TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dette var morsomt. Ekans er ikke bare p hore. Hvis han er på 9. plass på totalt beseirede motstandere og var den tredje til å få ''beisere 5.000.000 fiendtlige enheter''. Så har han vist skills nok for oss alle mener jeg.

Det er klart det er skills der. Likevel kan man ikke glemme det faktum at kontoen fikk en boost på denne serveren som ingen har sett maken til på .no. Når det er sagt synes jeg Ekans fikk det til ganske bra ut i fra en meget spesiell situasjon.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Vil bare lage en liten diskusjon når det gjelder ekans vs sir crazy -.-'

Jeg, som starta kontoen fra begynnelsen var noob i april. Jeg fikk god hjelp av stammene, så kom "revulusjon" som endte med WIC. Hadde det ikke vært for den fantastiske ledelsen hadde jeg sikker blitt adlet. Jeg er en noob. som er blitt opplært av WIC. Stolt av stammen er jeg, men hey. Jeg har imba skills nå, ikke undervurder meg. Spesielt når nikkow er her også. Ja jeg har fått mye poeng av The Random. Ekans er pp-hore som har vokst på det. Hvordan tror dere v11 hadde vært uten ekans pp ? Han er god, men poeng har ingeting og si, spilelt går på skills og timing. Jeg er en skjult spiller som holder lav profil. JUST SAYING. V peace.

Såså kjære dual, morten har jeg spillt mot på v2, og selv om han gjorde det derre pp-stuntet sitt, så tviler jeg ikke ett sekund på at han hadde kommer ganske langt på v11 uansett
@shizzle: jeg tror så å si hver eneste hadde gjort det hvis han hadde 100k poeng når vi andre hadde 1k
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ekan/Morten er en kar med skills og skulle gjerne spilt dual med han.

Problemet til denen karen er at han brenner så innihelvete mye krutt med farming og blir dritt lei. Synd for oss og v11
 

DeletedUser

Guest
Der slår du spikern på hodet. Min erfaring med Morten er også at han er altfor mye "av-på". Hadde han alltid vært "på", ville det vært en særdeles vanskelig kar å gardere seg imot.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Ekan/Morten er en kar med skills og skulle gjerne spilt dual med han.

Problemet til denen karen er at han brenner så innihelvete mye krutt med farming og blir dritt lei. Synd for oss og v11

Men igjen så er dette også et av kriteriene mine for at jeg stemmer på vedkomne.
Dersom du er av og på i en fight taper du lett. Så det gjelder å holde nivået oppe på en eller annen måte gjennom hele spillet. Det er ikke bare de "tekniske" finessene som teller og eller aktivitet. Det å tenke strategisk og være taktisk er også noe jeg legger vekt på.
(her har vi alle forskjellige meninger)
 

DeletedUser

Guest
Vil gjøre alle oppmerksomme på at jeg kun kjenner til et fåtall spillere her, og går derfor ut ifra det jeg vet om spillerene. Jeg skriver på min begrunnelse bak alle stemmer :)

3 Henry001 vs Morten84 - Sorry, morten, har sansen for deg også, men glemmer ikke Henry's tilstedeværelse da han fremdeles var i 24/7 og adlet opp BB4H alene.

hadde du spurt dualen din så hadde han sagt eg var en grinete frekk tulling :p etter egne erfaringer fra v5 :p
 

DeletedUser

Guest
Solid 5-0 ledelse til karl tidlig i omkampen. Vil det være mulig å komme tilbake etter 0-5 i bagen?
 

DeletedUser

Guest
Lurer virkelig hvem som lander i en finale her, ja.. Spiller ikke engang på v11, men er spent :p
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Lurer virkelig hvem som lander i en finale her, ja.. Spiller ikke engang på v11, men er spent :p

Det er i allefall tydelig at ikke mange vet hva Chrk1 står for.
Kan ikke være mange som husker ham fra v2, der han stod imot v2`s største spiller i meget lang tid, før mangel på søvn/for lite fritid til tw tok overhånd. (Han spilte alene hele tiden, til Amstaff kom inn som dual på slutten, men da var det nok allerede for sent)
Nå er han tilbake for fullt, så regner med at han blir en topp 5 spiller innen noen mnd.
Havner ikke han i finalen, så mangler min stemme i de resterende kampene ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
NyStjerne skrev:
Det er i allefall tydelig at ikke mange vet hva Chrk1 står for.
Kan ikke være mange som husker ham fra v2, der han stod imot v2`s største spiller i meget lang tid, før mangel på søvn/for lite fritid til tw tok overhånd. (Han spilte alene hele tiden, til Amstaff kom inn som dual på slutten, men da var det nok allerede for sent)

Det er mange som vet hva chrk1 står for, men i denne runden her, så møter chrk 2 av .no's beste spillere etter min mening, Villarreal og Guttaboys er like så gode som chrk. Så den kampen der er hard.

mrzhalt skrev:
Er det V11 champion eller tw.no champion egentlig?

Ehh v11 ?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Også trodde jeg man skulle stemme over hva kontoene har prester sålangt på v11? Decrypt-kontoen har gjennom v11 preget serveren mye mer rent spillmessig i alle fall. Richard var ekstremt aktiv da han spilte på den, og det skal ikke glemmes. Hverken jeg eller Marius har vært veldig aktive, det skal sies, men har da fått gjort noe i alle fall. I OD, poeng og pregingen av serveren går Decrypt chrk1 en høy gang på v11.

Når det er sagt er chrk1 en fantastisk spiller. Kanskje den beste spilleren på hele serveren når han er aktiv og i full krig.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Det jeg siktet til, virker som folk stemmer ganske mye pga noe man har gjort på andre verdner :p
 
Topp