Topp 25 spillere

DeletedUser

Guest
Er så morsomt at du nevner Steffen, var han på kontoen i 3 eller 4 dager? Patetisk magnar.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er jo du som setter seriøsiteten når du kommer med 100 off og 0 def...

var vel mer for å bevise at dem har kun adlet 1-2 nye def byer etter jeg stakk såvidt jeg vet og hørt.

Uansett torkild vet steffen var der i 1 uke men han var no i det minste aktiv. Uansett tar vi vek steffen blir resultatet av denne praten noe bedre?
 

DeletedUser

Guest
Magnar foreslår at du bare gir opp, argumentene dine er jo helt på trynet? Ikke aktiv? Hvem var det som satt oppe fra kl 11 tilbkl 4 vær morning?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Magnar foreslår at du bare gir opp, argumentene dine er jo helt på trynet? Ikke aktiv? Hvem var det som satt oppe fra kl 11 tilbkl 4 vær morning?

hvem var det som satt oppe fra 03:00 om natten til 23:00 om natten? Og når jeg spør om noen kan ta over sier bare alle at dem er opptatt ^^ hvem var det mon tro skal ikke nevne navn torkild men jeg tror du vet det torkild
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
var vel mer for å bevise at dem har kun adlet 1-2 nye def byer etter jeg stakk såvidt jeg vet og hørt.

Uansett torkild vet steffen var der i 1 uke men han var no i det minste aktiv. Uansett tar vi vek steffen blir resultatet av denne praten noe bedre?

Oh sist jeg sjekket hadde de ikke 100 byer og du beviser selv at de ikke har 0 deff byer.
 

DeletedUser

Guest
var vel mer for å bevise at dem har kun adlet 1-2 nye def byer etter jeg stakk såvidt jeg vet og hørt.

Uansett torkild vet steffen var der i 1 uke men han var no i det minste aktiv. Uansett tar vi vek steffen blir resultatet av denne praten noe bedre?

Da har du nok hørt/sett feil :)
 

