Topp 25 spillere

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hiver inn en liten topp 10 liste, fordi ingen andre gjør det. Istedet for å klage og/eller oppfordre til å gjøre det, har jeg erfart at man av og til må ta saken i egne hender.

Sitter på jobb, som er grunnen til at jeg kjører topp 10 og ikke 15 eller 25. Beklager dette.


RankSpillerPoengStammeKommentar
1Xeroxy47.194CashDette er en irriterende god konto. Odd er en spiller jeg har hatt stor respekt for etter at han har vist gode ferdigheter på tidligere servere. Jostein er derimot ganske ny for meg, men etter å ha funnet en felles interresse i øl og annet sprøyt mens andre ønsker seriøsitet, har vi kommet godt overens. Kontoen er, så langt de holde seg aktive, å regne med i en god stund fremover
2Port Royal IV44.402CashHelt fra Port Royal, har denne spilleren nå flyttet seg over til .no. To supre spillere, som har vist ferdigheter i ypperste klasse siden start. Sammen med Xeroxy har disse to kontoene gått i brudd, og det er skjeldent ufortjent!
3FalckKiller6934.224CashNok en Cash-spiller. Han her er derimot litt mere anonym, og ønsker ikke å stå frem om hvor han har spilt tidligere. Til tross for at jeg ikke vet noe om tidligere prestasjoner, presterer han helt klart godt på v19. Såvidt jeg vet er det bare 1 spiller her - hvertfall slik det virker i skype chat - og om dette stemmer, står det stor respekt av det
4Habboagenten30.866Plan BKontoeier, Magnus, dra strået lenger enn de aller fleste om dagen og er skikkelig i støtet. Med rank 1 på v18 og 4 på v19, viser dette at det er en spiller av høyeste kvalitet. Jeg har tidligere spilt med Magnus, og jeg har sansen for karen og vet at han tar det meste hakket lenger enn de fleste andre - på positivt og negativt. Hva gjelder resten av kontoen, vet jeg ikke mye om, men de raner mye. EKSTREMT MYE!
5mrzhalt30.648CashMeg, megselv og jeg. Mange velger å ikke kommentere meg seg selv, men da jeg ikke har noen andre kontoer som jeg vet mere om enn min egen, velger jeg å slenge inn en komentar på meg selv. Dette er en konto som stort sett gynger mellom 3-6, og det forundrer meg ikke om den hopper litt lenger opp i løpet av dagen. Det blir farma godt hver dag, selv om der ikke strekker til medaljen, og det er god motivasjon med mange forskjellige, men samtidig veldig like spillere, samlet på kontoen. Jeg har faktisk lagt fra meg facebook til fordel for dualchatten, da man får nok forskjellige inputter av denne gode gjengen på omtrentelig 16-17 forskjellige spiller. Nå lyver jeg, men gjengen er topp uansett. Takk for at dere holder ut med meg!
6Salomon27.876Plan BDiplomaten i Plan B. Jeg har mine meninger om hvordan han tok denne rollen, men uansett hva jeg mener om det, så står Plan B fortsatt på beina. Torkild og Magnar gjør det helt klart bra IG, og henger fint med i svingene, da en 6. plass i skrivende stund ikke er en dårlig prestasjon
7Andrek27.876Plan BNok en skikkelse å se i ledelsen til Plan B, som også har prestert godt i spillet. Jeg kjenner ikke til spilleren, men håper han fortsetter å prestere godt, da vi trenger flere nye skikkelser på nye verdner. Keep on going! Merk: Mens jeg skrev listen adlet kontoen en by, og vil derfor ligge på 6 og ikke 7 plass. Jeg tar derimot ikke hensyn til dette, da jeg hadde startet å skrive
8X O C O X24.931CashTrym og The Hound. To fantastiske gode personer man bare må like. Spillmessig er jeg litt skuffet, da jeg vet Trym kan mye mere. Sansynligvis henger dette sammen med at tiden ikke har strekt helt til i sommervamen, noe jeg skjønner. Kontoen internadla The Hound, og fikk derfra en by på gode 6k. Jeg håper disse gutta fortsetter, og gjerne girer på et par hakk for å komme seg topp 5, for det har de skillsene til å klare
9Kaptein Sabeltann24.748TeemoRoger starter nok en gang opp suksessstammen Teemo. Denne karen henger alltid med på en server og presterer som regel veldig godt. Han har tidligere hjulpet meg på HP11, men som spiller på TW-guiden på v18 og rank 9 på v19, har han virkelig satt ned giret. En utrolig omgjengelig type, men som har en tedens til å ta litt slækt på det. Man må heller ikke glemme Stian, som også er en flink spiller. Håper virkelig dere setter dere inn for å gjør det bra på denne serveren
10qO.Op23.684Cash"Han som alltid har vært der". Simen er en gjenganger på norske verdner, og har med seg det meste en TW-spiller trenger i ryggsekken. Jeg føler det skjeldent strekker helt opp, hvem vet hvorfor, men denne komboen med Mathilde har fungert før. Kan de vise reprise av seieren fra HP2 med Guan Yu? Kontoen hadde en veldig høy ODA veldig tidlig, og veksten sank fort etter det. Regner med at han smalt av alt for mye i noen angrep, men håper at det kommer seg opp igjen nå

