v8 - En ikke akkurat spennende verden.

DeletedUser

Guest
Allianser er med i spillet, så klart. Er ikke det jeg kritiserer og at jeg skal vie mitt admin-liv til å få bort allianse-spill. For all del, ikke misforstå :) Jeg føler at jeg gjentar meg selv, noe jeg ikke er så veldig glad i, men siden du spør så pent. Dere kan spille akkurat på den måten dere selv ønsker, men jeg uttrykker bare det andre spillere som ikke er en del av den alliansen, eller koseklubben, som jeg nå har begynt å kalle det, synes om nettopp den alliansen. Hva i grevens navn har dere å tjene på en slik allianse, og hvorfor ønsker dere ikke en kamp som gir noe tilbake? Dere hugger løs på spillere som kanskje er nye på det spillet her, og jubler over å ha klart å adlet ned en spiller, vel, well done!

Jeg liker det navnet, koseklubben. Det er ganske så koselig.

Det virker på meg som en god ting at våre fiender misliker vår allianse med hverandre, siden det gjerne betyr at det er negativt for dem. Så sannsynligvis positivt for oss. Men hvis du vil ha en rasjonell, om enn ganske så kynisk, grunn, så er det vel at denne alliansen gjør at begge stammene har en veldig god mulighet til å bli blant de siste stammene igjen på V8. Selvfølgelig, det er nok neppe grunnen til alliansen. Vi er jo, som du har påpekt, veldig glade i å kose med hverandre. Spesielt Gåsa. Han er meget søt.

Når det gjelder motstand, så har jo faktisk TD en by i pluss mot 3.14. Ganske imponerende, egentlig, selv om jeg tviler på at det varer.

Jeg tar master i rettsvitenskap ved UiO.

Ah, takk :)

@13revolvoris: Siden du spurte så pent så viste jeg deg det som kanskje skal bli speiderbyen min.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
men dere huser også de beste spillerne på v8

Hvem er så dette da eller er det bare antagelser fra deg? Siden du ikke spiller på V8 er det vanskelig for deg å vite om vi er noen av de beste spillerne på V8, lurer litt på hvorfor du vet liksom at vi er de beste jeg da.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvem er så dette da eller er det bare antagelser fra deg? Siden du ikke spiller på V8 er det vanskelig for deg å vite om vi er noen av de beste spillerne på V8, lurer litt på hvorfor du vet liksom at vi er de beste jeg da.

Søk på "Scarborough", så får du nok deg en overraskelse. Tw-stats funker også fint, men det går raskere om du bare søker på nicket mitt. Til din store skuffelse så er nok ikke dette antagelser fra min side.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Søk på "Scarborough", så får du nok deg en overraskelse. Tw-stats funker også fint, men det går raskere om du bare søker på nicket mitt. Til din store skuffelse så er nok ikke dette antagelser fra min side.

Jeg vet da veldig godt at du har spilt på andre verdner, men da de fleste her spiller under fakenick så synes jeg jo at det er vanskelig at du vet vi er best...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg vet da veldig godt at du har spilt på andre verdner, men da de fleste her spiller under fakenick så synes jeg jo at det er vanskelig at du vet vi er best...

At noen spiller under fakenick, er godt mulig, men jeg har tatt en rask runde i stammene 3.14 og TSFS, og sett at dere har svært mange som ikke spiller under fakenicke. Ergo; Dere har flere meget gode spillere, bare de spiller under skjult nick. Så min påstand blir egentlig bare forsterket av dette. Ikke nok med at dere har mange svært gode spillere, men nå er det slik at dere har svært mange gode spillere.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvem er disse gode spillerne da? Det jeg spør etter....

Du trenger ikke være rakettforsker for å finne ut av det. Ta en titt på medlemslistene i de to stammene, zippy, så kan du se det selv. Det er litt off-topic i denne sammenhengen hvem som spiller hvor. Du vet like godt som meg at det befinner seg svært mange gode spillere, eller, klassespillere i disse stammene, så å begynne å kverulere på dette er bare dumt. Viser bare at jeg har rett der også.
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg tenker så vil nok en av disse to stammene stå opp for seg og faktisk si "Ja vi har spilt feigt, og vi vil vise dere hvem som er best!", bryte alliansen og spille slik man skal, DET hadde virkelig vært respekt.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Slik jeg tenker så vil nok en av disse to stammene stå opp for seg og faktisk si "Ja vi har spilt feigt, og vi vil vise dere hvem som er best!", bryte alliansen og spille slik man skal, DET hadde virkelig vært respekt.

Spille slik man skal? :D
Da må alle bryte alle allianser da og alle spille for sine egne stammer, ikke samarbeide med noen.

Ja vi har spilt feigt? Haha. Vi har bare spilt oss oppover. At andre ikke har klart dette handler om ulike ting, men å syte på at noen er bedre blir for dumt.
 

DeletedUser

Guest
Spille slik man skal? :D
Da må alle bryte alle allianser da og alle spille for sine egne stammer, ikke samarbeide med noen.

Ja vi har spilt feigt? Haha. Vi har bare spilt oss oppover. At andre ikke har klart dette handler om ulike ting, men å syte på at noen er bedre blir for dumt.

Slapp av nå, for det første så syter jeg ikke og for det andre er jeg ikke interessert i å høre om hvorfor dere har kommet dit dere har kommet, slik dere har brukt flere sider her for å diskutere ;)

Om en av stammene hadde gjort slik hadde den ihvertfall vunnet min respekt.
 

DeletedUser

Guest
Mye snakk om at 3.14 og TSFS driver med feigt spill (noe som kan diskuteres, men jeg velger å stå nøytralt), men hva skjer med TD, DT og THA som prøver å stå imot topp stammene? Er vi så små at dere ikke klarer å bøye hodene ned for å legge merke til øksene som stikker inn i magen på dere ?
 

DeletedUser

Guest
Alt som er relatert til "om v8 er kjedelig" er herved erklært ugyldige kommentarer. Jeg har faktisk bestemt at v8 ikke er kjedelig, så get a grip og snakk om noe annet :)
 
Topp