DeletedUser

Guest
Rar måte du får denne infoen på da, i og med at det bare er meg og torkild som har kontroll på off og deff byer. og ja dere har oversit over neon av de, det er jeg fint klar over men å si du vet fordelingene er bare tull.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
1 xeroxy Cash 388.050 74 5244
De er fortsatt langt fremfor rank 2, men blir sakte men sikkert tatt innpå. De har stått på bra og farmer dagen lang. På tide å shippe ut ressurser til resten av stammen snart Odd :'(
2 qO.Op Cash 305.161 44 6935
En av Cash's krigsguder. Knuser seg stadig lengre og lengre utover på sør-vest fronten sammens med flere.
3 mrzhalt Cash 288.513 43 6710
Koser seg langt bak og moser på med nukes og deff til fronten. PS: er du i en skypechat med Ruben(ene dualen her) så skriv: Ruben, Rub eller Mrzhalt. Da får han varsel (støttes) Rub it in :cool:
4 Port Royal VII Cash 247.418 36 6873
Er jo noen "nye" her. Begynner vel å bli varm i trøya og har funnet seg litt dødt hudvev under seg som fjernes uten store vansker(Andrek)
5 FalckKiller69 Cash 228.639 38 6017
Koser seg på rimmen og nuker/adler seg sagte men sikkert fremover sammen med Port, qo.op og XocoX
6 salomon AN 185.333 30 6178
Gjort en god job sammen med Elina tidligere mot Cannavaro, litt skuffet over de siste nukene dine. Virket veldig som du sendte de på måfå uten store planer for å adle.
7 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- AN 182.749 43 4250
Kontoen på v19 som har underkastet seg gråbytaktikken. Virker dog ikke som det har fungert. Vært frahenværende hele verdenen og ikke gjort stort ut av seg. Litt skuffende :(
8 Elina AN 176.957 32 5530
Gjort det veldig bra. Virker som kontoen finner fiendebyer uten særlig mye tropper og adler smart. Den spillerern i AN jeg helt klart frykter mest.
9 p0kemonZ Cash 174.387 27 6459
Fått veldig god hjelp fra MrZhalt og Xeroxy. Har nå så og si fått adlet ned Ras al Gul! Woopwoop!
10 Number Six AN 156.760 27 5806
Koser seg i rimmen. Blir spennende å se hva du får til etterhvert. Usikker på kvem som sitter her men har for meg at jeg såg deg i en av de større stammene på v5(Not sure though).
11 MadWorld Cash 150.786 23 6556
Andreas et moi! Flott deling av deffansive og offansive oppgaver mellom oss to ;P Vi funker bra sammen:luck:
12 Andrek AN 150.001 20 7500
Faller sammen mot Cash virker det som. Forsåvidt under veldig stort press men hadde forventet mer.
13 Showtime AN 140.526 27 5205
Graffyz med nytt navn? :s
Om det er graffyz så er det i allefall en av de i AN jeg har større respekt for.
14 peace 4ever AN 104.383 17 6140
En som var med i Teemo. Husker ikke hvem som spilte der men han vokser gjevnt. Gleder meg til å se hvilket kaliber kontoen er av når han begynner å krige mer.
15 lurvee Cash 99.362 15 6624
To(?) veldig koslige typer. Lurvee er så god at han kan sende tog over flere sec uten at fienden sniper^^ #Skillz
16 X O C O X Cash 83.640 15 5576
Jobber bra i vestfronten og har fått fjernet Kims! Moy bueno!
17 norseman Cash 73.020 12 6085
Koser seg i rimmen men la deg ikke lure! Bidrar med alt han kan og er veldig hyggelig!
18 Unvts AN 66.250 15 4417
Usikker på om Jostein har gitt seg men er vel fortsatt en danske eller to her? ^^
Veldig god musikksmak og blir spennende å se hva de får utrettet.
19 Trevor Philips AN 63.667 18 3537
Vet lite om personen og sett lite til han.
20 gullungen95 AN 52.363 11 4760
Eks-Teeto spiller. Vet lite om personen men vokser jevnt og trutt. Blir spennende å se hva han, unvts, wrjw69 og peace gjør utover verdenen.
21 wrjw69 AN 50.300 10 5030
Enda en eks-teeto. Vet lite om han men ja, blir spennende å se hvordan han gjør det videre.
22 Porfyrion Plan C 45.003 10 4500
The last membur of Plan C rising? :p Dunno, ligger litt rart til i fronten så blir artig å se om han blir adlet bort eller en gud i readling, sniping osv.
23 Instinct Cash 42.297 9 4700
Nissen på låven! Min kjøre co-moldenser :p Flink og koslig type. Heia Molde!
24 kLabB og BaBB Plan C 30.420 9 3380
Nvm, var visst enda et plan C medlem her. Ikke veldig stor troa på at han overlever mot qo.op med et bygjennomsnitt på 3,3k.
25 cannavaro Cash 29.095 8 3637
Han har mistet litt men kommet sterkt tilbake! He will surviiiiiive, eye of da tigur!.

Til slutt vil jeg gjerne nominere Frankrike til Ice Bucket Challenge. Mamma og pappa elsker dere og jorda er flat.
Toodaloo you chinese nuts :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Top 25 Spillere!
Siden jeg har kjennskap til ytterst få folk på denne verdenen blir det mer en analyse om hva de har oppnådd i stedenfor å snakke om hva de kan og hvem de er osv


1. xeroxy Cash 387,111
- Er vel Odd og Jostein + et par til som spiller her? ja uansett. Disse leder soleklart rank 1 for tiden og farmer ekstremt mye som sier noe om aktivitetsnivået deres og kanskje et par lk byer?
Nå har ikke jeg fulgt med så lenge da men de har vel ivertfall i starten vokst på litt lette byer og nå i senere tid en del på Sabeltann byer men disse folka kan nok krige som vi nok kommer til å se mer til når de kommer i front mot noen aktive mennesker som gjør motstand. Alt i alt en konto som sikkert kommer til å holde seg i toppen lenge enda.


