~~Varjagergarden ~

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Litt trist at Varg gir seg synes jeg! Veldig imponert over ståpåviljen til flere i Varg og ikke minst kunnskapsnivået til mange av dem...

Så absolutt en av .no's sine beste stammer gjennom tidene! Good luck videre hvor enn dere går :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Takk for kampen!

Har mange gode minner fra dere både som allierte og fiender, syns dere har gjort det veldig bra i v4!:)

Lykke til videre ingame og irl :)
 

DeletedUser

Guest
Tror jeg dauer av latter :D

Hukomelsen sitter ikke sterkt hos mange her i hvertfall.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja Black Rose, da ventes det spent på en forklaring, eller er du bare oppmerksomhetssjuk? :eek:

Da det ser hun som hun ikke har noen forklaring på hvorfor, går jeg utifra at hun kun var oppmerksomhetssyk :) Noe annet ville vært rart..
 

DeletedUser

Guest
Så det stemmer altså? :O Nei o nei! Tok meg en prat med Lettnavn på skype i dag, hvor han sa VARG ikke lenger eksisterte. Men trodde det ikke før jeg fikk se det... Og dette var jo virkelig trist :(

I starten av min TW karriere var jeg i krig mot dere i VARG, og jaggu til motstand! Senere ble jo VK oppløst, så da tok jeg turen til dere :) Og det at jeg valgte og slutte, men ikke klarte og holde meg unna med en noen få uker før jeg MÅTTE komme tilbake til VARG sier vel sitt om hvordan en fantastisk og munter gjeng dette er :D

Virkelig synd dere ikke fikk noen allierte med dere, bedre spillere enn væringene selv skal man vel lete lenge etter. Men det og stå helt alene i en så stor verden blir jo et enormt press etterhvert, og ressultatet er fullt forståelig, og jeg gir dere all ære og skryt for alt denne stammen har oppnådd :) Håper ikke alle gir seg helt, og at jeg får møte dere i senere anledninger? :jfornøyd:

Ønsker dere væringer allikevel en fortsatt God Jul og et Godt Nyttår :jsmiley:


"Bøyer meg i støvet for U.S, Tuva, Fjord1 og resten av mine god venner i VARG som jeg alltid vil huske og se opp til"
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bedre seint eller aldri, men her kommer det noen ord fra meg ord, som er vel på sin plass.

Det er såklart synd at vår fiende nr 1 svikter oss nå i denne flotte lange krigen. Men det måtte vel skje som flere har vært innepå.

Når det er sagt, så kan jeg personlig ikke skryte over Varg som stamme. Ja er enig i at Varg hadde som medlemmer, noen av TW.no beste spillere, og flere fra Varg burde fått vært med i Topp10 listen på dyktighet innen TW, men ikke Varg som stamme etter min mening. Som stamme failet de taktisk, offensivt (fellesangrep), defensivt (Støtte) og samhold. I Varg ble selv dyktige og erfarne tw spillere alene i motgang, og dermed gikk det bare en vei, nemlig BNP sin vei. Noe som er meget synd, for igjen; Mange medlemmer i Varg er meget dyktige og hadde vært kanon å hatt med i de fleste stammer.

Men men, avslutter med å si; Lykke til videre og takk for kampen for denne gang..
 

DeletedUser

Guest
Må si meg litt uenig med deg her Johvij, dere har gått negativt i stats dere også. Respekt over å ha holdt så lenge som dem gjorde fortjener dem.
 

DeletedUser

Guest
Kom på en tanke:

VARG
  • Sluttet pga inaktivitet
  • Ble eid av EASY og BNP
  • Fordi de ikke var noe særlig aktive =/



Capes
  • Sluttet pga inaktivitet
  • Ble eid av 7BULLS
  • Fordi de ikke var noe særlig aktive =/



Forsjellen
  • Capes ble slengt mye dritt til uten at de har gjordt noe særlig
  • VARG blir roset


Så sitter nå jeg her å tenker.. hva skjedde nå her :p
 

DeletedUser

Guest
Må si meg litt uenig med deg her Johvij, dere har gått negativt i stats dere også
lol...
Og hva har det med min post å gjøre? Jeg har aldri sagt at BNP ikke har hatt negative stats, men den STORE forskjellen er at BNP ikke har gitt seg, selv med masse innkommende og negative stats. Du får lese hva våre fiender skriver om oss, at det er akkurat den pågangsviljen fra BNP som er imponerende, selv om vi ikke vant noe særlig med nye byer over en periode.

At jeg skriver at det gikk BNP sin vei, er jo klart å tydeligt for alle å se. Varg som stamme har gitt seg, mens BNP som stamme kjemper videre...

Kan ikke se noe logisk fornuft i din post på argumentasjon.. Men så er det sikkert bare meg :)
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Haha, latterlig john! Du kan ikke sammenligne BNP og VARG når det kommer til hvem som har hatt mest og gjøre! Dere hadde EN front og konsentrere dere på som da vil si at fronten vil bli veldig stacket... VARG derimot hadde så og si en 360 graders front og mange andre stammer og ta hensyn til noe som også gjenspeilte seg på ODen til VARG. Hadde det vert VARG alene mot BNP hadde dere fått bank enkelt og greit!

-dagi
 

DeletedUser

Guest
Du er en av kappefolket selv, så du kommer nok aldri til å forstå dette "hatet" det ser ut til at de fleste utenfor Capes har mot Capes.

Jeg var som deg før, capes-hater.. for det var det alle gjorde..
så når jeg kom inn var det helt supergøyt :D

så hva har capes gjordt med deg noen gang om jeg tør å spørre ?
 
Topp