TW-champion diskusjontråd

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Odd traff spikeren.
Det er måten vi formidler meninger på som er feil på forum. Kall gjerne en spade for en spade men vær sikker på at det er en spade du kaller spade:) tog du ann;-)

Hovmod er bra, men det er ikke alle som sitter med samme redskap.
Det var ikke meningen å heve radisson kontoen frem, det er ikke min jobb. Poenget var å få frem at man ikke trenger å slenge dritt for å si meningen sin. Det gjelder ikke bare her men generellt på forum.

Jeg spiller ikke alene, har hatt en fast følgesvenn Fosi på kontoen i flere verdner.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Gøy at ingen forsvarer noe du sier, Stian. Selv ikke Simen, som er i stammen din.

Jeg vil bare skyte inn at når jeg var i HAHA, fikk jeg ett godt inntrykk av Stian, han var aktiv, sendte deff, og hjalp med kv selv når han ikke hadde all verdens tid...

Han gjorde en god jobb den tiden jeg var kontositter på JKS

-A
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater kvartfinale:

varianor08 vs Peligroso 16-1
osamannen vs Hønsebataljonen 1-18
Destructere vs Kamikaze 9-9
Radisson vs Villarreal 15-3

Omkamp legges ut nå.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Skulle gjerne vært med å stemme, men jeg har ikke kjennskap nok til hva hver spiller har oppnådd her på V23 =/
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Er egentlig ikke så merkelig. Personen som spiller på dems egen side har de jo mer kjennskap til og vet hvor mye arbeid dem ligger i kontoen kontra motstanderen som du som oftest ikke prater så mye med, om i det hele.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det interessante er jo at hver sin side stemmer på samme kandidat :tunge:

De konkurransene her vil som regel bli vinklet sånn. Veldig subjektivt, som alltids, og upresise. Er dog en veldig fin måte å blåse litt liv i forumet på, men det stopper nok dessverre der. Jeg tror alikevel at vi får en verdig vinner uansett, selv om enkelte kanskje hadde fortjent å komme lenger enn hva de gjorde. Veldig uoffisielt, men jeg både tror og forventer at du står igjen på toppen av konkurransen, Zip, for det har du fortjent.
 

DeletedUser

Guest
De konkurransene her vil som regel bli vinklet sånn. Veldig subjektivt, som alltids, og upresise. Er dog en veldig fin måte å blåse litt liv i forumet på, men det stopper nok dessverre der. Jeg tror alikevel at vi får en verdig vinner uansett, selv om enkelte kanskje hadde fortjent å komme lenger enn hva de gjorde. Veldig uoffisielt, men jeg både tror og forventer at du står igjen på toppen av konkurransen, Zip, for det har du fortjent.

Enig med han der.
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Syns faktisk avstemningen har vært litt mindre preget av at man kun stemmer på sine egne folk enn jeg har opplevd tidligere.
 

DeletedUser

Guest
Har vært en god del jevne, tøffe fighter her også. Så det kunne lett gått begge veier en del ganger.
En og en har vi nok klart oss bra de fleste av HAHA, men som stamme har fienden vært bedre enn oss.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultat omkamp 2:

Destructere vs Kamikaze 8-10

Wow, en avgjørelse! Semifinale kommer straks :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kamikaze vs Hønsebataljonen

At Kami er finalen beviser litt av at dette er en poppis konkurranse. pytt pytt. Pål all the way! Velfortjent.
Begge disse spillerne ligger topp tre over antall byer adlet av fienden (i pluss). Tarantella i mellom dem. Kamikaze er også den spilleren i Upside Down med nest høyest ODD i krigen, etter Radisson. Slikt sett er det lite i statistikkene som tilsier at dette er så veldig ufortjent.

Poppis-konkurranse eller ei, begge spillerne i finalen er blant de som har gitt Haha mest juling i krigen rent statistisk.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Er veldig enig i at Kami fortjener å gå videre. Hverken jeg eller Svein har tid nok til å vinne 1v1 mot Kami som nesten har aktivitet 24 timer i døgnet.

Begge er gode finalister, og fortjener å stå i finalen.
 
Topp