2 qO.Op Cash 300,829 43 6,996
ingen anelse hvem som spiller her så blir igjen mer snakk om prestasjoner ingame.
Mye adlinger av fiender på denne kontoen her, det liker vi rank 1 ODa og rank 2 OD sier også sitt om at han har møtt på en del motstand i adlingene sine. Men selv etter så mye kriging er nok kontoen enda fullpakket med tropper klare til å adle deres neste mål, hvem nå enn det blir.. Kan ikke se at det er ånn kjempemye farming her men kontoen holder rank 2 så blir nok en god del farmet her også. Folka her virker ivertfall som noen farlig gode off spillere som er en av de viktigeste kontoene i fronten til Cash.


3 mrzhalt Cash 287,872 43 6,695
Enda en konto jeg nesten ikke vet noe om gitt er vel Simen som spiller her Kanskje med noen nye duals? Uansett.
Virker som en farlig god offensiv konto dette også ligger rank 2 på ODA, Kan ikke se noen spesielle adlinger av store spillere da så han har vel kanskje heller fått ODA ranen sin ved å hjelpe andre. Som sagt er jeg enda litt uinformert. en ganske Safe konto dette som ikke har så mye andre muligheter enn å adle grått om han ikke heller prøver å adle seg til front.


4 Port Royal VII Cash 247,337 36 6,870
Gamle lederen av Cash dette vel, er vel ganske mange som har vært innom denne kontoen og de har vel dabbet av litt etter de 2 hovudeierene forlot kontoen. De har adlet litt av både Kims og Andrek da kan ikke gi alt for mye credz for kims adlingene i og med at Qo.op fjernet det este av troppene som var på kontoen der før dere begynte.
Uansett så er det en sterk konto med en ganske stor safezone som kanskje kan bli ligg kjedelig i lengden?


5 FalckKiller69 Cash 228,221 38 6,006
Hvem som sitter her nå har jeg ingen ide om, vet bare at Olvedn var her en stund.
Som de andre er det mye spilleradlinger her men ser lite av noe fiendeadling da, blitt bedre nå i det siste da som de har readels krig mot Andrek som det virker som om Andrek vinner?
Litt usikker på hvilke ferdigheter disse folka har og hvordan byene deres ser ut, men om det er noe som helst som olvedn hadde/har på v18 så er det nok ganske mange off byer.


6 salomon AN 185,333 30 6,178

Første spilleren ikke fra cash jo :eek:
Her spiller da jeg og Torkild, skjedd litt med denne kontoen da det var snakk en backstabbing en stund. Dette skjedde da før jeg kom inn på konto og er vel skjedd litt endringer i hvordan kontoen er satt opp siden den gang :)
Men får vel heller si litt om kontoen generelt da, begynt å få litt fiendeadlinger etter Cannavaro gik over til Cash og vi fikk snappet opp et par byer før Han våknet helt. Kontoen begynner og å få en utvidert front som jeg ikke er helt fan av selv da jeg liker å være mer forberedt før jeg går til front selv om jeg fikk litt erfaring med å forsvare meg uten tropper etter jeg kom inn på lex kontoen v18.


7 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- AN 182,268 43 4,239
Plan b spiller nr2
Magnus og magnus som Spilte her killern magnus slutta vel for en god stund siden og etter det har det bare vært habbomagnus som har vært her, selv om jeg mistenker det var ekstremt lite motivasjon og derfor det er kommet nye eiere inn på kontoen. Er en viktig konto i krigen og håper den kommer til front snart så vi kan få brukt litt av nuksa deres. Veksten har da økt ganske mye i det siste så kan skje mye med disse.


