Verden 2 avsluttes!

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Som flere har sagt, så ville en "naturlig" død av v2 høres bra ut. Steng rekruttering og senk prisene for AM, det vil sette opp farten på v2's slutt. Samtidig så kan det også føre til noen nye strategier ^^

Jeg er imot fristen, men alt annet kan gå greit for min del.
 

DeletedUser

Guest
V2 shutdown Cmd?

Som ekstremt mange andre her, så er jeg 110% imot så tidlig stenging av verden2!
Ikke fordi at jeg ikke har noen annet sted å gå til, men fordi v2 fortjener mer, spillerne i v2 fortjener mer!

Spillere og stammer som har vært aktiv i opptil flere år! De fortjener mer fra TW enn dette. Personlig, så har jeg selv spilt spillet i 1 år, og jeg føler meg urettferdig behandlet, slik som sikkert mange flere her føler seg.
Flott at dere kutter AMgull prisene, Flott at dere stenger verden for nye spillere. Men når det er snakk om at dere skal Avslutte serveren nå som først folk har klart å samle seg. Da er det helt greit for arica, de kan være innaktiv, akkurat nok slik at de ikke blir slettet, og vi kan adle så masse som vi bare vil, men sjansen for at vi blir større enn dem, den er mindre enn slim...

Så arica, hold sammen, så vinner dere serveren(i følge forum mods)
Og Shanks,Ruffiro og poinwhore, sloss om hvem som vinner av dere 3!
Det er vel bare det det er igjen å gjøre.
Ingen poeng for oss resten å være her.
Vi har jo egentlig 3 månder igjen på v2 å kose oss med..

Jeg sier, Gi oss 6, eller 9 månder, Da begynner vi å prate!!

Mvh
Serigala:eek:
 

DeletedUser

Guest
Som ekstremt mange andre her, så er jeg 110% imot så tidlig stenging av verden2!
Ikke fordi at jeg ikke har noen annet sted å gå til, men fordi v2 fortjener mer, spillerne i v2 fortjener mer!

Spillere og stammer som har vært aktiv i opptil flere år! De fortjener mer fra TW enn dette. Personlig, så har jeg selv spilt spillet i 1 år, og jeg føler meg urettferdig behandlet, slik som sikkert mange flere her føler seg.
Flott at dere kutter AMgull prisene, Flott at dere stenger verden for nye spillere. Men når det er snakk om at dere skal Avslutte serveren nå som først folk har klart å samle seg. Da er det helt greit for arica, de kan være innaktiv, akkurat nok slik at de ikke blir slettet, og vi kan adle så masse som vi bare vil, men sjansen for at vi blir større enn dem, den er mindre enn slim...

Så arica, hold sammen, så vinner dere serveren(i følge forum mods)
Og Shanks,Ruffiro og poinwhore, sloss om hvem som vinner av dere 3!
Det er vel bare det det er igjen å gjøre.
Ingen poeng for oss resten å være her.
Vi har jo egentlig 3 månder igjen på v2 å kose oss med..

Jeg sier, Gi oss 6, eller 9 månder, Da begynner vi å prate!!

Mvh
Serigala:eek:

eller til en stamme eier 90 % av verdenen els:eek:
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Jippi V2 går ned i søpla, passer perfekt.

V2 is boring!!

Arica vinner uansett, med mindre dem oppløses da xD
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan et ønske fra 80% av spillerne på V2 om å tilføre nytt liv til verdenen på noen som helst måte ligge til grunn for å stenge den 3 måneder etter at endringene trer i kraft? Når jeg stemte ja på den undersøkelsen var det med utgangspunkt i situasjonen på W12.net, hvor de senket prisen på AM for andre gang før det ble aktuelt å stenge/avslutte verdenen. Syns det er arrogant og unødvendig av deg PaBBen å fare med slike usannheter, medlemmene av V2 ønsker ikke at verdenen skal stenges om 3 måneder. Så ikke prøv å antyd at dette er noe vi selv har ønsket og stemt på, når vi ikke engang har vært i nærheten av spørsmålet om en sluttdato i den avstemningen.

