.

yasir
Vet ikke mye om han her, han spillte visstnok på v14 og gjorde det bra der, ellers plyndrer han som en gal om kvelden, misstenker at her sendes det masse øks på nærmeste by for å ta DP(?), værtfall har han tjent godt med flagg på det.

Lilleulven
For min del er dette en ukjent spiller, gjør det bra, men kan som så mange andre få en kjedelig posisjon om han ikke kommer seg i front.

carno
Christina og Even tror jeg de heter, var i PowerA, men ble etter mye diskusjon vurdert gode nok til å komme inn i moderstammen, gratulerer med det! synd vi må adle dere da :(

Terminator
Spilleren som visstnok skulle være ekstremt god, tapte likevel en by til en spiller som var mye mindre enn han og har ikke klart og ta den tilbake(når dere i Power sier det var marginer som avgjorde, stian hadde readel på vei.). Litt skuffet over det, eller har han en kjedelig posisjon om de faktisk klarer å ta ut stian(blir mindre og mindre sannsynlig for hver dag som går.)

Deathmachine
En av de største forkjemperne for "backstabben" av Daværende Nice, ser ikke ut som han tenkte på stammens beste her, da de etterpå bare har tapt byer til Oss og ikke kommet med noen nevneverdige forsøk på å forsvare seg.

Vassendgutane
Sander og Vegard som spiller her, kan gjøre det bra nå som de har front ned mot morra$, ellers hadde de kunnet bli innestengt.

Pål Gunnar Mikkelsplass
Visste ikke så mye om denne spilleren før vi tok han inn, men har absolutt vist seg å være verdig stammen da han var med å ta ut både cannavaro og senere magic14, tror han vil nå langt, og har ett strålende utganskpunkt for å plukke byer av morra$

Zimpley
Jeg er ikke heelt sikker, men tror det er Atle, Boms og Runar som spiller her, alle sammen kan spillet, noe de viste når de var med på å ta ut de to største trusslene i området, ellers kan de bli litt innesperret om de ikke kommer seg i front mot Power eller Morra$, men jeg tror det er akuratt det de har tenkt å gjøre.

Lemmy
Nok ett Bevis på att PP-horene stort sett faller av etter startup, tror han kommer til å forsvinne ut av top 25 de neste ukene.

RaM77
Liker å angripe, skal visstnok ha brukt noe sykt med pp, men det er jeg ikke sikker på. Spillerne her kan absolutt sine saker, og vil nok være med i toppen om de ikke mister motivasjonen pga kjedelig posisjon.

Zara
H*n og R77 har egentlig ganske kjedelig posisjon, men om de samarbeider kan de jo kanskje prøve seg på å ta ut Juca Chaves? Da vil de ha ett godt utgangspunkt til å adle seg mot front ved å bruke morra$ sine byer.

TW-guiden
Zippy er en ekstremt god spiller, og en flink og engasjert leder, i tilleg trives han som best med de "værste" og beste posisjonene, dvs de hvor man er omriget av fienden. Gikk på en smell mot holoman, men vil nok komme seg, og klatre videre opp på ranglista mens verden utvikler seg.

The Vigilante
C'est Moi. Harald og jokke er flinke spillere, blir litt innestengt nå, så må nok komme oss i front, hvordan vi skal gjøre det har vi allerede en plan for, men den skal jeg ikke røpe her :gjeip:

Bexx
Fin posisjon, men fare for å stenges inne, kjempeflink spiller som sitter her, og om han får front mot noen tror jeg de vil merke det de også.

Bacardi Razz
Roger <3 Stiller opp som solospiller, kan få en kjedelig posisjon mm han får seg front mot MD, og om han gjør det tror jeg vi vil se en veldig jevn og interessang kamp. Synd at det ser ut til at at MD adler seg feil vei :eeek:, Har orienteringssansene begynnt å faile han med alderen?Anywho, Gleder meg til å se dere sloss!

Belzebub
Vet ikke så mye om spilleren, untatt at han liker å svi av off til Ingen nytte, kanskje du burde begynne å bruke verkstedet? :mehe: Har en fin posisjon om han kan krige, og en dårlig hvis ikke, time will tell.
 
