Besvart Treg(e) servere

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det tar en del ressurser på serveren å sende ut masse-mail.
Da vi har hatt (har?) problemer med serverene ønsker vi ikke å teste den mer enn nødvendig på et nåværende tidspunkt.
Hvorfor er det ikke sendt en IG melding om situasjonen? Det er bare en brøkdel av brukere som vet om/sjekker forumet. Vil tro det er mye usikkerhet ute og går..
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Var til Amstaff sitt mer bastante innlegg om konkrete tidspunkter og hva som er på sin plass :)

Beklager jeg også, om jeg misforsto det innlegget fra Amstaff, selv om det neste fra ham ser ut til å bekrefte hvordan jeg tolket det.

Hadde det samme i tankene som Simplicity, ang å kunne gjøre helt andre ting enn å sitte å vente på når freden (evt) blir deaktivert igjen.

Ser at jeg ikke formulerte meg veldig bra, og tror Simplicity i allefall skjønte hva jeg mente.

Men ja, et konkret tidspunkt for neste info, slik PABBen har lagt det frem nå ;)
 

DeletedUser

Guest
Den er Treeeeeiiiiiiig :(

iiiiigggjjjeeeeeen :(

hvis dere skal utsette freden, utsett den til kl 2 i morgen ^^
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er du helt sikker på at dere har fikset problemet PaBBen?? henger SYKT her nå ihvertfall
 

DeletedUser

Guest
På bloggen til Innogames står det at problemet med Loadbalancer er løst, noe nytt som er feil nå?
 

DeletedUser

Guest
sikkert fordi da blir dere oppdatert med en gang. moderatorene kan ikkje oppdatere her inne 24/7 noen av de har kanskje et liv utenom
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Serveren er jo fortsatt like treig,bruker jo flere minutter på å sende ett angrep:mad:
 

DeletedUser

Guest
Tw er tregt, snakket med flere som opplever det samme.
Regner med det er fikset innen et par min, eller et større problem igjen?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg har hatt problemer i over 1 time nå, sammen med andre.

Insane stygt når vi leder speeden i Sverige og :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
service is temporary not available ...

... in the meanwhile you may like to try one of our other games:
the-west.net
tribalwars.net
grepolis.com
facebook.com/westwars

Sånn kommer jo opp hele tiden..
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
service is temporary not available ...

... in the meanwhile you may like to try one of our other games:
the-west.net
tribalwars.net
grepolis.com
facebook.com/westwars

.......
 

DeletedUser

Guest
slutt å klag, nå går det hvertfall ann å sende angrep vis du har tolmodighet til å bruke 5 min på å få det til... :p
 
Topp