At dere velger å overkjøre kundene deres i enda en sak er greit nok, men da kan du (som mann) ha baller nok til å si det som det er. Jeg forventer at en bedre grunn for denne besluttningen kommer for en dag, hvis ikke er du og ditt team de mest respektløse menneskene jeg noen gang har møtt i TW-sammenheng. Ikke engang de mest opplåste og selvsentrerte forumtrollene på .net kommer i nærheten av oppførselen deres i denne saken om dere virkelig har tenkt å stenge verden 2 uten å gi oss den sanne grunnen for det. Kjøpes det for lite Premium? Mener dere at V2 ikke er aktiv nok? Gidder dere ikke bruke mere tid på å modde V2 siden det åpenbart er AriCa som kommer til å vinne? Har dere i det hele tatt vurdert muligheten for at AriCa går dunken og at en ny verdenskrig bryter ut med senkede adelsmannspriser slik at den kan vare i flere år og fortsatt være økonomisk lønnsom?

Angående det med PK, de som kun spiller V2, og ikke har tenkt å starte noe annet sted har kjøpt premium på falske premisser. De som har kjøpt PK før dette ble annonsert har kjøpt under den forutsetningen at V2 kommer til å vare mye lenger enn 3 måneder. Ord som bedrageri, løftebrudd og svindel ligger vel lengst fremme på tungen om jeg skal beskrive situasjonen mange av kontoeierne på V2 føler de befinner seg i. Jeg bryr meg fint lite om dere kan anklages for retten for oppførselen deres, dere vil raskt merke at det ikke lønner seg å drive med juks og fanteri samme om det er lovlig eller ikke. Det fins folk med kontakter i aviser og andre medier som kanskje føler dette kan bli en god story. Det store nettselskapet som svindler tusenvis av nordmenn ved å selge dem tjenester under falske vilkår. Har de gjort det samme andre steder i verden? Hva vil spillmiljøet på verdensbasis tenke om et selskap som driter så langt inni granskauen i kundene sine som dere gjør akkurat nå?

Om dette ikke endres rimelig kjapt kommer jeg til å få en global ban fra TW til slutt, noe som bare vil gjøre storyen enda bedre. Martyrer (i enhver form) er enda mer populære enn ofre for svindel. Dere må ikke tro at jeg og andre på V2 sier oss fornøyde med den behandlingen vi får nå og lar denne saken dø stille hen i løpet av julen. Nå skal jeg avslutte her, for jeg kjenner at urtrønderen trenger seg på med gloser som virkelig ville avstedkommet en global ban, og muligens også en politianmeldelse eller to. Tillatte ord kan ikke beskrive sinnstilstanden jeg befinner meg i akkurat nå, makan til drittsekker altså! :mad:

/Pointwhore
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror vi kan ta ting med knusende ro jeg.. Teamet er jo nødt å ta spillernes ønsker på alvor. Så enkelt er det. Men håper flere ytrer sine meninger i denne tråden. Har man den minste tanke om det som nå skjer, så skriv kort noen ord om det.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig med de fleste som er imot.

Men når dette ble lagt ut og folk stemte, tenkte vel ingen på at uten rekrutering, stopper verdenen. Gråbyene/barbarbyene kommer da ikke opp av seg selv, såfremt ikke TW teamet legger ut resten av verden som gråbyer, og lar dette da gå sin gang, uten å sette en slutt dato - IKKE sett dato, gjør resten av verdenen om til gråbyer, dvs i kontinentene ingen er, og der hvor det opprinnlig skulle ha vært byer. Da er dette mest mulig rettferdig, vi får en fortgang likevel da når kostnadene til adelsmenn er halvert. Det man også kunne ha gjort, er at man kan adle tidsmessig kanskje dobbelt av tiden vi har pr i dag, dette gir iallefall ett løft igjen!

TigZor
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
svært til syting og klaging det ble nå da ,, når kan dere som er de største sytekoppene forstå at det ikke kan være dere som skal bestemme hvordan og når dette spillet (verden 2 ) skal eller bør avsluttes Point du hevder at det var et ønske fra 80% av spillerne på V2 om å tilføre nytt liv til verdenen ,,etter hva jeg kan lese meg frem til så har kun 423 spillere avgitt stemme og det utgjør ca 50% av spiller-massen og det var ca 80% av de som hadde stemt til fordel for å stenge V2 for nye spillere og gjøre gullmynter billigere? det i seg selv var en grei avstemming og det lå vel ingen klausul om at V2 skulle fortsette inn i evigheten eller ev. frem til du og Vv0lv3r1n3 og et par stykker til syntes at nok er nok :) noe må bare overlates til styre og stell av dette spillet for,,,,jeg tror at,,
uansett når PABben og resten av staben hadde kommet med en kunngjøring om å stenge V2 så hadde det ikke passet for alle og slettes ikke de største som kanskje har de største ambisjonene om å bli enda større ,,så la nå bare det uunngåelige skje og aksepter at V2 snart er historie , vi alle viste at det kom til å skje en eller annen gang ,,, og så kan vi late som om AriCa vant V2 selv om det ikke blir helt korekt ettersom det settes en slutt dato med så kort frist ,, kanskje kan alle de andre spillerne og stammene gå sammen i en stamme for å gi de litt konkurranse mot slutten?? :)
sikkert ikke
Mvh
Soppyknight
 