Sist redigert:

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Mao Zedong
Startet på verdnen under ett annet nick for å tjene pp, tjente veldig mye også, noe navnebytte bare bekrefter, Ekstrem farmer, ingen på v18 som kan måle seg med han på det. kommer nok til å holde seg i toppen hele veien til verdnen er vunnet eller han blir nedadlet.


Carno tok dagens raner igår, ikke skryt han får høyt opp nå.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
[10.04.2014 18:47:09] Pål Karlsen: Tar du en farmefri dag i morgen? (happy)

Pål sine ord er min lov.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Carno tok dagens raner igår, ikke skryt han får høyt opp nå.

12x Dagens raner

Plyndre flest ressurser på denne verden.

Beste resultat: 10.04.2014 (3.782.908 ressurser)
4.715.449 / 4.715.449
4.715.449 / 4.715.449
Du leder! Hold rekorden fram til midnatt for å vinne denne prestasjonen.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
1juca chaves:
Virker som en spiller med gode ferdigheter, iallefall i starten, ligger i fred og skaper farene selv, vet svært lite om hvem som sitter her

2Mao Zedong:
En av de største (om ikke den største) kontoen til å farme på v18, flott vekst, kjennskapen til folkene på kontoer fra tidligere verdner uteblir, men dere blir vel å høre fra her

3Lexington:
Meg og min dual, skal ikke skryte av oss, men vi er der vi vil være og stortrives med det

4Mary kay: Flott rank, ingen kjennskap til spilleren(spillerne) men virker som fine folk her! Håper å se mere til kontoen fremover

5*Stark*: Hørte denne kontoen sprengte endel PP da de så at yasir holdt på å ta nr. 3 til 10.000 poeng, noen bekreftelse har jeg nå ikke fått, oppe i toppen stortsett hele tiden.

6Ragnar Lodbroch : Flott cluster, bra med aktivitet og hjelper til når det trengs, oppi toppen siden første uka, kjør på!

7Sarumann: En konto som først søkte til oss og fikk avslag, som kanskje har motbevist det jeg trodde om folka bak kontoen. Rank 1 i ODD og finfint stacket, holder det gående poengmessig, fikk en gratis by av moa

8yasir:
Flotte aktive folk her, fint plassert rett bak fronten, kanskje litt tett med stammemedlemmer rundt så lurer på hvor de adler seg

9Lilleulven:
Fint plassert bak fronten, vokser bra og hjelper godt til i stammen, koselig å snakke med.

10Fakenickern:
Robin er jo en finfin fyr når det kommer til kunnskaper i spillet og om mann kjeder seg en søndagsnatt og ønsker å slå ihjel tiden med et parr runder curvefever. Adler smart, fått seg noen fine byer vel plassert rett under Power kjernen

11Herr Granpa:
Flotte folk som vet hva de driver med, bare å fortsette kjøret så går dette riktig så bra. Har ikke snakket mye med noen av dem på to mands hånd, men aktive på forum og på skypechatten.

12Terminator :
Aleks og Scott utgjør et flott parr, sistnevnte en av de store fra .net serverene der han flere ganger avsluttet som rank 1 med godt over 50 mill poeng, Aleks kommer alltid med en artig snap på en ellers reintung skoledag

13carno:
Enda en av de store innenfor farming, Even er kanskje den største spammekontoen på skype når man er borte på dass har han rukket å skrive 1000+ meldinger, gode folk som kommer til å være med å prege v18 vidre

14Vassendgutane:
Personer jeg ikke har spesielt gode kjennskaper til men, på forum blir kontoen nevnt som en konto med bra folk, så håper jeg får se det selv også

15Deathmachine:
Tok 2 byer fra Bananas, kom nylig inn i Power og gleder meg til å bli bedre kjent med deg/dere

16Pål Gunnar Mikkelsplass:
Ligger midt i top 25 men, er en konto jeg ikke har kjennskap til

17Zara:
God spiller særlig deffansivt, mye varme ord om vedkommende fra tidligere verdener, håper du kan gjøre samme på v18

18The Vigilante:
Etter alt å dømme gode folk som sitter her, ingen jeg har spilt med eller mot før. Hold oppe aktivteten så blir det nok som på tidligere verdner!

