Topp 25 spillere

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Jo, det er fort mulig å rive ned 1 nivå om gangen, og med antall nukes som var, så kunne det fort ha blitt en del bedre (nod)
 

DeletedUser

Guest
Jo, det er fort mulig å rive ned 1 nivå om gangen, og med antall nukes som var, så kunne det fort ha blitt en del bedre (nod)

VEL. Når det står 500 000 spyd. 100 000 sverd og nesten 100 000 TK SÅ rører ikke muren seg da vettu (clapping) Han mista jo 500-1000 spyd om gangen.. Følg med på speiderrapportene du (yes) OG over halvparten av nuksene var med ram og katas.. Og alle nuksene til kluddern var med rams og muren fikk ikke en skramme.. :p Så da er konklusjonen min slik at jeg kunne bare latt være å sende rams og katas i det hele tatt :p
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
VEL. Når det står 500 000 spyd. 100 000 sverd og nesten 100 000 TK SÅ rører ikke muren seg da vettu (clapping) Han mista jo 500-1000 spyd om gangen.. Følg med på speiderrapportene du (yes) OG over halvparten av nuksene var med ram og katas.. Og alle nuksene til kluddern var med rams og muren fikk ikke en skramme.. :p Så da er konklusjonen min slik at jeg kunne bare latt være å sende rams og katas i det hele tatt :p

Hadde dere sendt mot to byer hadde stacken bare blitt 250k spyd 50k sverd og 50k tk :)
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
1. xeroxy Cash 287.261 57 5040
De er fortsatt langt fremfor rank 2, men blir sakte men sikkert tatt innpå. De har stått på bra og farmer dagen lang, men de fikk ikke dagens raner i går, for der var det andre som sto på.

2. mrzhalt Cash 208.283 34 6126
Ja, her er de som snappet fra xeroxy sin DR. De gjør det greit bak der, og vokser fint. De har fått seg forbi Port nå også, noe de fleste så komme. Fortsetter de slik, kan de gi kamp om rank 1.

3. qO.Op Cash 196.293 33 5948
Da fortsetter de comebacket sitt, snapper rank 3 nå. De har greid å komme tilbake etter en uheldig start, og det kjempe godt også! De kan kjempe om rank 1 de og med mrzhalt og xeroxy, men først og fremst kommer til å bikke fram og tilbake om rank 2 med mrzhalt. Greier de og ta igjen xeroxy sitt kjempe sprang nå?

4. Port Royal VII Cash 188.092 29 6486
Nye personer inn her, og det ser ut som de prøver og etablere seg litt nå, har ikke vokst så veldig mye, men er nok sikker på at de gjør det bra etter hvert som de kommer i front.

5. FalckKiller69 Cash 167.329 31 5398
Egen konto her, med Olve og Fabian. Vi holder oss på rank 5 fortsatt, og spiser opp rimmen. Hva vil skje etter det? Det får tiden vise seg.

6. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Cash A 144.211 42 3434
Da har de også kommet seg opp igjen, etter en rolig periode. Og det byttes navn her ja, mulig vunnet lotto så mye de skifter kontonavn.

7. salomon Cash A 142.367 25 5695
Her går det bedre ja, gått opp 3 ranker siden sist, og har en grei ODA, men veldig lite ODD, så blir ikke sendt så mye nukes mot de her nei. Forsvarsstyrken hans blir nok testet snart.

8. Andrek Cash A 141.639 21 6745
Andrek ja, fortsetter og tar byer over 4k nærheten av ham, han spiser bare poenghorene opp nå, kanskje på tide og ta fienden? Vel vi venter på deg Andrek, så kjør på du.

9. Elina Cash A 136.348 27 5050
Fått seg på topp 10 siden sist. Som jeg sa om salomon, her blir forsvarsstyrken testet snart, for her var det lite ODD.

10. p0kemonZ Cash 117.068 19 6161
Her går det som det suser, husker at du slet mot Ras al Ghul, men nå overkjører dere ham, fortsett sånn, så forventer jeg muligens en topp 5 på dere. Dere har gjort det kjempe bra som front konto, og ODT er det bra med.


Noe dere lurer på, så er det bare å si ifra! :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Tenkte å smekke til med en liste her på forumet iom det er så veldig stille og rolig her om dagen.. Har ikke så veldig mye info om alle spillerne her men det får holde det jeg har :)

Listen ble ikke lengre enn topp 10. Men det er litt..

