Topp 25 - Spillere

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg har ikke sånn kjempestort behov for det, men jeg er en sosial type og nå har jeg vært syk i snart en uke og holder på å gå på veggene.
 

DeletedUser

Guest
8 Spite BAM!
Nikolai, Even og Kjetil. Visste ikke hvem noen av de var før vi kom i samme skypechat. Første spilleren første spilleren fra BAM! Gode spillere, tror jeg. Har noen deeeeilige adelsmål rett ovenfor seg. Burde klatre enda mer på ranken i framtiden mener jeg


er kun meg og Even(nod) and the love is in the air=) ser ut til at vi får inn en 3.spiller nå så da går vi for top 5:) Takk for lista og deilig og endelig være inne i det gode selskap av top10\o/
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
En kort liste fra meg også... Rangeringen er fra klokken 12:30. Jeg skrev første del av lista i natt, siden da har blant annet Birken inntatt 2. plassen og Virtuosi dyttet meg ned fra 1. plassen på ODA-rangeringen - og selvfølgelig noen nye spillere til, og noen fra. Har kanskje et litt for stort fokus på adelsmål mht. spillerens plassering, men det begynner å ta over for farming nå.

1 WeirdAldo SG 17.034
Adlet første spillerby fra UTOPIA/BBB, og fjernet en tilnærmet full lvl 29 gård uten å møte troppene i krig. Smart adling, snipeforsøket gikk dessverre i vasken pga. dårlig nettverk. Har etter dette tatt to fine byer til - ryktene går dog om skittent spill rundt en av disse. Har byene sine fint samlet med Birken og Fish fra SG. Har færre byer å adle enn jeg først trodde, siden BD er broderstammen til SG - har i tillegg en overlegen farmerekord på v20. SG ser definitivt ut til å være en stamme vi får se mer fra, trolig også i end game siden de samarbeider med BAM og AV. Av de tre spillerne på denne kontoen kjenner jeg kun til Thomas. Han spilte som dual på coopern på v14, og ledet i early game også der. Det ebbet derimot ut tidlig, hvor lenge vil Thomas & co klare å holde seg i toppen? Potensialet er nok tilstede!
Område: 7/10
Kan adle deg videre oppover nordvest. Satte egentlig 10/10, før jeg fant ut at dere er allierte med BD. Det ødela ganske mye. Da kan dere ikke bruke BD-byene som baser for å adle dere videre. Farmerekord på verdenen, og har også spillere fra SG og BD i umiddelbar nærhet.

Rykte: 7/10
Thomas er hyggelig, bidrar aktivt på forumet (en topp 25-liste senest i går kveld - jeg liker topp 25-lister), og gjør det bra ingame. Vet ingenting om de to andre, noe som trekker litt ned.


2 birken SG 15.516
Kontoen som har brukt mest PP på v20? SG prøver å forsvare han ved å si at han også har en del off-tropper (noe det ikke så ut som da han og WeirdAldo adlet Ebola), og nådde 1 mill farmede ressurser alt for sent etter min smak - til tross for et relativt godt område, som WeirdAldo. Å få opp en by fra 400 til 1300 poeng på et døgn skal det også litt til for å argumentere mot. Men likevel, kontoen ligger godt rangert. Jeg tror ikke denne karen (solo?) ryker så fort som enkelte skal ha det til, samtidig blir jeg imponert om han holder seg på topp 3.
Område: 6/10
Tror ikke han her klarer å utnytte området på samme måte som Thomas & co (her ga jeg opprinnelig 9/10).

Rykte: 4/10
Tror mange forbinder denne kontoen med PP-horing. Har ellers både sett og hørt lite til deg. Fikk vel et par titalls millioner poeng på v1?


