Topp 25 spillere

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
5. (-2)

Spiller: FalckKiller69
Stamme: Cash
Poeng: 35092 (+49644)
Spiller(e): MadCrox og Fabian


Hvorfor er vi på Rank 5 med 35k poeng? (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Takk til Odd for alle navnene! Hadde vært litt lost uten... Utelukker ikke feil i lista så det er bare å gi beskjed.

1 xeroxy
Her spiller da Odd, Jostein, Tor og Sindre. Vet godt hvem de to førstnevnte er, men er usikker på de to siste. Vet egentlig ikke hvor gode disse to førstnevnte er, men tydeligvis holder det for rank 1 :) Aktive er de nok i hvert fall, men aktivitet skal jo ikke være noe problem med fire folk på en konto :p Var egentlig meningen at jeg skulle bli med på denne kontoen, men droppet det pga. jobb og at de skiftet stamme til Cash. Har tydeligvis gjort det bra og farmet en hel del. Dratt veldig ifra Port Royal. Hele 25 % mer poeng nå faktisk.


2 Port Royal VII
Her spiller Asle, Adriano og Bjørn-Tore. Vet ingenting om de to førstnevnte, men den siste har jeg kriget litt mot på V16. Har ikke overbevist meg så mye der defensivt, men jeg var ganske mange ganger større enn Bjørn-Tore/Arkaden når jeg adlet ham. De to første har jeg ikke peiling på. Sorry. Ble nylig også spurt om å joine denne kontoen og de ligger som sagt et stykke bak rank 1. Får håpe på at de kan gi xeroxy en bedre kamp etter hvert.


3 mrzhalt
Simen, Helen, Ruben og Jørn. Kjenner til alle disse navnene og da spesielt Ruben og Jørn. Ruben og Jørn er som kjent en av de beste speedspillerne på .no og de vinner HP hver gang. Regner med at kontoen har en del fokus på HP13 for tiden siden alle på denne kontoen spiller der. Det kan ha gått utover aktiviteten på V19.


4 qO.Op
Her spiller Kvæna, Mathilde, Jo og Olve. Vet ikke hvem Mathilde og Jo er, men Kvæna og Olve er vel flinke. Har hatt en god vekst i det siste og tar godt innpå mrzhalt. De leder krigsstatistikken soleklart og ligger fint plassert i front mot særlig Plan C-spillere. Får nok litt lettere motstand enn de fleste andre i front etter som at det er understammen de fronter mot. Regner med at de kommer til å fortsette å kjøre over Plan C framover.


5 FalckKiller69
MadCrox og Fabian. MadCrox var vel inne på magic14 på V16? Tok 50 byer på en dag av den kontoen imens han satt der :p Fabian vet jeg lite om, men tror jeg har hørt navnet et annet sted her før. Spilte du på HP7? Falck mistet tydeligvis en by til Andrek for et par uker siden ifølge TW Stats og det er alt jeg vet om krigsinnsatsen til denne kontoen. Tror forresten de har blitt angrepet litt av Andrek i det siste.



6 Graffyz
Christian, Jan og SkyStoner. Kjenner lite til dem dessverre. Har dog sett Graffyz-kontoen tidligere på blant annet HP5 hvor jeg var i samme stamme. Var ikke noe aktiv på Skype da heller. Internadlet nettopp xkill3rx hvor Jan spilte. Har sett ham litt mer i Skype-chatten enn de andre to.


7 HabboAgenten
Magnus x2. Tror ikke kontoen er så aktiv lengre som den var i starten. De er kjent for farmingen sin, men har sett lite til det i det siste. Fortsatt en god konto som helt sikkert blir viktig for Plan B framover.

8 Andrek
André og Helga som spiller her. Har gjort det ganske bra og adlet en by fra Cash. Har dog ikke adlet en by på 12 dager og det har gått utover vekstgrafen som har flatet seg litt ut. Tror disse nå nylig prøvde seg litt mot Falck, men at det gikk dårlig. Tror uansett denne kontoen blir en av de viktigste for Plan B.


9 Kaptein Sabeltann
Stian og Fabi. Stian kan kontositting og sniping! Men har ikke sett så mye annet på V16 i hvert fall. Fabi begynte også nylig på V16 på Marit Bjørgen-kontoen. Vet ikke så mye om hvor god han er, men har ikke imponert så veldig mye til nå på V16. Er nok et stort tap for denne kontoen at Roger slutta.