Hiver også med en tabell som viser fordelingen av stammer på topp 10 og topp 25

CashPlan BTeemoPlan C
Topp 106310
Topp 258952

Om noen stusser over at det er avvik på 1 i topp 25, så er det fordi Graffyz er stammeløs.

Hade a!
Ruben
 
Sist redigert:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
1.

Spiller: xeroxy
Stamme: Cash
Poeng: 51696
Spiller(e): Odd, Jostein og Sindre


Kommentar:

Min egen konto dette. Gutta står på. Benytter anledningen til å skryte litt av dualsa mine.
Selv om jeg har humørsvingninger som få, så er det aldri noen sure miner fra dem, love you boys ;)

2.

Spiller: Port Royal VII
Stamme: Cash
Poeng: 46569
Spiller(e): Royal, Asle og Bjørn-Tore

Kommentar:

Ah, favorittkontoen min jo! Våre sjefer. Dette er en konto jeg får mer og mer respekt for. Royal styrer stammen med jernhånd og er også en ekstremt god person. Klare og tydelige beskjeder.
Asle viser også at han er en god og flink type i dette gamet, mens jeg har mine nattesamtaler med Bjørn. Veldig god konto, som vokser noe jævlig for tiden. Snittet på byene forteller alt, respekt til dem.

3.

Spiller: FalckKiller69
Stamme: Cash
Poeng: 35092
Spiller(e): SS


Kommentar:

SS altså, er i allefall det han kaller seg. Fyren gjør det i allefall veldig bra, og har steget mye den siste tiden. Snakker mye med han, og han forsnakker seg så ofte til meg, at jeg begynner å ha en viss anelse på hvem personen er. Ligger litt i bakgården til Cash, og har det stille og rolig så vidt jeg vet. Trivelig og morsom type.

4.

Spiller: mrzhalt
Stamme: Cash
Poeng: 34481
Spiller(e): Simen, Helén, Ruben og Jørn


Kommentar:

Om kontoen var godt bemannet og god fra før, så ja. Nå er Jørn inne der også. Så nå er dette en konto å se enda mer opp for. Ligger litt på baksiden av Royal og xeroxy, men det trenger ikke være noe dumt. Gode muligheter for utvikling i område sitt, og dem viser prov på hva dem kan allerede.
Mange som ikke liker Simen og Helén av visse grunner, men jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker dem. Ruben og Jørn sine navn prater for seg selv. Gode. Ekstremt gode.

5.

Spiller: HabboAgenten
Stamme: Plan B
Poeng: 33854
Spiller(e): Magnus, Magnus og Bård Andre


Kommentar:

Her har vi da folkene uten et liv ;) Neida, men disse farmer som FY. Makan altså. Tok raneren fra oss kl 23.51 en kveld. Takk for den.
Er ekstremt imponert over hvor mye dem farmer hver dag, og det vises videre i at dem adler tett og ofte. Har flest byer på v19 per nå, og det tror jeg dem vil ha en god stund fremover. Ligger i et fint område, med tydelig mange spillerfarms rundt seg som dem nyter godt av. Stor respekt for denne kontoen.
Magnus’ene har jeg ikke pratet stort med, men Bård prater jeg med jevnlig. Trivelig type, som jeg liker godt! En konto som vil være der oppe hele veien.

6.

Spiller: Andrek
Stamme: Plan B
Poeng: 30571
Spiller(e): Andre og Helga


Kommentar:

En konto som holder seg godt oppe. Syns dem adler smart og riktig. Nærmer seg en skikkelig front mot Cash nå, og det vil bli en god kamp mellom gode kontoer. Ikke sikker på hvem som vil trekke det lengste strået der nede.
Ikke noen spillere jeg prater med, men hadde et godt inntrykk av Andre da jeg var i Plan B. Forventer at dem holder seg oppe lenge. Håper MoA har sluttet å vekke dem om natten Andre?

7.

Spiller: salomon
Stamme: Plan B
Poeng: 28993
Spiller(e): Torkild og Magnar


Kommentar:

Ja, dette er en konto jeg har hatt mine stridigheter med, både på slagmarken på tidligere verdner og verbalt på skype. No hard feelings tho. 2 gode erfarne spillere som jeg vet hva kan.
Så vidt jeg vet er de fortsatt diplomater i Plan B, og jeg håper dere har løst gåten om hvordan dere tar den rollen. Henger godt med enda, litt overrasket over det kanskje men har en fint område for utvikling. Klarer dere å løse gåten i fronten mot Teemo?

