Besvart V12?

DeletedUser

Guest
Hei folkens! :)

Lurer bare på om det kanskje snart startes en V12?

Spiller for øyeblikket på V10 og det ser ut til at denne verdenen kommer snart til å bli dominert av AREA og P0K3.

Jeg vet V11 holder på, samt classic runde 3, men som mange vet er V11 allerede nesten avgjort etter at ekans tok seg god nytte av en feil i systemet og endte opp med 2 byer og 4000 poeng etter 1 dag. Classic er også på vei til å bli dominert av en stamme.

Derfor lurer jeg på om ikke det er noen plan for V12 snart? :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er lite sannsynlig at det starter en ny verden nå rett før sommeren.
Du vil nok se en verden dukke opp like etter sommeren :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Kan vi be til vår kjære gud om at v12 hvertfall blir en treg verden slik at det er håp om at det faktiskt blir mer en 30 aktive spillere ?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Helt enig! :)

Pk og Kontoadmin only :) speed 1 og troppespeed 0,5 :)

Men adels kan gjerne reise 300 felt elns.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Vell, er ikke helt enig med no haul da..

Som på HP3 var det digg å ikke måtte farme, men det gikk litt for treigt.
Må få opp flere ress i timen da, men treig med limited haul hadde vært noe..
Må jo være litt forskjell å da!

50 i hver stamme og god reklame om verdnen hadde vært fett :)
men å ha NO haul er litt for drøyt mener jeg
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Kansje vi burde begynne å gjøre som .se.

Jeg motar hvertfall mail derifra flere ganger når det nærmer seg ny verden o.l. Hadde alle de gamle spillerne fått en mail om at dette var i ferd med å skje på .no kunne det tenkes at de hadde bestemt seg for å titte innom igjen. Og vi ville da fått tilbake mange gamle fjes.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Kansje vi burde begynne å gjøre som .se.

Jeg motar hvertfall mail derifra flere ganger når det nærmer seg ny verden o.l. Hadde alle de gamle spillerne fått en mail om at dette var i ferd med å skje på .no kunne det tenkes at de hadde bestemt seg for å titte innom igjen. Og vi ville da fått tilbake mange gamle fjes.

Får det titt og ofte sjølv. Og kanskje vi kunne fått spelera til å få jungeltelegrafen til å gå? Hadde vore kjekt om spelera kunne gjort ein innsatts med å prøve å lokke med seg gamle spelera, og gjere dei oppmerksom på at ein ny verden skal til å begynne! :)
 

riiiux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
V12

Vet det sikkert er noen som allerede har tatt det opp men jeg sier det forde jeg ;)

Kunne det ikke hvert noe mulighet og vi kunne satt opp spille tiden på V12 sånn at mange spillere kan utvikle seg før det bryter ut kriger her og der... At Verden 12 ikke har kike og at den kan ha nattbonus på! Kunne egentlig også tenkt meg og hatt samme antall altså maks antall spillere inne i stammer som er 40 spillere som er maks!


Beklager rotet i skrivet mitt, men jeg har ikke så mye tid må stikke nå!!

- riiiux
 

DeletedUser

Guest
Håper v12 blir lik v4 en verden som har hatt kjempe morsom historie og mange stammer (også en verden som har vart i mange år)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vet det sikkert er noen som allerede har tatt det opp men jeg sier det forde jeg ;)

Kunne det ikke hvert noe mulighet og vi kunne satt opp spille tiden på V12 sånn at mange spillere kan utvikle seg før det bryter ut kriger her og der... At Verden 12 ikke har kike og at den kan ha nattbonus på! Kunne egentlig også tenkt meg og hatt samme antall altså maks antall spillere inne i stammer som er 40 spillere som er maks!


Beklager rotet i skrivet mitt, men jeg har ikke så mye tid må stikke nå!!

- riiiux


Rask verden fører bare til at de dårlige spillerne blir tatt mye raskere, så en utrolig dårlig idee :)
Er verdnen treg derimot, har de uerfarne bedre tid til å sette seg inn.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vil anbefale stor medlemsgrense, forholdsvis lav speed og la nå ress. felt ha litt mer å si enn den vanlige 2.400x speeden da. Blir for stor forskjell mellom dem som farmer/ikke farmer etter mitt syn.

Også fakelimit! Et must!!
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
maks 1 hastighet og 0.2 troppehastighet (yes). Beste er no hauls da, gjerne samme settings for det om (nod)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan vi ikke bare kåre meg som vinner av V12, så slipper vi og krangle over settings? (clapping)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Personlig tror jeg v2-innstillinger hadde gjort susen :) Utifra de jeg har spurt mener at de savner en verden med så å si rene v2-innstillinger. Premiumfunksjonene er det ingen som ønsker etter hva vi kunne se på v11.
 
Topp