DeletedUser

Guest
Nå er det en urtrønder i meg også, Point. Og jeg er enig i det aller meste du sier i den forrige posten.
Skal dog være ærlig å si at du hadde satt deg selv i et mye bedre lys om du hadde droppa den siste linja.

Jeg vil gjerne høre ifra folk som styrer og steller om hvordan de tar imot, og reagerer på, denne kritikken fra så og si alle som har uttalt seg her nå. Eller må vi få flere til å skrive brev alà Point her?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Må si meg en smule enig med Soppyknight her... For meg så virker det som om teamet allerede har tatt en beslutning, AriCa har vunnet, det er igrunn ingen reelle sjanser for å ta dem igjen nu lenger whatsoever... Og derfor så velger teamet å lage en sluttspurt som for det meste gjelder noen få spillere som får kjempe om førsteplassen...

Kan se frustrasjonen blant mange, for all del. Men når AriCa ikke har en reell utfordrer lenger så ser jeg ikke helt vitsen med å leke simcity til det uoppnåelige da....
 

DeletedUser

Guest
Sånn jeg ser det er dette en endelig mulighet til faktisk å få kåret en vinner av en server og få avsluttet den. V2 er ikke like spennende som det en gang var, Arica er rett og slett såpass mye større en andreplassen, og antallet spillere har falt ganske kraftig det siste halvåret. Men for all del, kanskje jeg hadde reagert annerledes om jeg spilte selv, selv om jeg tviler på det.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Denne tråden har holdt seg overraskende bra med tanke på konkrete spørsmål, svar og meninger. Takk for det :)


Først og fremst så må dere se dette fra vår side. Ingen tjener penger på en verden som er stengt. Vi forventer heller ikke mer profitt på å stenge en verden for nye spillere. Derfor så er ikke dette gjort i vår interesse, men for spillerene sin del.

Det har vært flere spillere som ønsket å halvere prisen på gullmynter for å få mer liv i V2. Samtidig så har vi hatt inntrykk av at noen begynte å bli frustrerte fordi de ikke så noen ende på spillet Tribal Wars. Den enest måten å kåre en vinner på, er å avslutte en verden.
Tanken bak å stenge en verden etter 3 måneder var basert på dette. Vi ville gjerne vise dere at det er mulig å vinne en verden. Det er mulig for en stamme å bli så overlegen at de ansees som vinnere og det samme gjelder spillere.

Vi forsøker å høre på våre spillere, men det er umulig å gjøre alle fornøyde. I denne saken ser vi at det har vært større motstand enn forventet og vi tar det til etterretning. Det er kommet mange argumenter både for og i mot dette og vi mottar gjerne flere!
 

DeletedUser

Guest
/ingores soppy by default

Over til noe med litt hold i:

Denne tråden har holdt seg overraskende bra med tanke på konkrete spørsmål, svar og meninger. Takk for det :)


Først og fremst så må dere se dette fra vår side. Ingen tjener penger på en verden som er stengt. Vi forventer heller ikke mer profitt på å stenge en verden for nye spillere. Derfor så er ikke dette gjort i vår interesse, men for spillerene sin del.

Men når vi som spillere fremdeles ønsker å betale for å spille på V2, blir ikke dette fullstendig bakvendt? Eller er det en logikk her som jeg ikke forstår (bortsett fra at vi kanskje er for få betalende til å dekke kostnadene for serveren)?

Det har vært flere spillere som ønsket å halvere prisen på gullmynter for å få mer liv i V2. Samtidig så har vi hatt inntrykk av at noen begynte å bli frustrerte fordi de ikke så noen ende på spillet Tribal Wars. Den enest måten å kåre en vinner på, er å avslutte en verden.
Tanken bak å stenge en verden etter 3 måneder var basert på dette. Vi ville gjerne vise dere at det er mulig å vinne en verden. Det er mulig for en stamme å bli så overlegen at de ansees som vinnere og det samme gjelder spillere.