19Zimpley
Vet ikke om Atle spiller her lengre, men er det samme som på v16 så er dette folk som kan sine saker, ikke like høyt her som på v16 men, dere blir nok å se fremover

20Bexx:
En spiller jeg vet for lite om.

21Bacardi Razz: Dualen til Robert, men Robert er vel ikke tilstede ettersom han gir seg etter v16? Uansett en spiller som kan å vinne. Blir sikkert mye morro fra denne kontoen fremover

22RaM77:
Folka på RaM77 kontoen er også folk med "vinnerskalle" som vet hva som skal til får å vinne, glad får å ha dere med oss i Power, skulle gjerne likt å se dere lengre opp

23Lemmy
PP-kongen fra starten som lenge ledet soleklart har falt ned til en 23. plass, kanskje han mista kredittkortet sitt eller noe sånt? Uansett virker det fortsatt som du/dere holder kontoen oppe, top 25 er ikke bare bare i starten heller, bare å kjøre på vidre så klatrer dere nok mere!

24TW-guiden:
Zippy & venner? Eller bare zippy? Uansett, zippy er jo en person kjent får litt morsomheter og sine ferdigheter. Morsomt at du valgte å la deg underkaste av Power og danne vår akademi stamme der bare de nesten beste fikk lov å komme inn, med tanke på at de beste befinner seg i leder stammen Power. Uansett blir akademistammen vår med zippy i spissen med vidre utover i spillet, ender nok opp med at vi må ta et oppgjør med akademiet og ta dere alle ned, det er dessverre bare plass til 45 spillere i en stamme.

25DiddyKong:
Kjenner ikke til han her.


Første top 25 liste, håper den faller i smak :gjeip:
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
1juca chaves:


21Bacardi Razz: Dualen til Robert, men Robert er vel ikke tilstede ettersom han gir seg etter v16? Uansett en spiller som kan å vinne. Blir sikkert mye morro fra denne kontoen fremover

Første top 25 liste, håper den faller i smak :gjeip:

Jeg har nok dessvere ikke vært dual med han robert siden v5 du var meg å ha contra som spillte på v14 men er robert som eier kontoen :)
Men ellers fin liste :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fin liste.
7Sarumann: En konto som først søkte til oss og fikk avslag, som kanskje har motbevist det jeg trodde om folka bak kontoen. Rank 1 i ODD og finfint stacket, holder det gående poengmessig, fikk en gratis by av moa
Bare for å kommentere dette: på tiden hvor søknad ble levert til daværende Deceit, var det kun jeg som var på kontoen. Og du fikk faktisk ikke vite hvem som var bak kontoen, da ingen viste hvor jeg spilte på tidspunktet. Jeg opprettet meg et "alias" kalt Jacob, slik at ikke en gang Nice viste hvem jeg var på tidspunktet jeg kom inn i stammen. Det var først kvelden 31. mars (Zippy fikk vite det 2-3 dager i forkant) at jeg avslørte hvem vi egentlig var, noe som forøvrig var utrolig morsomt. Mange som reagerte med vanntro. Ruben ble vel med like før by nummer to ble adlet (da under "aliaset" Charlotte), mens Jørn ble med litt senere når han kom hjem fra en lang forretningsreise og fant sin daværende konto i ruiner.
 
Sist redigert:

tomkalirockdiesel

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Fin liste.

Bare for å kommentere dette: på tiden hvor søknad ble levert til daværende Deceit, var det kun jeg som var på kontoen. Og du fikk faktisk ikke vite hvem som var bak kontoen, da ingen viste hvor jeg spilte på tidspunktet. Jeg opprettet meg et "alias" kalt Jacob, slik at ikke en gang Nice viste hvem jeg var på tidspunktet jeg kom inn i stammen. Det var først kvelden 31. mars (Zippy fikk vite det 2-3 dager i forkant) at jeg avslørte hvem vi egentlig var, noe som forøvrig var utrolig morsomt. Mange som reagerte med vanntro. Ruben ble vel med like før by nummer to ble adlet (da under "aliaset" Charlotte), mens Jørn ble med litt senere når han kom hjem fra en lang forretningsreise og fant sin daværende konto i ruiner.

jacob ja :D
fant locke deg da eller ;D?
dumt dere ikke brukte jack som andre alias da:(
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fin liste.

