Besvart Treg(e) servere

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Tenk på disse timene. Alle de pk'sa på alle disse brukerne? :eek:
Er jo ganske masse penger? hvis du ganger alt dette og blablabla
 

DeletedUser

Guest
Hele tw nettsiden til .no er nede, man kan ikke komme inn på den, og vey at inno games har problemer med serverene, så kjønner jeg ikke at .net er helt åpen??
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tror ikke du trenger beskymre deg over det økonomiske tapet ditt, Kalou :)

EDIT
Ikke fordi vi kommer til å dele ut premium, men fordi det mest sannsynlig er snakk om noe sånt som premium til en verdi av 5 øre.

EDITEDIT
Må jo svare på spørsmålet! Det jobbes fortløpende med å finne en løsning på problemet, og jeg kan love at det sitter mer enn 1 tysk TW-guru og jobber nattarbeid nå. Dette skal bli fikset så fort vi kan!
 
Sist redigert:

orcofpain

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror ikke du trenger beskymre deg over det økonomiske tapet ditt, Kalou :)

EDIT
Ikke fordi vi kommer til å dele ut premium, men fordi det mest sannsynlig er snakk om noe sånt som premium til en verdi av 5 øre.

EDITEDIT
Må jo svare på spørsmålet! Det jobbes fortløpende med å finne en løsning på problemet, og jeg kan love at det sitter mer enn 1 tysk TW-guru og jobber nattarbeid nå. Dette skal bli fikset så fort vi kan!

Jeg tror tyskerne dine sitter å drikker kaffe...
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
EDIT 01:35
Our technician in the data-center is now replacing the segments loadbalancer. This will hopefully be done within one (1) hour and at the same time hopefully also solve the problem we are having.

nærmer seg no da :)
 

DeletedUser

Guest
Når jeg leser bloggen får jeg inntrykk av at det sitter en gjeng med stressa kæll der nede i tyskland og klør seg i huet, for så å si "Vi prøver det!" (på tysk altså)
...Men noe må de jo gjøre
 

DeletedUser

Guest
kommer inn på alle verdener utenom v5, selv om det står at alle servere sku være oppe i 2 tiden i natt. er eg utestengt eller?
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, du er ikke utestengt :) V5 er ikke blitt kommet tilbake som alle de andre verdnene.. Hvorfor aner jeg ikke.. Men v5 finnes ikke en gang på statestikk siden på forsiden...
 

DeletedUser

Guest
V7 er hvertfall tregt nå. Regner med at det er slikt for alle siden alle andre sider går glatt..
 

DeletedUser

Guest
"Trege Servere"

Fix fix!

Er faktisk folk som betaler for å spille dette.
 
Topp