3 Sennep UTOPIA 15.207
Sennep var, de første dagene, det eneste navnet vi så på dagens plyndrer og raner, og er veldig sikkert blant de med mest farmede ressurser på verdenen. Har holdt seg i toppen hele verdenen ved å adle tre fiendebyer (Jack The Ripper, Belzebub og Jokke b2 - gode adlinger!). Er omringet av gråbyer, men det spørs om ikke den gode startsplasseringen vil slå litt tilbake - det blir færre adelsmål som du må dele med dine allierte, den eneste klare veien å gå er sør, der Søstrene Grene ligger godt samlet. Vet veldig lite om spillerne på denne kontoen, men at også dette er en konto som kan nå langt finnes det liten tvil om.
Område: 5/10
Dette blir fort toppkarakter om de klarer å bekjempe SG.

Rykte: 7/10
Hørt lite til dere som spiller her, men har også hørt at dere er gode. Nøytralt +2 for omtale, prestasjoner ingame, og det jeg har sett av dere på forum og Skype. :)


4 Chaosisalex UTOPIA 15.086
Håkon og Odd. Håkon er den jeg har snakket mest med på v20, men jeg har også vært borti Odd - fantastiske typer begge to. Erfaringen er det ingenting å si på, disse gutta når nærmest så langt de vil så lenge de gidder. Som med Sennep tror jeg dog plasseringen kan slå litt tilbake, da det begynner å minske på adelsmålene. Gråbyer har de iallefall nok av! :)
Område: 5/10
Veien videre blir tung med det nåværende diplomatiet, men du har det iallefall trygt. Diplomatiet kan ha stor betydning her.

Rykte: 10/10
Håkon og Odd er likt av alle, og iallefall Håkon vinner nesten alt han stiller opp på av TW-verdener.


5 Starving Ninja UTOPIA 13.686
Dette er da meg selv. Spiller solo, til de som lurer. Men hvor lenge varer det? :eek:
Jeg rater ikke meg selv, noobs.


6 Virtuosi UTOPIA 12.452
Aj aj aj, oj oj oj, her spiller Joakim, Pelle, Benjamin og Jørn. Kvalitet, kvalitet, kvalitet, og enda mer kvalitet. God dekning på alle områder. V20s beste enkeltkonto. Fikk litt oppsyn i starten etter å ha truet naboene sine til å restarte, men har utvilsomt kvalitetene til å klare seg selv uten gode adelsmål i umiddelbar nærhet. Noe vi ser nå. Startet rolig, før det smalt med 9 Dagens ranere på rad, etterfulgt av en pause for å adle... For deretter å skaffe en ny Dagens raner. Blir ikke overrasket om denne kontoen inntar førsteplassen innen kort tid. Leder også ODA suverent, noe som er vel og bra, men muligens også et svakhetstegn? Hadde jeg ligget nær disse hadde jeg lagt opp livet.

Har forresten alltid hatt lyst til å spille med Joakim, utrolig hvor mye moro den gutten har på lager! :D
Område: 9/10
Klarer dere å utnytte området deres, noe jeg er sikker på at dere klarer, har dere flere gode adelsmål. Heller ingen problemer med farmingen.

Rykte: 10/10
Tror jeg ville ha gitt hver og en av disse 10. Klareste tieren jeg noen gang har gitt. Nok sagt.

7 Perfect Art DN 12.345
Vet lite om denne kontoen, annet enn at han har en stor og saftig by, og er i DN. Ligger sammen med DONslask og Pyyah, og har et par 2k-byer han kan adle når 5:1-grensa forsvinner. Har sett lite til denne karen i krig.
Område: 5/10
Kan skape et solid cluster med Pyyah og DONslask, men for små adelsmål etter min smak. Tror dere, i det lange løp, vil være avhengige av at IAP'en med UTOPIA ikke brytes.

Rykte: 5/10
Nøytralt. Til tross for rank 7, synes jeg ikke du har vist nok ingame til å få et bonuspoeng. Ikke hørt om spilleren.

