Topp 25 - Spillere

erratum

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Må si meg meget imponert over kvalitetene på listene som har kommet ut den siste mnd. Utrolig bra !
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Gleder meg til du kommer med lista de Benjamin, hører du har jobbet hardt for å ordne en god mal :)
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Heh, så fant eg visst litt tid allikevel. Kan først komme med ein disclaimer om at eg ikkje kjenne folk så spesielt godt, så det blir meir stats enn det blir personlig bias. ;) Eg henta stats rundt 17.30, og tar utgangspunkt i det. Kan hende ting har forandra seg til eg legg det ut, sopass får de leve med.

Så gjekk no sjølvsagt straumen medan eg skreiv og (vestlandet er fader meg hardcore), så det vart ein litan delay på styret.


(star)(star)(star) 1. Chaosisalex (star)(star)(star)

Poeng: 372.343
Beseirede motstandere: 421.202 (20.)
Stamme: UTOPIA

Residensen til Håkon, Odd og ein til (?). Head Honcho i Utopia, og har gjort det fantastisk både med kontoen og med stammen. Er stadig med i kampen om dagens raner, og basert på ODTen så er det nok ein del tropper i kontoen fortsatt. I det siste har det gått mykje i gråbyar, men med moralen mot dåkke så er det ikkje så enkelt å klandre dåkke for det. Så har det riktignok vore ein lengre periode med fred no, snart vil nok ørtande verdskrig brake laust igjen og eg vil tru at de ekspanderar godt når den tid kjem.

(star)(star) 2. ZuperNova (star)(star)

Poeng: 367.917
Beseirede motstandere: 729.471 (6.)
Stamme: UTOPIA

Eg sverga på at du har eit script som får barbarbyar til å bruke markedet til å gi deg ress, for etter din ankomst i sør har byane blitt betraktelig meir tomme enn før. ^^ Om eg har forstått situasjonen rett er det komt inn ein dual og her, enda fleire tomme barbarbyar. :(

Kontoen har vist god vekst frå dag ein og har blitt stoppa av lite. Du er ein av dei høgste i ODA så det viser at ikkje alt er gratis. Du har utvida litt i sør i det siste, og idag starta du på TØK. Om du fortsetter med det og Chaos gjengen fortsatt ligge på latsida kan det godt hende at vi får ein ny nr. 1 om ikkje så lenge.

(star) 3. Ras al Ghul (star)

Poeng: 319.814
Beseirede motstandere: 1.054.706 (3.)
Stamme: BAM!

Dagens første avanserte menneske. Denne kontoen har eg begrensa kjennskap til utover at eg veit at du var ein av dei som viste motstand mot Cash på v19. Her har de komt enda lenger. Kontoen har ein soleklar førsteplass på ODA ranken, men etter ein så lang fredsperiode er ikkje det nødvendigvis så positivt. Om ein tar ein titt på adlingane ser ein grunnen, svært få gråbyar og nesten berre store, saftige byar frå nære og kjære. Spørsmålet er om det tropper er igjen her til krigen som nødvendigvis må komme snart? Du er dog fint pakka inn av resten av stammen, og ligger slik sett "trygt", utan å miste ekspansjonsmoglegheitane. Blir nok ein nøkkelkonto for BAM! framover. Forøvrig eit jekligt stilig brukernamn. ^^


4. Sennep

Poeng: 269.032
Beseirede motstandere: 980.358 (5.)
Stamme: UTOPIA

Sennep er best til kvardag og fest. Relativt godt til TW og tydeligvis. Kontoen låg lenge i teten i starten av verdenen, men datt ein tanke bak. I likheit med Ras al Ghul så går det i store adlingar og ytterst få gråbyar. Posisjonen din er dog ikkje heilt lik. Kontoen har ein finfin plassering med allierte på nokre sider, og flotte adelsmål på dei andre. Vil nok ta ein del av TØK framover no. Eg har høyrt mykje godt om folka på kontoen, og eg trur vi vil sjå dei med i toppen ut verdenen.


5. Spoonman

Poeng: 247.659
Beseirede motstandere: 493.336 (14.)
Stamme: BAM!

Kvaliteten vil ingen ende ta. Her har vi Ezio og Gaudi, som leda stammen på rang 2. På lik linje med Ras så er dei godt innpakka av BAM! Dei har lav ODD, og heilt passe høg ODA. Kontoen fekk litt ut av bruddet med DN, men måtte nok kjempe for det dei fekk. Det har vore jamn vekst her i gården og, nokre gråbyar og nokre store byar. Dei har skaffa seg eit flott cluster og ser godt utrusta ut.

6.General112

Poeng: 215.528
Beseirede motstandere: 648.048 (8.)
Stamme: BBB

Her har vi den første frå BBB, som også styrer skuta. Kontoen fekk mykje ut av bruddet med DN og vaks stort på det, og har jamnt over tatt store byar og/eller mindre gråbyar. Kontoen ligg klemt mellom Lemmy og Utopia med BAM! i nord. Om eg ikkje hugsar feil så er vel BBB allierte/i IAP med alle desse, litt usikker på BAM!, så det er nok litt tørt for tida. Før eller seinare tar det laust, og då blir det nok mykje å ta av. Spørsmålet er vel kven som får tatt av kven.

7. DiddyKong

Poeng: 182.366
Beseirede motstandere: 112.878 (89.)
Stamme: BBB

Nr. 2 frå BBB. Ny innflytta og greier etter ein kort periode som fri og frank etter SGs fall. Ser ut som at det har vore ein del lette adlingar der i gården, men har jo og tatt byar frå blandt anna Virtuosi. Det står det mykje respekt av. Kontoen verkar tildels defansivt orientert, og vil nok komme godt med framover. Den har god tilgang til rimmen, så om ein klare å komme seg gjennom moralen er det gode vekstforhold. Men det er lite av større spelarar å ta av, med unntak av Kortal.

8. hbyberg

Poeng: 173.953
Beseirede motstandere: 658.512 (7.)
Stamme: Lemmy

Førstemann frå Lemmy. Har absolutt ikkje snøring på kven som er her, men kontoen har slått godt frå seg. Den har høg ODA og har hatt gode adlingar. Kontoen ligge godt innpakka av stammen, men eg klare ikkje å sjå noko skikkelig cluster, som kan bli eit problem framover. Kontoen ligge dog trygt, og kan hjelpe stammen aktivt frå innsida, men vil nok gjere forsøk på å komme seg opp og fram.

9. Vixen

Poeng: 162.045
Beseirede motstandere: 527.908 (12.)
Stamme: DL

Oisann. Noobs incoming. Sander, vegard og eit lass andre (Edvard og Stephan) sitte her og sturar over verdensproblem. Styrer DL med ei vis jernhånd og har ført oss langt. Kontoen er spredt over heile den sørlige halvkule men ligge trygt i nesten alle delane. Skal bli artigt å sjå kor veien går vidare. I frykt for å vere for snille med dåkke så skal eg la vere å sei meir. (wasntme)

10. St. Augustine

Poeng: 155.271
Beseirede motstandere: 268.540 (35.)
Stamme: UTOPIA

Nok ein konto frå Utopia, og nok ein konto som fekk godt utbytte av bruddet med DN. Fekk tatt litt av Virtuosi og har dermed to områder å bygge seg opp på. Hovudclusteret ligg fint til midt i Utopias sentrum, og lisje samlinga med byar i vest ligg trygt til for framtidig vekst. Kontoen ligg litt innesperra blandt Utopia og BAM! for øyeblikket, men med to områder å bygge seg opp på så er det finfine moglegheitar for framtidig vekst.

11. toothfairys

Poeng: 152.235
Beseirede motstandere: 432.440 (19.)
Stamme: Lemmy

Ny Lemmyer her. Byane ligg spredt i clusteret til Lemmy, med eit cluster ved grensene med BAM! og Utopia. Definitivt ein interessant plassering som kan få mykje å bety både for kontoen og stammen. Har også nokre byar ut mot rimmen som gir moglegheitar til å ekspandere der.

12. Perfect Art

Poeng: 144.463
Beseirede motstandere: 261.404 (40.)
Stamme: UTOPIA

Denne gjengen her har da falt av litt. Det har nok mykje med plasseringa å gjere. Kontoen har nok den med det mest kompakte clusteret så langt på lista, men når det ligg midt inni Utopia land er det lite å ta av. Har hatt ein lengre kamp gåande mot Ruab så vidt eg har forstått, men han er jo og blir ein vegg. Det ser ut som at kontoen har tatt grep og etablert seg i vesten (slik som resten av dei innestengte Utopianerane, koloni much?), og det burde bli bra for veksten. Er definitivt kvaliterer på kontoen som kan bli viktige framover.

13. Nozze

Poeng: 133.247
Beseirede motstandere: 1.075.987 (2.)
Stamme: HPLØS

Emil i lønneberget. Trivelig type som har vist seg å vere ein vegg for motstanderane. Stakkaren har dog måtte fokusere på deff, men det heile har gitt god avkastning med masser av store, saftige byar. Med store mengde eplekaker rundt seg er det utmerkede vekstforhold, og han vil nok klare å dra nytte av dei. Spennande kar å følgje.

14. Spite

Poeng: 132.962
Beseirede motstandere: 595.017 (10.)
Stamme: BAM!

Kablam og så var vi tilbake i nord. Ein konto med kvaliteter som ligg midt mellom Utopia og BAM! Ingen byar ved rimmen, så litt begrensa kva kontoen kan gjere for framtidig vekst, er nok avhengig av ein krig for å få veksten til å komme skikkelig. Men med den posisjonen kan det fort gå den andre veien og. Blir nok ein nøkkelkonto framover.

15. Creo

Poeng: 121.232
Beseirede motstandere: 193.906 (50.)
Stamme: BAM!

Creo kontoen ligg i kanten av BAM land med Utopia i sør og Lemmy i vest. Den er på mange måtar lik Spite kontoen i det at den trenge ein krig for å komme skikkelig igang, men ligg ein tanke tryggare til. Blir ein spennandes konto å følgje framover.


16. Michael Scott

Poeng: 118.762
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 163.330 (64.)
Stamme: DL

Off. Innestengt mellom allierte, stamme og moralhelvete og må ty til incest for å vokse. Uerfaren og under gjennomsnittet fornuftig og. Tsk tsk.

17. Hoffa1

Poeng: 116.371
Beseirede motstandere: 401.605 (22.)
Stamme: Lemmy

Her har vi vel leiaren i Lemmy. Syntest at det kanskje er den mest anonyme av leiarane i dei fire store stammane, eg har dessverre ikkje høyrt så mykje frå deg. Ser dog ut som at han klare seg fint, har eit flott cluster, men ligge som dei fleste andre ein tanke innesperra av sin eigen stamme og allierte. Kontoen har ein meget respektabel ODA rang, og ein lavare ODD rang, så er nok ein del tropper på kontoen. Men har berre plyndra mellom 1000 og 10000 byar? Med ein so stor mengde off (med tanke på ODA), så syntest eg at det var litt merkelig.

Blir spennandes å sjå kva vei du fører Lemmy vidare. :mehe:


18. Majorpain

Poeng: 116.060
Beseirede motstandere: 335.405 (25.)
Stamme: Lemmy

Innenstengt nr. 18 vil nok ha store voksesmerter framover, anten han adlar seg til rimmen eller mot ein anna stamme. Kan jo leve av gråbyar og, men det er jo ikkje like kjekt.

19. Lille

Poeng: 101.738
Beseirede motstandere: 194.664 (49.)
Stamme: Lemmy

Lemmy er tilbake med innestengt nr. 19. Kontoen ligg i grensa mellom Lemmy og BAM!, men ulikt dei andre så har den ikkje grense til Utopia. Det er moglegheiter for å gå til rimmen, men også her er ein krig nødvendig for å få liv i ting.

20. TSM Bjergsen

Poeng: 98.912
Beseirede motstandere: 209.949 (48.)
Stamme: Lemmy

Lemmy har ein streak gåande her, og denne kontoen (som faktisk har hatt snuta innom offentlig forum) er neste. Med to cluster på kvar si side av Lemmy. Den eine ser, get used to it, innestengt ut, men det andre sør-vestlige har fine adelsmål. Vil nok komme seg lengre opp på listene av den grunn.


21. lillazyster

Poeng: 98.411
Beseirede motstandere: 139.503 (74.)
Stamme: DL

Eit DL medlem eg ikkje har snakka for mykje med. Kontoen ligg fint til med gode vekstforhold mot mindre stammar, men har gjerne moralproblemet då det er ingen større spelarar å angripe. Har blitt mykje grått i det siste av dei grunnane, men har forhåpningar om å kunne ta litt brunt framover.

22. Hotdog1

Poeng: 91.820
Beseirede motstandere: 55.393 (161.)
Stamme: UTOPIA

Det siste nye innen Utopia, og deira siste innslag på lista. Har eit fint cluster i aust, men har ikkje stort anna å ta seg til enn rimmen. Kanskje kontoen får tatt noko ifrå TØK, kan isåfall få større område å bygge seg opp på.

23. Nokas

Poeng: 90.754
Beseirede motstandere: 480.365 (17.)
Stamme: Lemmy

Lemmy spelar med front mot Utopia. Dessverre enda ein ukjent for min sin del, men dette er ein av kontoane som har måtte tåle ein trøkk. Har høg plassering på både ODD og ODA, og med fronten mot Utopia så kan ein krig der forandre mykje.

24. Jelena Välbe

Poeng: 85.311
Beseirede motstandere: 401.487 (23.)
Stamme: DL

Nykommeren i stammen. Har dessverre hatt lite kontakt med deg. Kontoen har store vekstområder med sin front mot TØK, ulikt mange andre i DL. Er også ein del kvalitetar bak kontoen, då den klarte seg flott i front mot Vixen og nokre andre i DL tidlegare på verdenen. But hey, if you can't beat 'em, join 'em!

25. Andrek

Poeng: 83.741
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 282.943 (30.)
Stamme: BAM!

Kontoen var lenge i toppen blant farmerne på verdenen, men det ser ut som at veksten har stagnert litt. Fekk ein adling i dag, forhåpentligvis kjem veksten tilbake. Har eit fint lite cluster i sør-aust, og eit par-tre byar lengre nord-vest. Har kontakt med Utopia, så om det smelle på den fronten blir der litt å ta av, og potensielt litt å miste.


Vart litt tynnare ut mot slutten der, og jammen vart det mykje av det samme og, men håpte at det falt i smak. Ettersom at det er fredelig mellom alle dei store stammane for tida var det dessverre litt lite å skrive, men det får heller vere. Om noko er feil så er det berre å komme med tilbakemeldingar. :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
1.

Spiller: Chaosisalex
Stamme: UTOPIA
Poeng: 1.558.521
Spiller(e): Odd, Pelle, Henrik, Henrik, Jan, Jørn, Håkon, Whoop


Kommentar: Ja, du ser riktig.. 8 personer. Men når sant skal sies, er det forskjellige årsaker til det. Praksisperiode, Jobb på sjøen, militæret og personlige årsaker. Så ikke alt og alle er online til enhver tid! Har bare et problem med å kicke folk! ;)
Ellers ligger vi der vi lå i November, øverst. Holder aktiviteten oppe og har det gøy med stammen ^^


2.