8.

Spiller: Kaptein Sabeltann
Stamme: Teemo
Poeng: 28234
Spiller(e): Roger og Stian


Kommentar:

Hertugen og Diplomaten i Teemo. Ingenting vondt å si om disse gutta, og det er i allefall gode og erfarne personer her. En konto som forventes å være i toppen gjennom hele verdenen. Spent på å se videre utvikling i Teemo-clusteret og videre kamper mot Plan B. Denne kontoen er en klar favoritt i mine øyne til å gjøre det ekstremt bra i krigen mot Plan B.

9.

Spiller: qO.Op
Stamme: Cash
Poeng: 27174
Spiller(e): Kvæna, Mathilde og Jo


Kommentar:

En konto som kom fort ut av startblokkene, men har møtt sine fartshumper på veien, noe ODA’en viser klart. Vært noe uheldig med nukes. Men når det er sagt, så er det de som har det beste snittet på byene sine. Store fine byer, og ligger i et område perfekt for videre utvikling. En viktig konto i krigen for Cash.

10.

Spiller: X O C O X
Stamme: Cash
Poeng: 25166
Spiller(e): Trym og The Hound


Kommentar:

Ah, Trym! Trym er en herlig person. Også har vi den ukjent The Hound.. Like irritert over at jeg ikke vet hvem du er!
God konto, som forventes å stige høyere på ranken etter hvert. Pen beliggenhet og med en liten front mot Andrek og Kims. Fine muligheter for videre utvikling og dette er en konto som jeg håper fortsetter videre utover v19. Herlige folk!

11.

Spiller: Elina
Stamme: Plan B
Poeng: 24762
Spiller(e): Roger


Kommentar:

Her var jeg jammen meg usikker på hvem som var, så da må man sende en melding å spørre. Jammen fikk jeg svar også!
Spilte tydeligvis under samme navn på v4, i BNP. Og han har også spilt som Black Adler. Om noen lurer på hvor navnet Elina kom fra, så er det kontoen oppkalt etter katten!
Han var også med i HP runden i disse tider i fjor, rank 3 og vinner av Hp’en. Håper å bli enda bedre kjent med deg!

12.

Spiller: Graffyz
Stamme: Ingen
Poeng: 22471
Spiller(e): Christian (og SkyStoner?)

Kommentar:

Har internadlet SkyStoner og løftet seg litt på ranken, men er stammeløs. Ligger i Plan B område, så en stamme er kanskje ikke det letteste å finne etter at du forlot Plan B. Dog ser det ut til at du per nå ikke er i krig med dem, så du kan fort vokse og stige på ranken videre.

13.

Spiller: MadWorld
Stamme: Teemo
Poeng: 22101
Spiller(e): Johan og Jostein

Kommentar:

Johan har jeg hørt så mye bra om, at man vet ikke hvor man skal starte. Jostein ble jeg litt bedre kjent med de siste dagene, v19’s intervjuer.
Ligger fint plassert sammen med resten av Teemo, i fin front mot Plan B. Noen gutter jeg vil bli bedre kjent med, så håper å se dere lenge her på v19

14.

Spiller: Unvts
Stamme: Teemo
Poeng: 19931
Spiller(e): Rasmus og Patrik


Kommentar:

Våre danske venner! Stakk til Teemo, mens dem enda var i ally med Plan B. Synd per nå, da dette er en konto vi gjerne skulle hadd i Cash. Men i allefall glad vi er på samme side i krigen nå.
Slik jeg oppfatter det er disse danskene veldig gode spillere, som folk forventer MYE av, så rank 14 står ikke helt i stil enda, men det endrer seg vel?

15.

Spiller: xkill3rx
Stamme: Plan B
Poeng: 19048
Spiller(e): Jan

Kommentar:

Ikke fått pratet så mye med Jan i det siste, its a shame :( Men du er fortsatt en av de jeg respekterer mest innad i spillet. Pent plassert i bakgråden i Plan B. Veldig gode utviklings muligheter. Spennende å se hva du får bidratt med i krigen fremover.

16.

Spiller: Ras al Ghul
Stamme: Plan B
Poeng: 17226
Spiller(e): Loki/Hiko

Kommentar:

En ting skal sies, fra denne kontoen brukes off-troppene i allefall! Om du sitter igjen med noen etterpå, det vet jeg ikke, men dem skal tydeligvis ikke stå stille.
En konto jeg forventer minst 10 plasser opp på ranken, da jeg vet hva du står for. Så litt skuffet har jeg vært over denne kontoen, men det har kanskje noe med ODA’en å gjøre.

17.