10 salomon
Her spiller Magnar, Torkild og Steffen. Disse er naboene til meg og Gustav og holdt på å adle oss. Jeg hadde ikke helt dagen og bomma på snipen pluss mista alle troppene, men de sparte oss og lot oss joine Plan B (whew) De har kriget litt mot Teemo og det har for det meste gått bra.


11 Elina
Roger som spiller her visst. Sett kontoen tidligere på V16 hvor det gikk dårlig mot JFF. Mener også at jeg har vært i samme stamme som denne kontoen tidligere, men er usikker på hvor. Ser i hvert fall ut til å gå bra til nå :)



12 MadWorld
Johan og Andreas. Vet ikke hvem de er dessverre, men har gjort det godt på V19 til nå med front mot Plan B. Tok tidlig en by fra Ras al Ghul og har tydeligvis fått god motstand. Veldig godkjent OD i forhold til poengsum!



13 p0kemonZ
Netland :confused: Vet ikke hvem dette er. Mistet en by til Ras al Ghul for litt over en uke siden og har hatt en helt flat vekstgraf de siste dagene.

14 X O C O X
Her spiller Trym. Hører ofte at du er en hyggelig og flink fyr. Mistet en by til Kims i går pluss en god del tropper med den. Har veldig få gode adlemål i nærheten bortsett fra Plan B så regner med at Kims er målet.

15 lurvee
Vet ikke hvem Ola og Kristian er, men de spiller i hvert fall her ifølge Odd. Har gjort det greit til nå med god ODA i forhold til poengsum som viser at byene ikke er gratis. Har tatt to byer fra Plan B til nå. En fra cannavaro og en fra salomon. Begge er dog bare readlinger etter at salomon og canna har tatt byer fra martinfug.


16 Ras al Ghul
Loki. Har fått mye motstand og mistet to byer til qO.Op og MadWorld, og har tatt en by fra p0kemonz. En viktig frontkonto for Plan B. Kommer helt sikkert til å skje mye her i krigen mellom Plan B og Teemo + Cash. Husker så vidt Loki fra V14 og HP7 hvor kontoen så ut til å gjøre det bra.


17 cannavaro
Frank som spiller her. Denne kontoen har vel vært litt under angrep. Tok byen til martinfug når kontoen skulle innadles, men lurvee tok den tilbake igjen. Er et kjent nick som jeg har sett på verdener og jeg tror i hvert fall at jeg har hørt at han er en flink def-spiller :tunge:


18 peace 4ever
En Sammy spiller her. Har en OK vekst, men klatrer ikke på rankinglista. Har en OK ODA i forhold til poengsum.



19 Number Six
Jeg og Gustav spiller her. Vi spilte også tidligere sammen på V14/HP7 på Dagfinn Lyngbø og litt på V15, og nå er vi tilbake igjen endelig uten å være omringet av fiender. Er ikke helt samme motivasjon da som nå, men vi klatrer allikevel godt på rankinglista og er på vei mot fronten til Teemo nå :warrior:

Og jeg har bare spilt på en annen konto på V19 før jeg reiste på ferie og det var Heskey Time :hmm:


20 Bambam
Veksten til Thorbjørn har stagnert helt i det siste. Vet ikke hvem som styrer Plan B lengre engang, men så langt har jeg egentlig ikke hatt noen problemer med det.



21 Unvts
Patrik og Jostein. Vet ingenting om dem. Mistet to byer til Plan B. Har etter det tatt noen gråbyer og et par byer fra Zeanil.


22 Lille
Ahh, en spiller utenfor Teemo, Plan-familien og Cash. Har tatt lette byer, men er ikke så mye mer å velge mellom i det området egentlig.


23 Instinct
Eirik/fjøsnissn spiller her. Har vel hørt det navnet før. Var du innom V16 litt? :hmm: Tror du var på V18 i hvert fall. Har tatt noen lette byer og ikke hatt så mye vekst.



24 kLabB og BaBB
Husker så vidt denne kontoen fra V17, men vet lite ellers. Kontoen har forbedret veksten i det siste og ser ut til å være på vei opp. Er for øvrig den eneste spilleren i Plan C på topp 25.