Spiller: ZuperNova
Stamme: UTOPIA
Poeng: 1.431.283
Spiller(e): Henrik


Kommentar: Sist jeg skrev en liste håpet jeg å bli bedre kjent med deg, og det har vi da blitt! Henrik er fremdeles beistet i fronten, som elsker mine spontane aksjoner, pliktoppfyllende og aktiv. Vi leder godt på å ha en sånn solid og aktiv front. Ikke minst er du god og hyggelig, så er vanskelig å bli irritert og sint på deg ^^
Holdt rank 2 siden November, imponerende når du er solo! Heia Henrik!
PS!: Må si jeg elsket at du klarte å lure folk på forumet til å tro du var borte en annen uke enn den du var, da BAM tydelig visste at du skulle bort. Må si jeg lo godt da aksjonen kom en annen plass :D


3.

Spiller: DiddyKong
Stamme: BBB
Poeng: 1.261.996
Spiller(e): Niklas



Kommentar: I November var du rank 13, fiende og en spiller vi ikke fryktet. Nå er du medlem av BBB, snart klar for å komme til UTOPIA og en viktig brikke i krigen. Du har vokst voldsomt, dog mye på internadlinger, men du har imponert meg kraftig med aktiviteten din. Jeg kjente ikke noe til deg at all før du kom til BBB. Hyggelig person.

Øksenukene dine er fryktet ;) (hehe)! Bidrar flott i stammen og utfører oppgavene du får/har på en flott måte. Måtte det fortsette, i allefall har jeg blitt imponert.


4.

Spiller: Spoonman
Stamme: BAM!
Poeng: 1.159.964
Spiller(e): Martin og Kristoffer



Kommentar: Kommet dere videre opp fra 7.plassen i November og har stø kurs videre oppover. Som på mange av toppkontoene har det vært internadlinger og gråby-horinger her også, men det blir alltid slik.

Aktive i aksjoner og er en av de som holder ut lengst når det gjelder videre faking/nuking. Eneste tabben dere har gjort, er vel å si at dere trakk hjem deff for å random-stacke incsa våre en tid tilbake, og vi fikk snappet opp 4-5 Spite-byer av den grunn. Beste konto i BAM! På rangeringen.

5.

Spiller: Sennep
Stamme: UTOPIA
Poeng: 1.120.457
Spiller(e): Donnes og Sylphida



Kommentar: Angreps-kongen og -dronningen i TW. I allefall i mine øyne. Føles som dem tar nye byer i front konstant og klarer nesten alltid å beholde dem også. Fra å ikke ha noen frontbyer i det hele tatt, har dem nå ett cluster i front, kan ikke gjøre annet enn å gjøre som Heidi Weng, jeg bøyer meg i hatten for dere to.
Ellers er Donnes glad i å påpeke at han ligger foran meg på ODa. Alltid…

6.

Spiller: General112
Stamme: UTOPIA
Poeng: 1.118.335
Spiller(e): Kenneth og Vegz



Kommentar: Og da får vi videre til Forsvarskongene! HAH, makan. Det er nesten stygt å ha 2,5 ganger så mye ODd som nr.2!
Standby på ranglisten siden November, men har i mellomtiden fått deg dual i Vegz, noe jeg vil si er min beste investering på v20, å plassere han hos deg. For en duo dere er. Og ikke minst utrolig hyggelige. Så det var veldig gøy å få møtt dere begge å spise middag!

Ellers har dere i det siste fått hull på byllen mot Creo. Etter 2-3 uker med 2-3k incs konstant, mister dere til slutt 1 by, og så tar det 2 dager, VIPS, så tar dere 5 byer av Creo. Imponert!

7.

Spiller: Ras Al Ghul
Stamme: BAM!
Poeng: 1.004.679
Spiller(e): Martin og Markus



Kommentar: Jeg quoter meg selv fra November; «Hver gang jeg skriver en liste, så er Martin der».
Jammen tror du ikke… Du fortsetter å levere Martin, jeg er imponert over det du har gjort. Du har vært nesten ugjennomtrengbar i forsvar, ekstremt bra. Har nå også fått med deg Markus over fra Spite, noe jeg vil tro du er glad for, så du får litt mer fritid selv også! (Beklager at jeg snappa pelle :p)
Du kommer til å være her til siste slutt, er ganske sikker på det!


