Topp 25 Spillere!

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Bra liste dette her også! :) Liker efekten med bilden! :O

-A
 

DeletedUser

Guest
Artig liste, burde kanskje skrevet "noe" som har med spillet å gjøre når det gjelder meg da <3
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Bra Marius (clapping) Knall-liste! (Du må gi andre rykte før du kan...)

Sniff sniff... Lukter rank 1 av 25. plassen... Om de gidder...
 
Sist redigert:

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
(Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til MariusN igjen.)

veldig fin liste!
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Finfin liste Marius :)

I tillegg sitter Black Magic (Vebjørn) hos oss på HolyHeLL, også sitter Kjellis her... den inaktive dusten........... Ikke sett han etter jul...

Eller, jo.. sett han en gang;

[28.12.2015 17:37:54] Kjellis | Eru Iluvatar: Lol, muta chatten på julafta og glømte alt (rofl) (rofl) (rofl)
 

tullingpåmoped

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
dere glemte å ta meg med på 0. plass på listene deres marius og christian, dårlig.

PS: plis gi meg rødt rykte
 
Sist redigert:

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
1 -Coller LF 277.598

Herman..Herman..Herman.. rank 1.. Godt gjort med tanke på hvor lat du er.. eller hvor lat du selv mener du er :hmm: Adler en hel del Barbies, som ikke er så dumt når det gleder å få mest mulig utbytte av befolkningen i byer. Overall en super type, og en viktig brikke for at LF skal lykkes med å stikke av med seieren.



2 Bohic Origin 206.984

Bohic aka Sengångaren aka Patric, rank 2. Super-svensken med god råd. Hadde regnet med at angrepene fra deg skulle regne inn i det jeg gikk over til LF, men jeg tok visst feil. Men sånn jeg har skjønt det er ikke alt på stell her? Mye Kv'er ute å går.. Holder fortsatt rank 2 foreløpig da, bra jobba! Vi får se hvor lenge det holder :twisted: Du har mye å gjøre på v23 også, så godt gjort å gjøre det like bra her.

Jeg nekter vertfall å bøye meg for deg!


3 Skandyzz LF 206.564

Så var det denne gjengen da, Skattum, Thomas, Andy og ??? Presterer bra, helt rå på å farme, det er nesten monopol på den fronten.. har en over gjennomsnittet kjærlighet for sauer, men sauer er da fine dem? (nod) Ingenting feil med denne gjengen. På lik linje med Coller, en sentral brikke i LF. Noe sint på -Coller også for å adle farmsa hans? :eek:



4 Themis Origin 202.199

Den berømte Zippymaster aka Pål aka Pole! En tryllekunstner ut av denne dimensjon! Utrolig stolt av deg, going strong både her og på v23! Men her uten Roger tilogmed!! Way to go Pole!

Neida, sist jeg sjekka var det Mari som satt her, en helt fersk spiller (or so she say). Gjør det veldig bra, kosten hennes består også av barbs. og hun ligger i safezone til Origin/D/F. Blir spennende å se om hun kommer seg til front :)

Hun er også feminist :)




5 Preference LF 180.122

My lord and my savior <3 Jeg elsker Christian, men han knuser hjertet mitt da han nylig fikk seg kjæreste.. Men jeg synes da dette fortjener en applaus (clapping) Så nå teller jeg dager til han må innadles (nod) Super kar, gjør alt han kan for stammen og gjør det også stort IG.i tillegg ligger han på rankingen der han passer best, nemlig over Marius (angel)

Her er hvordan Christian fikk dama si (continued by netflix n chill)



6 Peligroso LF 178.947

Så var det selveste Marius da.. hakk i hæl på Christian, og jeg må si at han spiller en veldig stor rolle da han er veldig flink til å gi ros og holde spiriten oppe i LF. Selvom han er litt slem og streng med meg i blant da (giggle) Gleder meg til vi blir skikkelige naboer IG <3

Har også en fin sang som jeg tror du vil like..
[video=youtube;ak-TX6jKv8c]https://www.youtube.com/watch?v=ak-TX6jKv8c[/video]

7 King of Defence LF 172.354

Ørjan og Sindre sitter her, to kjekke gutter, stinn av nukes, pass opp folkens!


8 Jesus Kristus LF 164.463

Abel er gud, jesus og mamman min på en gang nuff said <3



9 Jon Snow. Origin 147.194

Denne personen er ett mysterium for meg! solo? duo? Jeg aner ikke, i hele min tid i Origin tror jeg ikke denne personen har sagt ett ord på skype iaf, er still i ledelsen og er aktiv IG. Og virker som en spiller som vet hva han gjør :)

Men vil du lide samme skjebne som i serien..?


10 birken -D- 132.220


Birken.. også den typen spiller som kjører IG only. Flink startup spiller, men har en tendens til å dabbe av etterhvert. Dette ser man også på denne verdenen. men tar du i ett tak, skal det nok ikke mye til før du er blant top 3. er nok mange adels på lur her ja..



11 Erlando LF 128.894

Her har vi iallefall Jokkeline.. og jeg regner nesten med at Erlend og Sim er her også? Er ikke sikker, men jokke er super vertfall :D Kontoen ble adlet ned tidlig, men startet på nytt lenger ut på rimmen og har vokst seg store igjen. Er ikke alle som hadde hatt motivasjon til å begynne på nytt, men skal ikke se bort ifra at det svei litt i pp-pungen (nod)

Og jeg venter fortsatt på den dagen du spør meg om å være duals </3 her er sangen vår.. (skulle satt in video, men er en grense på 1 video per inlegg, rip)

https://www.youtube.com/watch?v=c4BLVznuWnU


12 Peter Parker LF 123.241


Jeg vet igrunn lite om gutt(a) her.. Ken er da her? utenom at jeg vet noe særlig om han :) Men han ga da D/F mye å tenke på i earlygame, og gjør nok det fortsatt også (nod)





13 HolyHeLL LF 121.901


Odd er her, som de fleste sikkert vet. Team player all the way, trenger noen hjelp til å snipe ett tog? better call Odd!


14 legend786 Origin 121.198

Vet igjen lite.. Så kan jo alltids gå inn på stats og plassering, ligger safe i origin-land. Fin ODA, men adler seg i feil retning.




15 tarantella Origin 120.075

Karo og Fabi, de er en flott duo. Vet hva de driver med, og er i ferd med å gjøre et tappert forsøk på å pushe fronten tilbake, noe som blir spennende å se utfallet av :) Farming er også noe som dem er på hjemmebane med.



16 fatalchaos Origin 119.401

Regal has no cluuuueee, nok en "stille" spiller. God ODA, adler seg vestover, noe som neppe er noe dårlig idé. ODD'en forteller oss at han ikke har hatt så mye motstand vertfall, haha (selvangrep?)



17 Ekans. LF 116.760

Morten sitter her, det er en spiller jeg ikke har hatt æren av å spille på samme lag som før, men jeg vet han har skills, og hvis man liker Pokémon er man jo automatisk kul?



Ekans er også "snake" baklengs!! Mind=blown


18 kan vi ikke være venner -D- 101.760

Her har vi iallefall HAB, han er kul og tøff som også spiller Runescape i tillegg til TW. Og jeg vil gjerne være vennen din <3

(ingen fler får bilder da jeg ikke har lov til å ha fler, ikke engang smileys...)


19 M.Yoda LF 94.555

Mo og Moa, ja.. de er Mo og Moa..

20 Toniden -D- 87.928

Vet lite/ingenting, tror det er en gammel traver fra de tidlige verdenene. gjør det jo bra, fronter mot noen få LF spillere, kan nok få en del å gjøre.


21 Charles Origin 86.409

Charles, dyktig spiller, er heller ikke noen skype entusiast, men etter det jeg har erfart er han aktiv på IG forum noe som veier opp for det.

22 Linoko Origin 84.486

Nok en safe konto som adler seg vestover.


23 Vallhall NF 84.348

Første og eneste entry på top 25 fra NF! ligger i utkanten av NF clusteret, har gode adlingsmuligheter av D/F


24 Regal LF 82.646

Hva er dette for en noob..? vi går videre


25 slampy93 LF 80.140

Slampy, har hatt en del å gjøre da han ligger i ori-land. Men dont you worry! vi kommer sakte men sikkert til unnsetning! Rank 1 ODT, godt jobba :D



Gikk ut ifra slik listen så ut 28.01.16 10:00 ish..
Vil også benytte muligheten til å ønske Ori lykke til med Aksjon!
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Ori ble gangbanga igjen og håper de blir gangbanga på morgendagen å


Ekans er også "snake" baklengs!! Mind=blown


æe mindfucked
 

DeletedUser

Guest
Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Regal igjen.

Herlig liste Regal <3
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Nei det synes jeg blir for dumt. Men legg Jon Snow-spoileren i en spoiler så kanskje du får grønt :razz:
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Er i Spoiler nå, haha :D håper ikke jeg knuste deres håp og drømmer <\3
 
Topp