25 Trevor Philips
Henrik og Pelle er en helt syk duo! Trevor er nok helt klart den beste kontoen i Plan B og kan gjøre det bra om de bare fortsetter her. Har til nå adlet to byer fra Teemo. Merker dog at HP13 har gått hardt utover aktiviteten på V19. Fikk gleden av å spille sammen med dem på HP13, men det ble for tungt for meg etter hvert å holde den aktiviteten oppe :Neutral:


Cash: 7
Plan-familien: 11
Teemo: 6
Lions: 1
 
Sist redigert av en moderator:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Fin liste men må bare påpeke ein ting det er ROGER for svarte satan ikke rober :|
9 Kaptein Sabeltann
Stian og Fabi. Stian kan kontositting og sniping! Men har ikke sett så mye annet på V16 i hvert fall. Fabi begynte også nylig på V16 på Marit Bjørgen-kontoen. Vet ikke så mye om hvor god han er, men har ikke imponert så veldig mye til nå på V16. Er nok et stort tap for denne kontoen at Rober slutta.


Ut ifra det jeg har hørt, finnes det flere Roger'er :eek:
https://www.youtube.com/watch?v=HhTv2kSBMhc
 

DeletedUser

Guest
HEY :p Det med lite motstand på Arkaden før du adla :p Det var slutten på skoleåret så jeg la inn en innspurt der og da havnet TW i 2 rekke :p Men vent du! Du skal få krig nå mot lord even ja :) Så da skal du få den overbevisningen du trenger :*
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hehe, Gaudi. Jeg var på arbeidsuke den uka, alle de fem dagene du kom med de adelsene dine, så var jeg borte på jobb, og måtte sette opp KV, som da gjorde en strålende jobb med å miste 50 byer. Jeg er da forflyttet til en annen konto der, så min vrede kommer nok snart ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Vel så klart er Roger ett stort tap. Men det går ikke noe sagtere framover enn nå. Annet enn at vi bruker mindre pp da :p

Men skeptisen får komme meg og Fabi til gode. Så får dere følge utviklingen.

Ellers en fin liste:)

Også fra deg Odd kudos.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hehe, Gaudi. Jeg var på arbeidsuke den uka, alle de fem dagene du kom med de adelsene dine, så var jeg borte på jobb, og måtte sette opp KV, som da gjorde en strålende jobb med å miste 50 byer. Jeg er da forflyttet til en annen konto der, så min vrede kommer nok snart ;)

Har da jobbet i hele ferien jeg, unntatt ferien i ferien, og har ikke mistet en eneste by.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, Gaudi. Jeg var på arbeidsuke den uka, alle de fem dagene du kom med de adelsene dine, så var jeg borte på jobb, og måtte sette opp KV, som da gjorde en strålende jobb med å miste 50 byer. Jeg er da forflyttet til en annen konto der, så min vrede kommer nok snart ;)

Skjønner den. Du og Arkaden får bare fyre på :D Bare ikke send alle nukesene på en by igjen (giggle)


Vel så klart er Roger ett stort tap. Men det går ikke noe sagtere framover enn nå. Annet enn at vi bruker mindre pp da :p

Men skeptisen får komme meg og Fabi til gode. Så får dere følge utviklingen.

Ellers en fin liste:)

Sier bare det jeg har erfart og jeg har jo ikke spilt noe annet sted med dere utenfor V16. Valkyrie har til nå tatt 27 JFF-byer og mistet 4. Det er ikke spesielt imponerende mtp. på at det er JFF vi kriger mot. Du har til tross for det vært flink til å passe på kontoer som har vært under angrep. Marit Bjørgen sin krigsstatistikk mot JFF ser sånn ut siste måneden:

Side 1:
Spillere: Marit Bjørgen
Side 2:
Stammer: J.F.F

Timeframe: Siste måned


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 48
Side 2: 60
Forskjell: 12

chart

Jeg sier ikke at kontoen går til helvete fordi Roger slutta, men kontoen har faktisk fallt litt på poengrankingen.
 
Sist redigert av en moderator:

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Skjønner den. Du og Arkaden får bare fyre på :D Bare ikke send alle nukesene på en by igjen (giggle)

Det var nok Bjørn som sendte, også uten ram. Kluddern sendte det.

[Edit:] Bjørn sier det er Kluddern.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Haha :p
Det med alle nuksa på 1 by var Kluddern som ordna opp i haha :p
Men var ikke et stort tap uansett ;) Fleste av nuksa var feilbygd :p Så egentlig hjalp du meg litt :D
Og forberedelsene er 100% aktivert (happy)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ja, om vi sier antall akademi jeg hadde igår var 100% akademi, så har jeg idag 500% akademi (happy)
 
Topp