Jeg har også vært blandt de frustrerte over at det ikke er noe fastsatt mål på hvordan å vinne en verden. Men det betyr ikke at jeg vil bli erklært vinner i løpet av tre måneder uten å føle at jeg fortjener det. Helt enig i at den eneste måten å kåre en defninitiv vinner er å avslutte verdenen, det er måten dere velger å gjøre det på jeg, og flere andre, har store problemer med å akseptere. I AriCa er den gjengse oppfatningen at vi må ha en klar ledelse i forhold til resten av verden, f.eks 90% som Wolverine sier. Dette er noe vi har begynt å jobbe for, på bakgrunn av utviklingen på W12.net. Jeg vet ikke hva motivasjonen til andre spillere/stammer er for å fortsette, men kan gjette på at noen av dem aldri vil akseptere oss som vinnere uten å få føle oss på kroppen. Når jeg, og sikkert flere andre, etterlyste en ende på spillet var det et konkret mål, ikke en dato hvor verdenen avsluttes. Vi ville ha noe å jobbe mot, vite sikkert at vi ble erklært som vinnere hvis vi holdt så, så mange % av kartet. Ikke at vi får 3 måneder med billigere adels (=noting) for så å se at alle målene vi har jobbet mot det siste halvåret er uoppnåelige med mindre resten av V2 sletter kontoene sine før 15. desember...

Vi forsøker å høre på våre spillere, men det er umulig å gjøre alle fornøyde. I denne saken ser vi at det har vært større motstand enn forventet og vi tar det til etterretning. Det er kommet mange argumenter både for og i mot dette og vi mottar gjerne flere!

Om det er slik dere kommer til å avslutte alle .no verdener vet jeg ikke om jeg gidder å fortsette her. Klart det er noe å jobbe mot å ha størst mulig ledelse/dominans før en satt dato, men for meg er det 100% dominans som har vært det store målet. Slik som DNY er i ferd med å vinne W12.net.

Om verden 2 avsluttes om tre måneder tar det fra oss i AriCa en stor del av seiersfølelsen. Slik noen av våre fiender har påpekt er det virkelig demotiverende at det er matematisk umulig å dytte oss av tronen hvis vi alle holder sammen og ikke sletter før 15. des. Jeg ønsker å vinne gjennom spillet, ikke fordi verdenen blir avsluttet før det faktisk kan sies sikkert at AriCa vil vinne. Selv har mitt mål fra dag en av vært å holde 100% av V2 sammen med stammen min, eller helt alene om nødvendig :p Poenget er vel at jeg vil føle meg sntt for en ekte seiersfølelse om det norske TW-teamet skal hjelpe oss til seier ved å stenge verdenen når vi ligger på topp uten å ha full kontroll...


@ Redswan: Den siste setningen var for min egen sjelefreds skyld, var så sprekkferdig av stygge gloser at jeg måtte slippe ut en rimelig snill versjon av det hele :p Har roet meg litt nå da, spesielt siden PaBBen tar seg tid til å svare oss. Setter ham og teamet i et bedre lys for min del i allefall.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Denne tråden har holdt seg overraskende bra med tanke på konkrete spørsmål, svar og meninger. Takk for det :)


Først og fremst så må dere se dette fra vår side. Ingen tjener penger på en verden som er stengt. Vi forventer heller ikke mer profitt på å stenge en verden for nye spillere. Derfor så er ikke dette gjort i vår interesse, men for spillerene sin del.

Det har vært flere spillere som ønsket å halvere prisen på gullmynter for å få mer liv i V2. Samtidig så har vi hatt inntrykk av at noen begynte å bli frustrerte fordi de ikke så noen ende på spillet Tribal Wars. Den enest måten å kåre en vinner på, er å avslutte en verden.
Tanken bak å stenge en verden etter 3 måneder var basert på dette. Vi ville gjerne vise dere at det er mulig å vinne en verden. Det er mulig for en stamme å bli så overlegen at de ansees som vinnere og det samme gjelder spillere.

Vi forsøker å høre på våre spillere, men det er umulig å gjøre alle fornøyde. I denne saken ser vi at det har vært større motstand enn forventet og vi tar det til etterretning. Det er kommet mange argumenter både for og i mot dette og vi mottar gjerne flere!

Det er godt å høre at dette ikke er om penger - selv om det virket ganske åpenbart, da et av argumentene mot å senke prisen på gullmynter var at det ikke var lønnsomt.

