~~Varjagergarden ~

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
dette var meget synd for v4! har både slåss med varg og mot varg her på v4, og har alltid hvert morsomt, å få samarbeide med så dytkige spillere!


R.I.P
 

DeletedUser

Guest
En trist dag for v4.
Som et pensjonert medlem av EASYs ledelse (før og etter krigen mot VARG), har jeg sett mye vennlighet mellom stammene - og vilje til å strekke seg for den andre.
Husker spesielt godt ODA-konkurransene, en god idé, som virket veldig motiverende på flere i bla. EASY :)
All ære til VARG og U.S, som ledet VARG inn i en gullalder og seilte stort og lenge.

Til Blood; Jeg vil ikke påstå at det bare var aktiviteten som drepte VARG, jeg vil si det var en kombinasjon av kampvilje og aktivitet.
Men såklart, når VARG allerede i starten av en krig mister 3 store spillere på rappen setter det på én måte grunnlaget for kampen videre.
 

DeletedUser

Guest
Synd, trist og leit, men må si at jeg ikke er videre imponert... Har møtt noen gode spillere i Varg, men altfor mange som gir seg ved litt motgang og innkommende angrep. BNP var vel 3-4 ganger mindre enn Varg når vi startet opp, og siden at Varg på det tidspunktet ikke hadde noen store fiender (dvs. stammer som gikk i + i krigen mot Varg) forventet vi et massivt trykk etter at vi hadde tatt et større antall byer. Men trykket uteble (utenom i sporadiske trekk) og bare gode enkelt spillere i Varg gjorde at framgangen gikk tregere. Menmen, lav motivasjon er vel smittsomt...

Blir vel gråbyparty om ikke så lenge...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette er forferdelig trist å se "/ VARG var en superstamme med utrolig mange flott spillere og personligheter! Kommer til å huske tiden min i VARG leeenge, og det skal mye til å overgå den stammen :) Om jeg hadde visst at stammen skulle forsvinne så kort tid etter min avskjed, hadde jeg ikke kastet håndkle da jeg gjorde det :( Men som sagt; Super stamme med flott personligheter, og jeg håper jeg får den ære av å spille med dere igjen!

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
kendawg: tror nok det er mange grunner. Bla. så hadde vel Varg håpet på at vi i 7Bulls skulle bli alierte. Noe vi ikke kunne mtp. vår sykt lange vennskap med BNP (lenge før mergen vår etc.)

Dette var en taktikk vi ga opp ganske fort.

( jeg svarer fortløpende på meldinger her. )
 

DeletedUser

Guest
Det varmer mitt hjerte å se at VARG gir opp. :D
Dem ødelagte for meg i starten av v4, og jeg kom tilbake med ETT FORMÅL!
Å kjempe mot VARG, for å la dem få enda mer motstand.
Synd dere falt før jeg kom så langt at jeg fikk adlet av dere.
Men da har jeg vel bare ETT mål igjen her i v4. Så du får ha lykke til, US, videre IRL ;)
Gleder meg til å begynne å adle grått av dere :D hehe

Flere kjenner til historien om hvorfor Ammy har dette formålet. Dette skyldes at han mener at Varg er et resultat av RV(reiseverket) . Vel, som jeg har sagt tidligere. Varg var et resultat av de spillerne som var i Varg.

(correct me if I'm wrong. )

Lykke til deg også ammy. Jeg skiller nesten alltid mellom person og sak: )
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg vil takke for min tid i Varg - Har hatt en utrolig fin tid i den stammen, mange hyggelige folk, og gode TW spillere ;) Dumt det ble for mye nå på slutten, men alt i alt syns jeg Varg burde være fornøyd med sin innsats i v4, vi har satt et betydelig preg på v4 over lengre tid enn noen annen stamme. Go Varg! :D

Jeg vil også takke min hovedfiende, BNP, for en fin fight. Flere gode, og ikke minst aktive spillere i denne stammen. Viljen til å kjøre på uke etter uke etter uke selv om det som regel var med relativt minimal fremgang står det respekt av.

Takker for meg her på v4, og tar meg en pause fra "seriøs"-TW en stund fremover. Lykke til videre, alle venner og fiender! :)
Mvh Nolaw
 

DeletedUser

Guest
Var ikke så uforventet når man har oddsen i mot seg, tror ikke det er så mange som klarer seg med oddsen som VARG hadde mot seg.

Ekstremt synd for v4 daa..
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke mye til ryggrad og moral...
Det var ikke mye til ryggrad og moral...

Å gi opp bare fordi det butter litt imot?

VARG er fortsatt V4 sin 3. største stamme og har et godt grunnlag for å komme sterkt tilbake.

Ekte menn kjemper...

