TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Decrypt:
Erobringer: 174 (+150-24)
Start dato: 26th April 2012

Chrk1:
Erobringer: 94 (+91-3)
Start dato: 07th July 2012

Synes det er mer klasse over å starte så sent, og likevel være der han er pt.
Tipper det er et tids-spørsmål før han er på topp 20-listen.....
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Klart Chrk1 har gjort det bra, men jamt over synes jeg decrypt har gjort det bedre.
Han har mer ODA og mer ODD
8 dages angriper
8 dagens raner
mer ress farmet

Poengmessig og antall byer er ikke alt i mine øyne.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Klart Chrk1 har gjort det bra, men jamt over synes jeg decrypt har gjort det bedre.
Han har mer ODA og mer ODD
8 dages angriper
8 dagens raner
mer ress farmet

Poengmessig og antall byer er ikke alt i mine øyne.

Alt dette kan(uten å se på datoene) spores tilbake til at han begynte mye tidligere enn chrk, så om han fikk en voldsomt god start, så kan han ha fått de medaljene mye lettere enn det er å få de i ettertid, samt at han har hatt mye mer tid på seg.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Alt dette kan(uten å se på datoene) spores tilbake til at han begynte mye tidligere enn chrk, så om han fikk en voldsomt god start, så kan han ha fått de medaljene mye lettere enn det er å få de i ettertid, samt at han har hatt mye mer tid på seg.

Du må ikke glemme at det er enorme forskjeller på både ODA og ODD her også.
 

DeletedUser

Guest
Etter min mening så er Dominator vs Tequilla enklest, Nikko helt klart bevist mest på denne verdenen. Tøffeste synes jeg var lord even vs cleo, likevel lord even har de beste plasseringene så vet jeg hvor god cleo er.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Alle kampene denne runden er vel så og si vanskelige, nå er det kvartfinale og det er meningen at det skal være delte meninger, og jevnt :) Hvis det ikke er jevnt, viser det jo klart og tydelig at den ene personen burde aldri kommet så langt, eller at den andre derimot kanskje bare er suveren :p
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex - Dominator har stått på lenge og har en fryktelig god ODA, som viser at han har nuket overalt omtrent! Dersom man skulle sett på hva som er gjort bak kulissene (i ledelsen) her, ville min stemme gått til Håkon, men siden det er snakk om hvem som ville vunnet i en kamp, så går min stemme til Dominator.
02 Lilo og Stitch vs cleo - Kvæna har også på denne verdenen bevist at han kan utrette mye! Kampen mot cleo ville vært svært jevn da begge har vist mye, men av samme grunn som ovenfor, så går min stemme til Kvæna her. Men ville vært en lang og hard kamp som kunne vært svært artig å følge med på! :)

Hva synes folket generelt om disse begrunnelsene?
 

DeletedUser

Guest
er bra begrunnelse. men spørsmålet er om chaos og cleo hadde blitt angrepet, og lagt stammen til side hadde de da klart å slå tilbake. det vil eg tro.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hehe, fine begrunnelser, men mye av grunnen til min blant annet lave ODA, osv, er fordi ingen har turt å angripe meg i v11, har heller aldri hatt en "hard" front, jeg har adlet ned alt som har kommet i veien :)

Veksten min har vært preget av de svært få fiendene jeg har rundt meg, og i det siste har det stoppet pga moralen er på 30 %.
Og jeg gidder faktisk ikke sløse bort alle nuksa mine på 30 % moral fulle deff byer som blir stacket i tillegg :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kvæna skrev:
Kommer inn til dekka fat og blir boostet(?) godt i starten. I forhold til OD sammenlignet med poeng skulle man tru at andre har gjort nukingen for han.

Hehe MÅ bare kommentere denne :D

Jeg startet i v11 et par måneder etter de andre på rimmen av k44. I starten blei jeg boostet og fikk ress jevnlig av stammen for å kunne hente meg inn, jeg og tomahawken var to spillere som planen var å la kunne på vokse på rimmen. Så det skal det ikke legges skjul på.

Vi vokste fort og flittig, og den eneste nukehjelpen jeg har hatt i v11 er forsåvidt de første bya jeg tok, for å komme ordentlig igang.

