TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

DeletedUser

Guest
Jeg vil først applaudere Roger for å ta dette initiativet.
Så ser jeg flere som kommer med gode forslag, og vil at folk fortsetter med det. Dette kan bli en meget interessant tråd, om vi unngår for mye destruktivitet.
 

DeletedUser

Guest
Deretter burde vel kanskje alle på den endelige lista få muligheten til å introdusere seg selv, sånn at de som stemmer har litt mer peiling på hva personene har utrettet.

Morn Arcon, står til?

Er helt enig med hva du skriver her ;)
 

DeletedUser

Guest
men tror igjen dette blir en veldig userriøs champion runde, da man ikke stemmer ut ifra skills og ferdigheter, men ut ifra hvem man liker best.
da har jeg jo ingen sjanse :D
hadde det deriomt dreid seg om KUN kvaliteter, kunne jeg kanskje klart meg et par runder :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg er verdens beste .no spiller i Norge, og siden jeg ikke er på listen, er dette enten for at ingen tør å møte meg, eller at den rett og slett er ugyldig.

Mvh,
Honour - Verdens beste .no spiller i Norge.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er verdens beste .no spiller i Norge, og siden jeg ikke er på listen, er dette enten for at ingen tør å møte meg, eller at den rett og slett er ugyldig.

Mvh,
Honour - Verdens beste .no spiller i Norge.
(støttes)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er verdens beste .no spiller i Norge, og siden jeg ikke er på listen, er dette enten for at ingen tør å møte meg, eller at den rett og slett er ugyldig.

Mvh,
Honour - Verdens beste .no spiller i Norge.

(giggle) Listen er egentlig bare tull, alle vet jo at Sander, Thomas/seyda, Kvæna, osv også er noen av de beste spillerne :O De er ihvertfall bedre enn mange som er på den listen :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Da foreslår jeg at de kritiske røster heller foreslår hvordan dette skal løses, istedet for å klage, som små barn.
Det sagt, så er jeg enig i at det er en del gode spillere som ikke ble nominert helt i starten.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Kan jo eventuelt utvide til det dobbelte, men vil tro det blir mye mer arbeid å telle opp enn det som er nå. I tillegg vil der komme inn en del som ikke har noe der å gjøre, men vil tro mange vil bli fornøyd av å bare bli nominert (som for eksempel meg (happy))
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Intet problem for meg å utvide til 128 men da får dere komme med 64 navn frem til imrgen innen kl 17.00 da første runde legges ut rundt kl 18.00.
 

DeletedUser

Guest
Rett meg om jeg tar feil, men org. Dommola og Kemp23 er samme spiller?
 

DeletedUser

Guest
Savner følgende:
Spekter
Lady Ibex
Sylphida
Tarahumaraen/Marty66/Übersetzung

Dette var bare ved første øyekast, er sikkert fler. Syns det er noen merkelige nominasjoner til fordel for disse (Kai Gunnar Berg f.eks). Fristen er ute ser jeg også, så jeg vet jeg er for sen.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Rett meg om jeg tar feil, men org. Dommola og Kemp23 er samme spiller?

Det er godt mulig. Kemp23 nicket har jeg ingen kjennskap til, så det slo meg ikke at det kunne vere dommola.

Savner følgende:
Spekter
Lady Ibex
Sylphida
Tarahumaraen/Marty66/Übersetzung

Dette var bare ved første øyekast, er sikkert fler. Syns det er noen merkelige nominasjoner til fordel for disse (Kai Gunnar Berg f.eks). Fristen er ute ser jeg også, så jeg vet jeg er for sen.

Kai gunnar berg må jeg ta "skylda" for. Sant nok, han er ikke det ypperste vi har, men han er ikke dårlig heller. Tror han som oftest har klart seg gjennom 1. by fasen, og det er kanskje den hardeste delen.

Det at de du nemte ikke kom med er selvsagt beklagelig. Lady Ibex tenkte jeg på en måte på i går. Jeg husket bare ikke nicket... De andre har jeg selvsagt hørt om, men de kom jeg dessverre ikke på.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kemp23 og Dommola er to vidt forskjellige spillere, eneste de har til felles er at de begge spilte med hansemann.

En spiller som forøvrig mangler, gikk litt fort denne saken her gitt.
 

DeletedUser

Guest
38 Shining Wolf VS Geronimo
Om du tenker på at også Aslak satt der ,så mener jeg vi vinner denne kampen . Aslaka var en rå spiller som stammet fra v5
http://no.twstats.com/no5/index.php?page=player&id=485769 som var orginalen av den der så og kom her og si at jeg ikke kan nå blit helt helt feil,for når jeg aslak spilte ilag ,var vi garrantert et av norgest beste dual team! Så mener vi hadde vunnet denne kampen!:)

Et av norges beste dual team? Seriøst?

Hvis du skal slenge opp den TWstats linken der for å verdiggjøre stemmen, så bør du kanskje sjekke ut Geronimo sin først.
 

DeletedUser

Guest
Det at du kommer inn på ferdig oppbygde kontoer gjør deg ikke til en god spiller. Og v8 kan ikke sammenlignes med v3.
 
Topp