~~Varjagergarden ~

manu11

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
US, dette kom som en stor overraskelse....Jeg har ikke kunnet gi deg mye motstand med de forskjellige kontoene jeg har hatt men det har vært interressant...Du får ha lykke til videre..


mona
 

DeletedUser

Guest
just for fun:

Stamme Skifter: 427 hos Varg
Stamme Skifter: 39 hos BNP

og du påstår vi tar inn alt mulig?


Ingenting slår fakta ;)

Det er totalt feil at vi rekrutterte alle spillere over 1 million poeng. Jeg vasset ofte i søknader fra forskjellige spillere. Jeg vet også at folk fra Varg sin side vil påstå at BnP og 7bulls rekrutterte alt de kommer over. Uansett.. Det blir ord mot ord.

Nå skal det også sies at BnP kun hadde en fiende. Det samme hadde Easy og GHB. Det er etter mitt synspunkt en situasjon som krever vesentlig mindre av spillerne og ledelsen kontra Varg sin situasjon.

Angående Easy situasjonen, så er det Easy sin forklaring dere går utifra nå. Jeg og de andre i min tidligere ledelse på det tidspunktet hadde et annen syn på saken.

Jeg er enig i at dere var veldig strategiske. Dere har jo også vunnet krigen så gratulerer : )
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Synd.. V4 sin beste stamme gjennom generasjonene gir seg. Respekt.

Hva er dette bullshitet som kommer i tråden? Er totalt uinteresangt og høre om dem andre nub-gangbang stammene. Handler om V4 sin mest solide stamme til innaktiviteten tok knekken på dem, så ja, pssh please? Takk for en fin epoke, U.S.. Var gøy og spille med deg, synd at jeg ikke hadde så mye tid. Vi får ta det igjen en annen gang :).
 

DeletedUser

Guest
just for fun:

Stamme Skifter: 427 hos Varg
Stamme Skifter: 39 hos BNP

og du påstår vi tar inn alt mulig?


Ingenting slår fakta ;)
Bravo, du klarte å slenge opp noen tall fra TWstats som backer deg opp. Ser du litt mer etter så kan en derimot se en feil ved tallene dine. Stammen varg er basert på har eksistert på twstats helt siden verdenen startet opp. Sier seg selv at en da vil få en gooood del flere stammeskifter enn dere har i BNP.

Telte over tallene fra 3. mars, som er da BNP ble opprettet:
VARG: 77 - 23 inn, 54 ut.
BNP: 39 - 30 inn, 9 ut.

Så om man skal nørde på rekruteringstall så har vel egentlig BNP rektrutert mer enn Varg siden 3. mars. Men jeg syns ikke man skal legge alt for stor vekt på disse stammebytte tallene uansett.

Men det jeg kan si med sikkerhet er at hvertfall i den tiden da jeg satt i ledelsen i Varg så tok vi overhode ikke inn "alt mulig". Vi hadde som sakt mange søknader, og vurderte dem lenge og så nøye vi kunne. Vi gjorde noen rekrutteringer, og desverre var ikke alle like vellykket av forskjellige grunner. Men å si at Varg rekrutterte "alt mulig" er å dra den alt for langt, på grensen til tåpelig. Virker som om dere fra BNP egentlig bare skriver i denne tråden for å skryte frem deres egen stamme, og å sverte Varg så mye som mulig. Fakta er at BNP aldri hadde klart å ta ned Varg alene.

BNP fortjener respekt for den innsatsen og krigsviljen dere har vist, og det har jeg også skrevet før her at dere fortjener. Men prøv nå ikke å ta til dere mer credz enn dere egentlig fortjener, da kan fort respekten min for BNP bli mindre igjen.
 

cdstativ

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Takk for kampen Varg!

Det har vært noen fine måneder med krig mot dere, og jeg vil benytte muligheten til å takke for en god krig. Dere har alltid vært gode fiender og uten tvil en berikelse for v4 :) Måten dere har kjempet tilbake på selv med 3 stammer mot står det uten tvil respekt av, og beviser vel egentlig bare hvorfor det ble nødvendig med så mye slagkraft mot 1 stamme. Syns det var synd at det skulle ende på denne måten, men kan jo ikke gjøre så mye annet enn å se det positive i det ;)

Det er mange ting som kan diskuteres fram og tilbake av elementer som har spilt inn i denne krigen i ettertid, uten at vi blir enige. Så ser ikke poenget med å diskutere dette nå. Da vil jeg heller at vi huske Varg for den berikelsen de har vært for v4.

Men en ting vil jeg gjerne kommentere ;) Til de som skriver at Varg tapte grunnet inaktivitet, og mener dette ikke hadde noe med stammene de var i krig med å gjøre; Vær vennlig å trekk hue ut av ræva, og få litt oversikt før det blir skrevet på forumet! Ser dere virkelig ikke sammenhengen mellom at folk blir angrepet, og plutselig skjønner at de ikke har tid til dette spillet??? Tid og tw går jo hånd i hånd...

Men uansett, takk for kampen Varg! Dere er en fin gjeng og ønsker dere alle lykke til videre :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan man rekruttere spillere som er med fra starten?

