~~Varjagergarden ~

DeletedUser

Guest
”Vi skal være den stammen som står igjen som vinner av v4, med eller uten allierte”.

Dette var visjonen til Varg som ble formet i senere tid. Vi gikk inn for å vinne dette spillet. Når jeg skriver dette så forstår dere, kanskje at dette er avslutningen på Varg sin historie i v4.

Jeg personlig har alltid hatt et nært forhold til Varg som stamme, og de menneskene som er i stammen.
På mange måter så har jeg sett på Varg som et barn, mitt barn. Så for meg så er dette utrolig leit. Rart at et spill kan fremme slike følelser hos en person, som ikke lett lar seg påvirke av dem.

Jeg har vært så utrolig heldig å oppleve den æren av å få samarbeide, spille med og sosialisere med slike fantastiske personligheter. Spillerne i Varg har virkelig blitt satt på prøve ved flere anledninger. Jeg tror ikke det er andre stammer på v4 som kan si at de har møtt den samme motstanden som væringene har.

Uansett hva som skjer videre. Så vil jeg takke for en fantastisk tid med alle som har vært innom Varg, så vel som fiender og andre frender. For meg har det kun vært en stamme i v4, Varg. Kontoen min vil derfor bli slettet samtidig som Varg blir borte.

Mvh US
Siste leder for Varg.


“We were soldiers of Varg. We fight where we were told and, (you can be damn sure that) we won where we fight. “
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Synd da! :(

Men varg er en stamme som altid har hatt min store respekt. Og er veldig mange hyggelige spillere som jeg har hatt mer eller mindre kontakt med der i min tid i V4.


Lykke til videre både ingame og RL. Og god jul & nyttår til dere. :jfornøyd:



edit:

”Vi skal være den stammen som står igjen som vinner av v4, med eller uten allierte”.

Dette var visjonen til Varg som ble formet i senere tid. Vi gikk inn for å vinne dette spillet. Når jeg skriver dette så forstår dere, kanskje at dette er avslutningen på Varg sin historie i v4.

På mange måter så blir dere husket som vinnere av V4 med deres statestikker etc. Well figth, og ikke heng med hode, dere har ingen grunn til og være flau over noe så langt jeg kan se. ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja, dette kom som en bombe må jeg si!

Det har vært en stadig mer jevn kamp siden BNP en gang for noen måneder siden bestemte seg for å sette VARG som eneste fiende, og kjøre mot dem for fullt. Tiden har gitt oss mange seire, og etterhvert som vi viste V4 at det faktisk gikk an å vinne denne krigen så har vi fått mange allierte med oss i denne kampen.
“We were soldiers of Varg. We fight where we were told and, (you can be damn sure that) we won where we fight. “

Nuvel...

You won some, you lost more, sier nå jeg. Det er vel også derfor håndkledet nå ligger i ringen, etter å ha blitt kastet inn av selveste Unknown Soldier?

Som BNP'er med front mot VARG så må jeg si at dette var uventa lav kampvilje!

Samtidig tar jeg meg et glass sjampis for å feire seieren...

kendawg

ps: fortidsformen til fight er fought (uttales fåt) så:we fought where we were told, well fought osv
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
kendawg: tror nok det er mange grunner. Bla. så hadde vel Varg håpet på at vi i 7Bulls skulle bli alierte. Noe vi ikke kunne mtp. vår sykt lange vennskap med BNP (lenge før mergen vår etc.)

Så at dem gir seg nå er ikke noe bombe eller unormalt slik jeg ser det. ALt har sin limit.

edit:
ps: fortidsformen til fight er fought (uttales fåt) så:we fought where we were told, well fought osv

...så nøye det da..
 
Sist redigert:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det varmer mitt hjerte å se at VARG gir opp. :D
Dem ødelagte for meg i starten av v4, og jeg kom tilbake med ETT FORMÅL!
Å kjempe mot VARG, for å la dem få enda mer motstand.
Synd dere falt før jeg kom så langt at jeg fikk adlet av dere.
Men da har jeg vel bare ETT mål igjen her i v4. Så du får ha lykke til, US, videre IRL ;)
Gleder meg til å begynne å adle grått av dere :D hehe
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eg skal Rett og slett gi all ÆRE til varg.