1. Xeroxy Cash 320,649

Her sitter Odd & Jostein, veldig aktiv og flink duo. v19's største konto og har vært det så lenge jeg har vært her ihvertfall. Leder forsåvidt med god margin også. De har levd rolig en stund men det ser ut til at de har begynt å adle litt fiende byer nå, så dette er jo veldig spennende og se om det er noen som klarer å stoppe dem?

2. Mrzhalt Cash 247,373

Her skal Simen ha mye creds, han sitter der så og si alene såvidt jeg har forstått og ligger enda høyt oppe i rank. Såvidt jeg har forstått så har de fleste kontoene her på v19 duals. Spennende å se om han klarer og holde aktiviteten oppe, iom. at kontoen hans ligger rimelig safe ifra fienden. Får satse på at en rutinert spiller som ham adler seg til front snart og smeller til mot AN.

3. qO.Op Cash 245,562

Her er det også flere spillere, kjenner faktisk ikke noe særlig til noen av dem utenom Simen/Kvæna. Altså enda en simen på topp 3. De har imponert meg veldig de siste dagene. Holder fronten og stormer over fienden. Tror og mener at alle på denne kontoen er flinke spillere. Regner med å se dem adle enda mer de neste dagene.. Kanskje de kan utfordre 1. plassen en dag? Hvertfall hvis de fortsetter slik. Store forventninger fremover.

4.Port Royal VII Cash 209.827

Her er jeg helt blank, vet faktisk ikke hvem som sitter her. Kontoen adler ikke mye fiendebyer heller. Den har stort potensiale, så blir spennende og følge med hvordan denne kontoen vil utvikle seg. Har levd de siste mnd på å adle spillere ifra andre små stammer, virker som de trives med dette.

5.FalckKiller69 Cash 189.858

Enda en konto jeg ikke vet spesielt om Olve og Fabian spiller her?. De har også levd sin siste tid på v19 ved å adle små spillere og barbarbyer. Håper de gjør noe mer interessant snart og begynner å krige. Det som er gøy :) Får håpe andre verdener ikke holder dem for opptatt!

6 salomon AN 173.475

Helt blank på hvem som sitter her.. Har adlet litt cannavaro byer i det siste og gjort en god jobb der. Forventer god motstand hvis du kommer deg enda lengre inn i fronten mot Cash ! En spiller jeg tror det er verdt og følge med på.

7 Elina AN 161.688

Enda en spiller jeg ikke vet noe om. Eller det jeg vet er at jeg ikke er særlig imponert av de offensive kunnskapene til vedkommende her. Men jeg er sikker på at h*n er bedre deffensivt. Har også adlet litt cannavaro byer i det siste. Så spennende og følge med her også ang fremtidig vekst :)

8. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- AN 159.992

Her sitter det visst en Magnus? Er ikke helt sikker på hvilken Magnus, men har hørt dette er en dyktig spiller. Har også adlet en del byer i det siste. Som en kan se så liker han også å adle ifra mindre spillere, så får satse på at han også slenger seg inn i krigen snart og adler litt fiendebyer :)

9. Andrek AN 152.839

En konto med mye front, kriger godt ifra seg og blir spennende. Denne spilleren adler litt av hvert, både fiende og småspiller byer. Har hørt han skal være flink, så er spent på og se hvordan han takler fronten sin mot spillere som kvæna, trym og heine? Tror han skal få det tøft, men hvem vet, kanskje det er fienden som får det tøffest?

10. p0kemonZ Cash 134.904

Velger ikke kommentere her.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
8. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- AN 159.992

Her sitter det visst en Magnus? Er ikke helt sikker på hvilken Magnus, men har hørt dette er en dyktig spiller. Har også adlet en del byer i det siste. Som en kan se så liker han også å adle ifra mindre spillere, så får satse på at han også slenger seg inn i krigen snart og adler litt fiendebyer :)


Nei, her spiller jeg ikke. Her spiller torkild.
 

DeletedUser

Guest
Fine lister ja, er jeg og Kristian som spiller på Salomon Håkon, ser frem til en frontkrig mot dere!:)
 

DeletedUser

Guest
Får jeg tid til å ordne en liste i morgen(i dag?) mon tro?
 

DeletedUser

Guest
Blir vist i morgen i stede. Så skal jeg prøve å få med alle 25.
 
Topp