Topp 25 spillere

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
13. MadWorld Teemo 16.418 4 4105 (+3)
Har adlet velig store byer; to 4k! Det er ganske bra, og med tanke på ODAen din ser det ut som om dette er noe du ikke har fått gratis!


FYFYFYFYF Du lagde lista for tidlig! sjekk nå <3 ellers utrulig bra liste!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Flott liste og initiativ. Syntes dog det ble litt mye ''vet ikke hvem du er'', og et litt overivrig bruk av ''likevel'' som gjør språket litt ensidig, for å være på den litt pirkete siden. En topp 15 spillere hadde nok vært hakket bedre, da de første ratingene var tatt fra øverste hylle, mens de siste, ja, det ser du nok selv. Liker tanken med kart, også.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Robert hadde 2 dualer på v16, først croa.. så var Tommy innom en tur.. men Robert har gjort det meste selv.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg og Simen spiller f.eks duo, vi spiller ilag uten noen "hei jeg er eier jeg styrer" greia på kontoen. Vi har bestemt at vi er likestilt i valg på kontoen, og om vi hadde giddet hadde vi laget en delt e-mail og.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Flott liste og initiativ. Syntes dog det ble litt mye ''vet ikke hvem du er'', og et litt overivrig bruk av ''likevel'' som gjør språket litt ensidig, for å være på den litt pirkete siden. En topp 15 spillere hadde nok vært hakket bedre, da de første ratingene var tatt fra øverste hylle, mens de siste, ja, det ser du nok selv. Liker tanken med kart, også.

På slutten blir det ofte "vet ikke hvem du er", da disse spillerne ofte lar være å ta intiativ for å gjøre seg kjent. Men joda, støtter et forslag for å lage en topp 15 liste istedet, da man kan bruke den tiden man gjør på å skrive "aner ikke hvem du er" til å skrive mer utfyllende om topp 15 istedet. Kan hende jeg brukte "likevel" altfor ofte ja. Husker å ha stusset over det engang, men så glemte jeg det nok. Takk for konstruktiv kritikk :D
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Tips te neste person som lager topp 25 liste. Snakk med moa før du legger ut lista si, cause Moatheblackman knows everything :D
 

DeletedUser

Guest
v7: Solo 100%.
v10: Jeg og Kenneth var likeverdige duals.
v12: Tok over kontoen veldig tidlig, 10-15byer. Hadde Kenneth som dual en veldig kort periode, bl.a mens jeg var på ferie.
v16: Bjørg ga seg vel i november, så jeg kaller det solo :p
 
Topp