Varg har stått imot det meste, som det har vært sagt her inne før sto vel Varg imot mesteparten av v4 alene ihvertfall alt i Nord og ingen allierte i sør uten om Evt SDDN det veit eg ikke.

Men Varg har kjempet Tappert og eg vil spess si til enkelt spillere som U.S og Donnes at uten dere hadde eg ikke spillt tw lengre for det som motiverte meg som mest v4 var tanken på og få kjempe mot store navn som dere. Nå har eg fått smake på Donnes sine nukes allerede da og det smaker ikke mye godt:)

Men Mitt hovedmål v4 er over og det var og ta ned VARG ilag med BNP b.l.a og få frem ein god krig noe eg mener det har vært. Synd at Varg faller men når selveste U.S kaster inn håndklet for varg skjønner eg dere godt Cya


Beklager mine skriveleifer allerede:D
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke mye til ryggrad og moral...

Å gi opp bare fordi det butter litt imot?

VARG er fortsatt V4 sin 3. største stamme og har et godt grunnlag for å komme sterkt tilbake.

Ekte menn kjemper...

Mvh
Thorgir aka CastorTroy
 

DeletedUser

Guest
Noen som har lyst å komme med grunnene til at dere plutselig gir opp? Må si det er litt misstenkelig at dere gir opp når BNP, EASY og G~H~B tar overtaket i krigen, men det trenger jo selvfølgelig ikke være helt derfor heller. Men tror nok ikke dere kan si at det ikke hadde noe betydning :jblunk:
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Burde vel være fornøyd, og er sånn sett det også. Men det fornøyde er godt ispedd både tristhet og vemod. Kommer til å savne fiende-naboene mine. :jtrist: Hadde håpet dette skulle fortsette ut i 2011.

Og til dere det gjelder (regner med dere vet hvem dere er...). Takk for nå! Takk for artige småsamtalene innimellom nukes og adelsmenn. Ingen fiender er som dere :)
 

DeletedUser

Guest
Da takker eg for meg, det har vært gøy så lenge det varte :D alltid kjekt å krige mot BNP - mye dyktige og ikke minst aktive folk der :) så eg ønsker dere alle lykke til videre - dere får ha en riktig god jul alle sammen :) Må og si at Varg har vært en god stamme å være i. Det var en stamme med en del voksne der ;) takk til alle i Varg :)

mvh
Fjord1
som slutter med tw
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Hadde en veldig hyggelig periode i VARG med mange Awsome spillere ;)
Synd at det hele sluttet på denne måten, men men :/


Men da har jeg vel bare ETT mål igjen her i v4.

Kan jeg få lovt til og tippe det er meg :D? Najs forum btw! <<KA88 DOWN!!!>>


Mvh dagi
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Var litt koselig når jeg kriget mot dere. Dere var både gode fiender og allierte.
Lykke til videre!
 

DeletedUser

Guest
Godt jobbet US, du kan gå med hevet hodet - det skal hvertfall være sikkert! En veldig god leder - som jeg har sett fra både innenfra (Aces/VARG) og utenfra -, god spiller og en flott person.
Lykke til videre IRL.
 

DeletedUser

Guest
Støtter det -Sondre- sier her.

Lykke til videre. Har nok mest gode minner fra tiden med VARG, selv om vi havnet i krig nå til slutt.
 

DeletedUser

Guest
Takk for en kjempe fin tid i Varjagergarden... Synd det skulle slutte slik, det måtte til 3 toppstammer for å ta dere ned da og det er kjempe bra hvor lenge dere holdt ut! Som jeg vil si det så var det inaktiviteten som "drepte" VARG, hadde ikke folk sluttet men holdt ut hadde dere nok klart å stått imot stormen, kanskje vunnet :)

Lykke til videre VARG, og til deg US, beste lederen jeg har hatt i min tid på TW.no.com :)
Ses vel på skype!

-Blood
 
Topp