Anonym nov. 29, 15:22
vil du ha byen?
Chaosisalex nov. 29, 15:24
Etterhvert, kanskje
Anonym nov. 29, 15:27
da kan du vel bare ta den nå istedenfor å ødelegge gleden av spillet?
Chaosisalex nov. 29, 15:28
Har ikke mulighet til å ta den enda, man trenger adelsmenn til slik. Og for å få adelsmenn trenger man ressurser. For å få ressurser må man angripe folk
Anonym nov. 29, 15:29
gøy for oss som prøver spillet ut da å bli ødelagt med en gang
Chaosisalex nov. 29, 15:34
Vet du noe, jeg er helt enig. Vi prøver å skaffe oss større verdener som gjør det mer nybegynnervennlig. Hittil har ikke vi spillere klart å overbevise utvikleren (Community Manager) om å skaffe større mellomrom mellom alle spillere (i form av grå byer).
For din egen del vil jeg tro at Mentor systemet vil være bra å teste ut. Forhåpentligvis får du en spiller som er rutinert, flink og villig til å lære bort kunnskapene sine. En kar som hjelper deg på veien til å adle din første landsby. Vil også anbefale deg å sjekke ut forumet til TribalWars. Mye god informasjon angående spillet der
Chaosisalex nov. 29, 15:38
Ber deg også om å sjekke ut
Accipio på forumet. Et engasjement fra oss erfarne spillere i håp om å lære opp en rekke nye spillere i spillet, for igjen å få større spillerbase og utfordrende verdener.
Anonym nov. 29, 15:42
sjekka ut mentor systemet men kommer bare opp at det ikke er noen mentor tilgjengelig så da hjelper det meg veldig lite å teste det ut dessverre, får heller lete etter ett annet spill
Chaosisalex nov. 29, 15:45
Du kan alltids restarte på verdenen. Pleier alltid å være mindre konkurranse lenger mot rimmen av kartet enn i sentrum (der du ligger nå)
Anonym nov. 29, 15:47
mulig ja, men tror heller jeg finner meg ett spill der nybegynnere faktisk får mulighet til å lære før de blir utrydda
Chaosisalex nov. 29, 15:50
Det var synd å høre da
Anonym nov. 29, 15:50
yes, men sånn er det, får jo ikke mulighet for å lære noe her før man blir ødelagt av de som har spilt lenge, ikke sånn man bygger spillerbase
Chaosisalex nov. 29, 15:51
Nei, men vi må jo spille vi og.
Derfor vi jobber hardt med å få CM til å lage større verdener slik at sånn ikke skjer så fort.