Spiller: karo
Stamme: Cash
Poeng: 15440
Spiller(e): Fabian og karo


Kommentar:

Fabian har vært mye alene den siste tiden, men nå er dem 2 på kontoen igjen. Ligger litt inneklemt i nord-øst med litt lite adlingsmuligheter, men dem tar det dem kan ta. Blir en bra konto å ha med seg videre!

18.

Spiller: bblackburne
Stamme: Plan C
Poeng: 15259
Spiller(e): ???


Kommentar:

gomsen2, tydeligvis. Det var det eneste jeg fikk ut av kontakten med han. Spilte tydeligvis på v15 under gomsen2.

19.

Spiller: cannavaro
Stamme: Plan B
Poeng: 14010
Spiller(e): Frank


Kommentar:

Frank her altså, og jeg vet fortsatt ikke så mye mer enn at fyren er god defensivt. Front mot Teemo, så vil tro du får bruk for de egenskapene.

20.

Spiller: Bambam
Stamme: Plan B
Poeng: 13983
Spiller(e): Thorbjørn


Kommentar:

Jeg har vel tidligere gjort det klart hva jeg mener om han. Så det dveler vi ikke mer med.
Stiger mer på ranken nå, så det ser bra ut. Virker også som det er bedre stemning i Plan B for tiden, så det går kanskje bedre? Adlet en by etter at jeg startet på listen, men oppdaterer ikke det nå.

21.

Spiller: lurvee
Stamme: Teemo
Poeng: 13157
Spiller(e): Ola og Kristian


Kommentar:

Ola er visst en 31år gammel 3barnsfar, som var med å vinne v9, mens Kristian er bedre kjent som SheepHappens.


22.

Spiller: p0kemonZ
Stamme: Cash
Poeng: 10585
Spiller(e): ???


Kommentar:

Vet faktisk ikke hvem som spiller her. Hatt en vanskelig start, ca midt i verdenen. Ser ut til å gå bedre nå, så vi håper du får stabilisert deg og vokst fremover.

23.

Spiller: peace 4ever
Stamme: Teemo
Poeng: 10283
Spiller(e): ???

Kommentar:

Denne kontoen vet jeg ingenting om, dessverre. Har sendt dem en melding IG, og vil redigere tråden min så fort jeg får svar, dersom jeg får svar.


24.

Spiller: steimler
Stamme: Plan C
Poeng: 9176
Spiller(e): ???


Kommentar:

Denne kontoen vet jeg ingenting om, dessverre. Har sendt dem en melding IG, og vil redigere tråden min så fort jeg får svar, dersom jeg får svar.


25.

Spiller: TreaSure Hunterzz
Stamme: Plan B
Poeng: 8624
Spiller(e): Ingen lengre?


Kommentar:

Virker som kontoen internadles, så sier ikke mer om denne.

3 overraskelser:

1. FalckKiller69 - Forventet ikke at du skulle hoppe opp å gjøre det så bra
2. Elina – Helt ukjent konto for meg fra før, så dette var overraskende :)
3. xeroxy - Jepp, jeg er overrasket over oss. Dette hadde vi ikke trodd da vi startet, mye bedre enn forventet.

2 skuffelser:

1. TreaSure Hunterzzz – Internadles tydeligvis, hadde store forventinger her.
2. Ras Al Ghul – Forventer mer av deg Loki

Disse tror jeg vil komme inn på top 25 snart:


Instinct: Han her kommer nok fort opp i top 10 også, veldig god spiller!
Bexx: Store forventninger til denne kontoen
Trevor Phillips: Ikke møtt noen av dere IG før tror jeg, men det prates om dere med STORE ord.


Dette blir da min liste, konstruktiv kritikk taes imot med glede.
Håper dere liker lesningen.
 
Sist redigert:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Etter å ha levert 2 lister selv nå, så håper jeg flere slenger seg på å lager lister :) Grønt fra meg så lenge listen er saklig :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er det mulig og få en ny liste snart er litt utdatert så orker ikke og lage en ny samt er det vel jeg og odd som står for flest lister så :p

blir grønt fra meg igjallefall til den som orker og lage en :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
dette er det tammeste offentlige forumet jeg har vært med på noen gang -_- og at det er ingen andre som orker og lage en topp 25 liste er for meg irritabelt uansett her kommer en kort og grei topp 10 håper folk nyter den i det minste. Og synes dere den er dårlig lag en selv eller hold igjen kjeften ^^

1 xeroxy Cash 112.763 22 5126
Gjør det veldig bra IG fått økt litt ODA og ligger no på en rank 6 der med 142k ser også ut til og fått dannet seg et fint cluster spørsmålet er om dem bygger seg bakovar eller lengre inn i front?

2 Port Royal VII Cash 91.439 18 5080
Asle har jeg snakket mye med i det siste. Dem gjør det også bra med adling har begynt igjen etter en pause og vet at dem har mye på lager. Men kan dem nå igjen rank 1 som har begynt og få en luke?