8.

Spiller: Vixen
Stamme: UTOPIA
Poeng: 991.953
Spiller(e): Sander og Adriano



Kommentar: Det ble en del styr da MILF prøvde å få dere med over på den andre siden av krigen, noe som nesten skjedde, men vi fikk til en bedre løsning til slutt ;)
Sander har styrt DL med jernhånd og deretter fått ta turen over til UTOPIA. Har også fått selskap av Adriano etter hvert som dual, og da ble det plutselig mye mer farmet på kontoen også. Dere kommer til å utvikle dere stor i sør, når dere kommer igjennom den værste veggen. Stå på ;)

9.

Spiller: Eru Iluvatar
Stamme: UTOPIA
Poeng: 838.922
Spiller(e): Kjellis og Stephan


Kommentar: Mye av det samme kan sies her, som om Vixen. Dere fikk også en plass i UTOPIA, og jeg vil tro dere ikke angrer på det:)
Kjellis har jeg hadd gleden av å intervjue tidligere og Stephan har jeg pratet en del med i det siste. Trivelige folk. Dere vil nok også vokse en god del fremover, vil jeg tro!

10.

Spiller: Lycurgus
Stamme: BBB
Poeng: 797.378
Spiller(e): Jørgen, Markus og Vegard


Kommentar: Her var det i allefall mye frem og tilbake om hvor dere skulle være, MILF eller BBB?
Men hva trenger man for å overtale en trønder? En trønder selvsagt. Så da ble det BBB!
Er i allefall jeg glad for, og det tror jeg etter hvert dere er selv også, i allefall ut ifra det dere har skrevet til meg. Ligger pent plassert i midten og mot sør. Adler jevnt og trutt, og er behjelpelig med alt dere kan. Good!


11.

Spiller: Jelena Välbe
Stamme: DL
Poeng: 775.904
Spiller(e): ?


Kommentar: En litt mystisk konto vi aner ekstremt lite om, annet enn at han ikke sier stort!
Gråby-adlinger, lite kriging, lite villighet til å hjelpe og bryter sine egne normer for deretter å klage på at andre gjør det samme – igjen.


12.

Spiller: Razgon
Stamme: SBST
Poeng: 705.478
Spiller(e): Andreas Larsen


Kommentar: For meg er du i allefall ukjent! Den første og eneste fra SBST stammen på top 25. Det går for det meste i gråby adlinger eller internadlinger. Du har tydeligvis spilt på v1 i Bol, v2 mot AriCa og også vært innom Viking på v4. Så som du sier selv, så har du en del erfaring.
Ligger i nord-vest med litt front mot G112 og videre bakrom ved Creo. Spennende å se hva du får til videre.


13.

Spiller: Perfect Art
Stamme: BBB
Poeng: 643.317
Spiller(e): Stian og Simen


Kommentar: Det jeg elsker med denne kontoen, er at den fjerner så sinnsykt mye moral-bashers. Å takk Stian!
En av kontoene som valgte å ofre seg for å få inn nye folk til UTOPIA og tok turen ned til BBB. Står respekt av slikt Stian! Godt likt konto i alliansen og ikke minst en aktiv konto. Alltid villig til å hjelpe til, uansett hva det skulle være. Topp konto å ha i stammen. Stian sprer mye humor i chattene ^^


14.

Spiller: BeHa
Stamme: BAM!
Poeng: 617.134
Spiller(e): Amir og bror



Kommentar: Her spiller et par brødre, Amir og hans bror. De har før spilt mye på .net, bosnisk og kroatisk server, men har nå valgt å prøve lykken for første gang ordentlig på norsk server.

Ligger i øst med front mot UTOPIA, og har gjort det bra der. Ut ifra ryktene er dem noen deff-horer, men det er jo bare rykter!
Ble avvist plass i BBB, og gikk deretter heller videre til BAM!, var nok det smarteste valget der og da det.

