TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
Stemte du ikke på cleo da? ikke cleo kontoen, men cleo spilleren?:S
 

DeletedUser

Guest
Skulle likt og sett en begrunnelse fra folk hvorfor BTK hadde vunnet over meg. med den angreps stillen han viste mot meg på v11 hadde han ikke greid og tatt meg 1 on 1:hmm:
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Skulle likt og sett en begrunnelse fra folk hvorfor BTK hadde vunnet over meg. med den angreps stillen han viste mot meg på v11 hadde han ikke greid og tatt meg 1 on 1:hmm:

hele greia går ut på kontoens helhetlige prestasjon og ikke bare 1 spillers mulighet til 1 mot 1.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hadde vært mye gøyere og fair om folk kunne begrunne valgene sine :)

Ser noen av avstemningene gir ingen mening etter det jeg veit, og hadde blitt gøy og se grunnlaget til noe av dette :D
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Just nu, har jeg ikke ork til noen kommentarer, men jau... er noen stemmer som kunne trengt en forklaring (giggle)
 

DeletedUser

Guest
1 lord even vs Jazcan - Ikke i tvil!!!
2 solaas vs Soppyknight
3 Henry001 vs Morten84
4 ekans vs Sir Crazy
5 Lilo og Stitch vs HeLLoWeeN
6 Balea vs Chrk1
7 Karl2 vs Poderoso
8 Hophoolio vs dominator
9 Tequilla vs Lillipup
10 Chaosisalex vs Graffyz
11 Zimpley vs Tomahawken
12 Murmel vs Chevy
13 born to kill vs falchen
14 cleo vs toggie
15 CastorTroy vs Dr.Evil8
16 Tabzrikhrels vs Decrypt

Her ble det ikke stemt på en eneste kamp... lite vits å sette opp lista da kanskje, du burde evt. redigere den litt??
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Kommentere 32 spillere er litt i overkant.

Men neste runde er en annen sak :))
 

DeletedUser

Guest
Jeg skrev rimelig tydelig hvordan stemming foregår, dem som finner andre finurlige måter å stemme på vil ikke være gyldig. Som f.eks å stemme på alle :p
 

DeletedUser

Guest
stemmer for at man kan stemme på alle ;) da får eg også stemmer (nerd)
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Vil bare lage en liten diskusjon når det gjelder ekans vs sir crazy -.-'

Jeg, som starta kontoen fra begynnelsen var noob i april. Jeg fikk god hjelp av stammene, så kom "revulusjon" som endte med WIC. Hadde det ikke vært for den fantastiske ledelsen hadde jeg sikker blitt adlet. Jeg er en noob. som er blitt opplært av WIC. Stolt av stammen er jeg, men hey. Jeg har imba skills nå, ikke undervurder meg. Spesielt når nikkow er her også. Ja jeg har fått mye poeng av The Random. Ekans er pp-hore som har vokst på det. Hvordan tror dere v11 hadde vært uten ekans pp ? Han er god, men poeng har ingeting og si, spilelt går på skills og timing. Jeg er en skjult spiller som holder lav profil. JUST SAYING. V peace.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Vil bare lage en liten diskusjon når det gjelder ekans vs sir crazy -.-'

Jeg, som starta kontoen fra begynnelsen var noob i april. Jeg fikk god hjelp av stammene, så kom "revulusjon" som endte med WIC. Hadde det ikke vært for den fantastiske ledelsen hadde jeg sikker blitt adlet. Jeg er en noob. som er blitt opplært av WIC. Stolt av stammen er jeg, men hey. Jeg har imba skills nå, ikke undervurder meg. Spesielt når nikkow er her også. Ja jeg har fått mye poeng av The Random. Ekans er pp-hore som har vokst på det. Hvordan tror dere v11 hadde vært uten ekans pp ? Han er god, men poeng har ingeting og si, spilelt går på skills og timing. Jeg er en skjult spiller som holder lav profil. JUST SAYING. V peace.

Dette var morsomt. Ekans er ikke bare p hore. Hvis han er på 9. plass på totalt beseirede motstandere og var den tredje til å få ''beisere 5.000.000 fiendtlige enheter''. Så har han vist skills nok for oss alle mener jeg.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Om OD'en definerer hvem som har mest skills, betyr det at jeg og Terje er de med best skills? Ettersom vi har nest mest ODA og har mest OD totalt (happy)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Har hatt veldig flaks med at det har vært mye tropper i byene vi nuket, det skal sies, og at alt av angrep vi fikk mot oss bestod av deff-topper.
 
Topp