8 Elina AN 181,770 33 5,508
Elina da, mener det er en v4 spiller? de har skills og er en ekstremt farlig frontkonto
Adlet en del av cannavaro i det siste sammen med Salomon, så har vokst en god del. Er vel for tiden en av de farligeste kontoene du finner i An/plan b og blir nok et vanskelig mål for cash.
utifra ODA statsa virker det som det har vært noe motstand når de adlet men dette ble nok de nok fedig med fort. Som sagt en av de viktigeste kontoene i AN


9 p0kemonZ Cash 175,881 27 6,514
Håkon spiller vel her om jeg forstod rett?
Vet lite om han men han/de adler bra, mye fine adlinger av både Ras al Ghul og Sabeltann og OD ranken tilsier at dette har de kjempet mye for. Viktig konto dette og gitt og fronten her har nok mye å si på om motivasjonen til å forsvare seg når den tid kommer er der eller ikke.


10 Number Six AN 161,849 28 5,780

Kjempegod off spiller det her og kan ikke i annet enn at jeg gleder meg til dere kommer til front ikke så kjempemye OD enda og heller ikke så veldig imponerede adlinger men er vel sånn på rimmen, til gjengjeld er vel kontoen fullpakket med tropper som kan brukes når de får front


11 MadWorld Cash 152,322 23 6,623

Akt jeg vet om de her er at det er minst en god deff spiller her
var vel også dere som reddet cannavaro med å ta kv der imens han var borte eller tar jeg feil nå? Uansett en god konto som kan utføre mye.


12 Andrek AN 150,015 20 7,501

Sterk konto dette også Andre og Helga som spiller her de har vel for øyeblikket en readlingskrig mot flere av folka fra cash så da får vi vel se hvem som har mest adels til slutt og om de klarer holde presset oppe til Cash blir tomme. Så enda en viktig frontkonto i denne krigen.


13 Showtime AN 141,184 27 5,229

Graffyz her og må egentlig si jeg er litt skuffet over disse. Ja, de vokser men når de ikke gidder å bidra på noe som helst da er det liksom helt bortkastet.


14 peace 4ever AN 105,272 17 6,192
Gammel teemo spiller her vet heller lite om denne kontoen så får heller si mer på neste liste


15 lurvee Cash 94,254 14 6,732

Ex-teemo her også vet lite om han her også annet enn at han liker å stacke byer. Lite tips btw, trekk støtten du har hos fienden xD


16 X O C O X Cash 84,164 15 5,611

Virker som kontoen her har fått litt bank mistet 2 byer til Andrek for et par dager siden men de fikk han nok ikke gratis. Har hatt et par fiendeadlinger men utenom kims er det ikke så alt for mye å skryte av.


17 norseman Cash 74,362 12 6,197

Sett lite av deg og det jeg har sett er lite imponerende egentlig. noen småadlinger som du ikke har kjempet alt for mye for men er jo da en rimspiller så har ikke så mye annet valg heller. Får se da om du adler deg til front snart da eller så tror jeg du kommer til å bli lei..


18 Unvts AN 73,275 16 4,580

En danske og en til.. Lite ODT på de folka her men kommer seg nå litt, har ikke tvil om at kontoen har både tropper og skills til å bruke de fornuftigt, fjernet vel en av lurvee sine deffbyer på enklest mulig måte i dag, nemelig selvangrep Så får vi se hvordan utviklingen blir videre, Holder de stand eller blir de knust? "Time will show"


19 Trevor Philips AN 63,884 18 3,549

De gutta her er det ikke tvil om at kan om de vil, selv om jeg er ganske sikker på at det brukes litt for mye tid på Classic som derfor hemmer veksten her veldig, får vel bare håpe at de gjør et comeback snart.


20 gullungen95 AN 54,300 11 4,936

v1 spiller vel? Er vel mange som kjenner han (ikke jeg da) Så kan vel ikke tvile på at de har skills til å vokse så får vi se om Cash bestemmer seg for å fokusere på de her eller om de skal få vokse uforstyrret.