News for me :cool:

Ergo trekk fra 17 stk. i regnskapet ditt ;)
 

DeletedUser

Guest
Til de som skriver at Varg tapte grunnet inaktivitet, og mener dette ikke hadde noe med stammene de var i krig med å gjøre; Vær vennlig å trekk hue ut av ræva, og få litt oversikt før det blir skrevet på forumet! Ser dere virkelig ikke sammenhengen mellom at folk blir angrepet, og plutselig skjønner at de ikke har tid til dette spillet??? Tid og tw går jo hånd i hånd...
Der er jeg helt enig, slike kriger blir utholdenhetskriger. Det er først når en blir angrepet at aktivitet er key, så uten det store presset på flere fronter ville ikke Varg gått under, syns alle stammer som har vært med på å gi det presset burde få credz for det :)
 

DeletedUser

Guest
"VARGs eneste allierte var innesperret bak en svær mur av VARGbyer, og dette fikk de også svi for seinere. Dette kalles dårlig planlegging, og er ikke noe "trist" som "bare skjer". Så her kommer shout out til:"

Nå er jeg veldig spent. Kunne du tenke deg å dele dette synet?

kendawg er korrekt i den forstanden at Easy var innesperret av Varg byer. Easy hadde riktignok to flanker de kunne gå på hver side av oss. I tillegg til at Varg tilbud hjelp for å flytte Easy fronten. Dette er siktet til den delen om dårlig planlegging. Begge parter (easy og Varg ) kunne ha gjort noe med dette før. Men det var mulig å jobbe igjennom det.
 

DeletedUser

Guest
just for fun:

Stamme Skifter: 427 hos Varg
Stamme Skifter: 39 hos BNP

og du påstår vi tar inn alt mulig?


Ingenting slår fakta ;)

Jeg stiller meg bak Nolaw sin velbegrunnede innlegg. Jeg påsto heller ikke direkte det. Jeg har bare merket meg at flere fra Varg har sagt dette. Uansett om det er tilfellet eller ei. Så har jeg ikke brydd meg ettersom det har nada å si.
 

DeletedUser

Guest
Der er jeg helt enig, slike kriger blir utholdenhetskriger. Det er først når en blir angrepet at aktivitet er key, så uten det store presset på flere fronter ville ikke Varg gått under, syns alle stammer som har vært med på å gi det presset burde få credz for det :)

Derfor jeg tidligere har sagt at det er en kombinasjon av ting. Har også sagt gratulerer til de andre stammene, ettersom det er en viktig faktor for at Varg ble slått.
 

DeletedUser

Guest
Til dere andre som har sagt så fine ord om Varg, og undertegnede. Så takker jeg så meget for dette. Dette er spill vi alle har lagt mye arbeid ned i. Flere i ledelsen og spillere i Varg. Har gjort en tomannsjobb til tider og ofte i lange perioder. Så det er veldig gøy at vi har gjort et inntrykk på folk.

jeg personlig gikk aldri inn for å bli leder i V4. Jeg gikk kun inn for å nuke folk til ... På grunn av omstendighetene endte jeg opp som leder og har vel hvert det nå i litt under et år. Som leder har jeg alltid hatt den tanken om at en stamme failer eller vinner.. Så ligger det totale ansvaret på lederen. Så i den forstanden så vil jeg alltid se på dette som mitt tap.

Nu vel..
 

DeletedUser

Guest
Gl videre U.S sier bare eg unødvendig og spamme fail lure her uansett hva stamme man er i

Forsto ikke helt hva du mener her. Utsagnet mitt er noe man kan regne som en personlig kodeks.. Det er slik jeg ser på det og ikke noe noen andre kan endre mitt syn på : )
 

DeletedUser

Guest
hade varg, blir nok uvant og se 7bulls på rank 1:)
Spent på å se hva varg spillerne gjør, om dem hopper over til andre stammer eller...
 

DeletedUser

Guest
Neeeeei VARG :(

Dere har forsatt en sjangs komm igjen dere har masse bra spillere og mye byer og kan forsatt vinne :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synd dette VARG. Jeg startet min første tw tid på v4 og jeg har alltid sett opp til dere! Dere gjorde så jeg fikk lyst til og komme langt og krige. Dere er/var en god stamme som kunne kommet langt vis ikke 3 store stammer hadde gått på dere. Skjønner at dette blir for mye selv for godeste VARG :)
Synd jeg aldri fikk begynt og krige orgentlig med dere , har lenge sett frem til dette så dette er et tap for meg også :(

Uansett lykke til IRL og god jul!:)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
VARG hadde jo en enorm slagkraft mot oss i TEOD, lederen vår fikk etterhvert mye inc, og i BoB, så kom det mye inc. V4 vil nok bli forandret når VARG forsvinner.
 

DeletedUser

Guest
Takk for kampen!

Siden mitt forsøk på å provosere US & co tilbake åpenbart feilet, så vil jeg nå litt mer seriøst få takke VARG for kampen.

Dere var min motivasjon og en høyst respektert motstander som kan forlate V4 med hevet hode!

Takk skal dere ha!

Mvh
Thorgir aka CastorTroy
:jtrist:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil med dette takke for min tid på v4 og i Varg.
V4 var mitt første møte med TW og det har vært en lærerik og utrolig spennende opplevelse.

Det er med vemod jeg logger ut herfra.

Stor takk til alle væringer som har gjort et uutslettelig inntrykk. Det er mange STORE spillere i Varg, og alle medlemmer som har vært innom har gjort sin del for at vi kunne ligge på topp av rankingen så lenge. Storartet innsats som det står stor respekt av, vær stolte av dere selv og det som er oppnådd!

Uansett hva som blir sakt, det måtte en hel verden av fiender til for å slå oss (hvilket de slett ikke har gjort forøvrig, bare skrapet litt i overflata)

Takk til US - som en utmerket leder og fantastisk spiller.
Og, til alle dere andre som har beriket min hverdag.




Takk også til mine "fiender" dere vet selv hvem dere er. Det har vært en fornøyelse!

Mvh
Tuva
Forsvarsminister i Varg

I`m a soldier of Varg. I fight where I`m told, and I win where I fight. Nesten :)
ps, nå er det tomt for deff!!!!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp