Topp 25 - Spillere

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
håper på ny liste snart,skal prøv og få opp en iløpet helga:D men håper noen mekker en idag :D
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Får lage en jeg da. Er en kort liste, men er iaf en liste. Jeg prøvde iaf så no hate.

1. Wierdaldo. Det er 3 på kontoen tror jeg? Skulle egentlig vært 4 og 2 kontoer. Kjenner Johan og Andreas veldig godt og skulle egentlig starte verdenen på samme konto eller i samme stamme på 2 kontoer. Men Johan og Andreas som er de jeg kjenner fra kontoen er ekstremt gode i det de gjør. Andreas er deff kongen fra V1 viss dere husker tilbake til den tid, og de tar en v19 3 plass som er veldig bra. Ellers er de noe V20 kommer til å se mye av.

2. Sennep her sitter godeste Syplhida med sin dual. De er en av kontoene som har brukt minst pp fordi sylphida får dårlig samvittighet hver gang hun bruker pp. De er absolutt en topp konto, men de mistet nylig et nuke som Wierdaldo drepte noe som vil sette ned tempoet deres. Ellers tenker jeg de vil holde top 5 ganske lenge inn i verdenen.

3. Perfect art. Hva skal man si? En av de beste kontoene V20 har å by på. Her sitter det 2 legender som kommer til å kommer til å vinne v20 sammen med DN.

4. Birken er en person jeg kun kan huske fra v1. Han er v20 største eller nest største pp forbruker men han er da top 4 så det er ikke værst. Han var rank 1 på v1 i RNG? om jeg ikke husker feil.

5. Starving Ninja. Vet ikke så mye om personen, men sitter endel hyggelig folk der som er hyggelige å prate med.

6. hbyberg aldri hørt om personen før. Har en fin 6 plass med 4 byer. MEN han har ikke 10k plyndringer enda og heller ikke 1 mill ranet det veldig svakt og vil tro det er mye pp som gir han denne rank 6.

7. Andrek er et ganske kjent navn for mange, men ikke for meg. Jeg kjenner ikke personene som spiller der, men vet de er gode.

8. Virtuosi V20 mest hypa bruker og brukeren med mest skills. En 24/7 aktiv konto eller er den så aktiv nå lengre? Har ikke sett at de har fått gjort så mye i det siste men de vokser sakte men sikkert i poeng. Vi får se om de plutselig en dag adler 3 byer ellerno.

9. Chaosisalex håkon sin konto, men har xeroxy folkene på brukeren. Eller har de sluttet siden Håkon leter etter en ny dual? Håkon er iaf en person som har vært med i tw veldig lenge og som er utrolig hyggelig å snakke med.

10. D0Nslask her sitter v20 største noob. Han vet ikke hvordan man spiller men ligger på rank 10 forde.

11. Amat victoria curam her sitter Magnar og gjengen. De fleste kjenner vel Magnar med sin utrolig fine dialekt. Og sin nattaktivitet og teatriske ferdigheter. Magnar er en stjerne som kanskje blir en kjent skuespiller en dag, men foreløbig er han bare en kjent tw spiller.

Tok bare top 11 fordi resten av gjengen vet jeg ingenting om.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
5. Starving Ninja. Vet ikke så mye om personen, men sitter endel hyggelig folk der som er hyggelige å prate med.

sitter endel hyggelige folk der?
Sitter bare lille Henrik der da, kanskje det føles ut som det er flere på den kontoen siden han er på til absolutt alle tider, ikke vanskelig å få kontakt med han her nei!

Veldig fin topp 11 liste da!
Det trengtes en ny toppliste nå :)
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Du får ryktepoeng straks jeg kan gi.

Som Vixen skriver, spiller jeg dessverre alene - tiden vil vise hvor lenge det varer. (happy) Men så aktiv er jeg ikke. Hadde ikke oppdaget et innkommende tog som var like tregt som NSB. (creds: Joakim)

Fint å korte ned på lista istedenfor å skrive at du vet lite om resten, dersom det er alternativet. Godt gjennomført.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Sennep her sitter godeste Syplhida med sin dual.
Donnes er hjernen :)

De er en av kontoene som har brukt minst pp fordi sylphida får dårlig samvittighet hver gang hun bruker pp.
Og nå blir det enda kjipere. Får ikke kjøpt mer premium. Er faktisk sperra fra å kjøpe. Pga et regelverk jeg hverken kjenner til, eller vet helt hvor jeg skal finne...
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Topp 25 - Mandag 3. nov kl 17:00

(star)(star)(star)1. Perfect Art - DN(star)(star)(star)
Har nylig inntatt ledelsen etter 2 adlinger i løpet av gårsdagen. Har skaffet seg et litt spredt cluster i nordøst i coren. Har et over gjennomsnittet farmeområde, men er nok i hard konkurranse med andre i området om ressursene. På ODA-rangen ligger spilleren på 20. plass, noe som tyder på at det har vært enkle adlinger, men det er lurt å bruke troppene riktig så tidlig. Dog ikke veldig imponert over adlingene enda, men håper og tror de kommer. Må nok ta et valg om å kjempe mot UTOPIA og BBB, for å kunne holde på førsteplassen. Etter det jeg har fått høre består Fredrik og en annen.