- Ellers har jeg som spiller aldri vært opptatt av ODD eller ODA. Jeg som spiller har vokst på å kunne luke ut andre innaktivitet og bruke mot dem. Jeg er aktiv og følger med på hvor fienden flytter troppene, og adler der han ikke har tropper. Da jeg tjener jeg mest mulig på det, så er det en selvfølge og fortsette slik for å få min vekst optimalt med tanke på den tiden jeg har vært i v11.

Da sier det seg selv at jeg ikke får mye ODA blant annet^^

Ellers i svært få tilfellet der jeg har møtt motstand og aktivitet, der har min ODA steget her på v11, der jeg har måtte nuket vekk alle troppene til fienden ^^
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Jeg synes ODA/ODD er en fin måte å se om du har fått "motstand" eller ikke. Men det er også noe mossvisende, for treffer man på en stacks sier det seg selv at man får lite ODA. Og da benytter man seg av sjansen til å adle en by som ikke er stacka. Alt for ofte ender det med at man adler bort tropper som står i en anna by.

Er motspilleren aktiv så er det mest gunstige å dodge, og da blir det ikke mye ODA der heller.

Er spilleren inaktiv deriomt vil jo ODA'en strømme på.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hehe MÅ bare kommentere denne :D

Jeg startet i v11 et par måneder etter de andre på rimmen av k44. I starten blei jeg boostet og fikk ress jevnlig av stammen for å kunne hente meg inn, jeg og tomahawken var to spillere som planen var å la kunne på vokse på rimmen. Så det skal det ikke legges skjul på.

Vi vokste fort og flittig, og den eneste nukehjelpen jeg har hatt i v11 er forsåvidt de første bya jeg tok, for å komme ordentlig igang.

- Ellers har jeg som spiller aldri vært opptatt av ODD eller ODA. Jeg som spiller har vokst på å kunne luke ut andre innaktivitet og bruke mot dem. Jeg er aktiv og følger med på hvor fienden flytter troppene, og adler der han ikke har tropper. Da jeg tjener jeg mest mulig på det, så er det en selvfølge og fortsette slik for å få min vekst optimalt med tanke på den tiden jeg har vært i v11.

"Veksten min har vært preget av de svært få fiendene jeg har rundt meg, og i det siste har det stoppet pga moralen er på 30 %.
Og jeg gidder faktisk ikke sløse bort alle nuksa mine på 30 % moral fulle deff byer som blir stacket i tillegg "

Kaskje du må begynne bruke taktikken din om å adle byer hvor det ikke er tropper i?

Problemet med å ikke fjerne troppene til fienden din, er at du ville kunne ende opp med at moralen spilleren begynner å synke til 30%, og fremdeles ha fulle deff byer i sine igjenværende byer.

Personlig så bruker jeg en annen måte å gå frem på verdener hvor det er aktivert moral. Her bare nuker vi spilleren vi er ute etter, og stopper ikke til vi har tømt det som er å tømme. Om man møter på en stack eller 3, så er det ikke være enn at man nuker vekk den stacken. På den måten slipper man å sitte igjen med spillere som har moral på 33%, er jo lettere å bare rimme dem med gang når man allerede er i gang.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
"Veksten min har vært preget av de svært få fiendene jeg har rundt meg, og i det siste har det stoppet pga moralen er på 30 %.
Og jeg gidder faktisk ikke sløse bort alle nuksa mine på 30 % moral fulle deff byer som blir stacket i tillegg "

Kaskje du må begynne bruke taktikken din om å adle byer hvor det ikke er tropper i?

Problemet med å ikke fjerne troppene til fienden din, er at du ville kunne ende opp med at moralen spilleren begynner å synke til 30%, og fremdeles ha fulle deff byer i sine igjenværende byer.

Personlig så bruker jeg en annen måte å gå frem på verdener hvor det er aktivert moral. Her bare nuker vi spilleren vi er ute etter, og stopper ikke til vi har tømt det som er å tømme. Om man møter på en stack eller 3, så er det ikke være enn at man nuker vekk den stacken. På den måten slipper man å sitte igjen med spillere som har moral på 33%, er jo lettere å bare rimme dem med gang når man allerede er i gang.

Enig med kvæna her. Skal man fullføre en spiller må man bare bruke de troppene som trengs, men man bør også adle underveis noe som tilsier at moralen blir dårligere. Ganske kjedelig å måtte bruke 2 nukes for å renkse en offby fra fienden ^^,
Men selv mener jeg denne måten er den beste så sant man har tropper nok selv ^^
 
Sist redigert:
Topp