Men det er en slutt på V2 innenfor rekkevidde. Hvis man trenger å bli overbevist om det er det bare å peke til W12 - en betydelig større verden enn V2 som nå er helt i innspurten. Eller man kan se på at AriCa har bikket 50 % av aktive byer. Det er jo også et godt tegn. Ville det ikke vært mer naturlig å senke adelsprisen, og så vente å se hvordan det utviklet seg? Jeg tror de fleste vet at V2 vil slutte en gang, men da helst på våre - de av oss som faktisk spiller V2 - sine premisser.

For det er ikke i mine øyne uaktuelt å stenge V2 om tre måneder... hvis det er hevet over enhver tvil at AriCa vil vinne. Det er det ikke i dag. Hvorfor? Vel, det ville ikke være første gang at noen som er antatt best faller. Ikke første gangen på V2 engang. Selv om jeg av og til føler at jeg er den eneste som har trua på at det er mulig - antar det kan kalles ironisk. Kanskje det bare er meg, men hvis jeg skal vinne noe så liker jeg at det skal gjøres skikkelig. Nå føles det nesten ut som om dere vil tvinge AriCa til å vinne.

Når det gjelder de forskjellige synene på dette føler jeg at jeg burde peke ut at mange - kanskje de fleste, men ikke alle - av de som faktisk liker dette ikke lenger spiller på V2. Just sayin'...

Helt enig med de fleste som er imot.

Men når dette ble lagt ut og folk stemte, tenkte vel ingen på at uten rekrutering, stopper verdenen. Gråbyene/barbarbyene kommer da ikke opp av seg selv, såfremt ikke TW teamet legger ut resten av verden som gråbyer, og lar dette da gå sin gang, uten å sette en slutt dato - IKKE sett dato, gjør resten av verdenen om til gråbyer, dvs i kontinentene ingen er, og der hvor det opprinnlig skulle ha vært byer. Da er dette mest mulig rettferdig, vi får en fortgang likevel da når kostnadene til adelsmenn er halvert. Det man også kunne ha gjort, er at man kan adle tidsmessig kanskje dobbelt av tiden vi har pr i dag, dette gir iallefall ett løft igjen!

TigZor

V2 har knapt vokst de siste månedene. Bare AriCa har vokst raskere enn det totale antallet byer på V2. Så jeg tror ikke det vil bli noe plassproblem for andre enn de som lever av å spise opp småspillere på rimmen og som nekter å flytte på seg til flere av gråbyhavene som allerede eksisterer.

Det er bare tull å si at en verden stopper opp uten rekrutering. W2.net har vært stengt for nye spillere i to år, og går fortsatt.

svært til syting og klaging det ble nå da ,, når kan dere som er de største sytekoppene forstå at det ikke kan være dere som skal bestemme hvordan og når dette spillet (verden 2 ) skal eller bør avsluttes Point du hevder at det var et ønske fra 80% av spillerne på V2 om å tilføre nytt liv til verdenen ,,etter hva jeg kan lese meg frem til så har kun 423 spillere avgitt stemme og det utgjør ca 50% av spiller-massen og det var ca 80% av de som hadde stemt til fordel for å stenge V2 for nye spillere og gjøre gullmynter billigere? det i seg selv var en grei avstemming og det lå vel ingen klausul om at V2 skulle fortsette inn i evigheten eller ev. frem til du og Vv0lv3r1n3 og et par stykker til syntes at nok er nok :) noe må bare overlates til styre og stell av dette spillet for,,,,jeg tror at,,
uansett når PABben og resten av staben hadde kommet med en kunngjøring om å stenge V2 så hadde det ikke passet for alle og slettes ikke de største som kanskje har de største ambisjonene om å bli enda større ,,så la nå bare det uunngåelige skje og aksepter at V2 snart er historie , vi alle viste at det kom til å skje en eller annen gang ,,, og så kan vi late som om AriCa vant V2 selv om det ikke blir helt korekt ettersom det settes en slutt dato med så kort frist ,, kanskje kan alle de andre spillerne og stammene gå sammen i en stamme for å gi de litt konkurranse mot slutten?? :)
sikkert ikke
Mvh
Soppyknight

Så det er en god idé å tvinge noen til å vinne? Det virker som om du prøver å få det fram at det bare er de største som klager over dette, men hvis du leser gjennom tråden her så ser man at det ikke er tilfellet.

