Takk for kampen Varg!
Det har vært noen fine måneder med krig mot dere, og jeg vil benytte muligheten til å takke for en god krig. Dere har alltid vært gode fiender og uten tvil en berikelse for v4
Måten dere har kjempet tilbake på selv med 3 stammer mot står det uten tvil respekt av, og beviser vel egentlig bare hvorfor det ble nødvendig med så mye slagkraft mot 1 stamme. Syns det var synd at det skulle ende på denne måten, men kan jo ikke gjøre så mye annet enn å se det positive i det
Det er mange ting som kan diskuteres fram og tilbake av elementer som har spilt inn i denne krigen i ettertid, uten at vi blir enige. Så ser ikke poenget med å diskutere dette nå. Da vil jeg heller at vi huske Varg for den berikelsen de har vært for v4.
Men en ting vil jeg gjerne kommentere
Til de som skriver at Varg tapte grunnet inaktivitet, og mener dette ikke hadde noe med stammene de var i krig med å gjøre; Vær vennlig å trekk hue ut av ræva, og få litt oversikt før det blir skrevet på forumet! Ser dere virkelig ikke sammenhengen mellom at folk blir angrepet, og plutselig skjønner at de ikke har tid til dette spillet??? Tid og tw går jo hånd i hånd...
Men uansett, takk for kampen Varg! Dere er en fin gjeng og ønsker dere alle lykke til videre