8 DONslask DN 12.175
Vet lite om denne kontoen, annet enn at han også har en stor og saftig by, og er leder i DN. Ligger sammen med Perfect Art og Pyyah, og har et par 2k-byer han kan adle når 5:1-grensa forsvinner, med mindre Perfect Art skal ha alle. Har sett lite til denne karen i krig.
Område: 5/10

Rykte: 6/10 Har snakket litt med han ingame. Hyggelig kar, og leder i en godt rangert stamme.


9 Spite BAM! 10.817
Første spiller fra BAM, bak SG x2, UTOPIA x2 og DN x2 i den rekkefølgen. Her spiller Kjetil, Even og en ukjent, og har nå satt seg som mål å nå topp 5 - noe de fort kan klare. Har langt flere adelsmål (3k+) enn jeg først trodde, v20s beste adelsområde? Nok en konto som ikke har noe særlig OD, så at kontoen har tropper til å ta ut VSVO og JFF i området tviler jeg ikke på.
Område: 9/10


Rykte: 7/10
Har, naturlig nok, snakket en del med dere. Veldig hyggelige spillere. Vet lite om dere fra før v20, muligens fordi jeg selv har vært lite aktiv på .no.


10 toothfairys DoA 10.672
Vet absolutt ingenting om denne kontoen eller spilleren.
Område: 7/10
Ok farmeområde, og en del gode adelsmål. Ikke engang plyndret 1000 byer, veldig svakt, nesten til og med for en deffspiller. Lav OD.

Rykte: 4/10
Nøytralt. -1 for ikke å ha plyndret 1000 byer.


11 Amat victoria curam SG 10.222
Vet ikke særlig om Magnar heller. Ser ut til å ha bidratt mer i krig enn ODA'en tilsier, og har de høyeste farmeprestasjonene man kan forvente.
Område: 7/10
En del adelsmål du og timtom kan dele. Tror dette kan være en veldig god plassering.

Rykte: 6/10
Helt ærlig er jeg lite imponert over hva du kommer med på forumet, men du er iallefall her. Har også hørt at du har IG-skills.


12 hbyberg Lemmy 10.117
Vet veldig lite om kontoen. Har spilt i 5 år, men ingenting imponerende over twstatsen. Farmer dårlig. Er dere allierte/IAP med DoA har du få adelsmål.
Område: 5/10

Rykte: 4/10
Nøytralt, minus for dårlig farming.


13 St. Augustine BBB 10.104
Bidrar veldig bra, og er en viktig ressurs for UTOPIA/BBB. Også her vil plasseringen garantert slå tilbake i form av null adelsmål.
Område: 4/10
Synes plasseringen din er verre enn Håkon/Odd sin. Håper du finner deg en vei ut av floka.

Rykte: 8/10
Fått et veldig godt inntrykk av deg etter at jeg kom til UTOPIA.


14 surfender AV 9.793
Vet heller ikke mye om deg, annet enn at du er i en stamme jeg liker og som jeg tror kan nå langt. Allierte med SG, tror fort posisjonen din kan bli trang når du må dele de allerede få adelsmålene med Fiskemann.
Område: 5/10
Svakt område, men veldig trygt.

Rykte: 7/10
Vet som sagt lite om deg. Veldig god ODA, og farmer godt - tror du kan overraske.


15 Lycurgus EPK 9.676 To store byer. Ett av de deilige adelsmålene til SG, som jeg nevnte tidligere. Eier ikke OD, så har muligens litt tropper. Med mindre dere er allierte/IAP med SG kan jeg ikke se for meg at du overlever lenge.
Område: 2/10
Kanskje litt for lavt, men øyner denne kontoen liten sjanse. Adler du deg oppover møter du på Virtuosi, mens du allerede er nabo med rank 1 og rank 2 fra SG. Lykke til.
Rykte: 5/10 Nøytralt. Minus ett poeng for ikke å ha OD, pluss ett poeng for å være med i stammen Eplekake - eplekake er godt!