21 wrjw69 AN 51,699 10 5,170
vet absolutt ingenting om deg desverre.


22 Porfyrion Plan C 45,547 10 4,555

Denne fyren er en konge støttespiller, ber du om deff får du det Uansett om det er 50 eller 5000 defftropper. Han her stiller alltid opp og det skal du ha all creedz for.


23 Instinct Cash 42,941 9 4,771
Eirik"fjøsnissen" vel? Du har vel det som trengs til å bli stor og en viktig konto men sånn som det ser ut nå er du ikke så aktiv som du kanskje burde vært?


24 cannavaro Cash 31,177 9 3,464


Kontoen mistet mye byer i det siste men virker som det er stabilisert seg nå. Vet du er en konge deffspiller. Forlot også Plan B til fordel for Cash for en stund siden og selv om jeg syntes det er råttent gjort forstår jeg godt grunnlaget. :)


25 kLabB og BaBB Plan C 30,589 9 3,399
vet lite om deg og så blir ingen kommentar..​

Cash=Rød
Plan familien=Grønn
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
deres ser ut, men om det er noe som helst som olvedn hadde/har på v18 så er det nok ganske mange off byer.

Hva vet du/dere om mine dekorerte pallader av død som jeg har? Og mengde? :/

Btw er på XOCOX nu
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Rank 1 - xeroxy
Gjengen som ruve på topp. Har hatt altfor lett vei til rank 1, og aktivitet er nøkkelen til deres "suksess". Flaut dårlig OD på disse gutta, men det er aldri en fordel å ha mye OD i alle spillets faser.
Oddsen er nok på deres side.

Rank 2 - qO.Op
To staute karer som spiller her. En av dem spiller kun via telefon og apps, men det har ikke hindra han fra å maltraktere våre naboer. Blir feil å si at det er en offensiv konto da det er veldig mange forsvarsbyer, men er aggressiv som få andre og bruker tropper på nuking fremfor farming da det er mye lettere og nesten like lønnsomt.
Ruver på OD toppen med god margin, som kan tyde på sterk motstand da kontoen også er blant dem med mest ODD.
Muligheter for at dem tar igjen xeroxy etterhvert som AN bryter sammen.

Rank 3 - mrzhalt
Rim-konto med relativt god OD som har vært flink å nuke for sine venner i front. Sies at de skal jobbe med å komme seg i front, nok en positiv ting.
Har trua på at de kan utrette gode ting når de kommer i front.

Rank 4 - Port Royal VII
"Nye" eiere som endelig har funnet seg til rette på kontoen og har fått kontroll over den nylaga fronten sin. Typene her slår meg til å være veldig fokusert på å kun hjelpe seg selv, og står heller å ser på at stamme"vennene" faller fremfor å donere litt av de uhorvelig store mengdene tropper de besitter.
Håper og trur at de også kan begynne å bidra litt mer til stammen og ser lengre enn til sin egen nesetipp.

Rank 5 - FalckKiller69
Her sitter to gutter som iaf. tidligere har hatt store problemer med å dodge innkommende angrep, noe som har vært til veldig stor glede for spillere som Andrek.
Vokser jevnt og trutt, men får det ikke helt til å løsne under kampene mot Andrek. Det vil nok ikke ta for lang tid før de kommer seg gjennom det hindret. Stort potensial.

Rank 6 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Første som slår meg på denne kontoen er farming og adling.
Sitter på mange byer med disse har gjerne ikke så mange poeng, men tviler ikke på at de besitter litt tropper. Virker som at de sitter og venter på at stormen skal komme på døra deres, og bygger seg opp til den dagen kommer. Bruker forsåvidt også tropper på å forsinke motstanderne sin fremgang.