Bare for å kommentere dette: på tiden hvor søknad ble levert til daværende Deceit, var det kun jeg som var på kontoen. Og du fikk faktisk ikke vite hvem som var bak kontoen, da ingen viste hvor jeg spilte på tidspunktet. Jeg opprettet meg et "alias" kalt Jacob, slik at ikke en gang Nice viste hvem jeg var på tidspunktet jeg kom inn i stammen. Det var først kvelden 31. mars (Zippy fikk vite det 2-3 dager i forkant) at jeg avslørte hvem vi egentlig var, noe som forøvrig var utrolig morsomt. Mange som reagerte med vanntro. Ruben ble vel med like før by nummer to ble adlet (da under "aliaset" Charlotte), mens Jørn ble med litt senere når han kom hjem fra en lang forretningsreise og fant sin daværende konto i ruiner.

Ånei, jeg gikk rett på.. din luring (wasntme)
 

tomkalirockdiesel

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
1 juca chaves 107.050 14 7646
Er vell en portugiser som sitter her? han kan da iaf sine saker,har liggi lenge på første plass nå!Tror det er en veldig offansiv spiller som liker og angripe og ser ut som det er en ensom ulv som ikke vil ha noe stamme med det første uten denne her da qwerttsrg stammen hans 2 ganger. Men tror de som kaprer han kan ha godt nytte av det!

2 Mao Zedong POWERa 95.899 17 5641
Magnus og en til som sitter på denne kontoen,har nok farma minst på topp 25 sorry Magnus,dere har ikke farma mere en 10mill,hehe neida,her er det mye tropper som blir brukt til farming og langt fra front men har mange fine byer og vokse på. Har nok farma mest på v18 og beviser enda en gang at han ikke er oppskrytt,han er god i offansive delen så gleder meg til og se han i aksjon!

3 Lexington Power 82.373 12 6864
Lex og dualen som sitter her,er vell gamle atto som er dual,han gjør det jo bra på v16 så hvorfor ikke gjøre det her også da? Var vell en av de som starta Power og har logget lenge og kjempa om topp 3-5plass og tror han kan holde seg der lenge,en offansiv konto. Jeg synest ikke Mathias er like god som lex da. Men denne kontoen vil holde seg her lenge!


4 *Stark* POWERa 81.326 12 6777
En konto som var litt bråk om i starten,har heldigviss fått seg opp at. Skal han endelig gidde og fullføre en verden nå? Jeg kjenner Øystein godt via tw og er en kjempe kar. Så her finst det mange fulle byer og han har god råda så fyra av iaf 40-50k pp vil jeg tro,men sånt er lov når man har penger til det! Men han har en tendens til og gi seg rundt 250-300k og komme tilbake 2 verdner etter og ligge i toppen til han gir seg. Men for all del denne kontoen er laga av stål!


5 carno Power 72.653 10 7265
Ikke for og være frekk ,hadde aldri hørt om deg før v18. Men det er vell min feil,har snappa om 2 byer fra diddy kong de siste dagene og godt med off her! Har også farma bra, men ikke bedre en Magnus, men vil nok tro han kjemper med Portogiseren og en til veit ikke hvem.:p Men denne kontoen vil nok prege verden!


6 Ragnar Lodbroch Power 72.451 11 6586
En konto som fikk mye pryll starten om han brukte mes pp og at det var Ole som spilte der, men se hvor mye feil man kan ha da :p? Denne kontoen er av de gamle trakter, han har spilt rundt overalt ,men holder seg tett om hvor han har spilt før. Men han har bra cluster og godt med tropper, har også kjempa litt med PowerA denne kontoen! Men ikke noe jeg kan sette - på !


