Topp 25 - Spillere

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1 WeirdAldo SG
Vell det er megselv, og to inkompetente dualer i Johan og Andreas <3 Gjør ikke mye de, bare jeg som sitter og farmer dag inn og dag ut, ubrukelige de der..

2 Sennep UTOPIA
Sennep jah, Meget god spiller, en av fire fra utopia som er i toppen, Vet han har farmet endel, veldig godt område til og farme i tilleg til ett godt område å vokse på, en og se opp for i framtiden! Etter mine kilde so spille Sylphida og Donner her, veit ikke om jeg har feil men det er det jeg tror, har ikke hørt om de, men det er vell bare meg :)

3 Chaosisalex UTOPIA
En av de som kommer til å ligge i toppen en stund, om ikke han går på en smell, men det tviler jeg på. De har godt med frender rundt seg, i tilleg har de ett helt greit farmeområde, burde ikke ligge langt bak dr. De har også en god del fine byer i nærheten men mange av de vil nok ikke bli lette og adle. Her spille ivertfall Håkon og Odd, det er de jeg vet om ivertfall. Odd er en veldig god spiller, dette blir en hard nøtt og knekke

4 birken SG
En spiller som har fått syykt mye kritikk for sin PP bruk, vil ikke være så alt for kritisk, han har mer tropper enn folk tror, de vil få en overaskelse når de angriper han. Den spillern som ligger høyest på rank som spiller solo, fortjener litt ros!

5 Starving Ninja UTOPIA
Her spiller bare(?) Henrik. Fantastisk god spiller, har spillt med han selv en gang i tiden. Usikker på hvor høyt denne herremannen kommer denne verdnen, han har nok fått en stamme på ryggen (BAM!) med tanke på at han leava de i fordel for Utopia, usikker om det vil gi han ulemper i fremtiden.

6 Virtuosi UTOPIA
Største farmeren på v20. Har tatt flest dagens ranere så langt, men jeg kommer rett bak nå (giggle). Her spiller etter mine kilder Pelle, Ole og Joakim + en til. Ole og Pelle, to veeldig gode spillere. Sikkert den beste kontoen på V20 på papiret. Kjenner ikke såå mye Joakim.

7 Perfect Art DN
Første spiller fra DN. Vet ikke hvem det er. Farmet greit. Fin førsteby, dårlige adelsmål, ingen byer over 3k. greit farmeområde, grunnet 7k by hører jeg pp horing?

8 Spite BAM!
Nikolai, Even og Kjetil. Visste ikke hvem noen av de var før vi kom i samme skypechat. Første spilleren første spilleren fra BAM! Gode spillere, tror jeg. Har noen deeeeilige adelsmål rett ovenfor seg. Burde klatre enda mer på ranken i framtiden mener jeg ;)

9 DONslask DN
Andre spiller fra DN. fin førsteby, litt pp? tviler han har mye tropper, tror han blir adlet veldig fort :) Vet ikke hvem som spiller her ;)

10 toothfairys DoA
Første spilleren fra DoA, en ukjent stamme for min del. Nesten ikke farmet, tviler han har tropper, burde bli adlet ganske fort mener jeg. Vet ikke hvem som spiller her :)

11 Amat victoria curam SG
Andreas 2 og Magnar, og sånn ca chris. Mine kjære stammefrender, har hatt en vanskelig start med ett vanskelig farmeområde, men har kommet seg høyere nå :) Tror de blir og regne med i fremtiden

12 St. Augustine BBB
Første spilleren fra BBB, to byer, to deffbyer så vidt jeg vet. Ikke angrip han da treffer du stacks :)

13 hbyberg Lemmy
Første spilleren fra Lemmy, tviler han holder lenge, Har ikke nådd 1m farmet enda, tyder lite tropper, tviler han heller holder lenge.

14 Lycurgus EPK
Må bare le, 100% deff, merget seg til top 25! :) gleder til å se min kjære alliert i fremtiden! håper det er noen gode utopiaspillere som treffer stacksen hans (giggle)

15 surfender AV
FØrste spiller fra AV, tror han er en underdog, kan nok holde en stund kan jeg tenke meg, spennende spiller for fremtiden, nok en underdog!

16 Helbrecht BBB
Andre spiller fra BBB vet lite om denne spilleren, beklager! :/

17 Spoonman BAM!
Martin! og hans dual, ezio elns? :p Dette er en spiller du kan regne med, martin er god i alt, rett og slett, helt beist

18 Adrastos Midas BD
Newbie? kanskje det? hvem vet? Kanskje det lurer seg en gammel kjenning der? hvem vet?

19 Pyyah DN
Nok en DN spiller, har ingen peiling på hvem du er :) Samme som slasken, dårlig adlingsområde, greit farmingsområde :)

20 Ras al Ghul BAM!
Iraq? Neida, en spiller og regne med i fremtiden, alt jeg vil si :)

21 General112 BBB
Nok en BBB spiller! den gode understammen ti Utopia, huff. Har ett helt greit adlings og farmeområde

22 Creo BAM!
Creo ja, Markus er vell en outsider for min del, har ingen peiling på hva han har lært siden jeg sist spillte med han :)

23 Sir Celica VoN
Første spiller fra VoN, har ikke farmet noe, snart, tror han ryker for ut og blir adlet, beklager :)

24 Galadon GK44
Første spiller fra GK44, vet ikke hvem det er :) Har ett vanskelig område, men blir litt enklere med alliansen de har med Utopia, spennende spiller :)

25 Mehiko AV
Er ikke dette første spiller fra AV? Farmet mye, tror det er en spiller med greit med troppende, blir spennende og se fremover :)
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
5 Starving Ninja UTOPIA
Her spiller bare(?) Henrik. Fantastisk god spiller, har spillt med han selv en gang i tiden. Usikker på hvor høyt denne herremannen kommer denne verdnen, han har nok fått en stamme på ryggen (BAM!) med tanke på at han leava de i fordel for Utopia, usikker om det vil gi han ulemper i fremtiden.

Feil Henrik :p Han du spilte med sluttet på v20 ganske tidlig (spilte på Virtuosi).
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Awesome at du lager liste, Thomziboii
6 Virtuosi UTOPIA
Største farmeren på v20. Har tatt flest dagens ranere så langt, men jeg kommer rett bak nå (giggle). Her spiller etter mine kilder Pelle, Ole og Joakim + en til. Ole og Pelle, to veeldig gode spillere. Sikkert den beste kontoen på V20 på papiret. Kjenner ikke såå mye Joakim.
Hvem er kildene dine? (giggle)
 
Topp