Rank 7 - salomon
Dette slår meg som en middelmådig konto, men har sannelig tatt sin del av cannavarro-kaka, muligens noe readling. Virker ikke til å ha møtt for mye motstand på sin vei, så gjenstår å se hva de har på lager til de møter de store gutta. "Deadman walking"

Rank 8 - p0kemonz
Chaosisalex har virkelig kommet tilbake med et brak. Denne kontoen gikk fra å være en OK konto til å bli en av de bedre for øyeblikket. Stor pågang og mye motivasjon gjør at de muligens sitter med den beste formen for tiden. Såfremt disse to gutta klarer å holde det hele gående er dette en konto å se opp for, de kommer til å nå høyt.

Rank 9 - Elina
En konto jeg har hatt dårlig trua på, og med mye lette adlinger så føler jeg meg ikke så skremt over hva de har å tilby. Har adlet endel byer fra canna, men virker til å miste byer tilbake til han. Fremtiden her virker ikke å være veldig lys, er her grunnet Cash sin nåde.

Rank 10 - Number Six
Konto som styres av 6 spillere? Har ikke mye peiling på denne gjengen, og ut av det de har prestert på denne verden må ranken deres være det eneste som er noe positivt. Lat på offensiven og virker til at de eneste angrepene de har hatt mot seg er deres egne. Mulig disse også sitter å bygger seg opp før det smeller.

Rank 11 - MadWorld
Dette var en konto jeg hadde stor tru på under tiden de spilte i Teemo. Høy OD og knallharde kamper mot Raz al Ghul kan ha satt sine spor. Det at p0kemonz har vært veldig aktiv på den fronten og muligens har snappet opp byer forran nesa på disse gutta kan være en forklaring på at de ikke har levd helt opp til potensialet. Håper disse snart setter på turboen og kommer seg oppover listene igjen.

Rank 12 - ShowTime
En konto forent av to. Merg mellom to kontoer er vel forklaringen på at de er helt oppe på rank 12. To greie spillere her som ikke gjør for mye av seg selv, stille og rolig?

Rank 13 - Andrek
Dette er kontoen i AN som virkelig skal ha skryt for det arbeidet han har lagt ned. Readler, adler og nuker enkelte Cash spillere halvveis i fillebiter. Har mistet noen byer til Cash den siste tiden og veksten har brått tatt slutt. Sitter med veldig høyt gjennomsnitt per landsby, og kunne godt ha unnet seg å adle litt flere byer.
Denne kontoen er AN si qO.Op, høyt gjennomsnitt per by og en av de med høyest OD på begge sjangere. Om kontoen ikke får bistand fra sine venner i AN, kan det tyde på at skjebnen vil bli lik den Kims fikk. Den er uunngåelig.

Rank 14 - peace 4ever
Ex-Teemo konto som ikke har skilt seg ut nevneverdig. Ekstremt lav OD. Forventer ikke at det kommer til å skje noe større og spennende på denne siden med det første.

Rank 15 - lurvee
Liten konto, men aggressiv. Har tatt en større del av Kaptein Sabeltann, sin tidligere leder i Teemo. Har bemerket seg på slagmarken også før han kom over til Cash. Spennende konto å følge med på, hvor det kan utrettes store ting.

Rank 16 - X O C O X
Disse har vært i harde kamper mot Kims og henger dermed litt etter de i topp. Har gode venner i qO.Op som bistår dem på det offensive plan og håper og trur disse vil atter en gang komme seg mot toppen av lista. En liten trio her som sitter på mye skills, og så fort de får bygget seg opp etter sjokket vil de vise seg fra sin gode side. Stå på.

Rank 17 - Unvts
Eneste konto som har vært innom alle topp stammene, #1 Cash, #2 Teemo og nå AN. Har vært delaktig på krigsfronten og kjempet bra der. Noe er det som gjør at kontoen ikke er høgere opp på lista, så de får bare finne ut av hva det problemet er.