3 mrzhalt Cash 78.592 16 4912
Kanskje kontoen som har inponert meg mest her på v 19. Hadde såvidt hørt om deg før og det ikke som en veldig stor spiller. Men ligger bra på en rank 3 her. har dog ikke så alt for høy ODA 122k og rank 8 tyder på noen lette byer men har ofc sloss kraftig for andre.

4 Andrek Plan B 66.533 14 4752
Stått litt stille han her og noe forteller meg at han snart gjør et bykst fremovar. Dog også en konto som har inponert meg kraftig med adling av feinder osv. Samt holdt seg noe lunde på samme plassering igjennom hele gamet til no. har 127k ODA og er rank 7 som forsåvidt er greit men blir vel det samme som jeg sa om mrzhalt sin ODA

5 salomon Plan B 60.374 14 4312
kontoen her har en høy ODA og er rank 3 med 168k. Ser ut til og gjøre det greit IG også

6 HabboAgenten Plan B 58.072 19 3056
snakk om at magnus slutter her osv spennende og se hva som skjer med denne fremovar har dog utrolig mange byer i forhold til poeng men et veldig tett cluster. Har også en grei ODA med 93k noe som tilsvarer alle det små byene dem har adla.

7 Kaptein Sabeltann Teemo 55.750 14 3982
hørt at dere sitter på nuks :eeek: kan bli spennende konto dette her har adla seg en by i front mot Plan B sin øst front. Blir som sakt spennende og se hva dere gjør fremovar der. har også en grei ODA btw med 88k ODA noe som ikke er innponerende for dem som sitter bak denne konten men en helt grei ODA.

8 FalckKiller69 Cash 54.483 12 4540
Dere har falt litt i det siste. ting tyder på at dere sammler opp nye krefter til og ta nye byer tror dere vil få et lite bykst snart også gitt. Blir spennde og se hvilken retning også spillere dere velger og sikte mot. ODA messig har du kun 63k noe som er svært lavt i forhold til veksten du hadde tidligere samt poengmessig.

9 qO.Op Cash 54.031 10 5403
komt seg kraftig etter et stort tilbake slag tidligere i gamet. Har også fått mista litt aka og gård fra black sine angrep noe som sikkert er litt irriterende. Dog har du den høyeste ODA på denne verden med 198k men ikke nokk med det du er også rank 1 i ODD med 125k noe som er svært inponerende men seff det koster mye tropper og det merkes igjen på ranken også.

10 Graffyz Plan B 44.925 11 4084
Kontoen som engang forlot Plan B for å så vende tilbake. Ser ut til og gjøre det bra etter han også fikk inn skystoner som dual. sitter med en grei ODA med 119k noe som ikke er så gale.

håper dere liker denne lille listen :)

også håper jeg snart 1 kan få laget en til helst en som ikke har lagd en liste før eller som bare sitter med 1 liste fra før ^^
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
xeroxy
Folket her har gjort en formidabel jobb og troner på rank 1 med en god margin. "Hvorfor er disse rank 1?" er jo et spørsmål man kan stille seg selv, og svaret kan vel være noe som gode spillere, høy aktivitet og deres posisjon på kartet. Kan vel ikke sies at motstanden de har møtt har vært overveldende stor.

Port Royal VI
Dette er nok kanskje den gjengen jeg burde takke som mest og jeg er veldig takknemlig for den jobben dere har gjort, både som naboer og som leder for stammen. Mulig jeg ikke gir dere nok kredit og klager på dere så fort jeg får sjansen og "mobber" dere for lite delaktighet i front, men som jeg har sagt; det jeg sier er 90% bull og 10% fakta.

mrzhalt
Nok en konto på rimmen som mollkoser seg der og vokser kraftig. Skal ikke stå på deres aktivitet og god farming. Mye her er vel likt som hos rank 1. Mor og sønn som spiller her? Artig combo.

qO.Op
Gjengen som ledet i start-upen, men gikk på en kraftig, og da mener jeg KRAFTIG smell tidlig i spillet. Det er er vel kanskje dette folk tenker når de ser på oss og ikke minst for å glemme høy OD/A/D. Mye motstand har vært en stor plage for oss på ape-kontoen og vi har ikke fått vokst så fort som vi har ønsket. Høy ODA er jo alltids stas, men det er ikke alltid det er til din fordel så tidlig i spillet da vi mister mye farm og veksten blir hemmet. Høy ODD er jo heller ikke noe bra å ha, men vi har hatt 1 del flaks og 2 deler skills for å ha så høy ODD uten å ha mistet landsbyer. Denne fortjenesten skylder vi først og fremt vår eminente nabo Port Royal.