Men jeg tror du treffer spiker'n på hodet mot slutten der, med noe jeg allerede har sagt og tenkt på - at det ikke nødvendigvis vil kunne kalles en utvilsom seier. Vi har fortsatt over 200 millioner poeng med fiender. Det er ganske mye.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
He he , bare ingore meg du som du skriver :) gjør ikke noe det sjø , du har jo blokka meg for PM for lenge siden så ,og det viser bare hvor seriøst andre bør ta deg også Pointwhore, så du er redd du mister vinnerfølelsen din du da :) og av den grunn skal PABben gjøre om på det som nå er bestemt ??? , du kommer uansett til å bli erklært som vinner av V2 om du bare holder ut til 15/12-10 og fremdeles er medlem av stammen AriCa,, for det er garantert ingen som truer AriCas posisjon som beste stamme på V2 samme hvordan man ønsker å vri å vrenge på det,, og jeg tror du som alle andre bare må innse at V2 er over ,, jeg vil bli meget overasket om PABben og co endrer sin avgjørelse nå ,,, på bakgrunn av det som er kommet frem i denne tråden og i ev. PM's ,, det kan ikke være slik at en håndfull spillere skal kunne avgjøre hva som er galt å riktig ,,hva med den dagen du synes det er riktig å avslutte , hva om 5 stk er uenig med deg da ?? hvem vet , du er jo en mester i å syte til du får det som du vil ,,,,,men ditt mål om å holde 100% av V2 sammen med stammen eller alene som du sier kommer du nok ikke til å oppleve :) bare det å sette seg slike mål er hinsides enhver fornuft er min mening om det da,, en tanke som av og til har poppet opp hos meg er at jeg tror AriCa snart kommer til å gjennomgå en slanke prosess men det vil tiden vise,, kommer nærmere tilbake til det etterhvert :)
Vv0lv3r1n3 i hovedsak så er det vel de største som ønsker å bli hørt her da , at det slenger seg på en og annen av de litt mindre spillerne er vel ikke til å unngå :) , men for all del , alle må få komme med sine egne meninger det er jo lov ,men det gagner nok mest de største og mest aktive å holde serveren oppe lenger enn hva som nå er bestemt
 
Sist redigert:

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så soppy, du mener at teamet da skal ta en avgjørelse som langt mindre spillere spillere er for? Tydelig at det er flere spillende spillere som er imot enn for?
Så vidt jeg veit er det vel flertallet som interesserer teamet da det er de de tjener noe på?
Da mener jeg blant de som uttrykker sine meninger her på forumet.

Men skjønner jo at du protesterer på det point sier, kan jo ikke glede alle heller :)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Så soppy, du mener at teamet da skal ta en avgjørelse som langt mindre spillere spillere er for? Tydelig at det er flere spillende spillere som er imot enn for?
Så vidt jeg veit er det vel flertallet som interesserer teamet da det er de de tjener noe på?
Da mener jeg blant de som uttrykker sine meninger her på forumet.

Men skjønner jo at du protesterer på det point sier, kan jo ikke glede alle heller :)


Tror ikke det finnes flertall på å beholde serveren oppe ,man kan vel ikke regne de som ikke avgir stemme som at de er for ??Jeg forstår det slik at det ikke er noe inntjening på V2 og da kan det være vanskelig for ledelsen å argumentere ovenfor sine overordnede om at V2 bør holdes åpen , dersom alle hadde benyttet premium så hadde sikkert V2 bestått enda lenger ,,,,,,,,he he , noen vil bli skuffet uansett den dagen V2 stenges,,,samme når det skjer :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ra du svarer soppy depend, jeg kommenterer av prinsipp ikke mer av idiotien han presenterer for oss på forum. Men siden han ikke klarer å la meg være i fred, selv om jeg har gjort mitt for å gi inntrykk av at han burde skal jeg nedlate meg til et svar: Soppy, hvis du ikke finner noe annet feil med det vi skriver enn at det faktisk er oss som skriver det kan du si det en gang og så holde kjeft. Penere kan jeg rett og slett ikke få sagt det...

Og nei, jeg mener ikke du skal holde kjeft her inne, men du kan finne på noe bedre motargument enn at personene som skriver er dem de er. Det har faktisk lite med saken å gjøre. Og før du prøver å bruke dette mot meg vet du meget godt hvorfor jeg ikke vil ha mer med deg å gjøre, ikke dra det inn i denne tråden, eller noen anen tråd for den del. Jeg vil aldri komme til å ta deg seriøst uansett, ok?
 
Topp