(star)(star)2. WeirdAldo - SG(star)(star)
Foreløpig v20’s ukronede farmekonge med 10xDagens Plyndrer og 11xDagens Raner, samt har et farmeområde som de fleste misunner. Kontoen består av 3 veldig hyggelige spillere, nemlig Thomas, Johan og Andreas. Var første spiller til å passere 100K ODD, både vært flink til å bruke troppene offensivt (2xDagens Angriper) og til å forsvare seg (1xDagens forsvarer). Er nok en god del tropper på denne kontoen, og vil anta at de vil være med å sette sitt preg på v20 i tiden fremover. Hadde en veldig viktig første adling fra BBB, og fulgt opp med store adlinger i ettertid (en litt omdiskutert). Vil nok prøve seg innover mot core for å prøve å gi UTOPIA og BBB hodebry.

(star)3. Chaosisalex - UTOPIA(star)
Dette er vel det mest velkjente nicket på verden 20, og Håkon har dratt med seg Odd inn for å holde høy aktivitet. Det er vel også det mest fryktede navnet vil jeg nok anta. Ser ut som de har klart å bruke troppene fornuftig som vanlig og ligger på ODA rang 26. Kan garantere at dette er en konto som vil ligge å knive i teten i lang tid fremover, dersom de ikke får skikkelig motstand. Har godt spredde byer, men som samtidig ligger trygt i core pga. allierte og stammemedlemmer. Lederen av premade stammen UTOPIA, for de som ikke allerede visste dette. Spørsmålet blir hvilken retning disse har tenkt seg ut, men blir uansett interessant å følge med på.

4. Sennep - UTOPIA
Har nesten bare adlet DSPAWN-spillere foreløpig, med en brukbar bruk av tropper mot fienden sin. Etter det jeg kjenner til er det Sylphida og Donner som er i besittelsen av denne kontoen. Har et par byer i front mot SG, deriblant WeirdAldo. Vil anta at det vil bli et trykk mot disse, men at det vil gjengjeldes med et tilsvarende motangrep. Denne kontoen her besitter nok kunnskapen til å kunne velge rette strategier. Har få klare adelsmål og plenty med barbs rundt seg, så må nok som gjøre som trekkfuglene om vinteren (dra sørover altså, for de som ikke tok den). Har troen på at disse kan gjøre det godt dersom de ikke blir for innesperret og møter veggen i sør.

5. Virtuosi - UTOPIA
Dette er vel den spilleren som jeg selv hadde størst forventninger til når jeg hørte hvem som var her, dyktige spillere samtlige. Kontoen består nemlig av Pelle, Joakim, Jørn og Benjamin. Har adlet noen fine byer og ligger på topp 3 på ODA. Ligger et stykke fra stammen og andre allierte, men det gjør jo bare at de har bedre mulighet til å ekspandere. Et av de bedre adlingsområdene når jeg titter på kartet og spillerne i nærheten burde prøve å hindre at de sprer seg for mye, ellers vil de være vanskelig å stoppe.

6. DONslask - DN
Lederen i DN, aner ikke hvem som er på denne kontoen, men tror det er en som solo konto. Er ikke imponert over adlingene foreløpig og det ser veldig ut som det har blitt brukt en del pp her, men ligger allikevel på ODA rang 10. Tror ikke jeg tar feil når jeg sier at han har v20’s største by på hele 10K poeng. Ser dog ut som spilleren blir litt innesperret av egen barbarbyer, stamme og understamme, som nok fører til et valg snart om fremrykning mot UTOPIA og BBB. Tror dessverre ikke dette er en konto som vil klare presset fremover, men vil gjerne bli positivt overrasket.

7. Birken - SG
Dette er en spiller jeg ikke kjenner fra tidligere, men tror også dette er en som kjører solo. Langt fra overbevisende adlinger, altfor lav OD etter min smak og er nok en konto Innogames har tjent kraftig på. Ligger sammen med noen stammemedlemmer og burde kunne klare noen fine adlinger hvis de samkjørte litt. Eplekakene med Tretten øl og en kebab ser fristende ut, men det må ikke gå på bekostningen av å holde fokuset på Sennep.