16 trustie SR 9.657 Enda en konto jeg vet lite om, men har gjort det bra på flere verdener. Tok nylig ut noen øks- og adelsmenn fra Creo. Tror det vil bli vanskelig å overleve mot BAM, men kanskje du har skremt dem fra ytterligere angrep? Har farmet bra.
Område: 5/10
Veldig usikker på hva jeg skal gi her.

Rykte: 5/10
Sondrekul. På v14 ville jeg gitt deg 2 eller 3, synes du fremstår mye bedre nå, til tross for at jeg ikke har sett enormt til deg på forumet.


17 Helbrecht BBB 8.724
Veldig hyggelig kar som jeg har hatt kontakt med omtrent siden verdenen startet. Ikke redd for å ta sjanser, og det var slik vi kom i kontakt med hverandre. Få adelsmål, med mindre du vil bryne deg på Spite. Spennende spiller, som jeg tror kommer til å gjøre det bra.
Område: 6/10 Tror fint du klarer å overleve, men spent på hvor veien går videre da du neppe vil være fornøyd med kun å ha 3 byer.

Rykte: 8/10
Veldig hyggelig og samarbeidsvillig. Kan ikke be om mer fra en nabo.


18 Spoonman BAM! 8.549
To fine byer. Mistet nylig nuket sitt mot General i BBB. Har nok likevel god kontroll.
Område: 5/10
Ikke veldig fan av plasseringen. Fastklemt mellom allierte, men har også noen adelsmål. Tror det kommer til å bli trangt etterhvert.

Rykte: 9/10
Martin og Kristoffer. To herlige og dyktige typer. Kommer sikkert til å nå langt. Hvor langt?


19 Pyyah DN 8.439
Vet lite om denne kontoen, annet enn at han er i DN. Ligger sammen med DONslask og Perfect Art. Veldig begrensede adelsmål. Har sett lite til denne karen i krig.
Område: 3/10
Eneste du får poeng for her er at du har stammefrendene dine med deg, og et ok farmeområde. Vanskelig område for videre ekspansjon.

Rykte: 4/10
Ikke sett mye til deg tidligere, og ikke vist mye på v20. Har ikke mye tro på denne kontoen. Fakenick?


20 Adrastos Midas BD 8.417
Har valget mellom å adle seg vest, eller nord (nord, nordvest og nordøst). Ser ikke på noen av dem som gode alternativer. Trygg plassering uten trusler, og med broderstammen SG tett ved seg. Dessverre litt for tett etter min smak. Verken ranet 1 mill eller plyndret 10k, noe som er svakt når vi sammenligner med WeirdAldo som har det samme området. Mye blir svakt når vi skal sammenligne med de beste, men på et stadie der de aller fleste både har plyndrer i gull og raner i sølv, er det ikke bra nok.
Område: 5/10
Får lavere enn WeirdAldo og Birken fordi jeg ikke tror kontoen har den samme kapasiteten som de to nevnte har vist. Rett meg gjerne om jeg tar feil.

Rykte: 4/10
Fakenick? Ikke imponert meg IG, men det kan selvfølgelig snu.


21 General112 BBB 7.810
Har vært i både DSP4WN og FRO, men endte opp i BBB, noe jeg er glad for. En kjernekar, ville kjøpe PP til de som støttet han, noe som ble blankt avslått. Som (selvfølgelig) flere på topp 25, gjør han det bra. Tok ut et par nukes fra BAM!, ved å adle en by han og Spoonman kjempet om. Adlet seg egentlig det eneste stedet det var mulig.
Område: 4/10
Mer eller mindre det samme området som DONslask, Pyyah og Perfect Art. Diplomatiet vil fort bli avgjørende her. Den ene byen ligger veldig nærme BAM!, noe som fort kan gjøre det vanskelig.

Rykte: 8/10
En hyggelig og glad kar, noe man ser på profilen hans. Stiller alltid opp der det trengs, og planla forsvaret mot BAM! bra. Ikke noe å si på farmingen.