15.

Spiller: Majorpain
Stamme: J.F.F
Poeng: 605.900
Spiller(e): Erik, Morten og Andre


Kommentar: Gammel Lemmy spiller. Lemmy forsvant jo fort?
Har deretter gått til J.F.F, trodde kanskje ikke majoren var velkommen der etter v13 stuntet, men men.
Har vært usedvanlig stille fra denne kontoen etter at de gikk til J.F.F, virker som de ikke har vært aktive / villet krige videre, men hva vet jeg.
Trang posisjon, med ikke alt for store utviklings-muligheter.


16.

Spiller: Creo
Stamme: BAM!
Poeng: 603.747
Spiller(e): Ludvig, Hozan og en til?


Kommentar: Dere er ekstremt glad i å bruke kattene deres i allefall, men liten fremgang når dere adler. 3ukers aksjonstid resulterte i 1 by. G112 aksjonerer tilbake, 5 byer på 2 dager. Store forskjeller.
Ligger i front, men klarer ikke å bryte ned UTOPIA’s solide front. Skuffende spilt fra de på Creo så langt.


17.

Spiller: Lille
Stamme: BAM!
Poeng: 576.003
Spiller(e): Orginale Lille


Kommentar: Spilt på Lille opp igjennom alle tider. Valgte å bytte beite i alliansen og fikk til BAM! Dårlig med fiende-adlinger her også, internadlinger og grått som står i fokus. Stor front mot G112. Lite info om han, da han ikke var spesielt dele-villig :p


18.

Spiller: Vallhall
Stamme: O.S
Poeng: 528.115
Spiller(e): Atle


Kommentar: Største spilleren i O.S, har gjort en god jobb mot Lemmy og nå J.F.F.
Enkle å samarbeide med, trivelige folk og ikke minst gode. Samarbeide går supert og det håper vi fortsetter :)


19.

Spiller: Huuse
Stamme: MILF
Poeng: 495.774
Spiller(e): Kristian



Kommentar: Eneste spiller fra MILF på top25. Også en av de mest utsatte kontoene. Skal få kjørt seg for å overleve i sør, men ser bra ut foreløpig. Egentlig et ganske fint cluster, med borte avstander, med unntak av noen få byer. Men du har som sagt en tøff oppgave foran deg om du skal klare å overleve der nede!


20.

Spiller: JrValo
Stamme: BAM!
Poeng: 440.488
Spiller(e): Alexander



Kommentar: Hadde alle vært som deg, ville disse listene vært lette å lage. Ekstremt hyggelig person. JrValo har vært på .no mange ganger, bl.a på v1. Senere har du spilt på v4, under nicket Viking der du nærmet deg 20mio.
ZuperNova ble noe irritert da du adlet 24byer for 2dager siden, mens han hadde rekorden på 22. Bra å jekke ned Henrik litt ;)


21.

Spiller: lillazyster
Stamme: BBB
Poeng: 435.535
Spiller(e): Juntabob


Kommentar: Dette er en ekstrem konto, dersom Junta hadde vært aktiv 24/7. Junta er en av de spillerne som jeg rangerer høyt oppe når det gjelder ferdigheter. Glad du tok turen til BBB! Fyllepratinga de til tider på chatten er esktremt gøy (nod)
Stort potensiale i denne kontoen, om du holder ut, blir du å finne høyere på rangen etter hvert ^^


22.

Spiller: birken
Stamme: DL
Poeng: 431.606
Spiller(e): Stig


Kommentar: Forlot fiendeland og ble med i DL og har etter hvert fått skaffet seg 2 clustre, som gjør det mye lettere å utvikle seg. Utholdenhet har du i allefall, etter å ha nærmest blitt adlet ned, så kommer du tilbake å vokser igjen. Nå blir du nok her til siste slutt, om ikke noe drastisk skjer!


23.