7 Mary kay POWERa 70.351 13 5412
Kommet tilbake etter lang pause,siste var vell V8,fikk aldri møte deg i front der og håper vi gjør det her! Denne kontoen har godt med tropper og erfaring til og ta 1.plassen om han bare går inn for det! Så ja,artig at spillere som deg er tlbake fra lange pauser fra tw.Han er også en av de som kjører samme still som Magnus og adler mange byer ,er det lurt,ja mener jeg :D


8 Sarumann POWERa 69.664 10 6966
Ole og Jørn spiller vell her? Har måtet ta imot noen nukes for og si det sånt. Men det kan du vell rekne med når du ligger i front er godt stacka og har vell litt off også,men ett par dager siden han har adlet fra Power så vil det snart komme noen byer fra power til hans konto da? Ja eller Nei? Jørn har vell kommet inn for ett par dager eller uker siden,ikke veit jeg. Men han har tatt imot mye tropper,blir han første konto til og bekjempe 1mill da? Men selv med litt motstand holder han seg høyt opp,så ++++ for det!


9 Deathmachine Power 67.077 11 6098
En som jeg aldri hadde hørt om før, men etter jeg har snakka ett par ganger med han,så ser det ut som det er en erfaren konto,som ga seg etter v1 ,men har kommet tilbake for og vise at selv med pauser kan man komme seg høyt opp:D Har i de siste herja med sin gamle stamme Morrasønn eller hva den het! og tatt noen store steg på ranking lista si!:)


10 Fakenickern Power 66.679 11 6062
Var vell siste verden han spilte på var vell v12 med Fjøss,og selv om han heter fakenickern veit vell alle hvem han er? Han lå høgere opp i første av verden,og stått litt stille for tida, men det er vell en ting det betyr,inaktiv, hehe neida,tror nok han vil ta noen store hopp på lista etter hvert ;)Kjekt og ha med såne kontoer igjen på tw!


11 Lilleulven Power 66.261 13 5097
Her sitter da Aslak, men har i tibet :| Hvem er den hemmelige dualen der? Har adla bra i de siste, tok en 7k by her om dagen,og jeg tror nok denne kontoen vil stige bra i de neste dagene :) Aslak har tidligere spilt i NB og i 3.14 på shining wolf! Men ja,denne kontoen kan nok kjempe om topp 5 etterhvert.


12 Terminator Power 63.881 9 7098
En engelsk spiller med navn scott og en norsk dual som jeg ikke husker hva heter. Men de Mista en by til Nonstopelig og fikk litt pryll på forumet, men tror ikke de brydde seg så mye ,men neimen se,nonstopelig har vist byen igjen. Så her har de tatt ut en stack fra PowerA,har bekjempa godt med tropper og farmer bra,ikke heilt i toppen, men ikke langt unna da!;)


13 yasir Power 63.467 13 4882
Laila og Yasir,tror balle også har begynt her nå. De vant v14 og har vell tenkte og vinne v18 også! Men skal ikke sette en stopper for det jeg! De lå høgere opp lista i starten. Men som sakt jeg tror ikke kontoen er godt nok til og kjempe om topp 5,men topp 10 kan de nok heilt greit greie!


14 Herr Granpa Power 59.817 10 5982
Granpa og Villa som sitter her,topp spillere som dessverre ikke er front, men som vil adle seg mot fronten vil jeg tro etterhvert. Her kan jeg ikke si annet en +++++ disse to ilag utgjør nok en av de beste dualen på v18, men kan de greie topp 1 da? Ja eller nei er spørsmålet!


15 Vassendgutane POWERa 55.798 10 5580
Sander og sikkert 1-2 til som sitter her,ikke noe overraskelse at de ligger på topp 15? Sander er go gutt som kan de meste om tw,og det vil jeg tro dualen også kan! Så denne kontoen vil nok stige oppover på rankinglista etterhvert;)


16 The Vigilante POWERa 55.626 9 6181
Trio,med Jokke,Niko og en som heter Harald. Har nok sett på seieren på tv2 zebra eller netflix eller noe sånt,eller kanskje det er han i arrow spiller på denne kontoen! Starter Nice(powerA) og fikk med mange topp spillere og du ser jo hvordan det går!


