Topp 25 spillere

DeletedUser

Guest
Merker jeg utsetter for mye nå, men er begynt ivertfall (whew)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 xeroxy Cash 379.203 73 5195
Her sitter odd og jostein som jeg vet om. Det utgjør ilag med resten et veldig bra team. Som endå holder på rank 1 på v 19 bussen. Ser ut til og gjøre det greit på krigs front også. Så blir spennende og se disse karene fremovar.

2 qO.Op Cash 295.928 43 6882
Vet ikke mye om dere. Men dere fikk en brå stopper i starten av spillet men har no kommet sterkt tilbake. Og er på vei rett opp. Blir spennende og se om dere når igjen rank 1 eller ikke.

3 mrzhalt Cash 284.280 43 6611
Simen her som jeg vetom no. Gjør det forsåvidt greit henger med rank 2 endå men om han vil holde det oppe er jeg mer usikker på. Gjør det dog veldig greit til no.

4 Port Royal VII Cash 239.489 35 6843
Denne kontoen har no fått nye eiere som har brukt tid på og bli bedre kjent med kontoen. Men har no begynt og adle litt igjen og ser ut til og vokse igjen. Har dog adlet en fiende by også idag.

5 FalckKiller69 Cash 217.827 37 5887
vet desverre ikke så mye om deg. Men du hvirker som en hyggelig fyr. Dog gjør du det veldig bra ig.

6 salomon AN 187.537 31 6050
Hører rykter om at Torkild endelig har fått liv i seg og endelig er aktiv. Var vel på tide var det ikke med en snitt på 30 min per mnd menst jeg og steffen var der. Er det ikke akkurat så mye å skryte over dog ser jeg en mye mer offansiv konto en før. Hvor lurt det blir er et annet spørsmål. Uansett er dette AN sin største spiller atm.

7 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- AN 178.228 43 4145
Etter killer10 slutta her deppa denne kontoen litt ned. Han andre magnus som er her snakker bare negativt og kunne aldri si noe posetivt eller være serriøs så lenge jeg var i den stammen. Noe jeg likte svært dårlig. Spørsmålet er om han har forbedret seg der. Det er jo viktig med posetive folk i stammen og ikke negative eller er jeg på bærtur?

8 Elina AN 174.615 32 5457
Du er aktiv i fronten mot Cash utenom det er de desverre ikke noe jeg vet om deg.

9 p0kemonZ Cash 171.684 27 6359
Etter at trezz fikk tatt en by fra deg under en IAp med plan B har du vokst fort opp igjen. Selv om jeg ikke vet om du har fått din 01 tilbake eller om din 02 forsatt står som hovedstad.

10 Andrek AN 161.556 22 7343
Jeg forventa mye av deg alikavel synes jeg du skuffet mot port royal sin aksjon. Som var skapt aleine av det på kontoen. Noe som er et sjangse spill i en krig. Jeg spår at du snart går utav topp 10 men er min spådom. No er det din jobb og bevise at jeg tar feil.
 

DeletedUser

Guest


6 salomon AN 187.537 31 6050
Hører rykter om at Torkild endelig har fått liv i seg og endelig er aktiv. Var vel på tide var det ikke med en snitt på 30 min per mnd menst jeg og steffen var der. Er det ikke akkurat så mye å skryte over dog ser jeg en mye mer offansiv konto en før. Hvor lurt det blir er et annet spørsmål. Uansett er dette AN sin største spiller atm.



Offansivt er alltid lurt! For da får man flere byer (støttes)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
7 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- AN 178.228 43 4145
Etter killer10 slutta her deppa denne kontoen litt ned. Han andre magnus som er her snakker bare negativt og kunne aldri si noe posetivt eller være serriøs så lenge jeg var i den stammen. Noe jeg likte svært dårlig. Spørsmålet er om han har forbedret seg der. Det er jo viktig med posetive folk i stammen og ikke negative eller er jeg på bærtur?

Magnus spiller ikke her lengre.
 

DeletedUser

Guest
Åhhh, please. Lag topp 25 lister. Ikke fortsett denne trenden
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at du sier det var 30min pr mnd mens jeg sto for alt av timing, def kordinering osv magnar?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Morsomt at du sier det var 30min pr mnd mens jeg sto for alt av timing, def kordinering osv magnar?

gjorde du virklig det Torkild?

la oss se jeg planla det første byene samt planla jeg aksjonene som var der.

Du sendte ut et tog mot 010 siden på den tiden hadde ikke steffen t-train på sin pc kan det stemme?

Ellers er det vel kun 3 byer du har adlet om vi ser ned til 015 ^^
 
Topp