Spiller: Harvey Specter
Stamme: UTOPIA
Poeng: 421.589
Spiller(e): Chris


Kommentar: Chris (inlove). WL-maten min fortsatt. Vet ikke helt hva jeg skal skrive om deg? Du har min høyeste respekt i allefall, lærer alltid noe nytt fra deg. Humørspreder. Solid konto, aktiv, beast. Ja.. hva er du ikke? Elsker å spille sammen med deg ^^


24.

Spiller: Suckerpunch
Stamme: O.S
Poeng: 390.611
Spiller(e): Fetter’n til timtom


Kommentar: 14 år gammel gubbe, som er fettern til timtom på v18, som han nå har tatt over ! Han er oppegående og smart! Ellers vet jeg veldig lite om denne karen :p


25.

Spiller: Alex Klein
Stamme: DL
Poeng: 361.574
Spiller(e): Aleksander


Kommentar: Aleksander, spilt under samme nick lenge. Vant bl.a HP6 (i samme stamme som meg faktisk). V4 var en av hans første verdner, hvor han etterhvertble adlet av cannavaro, for så å få opplæring av han også. Ligger trygt plassert midt i mellom UTOPIA/DL/BBB og alt av allianser. Trygg plass å være. Sett lite til deg IG, men det lille jeg har sett har vært positivt.



Medlemmer per stamme på top25:

UTOPIA: 7
BAM!: 6
BBB: 4
DL: 3
O.S: 2
SBST: 1
MILF: 1
J.F.F: 1


Odd, out!
 

Donnes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Flott liste Odd!!! Du fikk meg til å logge inn på forumet for å faktisk skrive et svar, noe som jeg ikke har gjort på 3 år. Det sier det meste:):)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1.

Spiller: Chaosisalex
Stamme: UTOPIA
Poeng: 1.558.521
Spiller(e): Odd, Pelle, Henrik, Henrik, Jan, Jørn, Håkon, Whoop

Kommentar: Ja, du ser riktig.. 8 personer. Men når sant skal sies, er det forskjellige årsaker til det. Praksisperiode, Jobb på sjøen, militæret og personlige årsaker. Så ikke alt og alle er online til enhver tid! Har bare et problem med å kicke folk!
Ellers ligger vi der vi lå i November, øverst. Holder aktiviteten oppe og har det gøy med stammen ^^

Lol, så naiv jeg var, som trodde at Håkon spilte med en eller to andre.. Sku gjerne gitt han, og eventuelt dualen creds for ranken, men når det er 8 stk der. Holy, så latterlig dumt (rofl). Raskt regnestykke for å finne ut hvordan de ligger på ranken som solospillere;

1,558,521 / 8 = 194,815k

Rank 42(?, varierendes).

Jau.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Tror du må ordne det regnestykke ditt litt, da det ikke har vært 8 stk her hele tiden. Dessuten er det 8stk som har PW, men som heller ikke betyr at dem spiller. Kunne fjernet 3 navn der, men som jeg skrev, varierende årsaker til at folk er borte. Deriblant militæret, som du.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tror du må ordne det regnestykke ditt litt, da det ikke har vært 8 stk her hele tiden. Dessuten er det 8stk som har PW, men som heller ikke betyr at dem spiller. Kunne fjernet 3 navn der, men som jeg skrev, varierende årsaker til at folk er borte. Deriblant militæret, som du.

Ok, la oss ta utgangspunkt i din logikk her, Molly. Kenn93x kontoen har vært en solo-konto frem til rundt en/to uker siden. Vil det da si at den har vært "uten" eier fordi jeg er i militæret? Det virker jo som at du skryter av at det er 8 stk. Når sant skal sies så er jeg enig, for det er en prestasjon i seg selv at man klarer å knekke inn så mange folk på èn konto, og på samme tid fremheve sin vekst og dominans, kontra andre, som imponerendes. Kort fortalt - mattestykket mitt er spot on, jeg er dog mer bekymret for logikken din.

Ps. Henrik er spionen min.
 
Topp