Rank 18 - norseman
Konto med veteraner som koser seg på rimmen, men de ser ikke på det som noe unnskyldning for å ikke delta aktivt i front. Kan nevnes at det er mye negativt forbundet med spiller her, men har ikke vært mye PR rundt dette siden v11 så fremt jeg kan huske å ha sett. Håper dette ikke måtte gjenta seg og at spilleren har "slått seg til ro".

Rank 19 - Trevor Philips
Ikke mye jeg kan si om denne, annet at jeg misstenker han for å bruke anabole steroider og alt av aminosyrer som markedet har å tilby. Adler gjevt og trutt, og har kommet godt i gang.

Rank 20 - wrjw69
Ukjent konto for meg, men kjenner til Carnelot. Tidligere Teemo spiller som ble med over til AN. Ser ingen lovende fremtid for disse gutta.

Rank 21 - gullungen95
Også tidligere Teemo spiller. Var med å vinne v1, og har den siste dagen fått endel angrep mot seg, men har så langt ikke tapt annet enn noe tropper. Gjenstår bare å se hvor lenge det varer før byene begynner å forsvinne.

Rank 22 - cannavaro
Har hatt veldig stor motgang, lite motivasjon? og virkelig fått noe å bryne seg på. AN har virkelig utnyttet kontoens posisjon. Det virker å bli med stabilt her nå som stammen har fått opp øynene og sendt sine krigere for å hjelpe denne gode og kjekke karen fra Finnmark. Canna er vel så god som alle andre på denne verden, og har alltid vært en del av rim/underdog stammer, så trenger bare å bevise en gang for alle at han er av topp klasse.

Rank 23 - Instinct
En Teemo spiller som kom inn i Cash. Liten konto, men har deltatt i adling av sjørøveren. Får se hva han kan oppnå videre.

Rank 24 - steimler
Spiller som har gått fra Plan C og tilbake på Plan B igjen, fant vel ut planen ikke fungerte som den skulle etter å ha fått regelrett rundjuling av Cash. Bygget seg litt opp etter store tap og kanskje kan kan vokse seg til nye høyder.

Rank 25 - oXimal
Den første ikke AN eller Cash spilleren på lista. Har gjort fine adlinger og bygger opp sitt eget lille cluster i sør-vest. Spiller med en kompis for gøy og lever godt på at AN og Cash er i tottene på hverandre. Kanskje han ender opp som en underdog og kommer å overrasker toppstammene med noen syke offensiver, senere i spillet.

Hva man ikke får gjort når man kjeder rævva av seg på jobb? Snakk om å kaste bort tiden på ingenting.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Finfin liste! Skal se om jeg får kommet med en selv i løpet av helgen.

Rank 6 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Første som slår meg på denne kontoen er farming og adling.
Sitter på mange byer med disse har gjerne ikke så mange poeng, men tviler ikke på at de besitter litt tropper. Virker som at de sitter og venter på at stormen skal komme på døra deres, og bygger seg opp til den dagen kommer. Bruker forsåvidt også tropper på å forsinke motstanderne sin fremgang.

Vi skaffet oss en frontby denne uka, og planen er å få tak i flere av dem for å hjelpe Andrek litt i fronten. Nå sitter vi ikke og venter lengre, nå kommer vi oss til krigen :)

Rank 21 - gullungen95
Også tidligere Teemo spiller. Var med å vinne v1, og har den siste dagen fått endel angrep mot seg, men har så langt ikke tapt annet enn noe tropper. Gjenstår bare å se hvor lenge det varer før byene begynner å forsvinne.

Skal sant sies at Xeroxy tapte vel litt mer tropper enn det Gullungen gjorde. Når angrepene ser slik ut, og Odd glemte igjen øksene gikk det ikke så ille. Føler jeg forventet litt mer av kontoen, selv om timingen var finfin :) Tror det vil gå en stund før kontoen her mister byer mtp. aktiviteten
 
Topp