Vi er per skrivende stund rank 5, men setter oss som nr. 4 da vi hopper opp nok ett hak på ranklista innen kort tid. Mye jobbing har gjort at ting endelig har løsnet for oss, og i dag forventer jeg at vi har adlet 5 byer!

Andrek
Dette må vel være en av to spillere hos Plan gjengen som utmerker seg, eller iaf. viser motstand. Krangler fryktelig med falckkiller. Hvem som spiller her er for meg ukjent, og samme kan det være.

HabboAgenten
Magnus gjør det stort her også jo. Er den spilleren med nest flest byer, og han har vel for vane å adle mange byer tidlig. Dette kombinert med bots og ulovlige scripts er kanskje vinner oppskriften? Spent å se hva som skjer når byene begynner å bli av størrelse og troppene strømmer på.

Falckkiller
Er ikke helt oppdatert på hvem som sitter å spiller her nå, men det er visst store interne krangler innad på kontoen. Skjerp dere gutter og "get over it", som det så fint heter!
Dere gjør en fin jobb med en aktiv front. Er sikker på at dere ville vært høyere opp om det ikke hadde vært for at dere er en de få Cash spillerne i front.

Kaptein Sabeltann
Roger styrer skipet sitt bra og snart er vel skattene dine. Ser ikke hvem som kan være bedre å finne skatter enn selveste Kaptein Sabeltann.

salomon
Har ingenting å komme med når det gjelder denne kontoen. Eneste må vel være at de er utfordrer til ODA ranken. Det kan respekteres.

Graffyz
Spiller med to ess på hånden. Liker ikke at man kan helgardere å få være på den vinnende siden.​
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Artig lesestoff det her, litt små spydig og sarkastisk, liker det (nod)

Men bare tilføye at i tillegg til meg og Simen så har vi Ruben og Jørn med på kontoen, og de bør absolutt også nevnes, og da spesielt Ruben som har gjort en awesome jobb på kontoen (love)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Artig lesestoff det her, litt små spydig og sarkastisk, liker det (nod)

Men bare tilføye at i tillegg til meg og Simen så har vi Ruben og Jørn med på kontoen, og de bør absolutt også nevnes, og da spesielt Ruben som har gjort en awesome jobb på kontoen (love)

De forsvinner imorra, da de skal vinne hp for meg!!!!!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Rank 11 - 15

Elina
Kjenner til nicket fra Casual, og det er på ingen måte lovende. Hvem spiller casual liksom. Jo det er de som blir rimma fra en tidligere verden... Sier sitt, eller? Det er en men her, og det er at hun ikke har adlet på nært like mange barbarer som han/hun/de gjør daglig på casual, og det er imponerende. Oijsann, vent nu litt, her ser jeg at han/hun/de har valgt internadlinger som deres inntektskilde på denne verden.

X O C O X
Trym som er her, trur jeg, er han alene da? Har ikke lyst å være sinna på Trym, så jeg har valgt å tro at han har en spinnhakka gal dual. Hvem pokker som har adla 478|501, hundrevis av minutter fra sine andre byer, inni front kirka mi og en by som jeg kan med 80% sikkerhet si at det var jeg som nuka, veldig tidlig i spillet.
Nei, denne har jeg lite tilovers for.

p0kemonz
Credz for å stå i front sammen med bl.a. meg. Hva heter karen som spiller her? Noen som kan hjelpe? Iaf. så trur jeg at denne karen kommer seg langt, og jeg er stolt over å være i samme stamme som denne karen. Ellers så missbruker han meg til å sikre seg at noen passer på kontoen om natta, værsågod.

MadWorld
Trur det er hemmelig hvem som spiller her, eller har noen avslørt dem?
Dette er en konto man kan bruke som eksempel på at ODA hemmer veksten om man ikke har tilgang på steroider, slik som ape-kontoen.
Dere burde kanskje få alliansens krigsmedalje etter hva dere har bidratt med i krigen. Forventer at dere snart bryter igjennom og får en skikkelig boost.

Ras al Ghul
Pokkers #¤%&$£&#¤!!! Synes dere er så tøffe når dere knuser akademia våre, men om det er til noen trøst så adla vi en by av dere. Æddabædda... Hjelper heller ikke på at dere fikk grisebank av MadWorld litt tid tilbake.​
 
Sist redigert:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
1. (-)

Spiller: xeroxy
Stamme: Cash
Poeng: 174535 (+122839)
Spiller(e): Odd, Jostein, Tor og Sindre


Kommentar:

Egen konto, jeg og Jostein som har holdt fortet den siste tiden. Farmer mest og har nådd 100mio lenge før noen andre.

2. (-)

Spiller: Port Royal VII
Stamme: Cash
Poeng: 139435 (+92866)
Spiller(e): Asle, Adriano og Bjørn-Tore

Kommentar:

Holder rank 2 enda, med et pent forsprang ned til rank 3, men taper noe til rank 1. Royal har sluttet, og det har blitt merket en del. Farmingen er ikke det som står først på dagsplanen, men dem gjør det veldig godt på slagmarken. Leder ODa statistikken.