8. Starving Ninja - UTOPIA
Denne kontoen består av kun Henrik, som er kjent for sin morsomme angrepsstil. Skapte vel litt liv da han forlot BAM! til fordel for UTOPIA, så får vi se hvor mye han angrer i ettertid. Vi tok det derimot ikke så tungt, selv om det virket slik på andre utenforstående på forumet. Er spent på om han klarer å holde motivasjonen oppe når det blir mer å gjøre på kontoen og eksamenstiden nærmer seg, vil uansett følge med på denne typen. Er sånn middels fornøyd med adlingene, men har nok ikke vært så mye annet tilgjengelig. Ligger på rang 7 på ODA, så har brukt litt tropper. Litt usikker på hva jeg tenker om din videre adlingsvei.

9. Spite – BAM!
Her sitter Kjetil i veldig godt selskap med meg, og jeg lurer stadig på om han begynner å bli forelsket i meg. Første gang vi spiller på samme konto på de norske serverne, men vært i samme stamme tidligere. Føler vi ligger i et område med gode adlingsmuligheter, selv etter at Faker2G ble med i BAM! og med passe avstand mellom våre andre stammemedlemmer. Ligger på rang 5 på ODA, noe som er litt høyere enn det jeg personlig skulle ønske og er sånn middels fornøyd med adlingene så langt. Ønsker samtidig at folk i nærheten farmet litt mindre rundt oss.

10. hbyberg - Lemmy
Holder til nordvest mot rimmen tett sammen med resten av stammen sin. Har valgt å skjule medaljer, muligens etter at det ble nevnt at spilleren hadde høy pp-bruk etter gode byer og lite farming. Har en brukbar ODA til å ha fire byer, hvorav førsteadlingen virker skuffende. Kjenner ikke til hvem som er på kontoen, men i følge spilleren sin egen profil så er det er mindre begavet person. Må nok velge å utfordre SR og komme seg ut av stammens solide cluster for å fremme sin egen vekst og ikke bli innesperret.

11. Spoonman - BAM!
Dette er en konto jeg forventer og vet kommer til å oppholde seg på den øvre halvdelen av lista. Kontoen består av to spillere jeg har veldig sansen for, nemlig Kristoffer og Martin. Ligger plassert sentralt i BAM!-raden i nordøst og har nok planer om å jobbe seg innover mot core. Har inntatt ODA rang 4 etter en saftig adling i natt, men fikk en liten smell da deres adelsmål valgte å gi bort byen sin. Har vel påtatt seg ansvaret for å lede BAM! i krigen, og er spillere som jeg absolutt tror vil prege verden 20.

12. Andrek - BAM!
Dette må være spilleren på v20 med det fineste clusteret så langt, det er nesten perfekt symmetrisk. André har et ekstremt høyt fokus på tropper, og man så fort hvor effektivt og lønnsomt det var når han begynte å adle. Har litt lav ODA etter min smak, men det betyr vel bare at han har benyttet troppene korrekt. Uansett så antar jeg at den vil stige, når han begynner å svinge seg rundt og får fart på sakene. Han har en del brukbare adelsmål og fri veier, noe som han kommer til å benytte seg av. Ligger nok litt utrygt rundt UTOPIA og BBB, men dette er jeg sikker på at han hånderer med sine ferdigheter.

13. Amat victoria curam - SG
På denne kontoen sitter Magnar, Jan og to ganger Andreas. Personlig kjenner jeg kun til Jan og Magnar, så gleder meg til å bli bedre kjent med de to andre. Magnar har etter det jeg har fått høre et rykte på seg som han ikke er helt fornøyd med, men velger å ikke tro på rykter før de er bekreftet. Men både Magnar og Jan er dyktige spillere med høy aktivtet. Adlingene ligger foreløpig på gjennomsnittlig 3K per by, rang 12 på ODA og har lite innkommende så langt. Videre ser det ut som de får et morsomt område å leke seg i nordvest.

14. toothfairys - Lemmy
Ligger sammen med resten av stammen i clusteret deres øverst i nordvest. Samkjøres adlingene med stammen og dere sprer dere i hver deres retning, så kan det bli morsomt å se hva som skjer. Har null anelse om hvem som er på denne kontoen dessverre. Har ikke farmet inn til sølv på verken plyndrer eller raner, så tror det er litt pp-bruk og høye ress-felter inne i bildet her. Har adlet en by av et eget stammemedlem, mest sannsynlig en preadling som var for kraftig. Uansett kjedelige ressurser å kaste bort så tidlig, og får bare håpe det ikke er noen intern krangel. Rang 33 på ODA, litt usikker på om Lille nuket byen for deg også, så velger å ikke kommentere noe her.