Det koster å være en "toppspiller". Jeg har vært på topp 20 poeng i nesten hele min v4 karriere, samt ledet ODA rankingen lenge og sist men ikke minst. Hvert leder for en utrolig flott stamme.

Å si at Varg har hatt det lett før nå blir lite begrunnet. Det har blitt dannet to utbryter grupper( underdogz, aces) pga uenigheter. Dette var noe flere var sikker på at ville bli sluttet for Varg som stamme. Dette er bare en av mange ting som har skjedd. Å være spiller i varg, endel av ledelsen og/eller leder for Varg har aldri vært en dans på roser. Det har skjedd ting hele tiden og enkelte ting hadde større konsekvenser enn andre.
 

DeletedUser

Guest
Noen som har lyst å komme med grunnene til at dere plutselig gir opp? Må si det er litt misstenkelig at dere gir opp når BNP, EASY og G~H~B tar overtaket i krigen, men det trenger jo selvfølgelig ikke være helt derfor heller. Men tror nok ikke dere kan si at det ikke hadde noe betydning :jblunk:

Er en kombinasjon av forskjellige ting vil jeg påstå.
 

DeletedUser

Guest
Jaja... Uansett hvodan du snur og vender på det, så betyr dette i praksis at BNP, Easy og GHB blir stående i V4s historie som alliansen som vant over den store stygge ulven. Og BNP som en David mot Goliat, som turte der ingen andre gjorde det. Jeg vil bruke denne anledningen til å skryte av ledelsen i BNP, som åpenbart er hakket vassere enn den ledelsen som har fått så mye skryt på denne tråden til nå. Dere er en gjeng med modne og strategiske taktikkere som fortjener all ære for måten dere har styrt skuta på, og fått istand denne alliansen.

På et tidspunkt rekruterte VARG så å si alle spillere med over en million poeng, uavhengig av atikivitetsnivå og ferdigheter, og det fikk de svi for seinere. VARGs eneste allierte var innesperret bak en svær mur av VARGbyer, og dette fikk de også svi for seinere. Dette kalles dårlig planlegging, og er ikke noe "trist" som "bare skjer". Så her kommer shout out til:

vår eminente leder
Cdstativ

The boogie-man og nestleder
Johvij

Koordinator extraordinaire
Thorgir

Og alle de andre aktive sprederne av Bad News (for våre fiender). Dere er den beste stammen som noengang har spilt TW sammen (tror jeg ;)), og dere er for mange til å nevne med navn.

Dawg
 

DeletedUser

Guest
Det varmer mitt hjerte å se at VARG gir opp. :D
Dem ødelagte for meg i starten av v4, og jeg kom tilbake med ETT FORMÅL!
Å kjempe mot VARG, for å la dem få enda mer motstand.
Synd dere falt før jeg kom så langt at jeg fikk adlet av dere.
Men da har jeg vel bare ETT mål igjen her i v4. Så du får ha lykke til, US, videre IRL ;)
Gleder meg til å begynne å adle grått av dere :D hehe
Hva er det du kommer her å syter for?
Du er jo en av grunnene fr at varg ble dannet.. tulling..


Å si at Varg har hatt det lett før nå blir lite begrunnet. Det har blitt dannet to utbryter grupper( underdogz, aces) pga uenigheter.

Kos at folk enda husker UnderD ^^
Men vi var vel ikke utbrytere egentlig, vi var vel egentlig folk som var imot merga å valgte å seile vår egen sjø.


Jaja, synd å se VARG falle, de har vel vært en stor motivasjon for flere stammer. Enten noe å se opp til, eller noe å krige mot.
Masse flotte folk der, hatt anledning til å kjempet mot noen få av dem.

Benytter anledningen til til å gratulere mine gamle stammefrender i BNP.

God Jul og Godt Nyttår

DarkMoon out
 

DeletedUser

Guest
Og BNP som en David mot Goliat, som turte der ingen andre gjorde det.

Husker jeg feil nå, eller var VARG allerede i krig med NWe, NWp, TEOD, -FD- og de/n stammen/e Ghost befant seg i (~VK~, AR & ITV), før dere i BNP startet?
Krigen med ~VK~ varte jo i en god stund, og mens den var i gang var VARG også i krig med Celest. For å ikke glemme krigen med utbryterne.
Men du er jo så klar på at det var ingen andre som turte og gjorde.... så jeg tar vel feil....
 

DeletedUser

Guest
At Varg erklærte krig mot flere mindre stammer innebærer ikke at de angrepete stammene selv ønsket krig. BNP tok en egen beslutning om å krige mot Varg, vi angrep først ;) FD merget vel hovedsaklig inn i Varg og ble igjen et lett bytte for oss senere.
 