3. (+1)
Spiller: mrzhalt
Stamme: Cash
Poeng: 117184 (+82703)
Spiller(e): Simen, Helén, Ruben og Jørn


Kommentar:

Stiger på ranken og fortsetter en fin fremdrift. Kanskje ikke vært like aktive den siste tiden, men ligger pent til i safesonen til Cash og har ingen store problemer. Viktig konto for Cash.

4. (+5)

Spiller: qO.Op
Stamme: Cash
Poeng: 102169 (+75045)
Spiller(e): Kvæna, Mathilde, Jo og Olve


Kommentar:

Denne kontoen har nå fått fart på sakene igjen etter en humpete start. En konto som vil fortsette å klatre på ranken fremover. Olve har kommet inn igjen, er en stor forsterkning også. Leder ODt relativt klart også. 5 plasser opp siden sist!

5. (-2)

Spiller: FalckKiller69
Stamme: Cash
Poeng: 84736 (+49644)
Spiller(e): MadCrox og Fabian


Kommentar:

Nye folk på denne kontoen, og den har falt et par hakk på ranken. Kontoen er sterk og kommer til å gjøre det godt videre fremover. Mye av grunnen til at de har falt litt, kan fort være at dem leder ODd.

6. (+6)

Spiller: Graffyz
Stamme: Plan B
Poeng: 80916 (+58445)
Spiller(e): Christian, Jan og SkyStoner

Kommentar:

Forrige gang sa jeg at dem kanskje skulle slite med å komme seg inn i en stamme igjen, spesielt Plan B. Så feil kan man ta, selv om du tok kontakt med Cash først.
Internadlet xkil3rx og tatt inn Jan som dual, så der har vi en ny bra fyr på kontoen. Forklarer mye av den store veksten den siste tiden.

7. (-2)

Spiller: HabboAgenten
Stamme: Plan B
Poeng: 79732 (+45878)
Spiller(e): Magnus, Magnus og Bård Andre


Kommentar:

Først var Port Royal farmekongene, så kom HabboAgenten å ble de ubestridte farmekongene, men den siste tiden har dem bare tatt DR 1dag, dog har nok det noe med at alle ikke har vært tilstede (selv om det ikke trenger å være et hinder). Hadde mange byer og et relativt dårlig poengsnitt. Nå har adlingene stoppet litt opp og bysnittet på vei opp, helt klart en positiv utvikling å få bygget byene. Blir å finne i toppen lenge.

8. (-2)

Spiller: Andrek
Stamme: Plan B
Poeng: 79351 (+48780)
Spiller(e): Andre og Helga


Kommentar:


En av få kontoer som har adlet fra Cash. Falt litt på ranken, men det trenger ikke bety stort. Har et fint område og en pen front mot Cash, hvor dem kan utvikle seg videre. Rank 3 på ODa. Har ikke hadd mange incs enda.

9. (-1)

Spiller: Kaptein Sabeltann
Stamme: Teemo
Poeng: 74480 (+46246)
Spiller(e): Stian og Fabi


Kommentar:

Pratet en del med Stian den siste tiden, og vi kan vel trygt si at vi har skværet opp?
God konto som vet hvordan dem vil ha det. Roger har spontan-quitta, det er fryktelig synd. Roger er god å ha for enhver stamme som har han. Vil stige den neste tiden på ranken.

10. (-3)

Spiller: salomon
Stamme: Plan B
Poeng: 69813 (+40820)
Spiller(e): Torkild, Magnar og Steffen


Kommentar:

Diplomatene i Plan B har falt litt på ranken siden sist, men har fremdeles en sterk posisjon i Plan B. Har noe som begynner å ligne mer og mer på en front mot Teemo, og skal nok måtte kjempe hardt mot dem videre i krigen. God konto, som nå har fått inn enda en spiller, selv om Steffen er ukjent for meg.

11. (-)

Spiller: Elina
Stamme: Plan B
Poeng: 66529 (+41767)
Spiller(e): Roger


Kommentar:

Har dessverre ikke blitt noe bedre kjent med deg siden sist!
Holder ranken, samme som sist. Vokser seg større som oss alle andre.

12. (+1)

Spiller: MadWorld
Stamme: Teemo
Poeng: 62808 (+40707)
Spiller(e): Johan og Andreas

Kommentar:

Se Andreas, jeg husket deg ;) Jostein har flyttet til unvts og holder trykket der. En av de viktigste kontoen i Teemo, da dem har en solid front mot Plan B. Klarer seg godt der, vokser og stiger på ranken.