22 Ras al Ghul BAM! 7.677
Martin/Loki, enda en hyggelig type fra BAM!. Tok litt tid før jeg fant ut hvem du var. En stor og en liten by, jeg tror du fint kunne ha tatt noe større enn en barbar med 700 poeng.
Område: 4/10
Heller ikke veldig fan av ditt område, verre enn Spoonman sitt.

Rykte: 7/10
Som de andre BAM!-gutta er det heller ikke noe å si på deg. Hyggelig, og du kan nå langt om du vil. Vil du?


23 Sir Celica VoN 7.661 To byer ganske like som Ras al Ghul sine, størrelsesmessig. Rimelig sikker på at du adles ut av BAM! før eller siden. Du har hatt det rolig hittil, og at BAM mistet en del tropper i går kan kanskje utsette adlingen av deg? Raner og plyndrer i tømmer, det kan ikke forsvares på noen måte. Selv med startstroppene burde det kunne forventes bedre. Uff.
Område: 3/10
I utgangspunktet et veldig godt adlingsområde med flere 3k-byer rundt deg. Men har som sagt problemer med å forestille meg at du kommer deg langt, og siden du tilsynelatende kun har defftropper blir det vanskelig for deg å ta initiativet til å adle andre. Er vel derfor du tok en gråby. Jeg ser ikke bort ifra at du kan overleve en stund, men med mindre du kommer deg inn i BAM! blir det hardt.

Rykte: 3/10
Aldri hørt om. Det beste jeg kan se du har kommet deg opp til, er kun 1,4 mill på verden 4. Dessverre trekker det sterkt ned at du ikke har ranet 10.000 ressurser, eller plyndret 100 byer. Lykke til, det tror jeg du kan trenge.


24 Creo BAM! 7.443
Gikk på en smell mot Sondrekul nå nylig. Men øksmenn bygges raskt opp igjen, så at det hindrer deg særlig lenge har jeg vanskeligheter med å forestille meg. Stort potensiale på denne gutten (Markus)
Område: 7/10
Av dere fra BAM! oppe i nord (BAM! minus Spite og Andrek) er vel du den med det beste området. Tror ingen av spillerne i området ditt kan utfordre deg, samtidig som du har flere fine adelsmål vestover. Når du får tog kan du virkelig gå amok.

Rykte: 9/10
Markus. Fantastisk person på alle måter. Sterke meninger, tydelig i formuleringene sine, og reflektert. Det liker jeg. Kommer til å holde lenge. Du spiller med Erik, som jeg dessverre ikke husker mye fra (En liten reminder? Hadde nok en positiv innstilling til deg også).


25 DiddyKong SG 7.315
Fjerde og siste SG-spiller på lista, like mange som UTOPIA har. Heller ikke denne spilleren har farmet noe særlig - kanskje han står for litt av deffet Virtuosi møtte? Denne spilleren har også litt å adle, men med defftropper er det alltid vanskelig uten hjelp. Nå vet jeg ikke mye om denne spilleren, så jeg skal ikke konkludere om han går off eller deff - men han adlet en gråby, til tross for gode alternativer, så jeg satser på det sistnevnte. Hvor lenge du vil klare deg mot Virtuosi blir spennende å se.
Område: 3/10
Kanskje litt lavt, men i det lange løp øyner jeg deg lite håp ovenfor Virtuosi. Om du på mirakuløst vist klarer å bli kvitt han har du gode muligheter dersom du får i gang noe off-tropper (kanskje du allerede har det?). Tror ikke du har noen grunn til å føle deg truet av andre enn Virtuosi i nærområdet ditt.

Rykte: 4/10
Får lite ut av TWstats. Heller aldri hørt om deg tidligere. Du har enda ikke bevist noe ovenfor meg, så det er dessverre vanskelig å rate deg særlig bra. På den andre siden er det lite som trekker ned, annet enn farmingen som kunne ha vært bedre.
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså fin liste

er meg andres og jan som er på amat og hva er det jeg skriver som du ikke liker på dette forumet?

Har det med min dårlige skriving og gjøre?
 
Topp