TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
sorry Sondre, prøvde å få deg på en konto i MyTH, men det viste seg at de aldri vil ha inn deg, siden du ikke duger til stort.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jeg spurte for deg, for jeg så gjerne ville ha en kamp mot deg, men du var udugelig så de ville ikke ha deg inn fikk jeg til svar.
 

DeletedUser

Guest
Hvem liker egenetlig å tape? Har ikke møtt så mange personer som faktisk liker å tape i min levetid.

Vil vel si at det bare er tapere som liker å tape ;)

Har man satt seg et mål, så bygger man automatisk opp motivasjon. Med motivasjon kommer også engasjement og spillerglede. Man får hvertfall de utfordringene man trenger av å spille solo...

Det jeg mente var at mitt hat imot taping, er godt over normalt :p
 

DeletedUser

Guest
Atm er det ikke skills og motivasjon som gir en spiller en god start, men lommeboka.

Jeg la merke til det, at det var en nytt opplegg med den nye serveren som skulle komme, når jeg var helt på slutten. Sånn at man kan kjøpe en form for points og bruke det til å få bygninger med en gang, fjerne ventetiden.

Selvsagt synes jeg det var horribelt. Fjernet en mur helt, så skal man ikke få den tilbake på nivå 20, bare fordi man har litt ekstra penger på seg. Slike fordeler som det der i dagens spill gir meg selvsagt et inntrykk at det ikke går like mye på ferdigheter som det gjorde før. Selvsagt kan jeg ta feil, men inntrykket blir at de gamle spillerne holdt et høyere nivå enn det dagens toppspillere gjør her på TW.
 

DeletedUser

Guest
Har generelt spilt lite i Norge, derfor mange kanskje ikke kjenner meg så godt.

Men jeg spiller v15 på Sir Jato Von Sauelort og V17.

Spilte også på hp2, hp7, hp8, hp9 (som du kan se i signatur)

MEN i hovedsak så er det i romania og Tw-masters jeg har herjet mest, men er også veldig glad i speed! To sesong seiere i speed unnagjort, der det er 80 runder per sesong :)

/Jørn
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Du snakker om Ranking Sondre, ja du har vunnet noen verdner, men jeg kan med hånda på hjerte si, at jeg hadde slått deg 10/10 ganger, i startup, midgame og endgame.

Hmm, du hevdet også at du kunne slå omtrent alle i WySoSe 1v1 i speed, men man så jo hvordan runden der dere var 3 ganger så mange som oss gikk. Hihi, jeg melder meg forresten frivillig til en 1v1 runde om du tror du kan slå meg.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, du hevdet også at du kunne slå omtrent alle i WySoSe 1v1 i speed, men man så jo hvordan runden der dere var 3 ganger så mange som oss gikk. Hihi, jeg melder meg forresten frivillig til en 1v1 runde om du tror du kan slå meg.

Dette kunne blitt gøy. Gi meg link om det blir noe av dette da.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hmm, du hevdet også at du kunne slå omtrent alle i WySoSe 1v1 i speed, men man så jo hvordan runden der dere var 3 ganger så mange som oss gikk. Hihi, jeg melder meg forresten frivillig til en 1v1 runde om du tror du kan slå meg.

sa jeg kunne slå noen ja Ruben ^^ er ikke alle i wysose som er på ditt og TheMrSondre nivå.. og hvis du ikke merket det var jeg ikke med på den runden dere spillte. helga passet ikke inn.
 

DeletedUser

Guest
sa jeg kunne slå noen ja Ruben ^^ er ikke alle i wysose som er på ditt og TheMrSondre nivå.. og hvis du ikke merket det var jeg ikke med på den runden dere spillte. helga passet ikke inn.

blablabla kom med unnskyldninger
dette kan du ikke bortforklare stian :?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
jeg kan snakke meg unna,flykta gjorde jeg aldri.

MD hjelpa meg når incsa kom,etter incs runden med 25k incs på det meste fant jeg ut at jeg ikke hadde tid til v1 og ga den bort :)
de skjedde

Hadde det ikke vært for dualen på lykke å MD hadde jeg adlet lykke rett ned. 25k er vel også å smøre på da du ikke fikk noe mere en 13-14k av meg å peera99.


Btw Dg44 ville tatt deg uten problem.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hadde det ikke vært for dualen på lykke å MD hadde jeg adlet lykke rett ned. 25k er vel også å smøre på da du ikke fikk noe mere en 13-14k av meg å peera99.


Btw Dg44 ville tatt deg uten problem.

der kommer sannheten fram.

Men når sant skal sies, takker jeg for de stemmene jeg fikk, Robert har vist seg på flere verdener enn meg, jeg har jo nesten bare spillt v1.. mens Robert har en god del flere verdener å se tilbake på..

men da ønsker jeg alle en riktig god jul ! :D
 

DeletedUser

Guest
Hadde det ikke vært for dualen på lykke å MD hadde jeg adlet lykke rett ned. 25k er vel også å smøre på da du ikke fikk noe mere en 13-14k av meg å peera99.


Btw Dg44 ville tatt deg uten problem.

neppe :)
tok jo deg også roger på .dk du husker vell de ;D??

og jo de var opp til 25k på de meste og de var ikke bare fra du og peera som jeg hadde incs av i denne perioden :*

men 9 av 10 ganger ville jeg slått deg stian :)
 
Topp