15. trustie - SR
Etter det jeg har fått høre er det her Sondre spiller, vet ikke om han spiller alene og om dette i det hele tatt stemmer. Fikk etter det jeg har hørt litt ODD etter å ha tatt ut en del øks og en helt grei ODA. Har adlet noen fine byer med et gjennomsnitt på 3,5K. Har også mistet en by til et stammemedlem, noe som ser ut som nok en preadling som var litt for kraftig av en barbarby til et stammemedlem. Byene ligger dog litt spredt etter min mening og kan bli vanskelige å beholde. Hva dine adlingsplaner er videre og hvor din vei går, er jeg usikker på.

16. Hoffa1 - Lemmy
Gjorde et hopp oppover listene i natt da han adlet en 3,7K by. Har faktisk 3 av 4 adlinger i løpet av nattbonusen (en har gått grå under adlingen da), men hvis du fortsetter slik så frykter jeg at du kan gå på et unødvendig troppetap hvis clearede byer plutselig skulle få tropper. Godt plassert sammen med resten av stammen sin og det vil som tidligere nevnt gi vekstproblemer dersom de ikke har samkjørte og har klare retningsvalg. Kjenner ikke til hvem som sitter bak navnet, men enda en Lemmy-spiller jeg har lyst skal presentere seg. Ligger på en akseptabel ODA rang 25 og det ser ut som om spilleren jobber med en ny by. Kan bli spennende å følge med på Lemmy-stammen om de får samkjørt adlinger.

17. Vixen - AV
Lederen i AV som er plassert sør på verdnen. Har kjennskap til navnet, men kjenner ikke spilleren bak navnet. Vil anta at målet her er å hjelpe sine allierte i UTOPIA med å angripe SG, men det er et stykke bort for din del. Kjenner ikke til deres diplomatiske forhold til GK55, men du har en del av de rundt deg. Disse kan være en fin vei videre, men kan også by på utfordringer. Og utifra adlingene dine, ser det ut som AV ikke har noen form for diplomati med GK55 og at du har startet på veien bort til SG. Har en internadling. Legger merke til at ODA økte en del ved adlingen av GK55-spilleren, samtidig som du fikk litt OD like etterpå. Det har vært stille på OD-fronten siden, og lurer på om du har gått på et troppetap som har satt deg litt tilbake. En ting jeg er sikker på, er at jeg liker navnet ditt!

18. Pyyah - DN
Ligger nordvest i coren, sammen med sine to stammemedlemmer DONslask og Perfect Art. Som tidligere nevnt, ser jeg problemer med deres videre utvikling og frykter at dere kan stoppe opp dersom dere ikke velger å gjøre noe med det selv snart ved å utfordre noen av de i deres nærmiljø. Tviler nemlig på at det lønner seg å gå for grått ettersom det hemmer vekst og det fører ofte til negative reaksjoner for å fjerne andres farmer. Har vel kanskje de mest skuffende adlingene på listen som jeg har sett så langt. Er nesten imponert over at du ligger på rang 25 i ODA til å ha adlet dette, og mesteparten kommer nok fra adlingen av GK45-spilleren. Byene dine ser ut til å fått en liten boost ved bruk av likvide midler. Har dessverre ikke troen på at dette vil være en konto som setter sitt preg på verden 20. Aner ikke hvem som sitter her.

19. Ras al Ghul - BAM!
Denne kontoen styres av Martin, en av de to som irriterende nok heter Martin i BAM!. Hadde en skuffende første adling, men hadde nok noe i baktankene når han adlet den. Neste adling var mer imponerende, og ser det er flere fine byer å ta hvis han er rask nok. Har nok litt for høy ODA med den fortjeneste han sitter igjen med, men dette er en fyr som vet hva han driver med.

20. St. Augustine - BBB
Lederen i BBB, som er godt plasser inne i coren. Vet ikke hvem som er på denne kontoen. Frykter at plasseringen din vil bli et problem og kan føre til at du blir innesperret, dersom du ikke snart begynner å hoppe litt. En viktig første adling av cannavaro, som nok førte til mer ressurser i barbene rundt og trygget området. De neste adlingene har vært greie, men ikke noe mer. Er litt usikker på dine videre adlingsplaner, men gråbyene rundt deg er ikke interessante nok. Har ikke hatt den tøffeste veien opp, og har nesten like mye ODA som ODD.