13. (+9)

Spiller: p0kemonZ
Stamme: Cash
Poeng: 55933 (+45408)
Spiller(e): Netland


Kommentar:

Vel, jeg vet at du heter Netland, og thats it. Ble delvis clearet en natt av Ras Al Ghul, men gir ikke opp av den grunn. Solid front, vanskelig område, men som du har vokst siden starten, veldig bra!

14. (-4)

Spiller: X O C O X
Stamme: Cash
Poeng: 47102 (+21936)
Spiller(e): Trym


Kommentar:

Ah, Trym! Trym er en herlig person. (samme starten som sist, fortjent)
Falt en del på ranken, men ligger i front og svingninger er en del av gamet. Spiller også solo. Imponerende uansett, synes jeg. Vet uansett at du enda kan bedre :)

15. (+6)

Spiller: lurvee
Stamme: Teemo
Poeng: 40148 (+26991)
Spiller(e): Ola og Kristian


Kommentar:

Ola og SheepKristian. Vokst seg store jo. Vet ikke alt for mye om dem, men trivelige karer virker det som. Vokst veldig mye siden sist. Keep it up, boys.

16. (-)

Spiller: Ras al Ghul
Stamme: Plan B
Poeng: 36725 (+19499)
Spiller(e): Loki/Hiko

Kommentar:

Fortsetter slik som før, bruker off-troppene sine. Dem står ikke i ro. Clearet mye av p0kemonZ en natt her. Kunne vokst mye mer om troppene ble brukt mer fornuftig.

17. (+2)

Spiller: cannavaro
Stamme: Plan B
Poeng: 33311 (+19301)
Spiller(e): Frank


Kommentar:

Frank holder koken videre. Henger godt med, vokser og stiger på ranken.

18. (+5)

Spiller: peace 4ever
Stamme: Teemo
Poeng: 32251 (+21968)
Spiller(e): Sammy

Kommentar:

Sammy her altså. Ukjent spiller for min del. Stiger mye på ranken fra forrige måling.

19. (NY)
Spiller: Number Six
Stamme: Plan B
Poeng: 30479
Spiller(e): Gaudi

Kommentar:

Gode Gaudi spiller her :D Vekslet litt mellom kontoer, men ser nå ut til å ha slått seg til ro i Plan B. God fyr:)

20. (-)

Spiller: Bambam
Stamme: Plan B
Poeng: 29528 (+15545)
Spiller(e): Thorbjørn


Kommentar:

Lederen i Plan B. Går rykter om at du faktisk har gul prikk også. I rest my case.

21. (-7)

Spiller: Unvts
Stamme: Teemo
Poeng: 19931 (+7503)
Spiller(e): Patrik og Jostein


Kommentar:

Rasmus er i militæret og spiller ikke lengre, men Jostein tar meldt overgang fra MadWorld. Falt voldsomt på ranken, mistet 2 byer til Plan B og virket å miste motivasjonen. Kan se ut som Jostein har fått entusiasmen tilbake på kontoen.

22. (NY)

Spiller: Lille
Stamme: Lions
Poeng: 27022
Spiller(e): ???

Kommentar:

Vet dessverre ingenting om denne kontoen. Vil redigere det inn, dersom h*n tar kontakt med meg :)

23. (NY)

Spiller: Instinct
Stamme: Teemo
Poeng: 22786
Spiller(e): Eirik

Kommentar:

Her spiller fjøsnissn, veldig god fyr. Ligger midt inne hos meg, og det er ekstremt trangt. Har adlet seg en ny by lengre unna, og vil vel etter hvert få laget seg ett nytt område.

24. (NY)

Spiller: kLabB og BaBB
Stamme: Plan C
Poeng: 21969
Spiller(e): ???

Kommentar:

Eneste Plan C spilleren på top25 lista.

25. (NY)

Spiller: Trevor Phillips
Stamme: Plan B
Poeng: 21865
Spiller(e): Pelle og Henrik

Kommentar:

Sist hadde jeg hørt mye om dere, nå har jeg blitt kjent med dere også via HP. Satan, fantastiske personer! En ekstremt god konto som alle bør se opp for. Vil vokse videre og komme høyt på verdenen her. Vi må vel micce litt mer snart Henrik, eller hva?



Da er min liste komplett nok en gang. Listen har feil, listen har mangler. Konstruktiv kritikk tar jeg imot med glede. Dere som jeg ikke vet hvem er, håper jeg tar kontakt med meg, så får jeg til en enda mer utfyllende liste. Peace!



En oppfordring til slutt er at flere tar tak og lager lister på forumet. Forumet vårt er ekstremt stille og det er mye mer gøy når det er litt fight og lister på forum. Ingenting blir perfekt uansett! Kom an folkens! Ta i et tak!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg spiller på Number Six, Odd :(

EDIT: selvfølgelig Gustav også
 
Sist redigert av en moderator:
Topp