17 TW-guiden POWERa 54.046 9 6005
Zippy,må si jeg undervurderte deg på v18 zippy og jeg fikk møte dine trylle kunster da du adla meg,tror det er den største tabben jeg har gjort. Men som sakt nok om det,Zippy er ikke kjent som den som gir seg fort og sulter etter byer,og vi veit også han er godt stacka fra nice(powerA) men han har mye off skal se sies,gikk på en stor smell mot holo her i forje uke, men er vell snart bygd opp disse troppene og er klar for og slå på stor tromma og knuse de som står i veien hans og denne kontoen her kan lett ta 1.plass om han er inne for det,men Odd spiller også her som kan sine saker også!


18 Bexx POWERa 52.087 11 4735
Benja,for en spiller,late start,du så hvordan det gikk på bongosteen når han spilte der, han tok så og si de han ville ei stund på v14 og har vist seg fram her med og adla BTK,og ligger godt på rimmen så lett for han og få opp litt nukes uten motstand, men når han tilslutt kommer til front vil han bli ein vanskelig spiller og ta! dumt at vi ikke har så god tone lengre ;/:pP
Men har troa på denne kontoen:)


19 Zara Power 51.495 8 6437
Ikkje hørt så mye om det,veit du er ex-maskin, men var mange innom denne kontoen, men ellers veit jeg lite om deg, ligger utsat til for portugiseren og kan kanskje få seg en i fleisen om han finner ut og adle henne! Men rekner med denne kontoen lages det mere off en deff!


20 RaM77 Power 50.899 10 5090
Wow,hallo,dårlige spillere ,neida. Captain og Christian, kan sine saker,de beviste de godt på v14 ilag,var vell 2.plass eller 3.plass. Kan ikke si at det er så dårlig? Og her er de igjen,rekner med det finnes godt men tropper på kontoen her,kanskje litt mere deff enn off? Men ellers kan jeg lite om dere, ligger også i faresone mot Porto fyren, så burde kanskje ta en aksjon mot han?


21 Lemmy Power 50.790 7 7256
Orignale birken som spiller her, blir nok svidd av 1-2k pp dagen her :D men har man råda så hvorfor ikke,har 7 byer og 7k i gjennomsnitt,ikke dårlig,men er ikke den beste i forsvar og liker og adle barbarer.


22 Bacardi Razz POWERa 49.855 8 6232
Roger ,Roger,Roger for en spiller sier jeg bare,kan nok de mest han her! de som har han som sin nabo,sier jeg bare lykke til og senere i spiller er det en spiller som gidder og sende fakes så har vi deg Roger:D 13k fakes på v10 fra deg og 23k på v1 hehe. Har adla fine byer og har godt med tropper han her! spiller også solo så du er rå!


23 fiskars POWERa 48.529 9 5392
Bård og Jon,har ikke hørt mye om det Jon, men du Bård,du er awesome :D en snill person og bli kjent med i tw :D og er min dual på v16 (hug) de kan sakeren sine og har brukt litt tropper som du ser, men er de god nok for en topp 15 eller enda bedre topp 10? Jeg veit ikke, men har bra med byer og ligger litt unna front, men har mulighet og adle seg ditt etterhvert;)


24 Pål Gunnar Mikkelsplass POWERa 48.019 8 6002
Wop wop,en gammel skiløper som spiller her da? :D minner meg om et nick Reidar kan bruke dette her synest jeg. Men ser ut som han har stått litt stille fortida med adling, betyr nok en ting at han sparer tropper til og gå på en større spiller! Så han her har jeg troa på,har også DP medalje. Men ellers veit jeg lite om deg

25 Kong Leopold Power 45.898 8 5737
Om jeg har rett spiller killern10 her ? Tror de lever litt i fortida eller har schizofren for de tror de er den værste herskern igjennom tide som tok godt over 6milllioner liv i Kongo, men lever ikke helt opp her enda,så er litt redd for det ikke er den orginale kong leopold som sitter,kanskje like greit? Men ellers veit jeg lite om kontoen,de kan iaf sakerne sine da!



Power:13 spillere
PowerA:11 spillere
Uten stamme: 1 spiller

Håper dere liker lista!;I)
 
Topp