DeletedUser

Guest
Lurer litt på hvilke krig med Celest du snakker om? om jeg ikke husker feil bailet nesten alle aktive medlemmer i Celest/FD og joinet Varg... og dette var lenge før vi startet angrepene ;)

Kjapt utdrag fra twstats:
Jonni219 Joined 09th February 2010 - 16:00 970,517
bridgemaster Joined 09th February 2010 - 13:00 337,403
ullizz Joined 09th February 2010 - 01:00 113,597
Vaktsjef Joined 08th February 2010 - 16:00 469,386
Illues Joined 08th February 2010 - 16:00 553,829
MrCeltWii Joined 08th February 2010 - 16:00 1,775,218
Murmel Joined 30th January 2010 - 16:00 200,840
Nolaw Joined 29th January 2010 - 10:00 949,645
so9ce Joined 29th January 2010 - 01:00 1,219,378
Lord Rahl Joined 29th January 2010 - 01:00 572,842
Stråhatten Joined 29th January 2010 - 01:00 375,889
spekterman Joined 29th January 2010 - 01:00 469,488

Angrep fra BNP startet 8 april (første by tatt): (366|497) K43 9,809 so9ce [VARG] cdstativ [BNP] 2010-04-08 02:57:08

Ergo lenge etter at celest hadde forsvunnet og FD hadde joinet Varg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaja... Uansett hvodan du snur og vender på det, så betyr dette i praksis at BNP, Easy og GHB blir stående i V4s historie som alliansen som vant over den store stygge ulven. Og BNP som en David mot Goliat, som turte der ingen andre gjorde det. Jeg vil bruke denne anledningen til å skryte av ledelsen i BNP, som åpenbart er hakket vassere enn den ledelsen som har fått så mye skryt på denne tråden til nå. Dere er en gjeng med modne og strategiske taktikkere som fortjener all ære for måten dere har styrt skuta på, og fått istand denne alliansen.

På et tidspunkt rekruterte VARG så å si alle spillere med over en million poeng, uavhengig av atikivitetsnivå og ferdigheter, og det fikk de svi for seinere. VARGs eneste allierte var innesperret bak en svær mur av VARGbyer, og dette fikk de også svi for seinere. Dette kalles dårlig planlegging, og er ikke noe "trist" som "bare skjer". Så her kommer shout out til:

vår eminente leder
Cdstativ

The boogie-man og nestleder
Johvij

Koordinator extraordinaire
Thorgir

Og alle de andre aktive sprederne av Bad News (for våre fiender). Dere er den beste stammen som noengang har spilt TW sammen (tror jeg ;)), og dere er for mange til å nevne med navn.

Dawg

Det er totalt feil at vi rekrutterte alle spillere over 1 million poeng. Jeg vasset ofte i søknader fra forskjellige spillere. Jeg vet også at folk fra Varg sin side vil påstå at BnP og 7bulls rekrutterte alt de kommer over. Uansett.. Det blir ord mot ord.

Nå skal det også sies at BnP kun hadde en fiende. Det samme hadde Easy og GHB. Det er etter mitt synspunkt en situasjon som krever vesentlig mindre av spillerne og ledelsen kontra Varg sin situasjon.

Angående Easy situasjonen, så er det Easy sin forklaring dere går utifra nå. Jeg og de andre i min tidligere ledelse på det tidspunktet hadde et annen syn på saken.

Jeg er enig i at dere var veldig strategiske. Dere har jo også vunnet krigen så gratulerer : )
 

DeletedUser

Guest
Husker jeg feil nå, eller var VARG allerede i krig med NWe, NWp, TEOD, -FD- og de/n stammen/e Ghost befant seg i (~VK~, AR & ITV), før dere i BNP startet?
Krigen med ~VK~ varte jo i en god stund, og mens den var i gang var VARG også i krig med Celest. For å ikke glemme krigen med utbryterne.
Men du er jo så klar på at det var ingen andre som turte og gjorde.... så jeg tar vel feil....

NWe familiestammen erklærte Varg krig. De fleste andre stammene lå egentlig bare i veien. Så vi endte opp med å utrydde dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
At Varg erklærte krig mot flere mindre stammer innebærer ikke at de angrepete stammene selv ønsket krig. BNP tok en egen beslutning om å krige mot Varg, vi angrep først ;) FD merget vel hovedsaklig inn i Varg og ble igjen et lett bytte for oss senere.

Vi erklærte sjeldent krig. Var flere andre stammer som erklærte oss krig for vi gjorde det : )
 

DeletedUser

Guest
Angående Easy situasjonen, så er det Easy sin forklaring dere går utifra nå. Jeg og de andre i min tidligere ledelse på det tidspunktet hadde et annen syn på saken.

Nå er jeg veldig spent. Kunne du tenke deg å dele dette synet?
 
Topp