21. Lycurgus - EPK
Første fra Eplekakene på listen, med sine tre byer. Har en internadling, men vet ikke om dere har gått dual eller spilleren kun har gitt seg. Har null anelse om hvem som sitter her, og tror dette er et navn som vil forsvinne fra listen om ikke så lenge. Vil nok merke presset fra både Sennep og SG, nå som byene begynner å bli fristende og strategiske for de. ODA og ODD er nesten lik, så bare å begynne å svinge seg å adle større. Kjenner ikke til deres diplomatiske forhold, men det vil nok avgjøre litt av kontoens videre adlinger. Målene blir nok enten AM, UTOPIA eller SG, noe som kan by på utfordringer.

22. timtom - SG
Et ukjent navn for min del og ser ut til at dette er et relativt nytt navn generelt også, men man skal ikke dømme noen på dette grunnlaget. Er derimot ikke meget imponert over adlingene dine så langt, ettersom de hovedsakelig ligger godt under 1K. Ser mer fristende mål rundt deg, men antar du driver med oppbyggingen av et cluster for å sikre deg og håper du setter retningen mot disse så fort du har sjansen. Har svidd av en del tropper offensivt og ligger på respektable ODA rang 19, men dette burde vel ha gitt større avkastning enn det du har endt opp med så langt.

23. Lille - Lemmy
Dette er et navn jeg har lagt merke til flere ganger på andre verdner, men ikke ikke har noe som helst kjennskap til. Adlingene har kommet seg i det siste, men du har gitt bort en by til et annet stammemedlem som nevnt tidligere i listen og som mest sannsynlig er en preadling. Er nok tvunget til å gå nordøst på grunn av stammens kompakte samling av byer. Skulle gjerne sett en høyere ODA, men det kommer forhåpentligvis når utfordringene blir tøffere. Spent på hvor lenge du vil være innenfor det gode selskapet og tror det kontoen kun styres av en person.

24. arnaz - AV
Har i følge tw-stats og egen profil en 9 dager senere start enn de fleste på denne listen. Har etter det jeg kan huske å ha sett den største adlingen så langt, en 7,5K by. Ligger godt oppe på ODA, så antar at byen ikke var helt gratis og troppebruken har nok vært lønnsom. En spiller som jeg ikke kjenner til, men gjerne vil se mer til. Kan med litt samkjøring med Vixen i området vokse raskt og få et morsomt område å holde på i, antar at dere vil jobbe dere mot SG og adle vestover.

25. Helbrecht - BBB
Første på listen som har mistet til by til noen andre enn et stammemedlem og kan ta på meg skylden for dette. Må ærlig talt si jeg ble litt skuffet over at du ikke prøvde å readle byen og heller valgte en 900 poeng by. Etter det jeg vet sitter det kun en person på kontoen, men har ikke noe kjennskap til han. Har hatt god bruk for sine tropper offensivt, men spent på om du klarer å holde tritt med resten på listen. Blir spennende å følge med på adlingene dine for vil tro du går min vei, og antar at vi snart møtes igjen. Lykke til uansett!
 

DeletedUser

Guest
Nydelig liste :) for ikke gitt poeng enda, men du skal få så raskt jeg kan gi :)
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Herlig liste, men liker ikke det du sier om Birken. Du tar grundig feil når du snakker om pp, han har kjøpt mindre ress enn de fleste top 5, men herlig liste bare liker ikke feil fakta :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Flott liste, bra at noen tar seg tid til slikt!

Må si det var interessant å lese den "re-searchen" du har gjort på spillerne, flott at du har undersøkt litt fakta før du skriver lister også :)

Ellers håper jeg du kommer med flere gullkorn på forumet fremover ! Stå på , her lyser det grønt !
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Herlig liste, men liker ikke det du sier om Birken. Du tar grundig feil når du snakker om pp, han har kjøpt mindre ress enn de fleste top 5, men herlig liste bare liker ikke feil fakta :)

Er ikke å kjøpe ressurser som forbindes med PP-horing, men halveringer og reduksjon av pris. Der er nok Birken i en særklasse. Er ikke mange som kjøper ressurser for PP, og ingen av de mer etablerte gjør dette. Dessuten, det Even skriver er "er nok en konto Innogames har tjent kraftig på" - nevnes kun mengden PP, ikke noe om hva den er brukt på. Ved å skrive som du gjør bekrefter du bare at han har brukt en del PP på andre ting, altså halveringer og reduksjon. ;)

Men det er selvfølgelig hans valg, spillet er lagt opp med muligheten, så hvorfor ikke benytte seg av den? Kjøp av adelsplass er så uendelig mye verre.
 
Sist redigert:
Topp